Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän aineiden voimalla tää kääryle riekkuu paikasta toiseen. Veikkaan että on loppuun palanut ennen vuoden loppua
Tuskin palaa loppuun. Kyllä nuori mies jaksaa. Jotkut artistit jaksaa 40 vuotta ja Käärijä on siinä mielessä vasta untuvikko. Se on elämätapa, ja fysiikka tottuu epäsäännölliseen elämänrytmiin. Pällihän siinä ensin leviää, eikä fysiikka jos on levitäkseen.
Kyllä nuoret jaksaa on kyllä mitä toksisin lausahdus.
Bojansstories on kyllä saanut paljon reelsejä. Täytyy olla joku crew:n jäsen tai muu insider. Osloa vielä https://instagram.com/stories/bojansstories/3195189740537578648?utm_sou…
Vierailija kirjoitti:
En huomannut että joku olisi vastannut kysymykseeni, niin kokeilen uudestaan :D
Eli jos Tavastialla on vesipiste, niin saako sisälle ottaa tyhjän juomapullon jonka sitten täyttää vesipisteellä?
Siellä on mukit tätä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku viel selventää mikä käytännön ero on Tavastian ekan keikan ikärajattomalla ja K18 lipulla? Onnistuin nimittäin eilen saamaan ikärajattoman lipun ja nyt mietityttää et mihin ne mut pistää😅 Oon siis 28v.
Minäkin sain eilen ikärajattoman lipun, enkä kehtaa edes sanoa kuinka vanha olen. Eilisen Oslon keikan katsominen pisti taas miettimään, onko järkeä mennä tässä iässä.
Samassa veneessä ollaan. Sinne vaan😄
Ketkä siellä nyt miettii, kehtaako ja missä iässä?!? Turhanpäiväisyyksiä pähkäilette, sekaan vaan.
Kaikki jotka on paikalle tulleet tulee katsomaan Joksuja, ei teitä. Joten nautittavaa elämystä ja pitäkäähän hauskaa iästä riippumatta.
Olen aina sanonut että elämä pitää huolen pettymyksistä, mutta ilot on itse järjestettävä. Että mars matkaan.
Sori, mutta mulle tuli tästä mieleen yksi sinkkumies, joka kertoi, että he kaverinsa kanssa käyvät välillä konserteissa ihan vain sen takia, että pääsevät iskemään naisia. Olivat vuosi sitten bussipysäkillä odottamassa, että porukka tuli takaisin keskustaan Mestarien konsertin jälkeen. Musta on jotenkin hupaisaa (ja ehkä vähän säälittävää), että kyttäävät naisia bussipysäkillä. Olkaa huoleti, etsivät ikäistään seuraa eli parikymppisiä ja näyttää siltä, etteivät tunge kuitenkaan kenenkään iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän aineiden voimalla tää kääryle riekkuu paikasta toiseen. Veikkaan että on loppuun palanut ennen vuoden loppua
Tuskin palaa loppuun. Kyllä nuori mies jaksaa. Jotkut artistit jaksaa 40 vuotta ja Käärijä on siinä mielessä vasta untuvikko. Se on elämätapa, ja fysiikka tottuu epäsäännölliseen elämänrytmiin. Pällihän siinä ensin leviää, eikä fysiikka jos on levitäkseen.
Voi olla. Kesällä tietenkin on mukavampi autoilla pitkiäkin matkoja, kun yöllä on valoisaa ja tiet kunnossa. Talvikeleillä ja pimeillä ei ole matkanteko ehkä enää yhtä mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Saapas nähdä... itse olin ihan varma että se saa jonkun romahduksen viimeistään siinä vaiheessa kesän keikkoja kun sillä oli tusinoittain keikkoja tehty ja vielä oli niitä 6 keikkaa 5 päivässä-tyylisiä hirvityksiä edessä. Mutta eipäs sitten romahtanutkaan, kaikki meni nappiin viimeisiä keikkoja myöten ja sitten johonkin väliin tunki vielä biisien tekoa ja kokonaisen musavideonkin filmaukset.
Kunhan se vähän saisi tasapainotettua menoaan niin ettei se joka toinen ilta ole bilettämässä ja jollain jatkoilla, niin taitaa se jaksaakin ihan kaiken tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä palaa jonka mielestä K:n keikkatahdissa ei ole mitään kummallista. K veti n. 50 keikkaa kesällä, ja melkein yhtä monta syksyllä. Sitten on ne viisut, ja umk:n ja viisujen väliset keikat. Nuo artistit jotka vetävät 40 vuotta keikkoja ovat pikku hiljaa saaneet lisää keikkoja, ja harva pääsee urallaan yli 100 keikkaa vuodessa tekemään. K:lle nämä kaikki ovat lentäneet päin naamaa nopeasti, ja lisäksi hän ei saa rauhaa vapaa-ajallakaan. Kyllä siinä on ihan tarpeeksi stressitekijöitä burnoutiin. En sano että sellainen hänelle tulisi, jos osaa järjestää asiat, ja on hyvä tukiverkko, vaan että en ihmettelisi vaikka saisi burnoutin.
Vierailija kirjoitti:
Se on se jatkuva esileikki Bojanin kanssa, jonka avulla jaksaa painaa vaikka sata vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Bojansstories on kyllä saanut paljon reelsejä. Täytyy olla joku crew:n jäsen tai muu insider. Osloa vielä https://instagram.com/stories/bojansstories/3195189740537578648?utm_sou…
Seuraava salaliitto: se onkin B:n salainen tyttis, joka ei ikinä itse näy materiaalissa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ne on Discordin uusimmat klipit viikoittaisia videoedittejä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on omat kreisi nappulat.
Sillä on sitä Jeretoniinia ihan omana luonnontuotantonaan niin paljon että tiivistekapseleita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä on taas näitä "en tiedä huvittaako mennä teinien sekaan" ja "onko tässä nyt mitään järkeä ja olen jo niin ja niin vanha" niin otetaanpa uudestaan. Jokaikinen kanttura jolla on lippu ja mahdollisuus painuu nyt sinne keikalle ja lakkaa keksimästä tekosyitä. Eturiviin tai takariviin aivan sama.
Hopiti hop vaan terveisin se jolla ei ollut mahdollisuutta mutta ikää kyllä löytyisi.
Kiitos tästä viestistä, tällaiset viestit aina saa minuun vähän lisää virtaa. Painuin lopullisesti pohjamutiin sen eilisen keikan jälkeen. Mä itse koin sen niin, että nuoret on niitä tärkeitä faneja, muut saa olla sitten mitä on. Olihan se aika selvästi sanottu mihin suuntaan mennään.
Taidan mä kuitenkin mennä keikalle ja meen sisälle siinä kuuden maissa, siis Tavastialle.
Mä kyllä ymmärrän nuo ssol sanat niin päin, että kaikenlaiset fanit ja ihmiset ylipäätään ovat heidän mielestä yhtä arvokkaita. Enkä muutenkaan näe, että biisi olisi jotenkin vain tietynlaisille nuorille faneille suunnattu. En oikein ymmärrä, mistä sellainen ajatus on tullut niin monelle täällä.
Ja ihan ylipäätäänkin uskon, että jokerit varmasti arvostaa kaikkia fanejaan. Suurin osa faneista on nuoria ja totta kai saattavat jollain tasolla myös olla kiinnostuneempia niistä nuorista faneista kuin meistä mammoista, mutta eivät varmasti dissaa vanhempiakaan fanejaan. Saatika ajattele, että vanhemmat ihmiset eivät saisi tulla keikoille. Mun mielestä jotenkin hölmö ajatus suorastaan tuollainen.
Mä oon itsekin yli 50, mutta ei oo koskaan käynyt edes mielessä, että olisin liian vanha menemään millekään keikalle tai festareille tms. En niillä totuuden nimissä kovin usein käy, mutta ei se nyt iästä ole kiinni! Jos tykkää jostain artistista ja sen musiikista, oli artisti sitten minkä ikäinen tahansa, niin totta kai voi ja kannattaa mennä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä palaa jonka mielestä K:n keikkatahdissa ei ole mitään kummallista. K veti n. 50 keikkaa kesällä, ja melkein yhtä monta syksyllä. Sitten on ne viisut, ja umk:n ja viisujen väliset keikat. Nuo artistit jotka vetävät 40 vuotta keikkoja ovat pikku hiljaa saaneet lisää keikkoja, ja harva pääsee urallaan yli 100 keikkaa vuodessa tekemään. K:lle nämä kaikki ovat lentäneet päin naamaa nopeasti, ja lisäksi hän ei saa rauhaa vapaa-ajallakaan. Kyllä siinä on ihan tarpeeksi stressitekijöitä burnoutiin. En sano että sellainen hänelle tulisi, jos osaa järjestää asiat, ja on hyvä tukiverkko, vaan että en ihmettelisi vaikka saisi burnoutin.
Jossain loppukesän haastiksessa mun mielestä K juuri mainitsikin että he (K ja crew) tässä nyt vähän selvittävät miten paljon K:n pääkoppa kestää. Eli varmasti kaikki K:n crewsta pitää tarkasti silmllään onko burnout tulossa, ja tän vuoden perusteella päättävät miten paljon projekteja ja keikkoja uskaltaa ottaa ens vuodelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täällä oletetaan sellaista, etteikö K ja Jo tai K ja Luke voisi tehdä musiikkia yhdessä. Tulee mieleen muutamakin hittibiisi, missä on yhdistelty eri genrejä. Minusta ei myös olisi mitenkään mahdotonta se, etteikö joku laulaja esim. Bojan voisi tehdä hypyn tuntemattomaan. Uskon, että hänen ääni taipuisi hyvin moneen eri tyyliin.
Jep. Esim. Kärtsän räpit plus Boitsun R&B-laulut toimisi mainiosti, kuten monet muutkin yhdistelmät. Slovenialaisella Siddharta-rockbändillä, jonka kanssa Bojan/Jokerit on esiintynyt pari kertaa, on pari biisiä, joissa bändin laulaja vetää käytännössä räppiä sekaan.
K sanoi viihde podcastissa, että se, kuinka ei vapaalla saa olla yhtään rauhassa, aiheuttaa semmoista "burnismaista" fiilistä sekä valvottaa yöllä.
bojannstories stooreista ainakin viimeinen oli Nacen kuvaama, mutta ei ollut Nacen tilillä.. Sitä ennen oli jokerit ja kuvaaja samassa huoneessa... Lähettääkö ne itse näitä sinne bojannnsotires-pitäjälle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täällä oletetaan sellaista, etteikö K ja Jo tai K ja Luke voisi tehdä musiikkia yhdessä. Tulee mieleen muutamakin hittibiisi, missä on yhdistelty eri genrejä. Minusta ei myös olisi mitenkään mahdotonta se, etteikö joku laulaja esim. Bojan voisi tehdä hypyn tuntemattomaan. Uskon, että hänen ääni taipuisi hyvin moneen eri tyyliin.
No jos on K:n haastatteluja kuunnellu viimeaikoina niin hän on omien sanojensa mukaan erittäin kiireinen eikä siten voi lähteä mukaan kaikkeen mahdolliseen yhteistyöhön vaan on valikoinut nyt sen (oletettavasti yhden) maailmantähden (nimet puuttuu papereista) niin eihän se maailmantähti nyt Luke tai JO ole. Että siitä päätellään ettei varmasti tällaiset yhteistyökuviot ole nyt ihan päällimmäisenä K:n listalla.
Vierailija kirjoitti:
bojannstories stooreista ainakin viimeinen oli Nacen kuvaama, mutta ei ollut Nacen tilillä.. Sitä ennen oli jokerit ja kuvaaja samassa huoneessa... Lähettääkö ne itse näitä sinne bojannnsotires-pitäjälle?
No ei, kun ovat discordista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, kun ovat discordista.
Joko sinne Discordiin uskaltaa liittyä? Vai onko siellä vielä ihan mayhem käynnissä?
Crewn (joka on paljolti hänen ystäviään ja tukiverkkoaan) ja hän nauttii esiintymisestä. enemmän hän vaikuttaa stressaantuvan siitä kun häntä stalkataan vapaa-ajalla.