Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98381/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän mun fiiliksiä ja ajatuksia :D Älä lue jos ei kiinnosta!

Oon menossa Tavastian ikärajattomalle ikäni puolesta ja oon kyllä todella innoissani! Ostin lipun ennen kun hurahdin täysin Jokereihin, mietin pitkään kannattaako edes yrittää ostaa ja kannatti!

Edelleen naurattaa miten tämä mun fanitus alkoi :D Eli viisuviikolla ekan kerran kunnolla tutustuin K:hon ja katsoin haastatteluja ja liven Katrin kanssa. No sitten tuli legendaarinen Dinner Date live, jota en katsonut koska "kuka ihme tää toinen tyyppi K:n lisäksi on" ;D

Viisujen jälkeen tuli se pätkä jossa B:llä on bolero päällä ja antaa lonkeron K:lle ja siinä vaiheessa tajusin että tämä (B) saattaa olla ihan kiva tyyppi. Ja vatsa Tavastia 1.0 aikoina aloin fanittaa Kärdeä ja Boitsua.

Ja kun NT liput tuli myyntiin, ostin lipun melkein vain B:n takia, mutta heinäkuun aikana hurahdin ihan täysin muihinkin Jokereihin ja loppukuusta löysin tämän paatin joka vielä lisäsi fanitusta! Eli kiitos siitä :D

En malta odottaa huomista, kun olen odottanut yli kuukauden päivää kun näen Jokerit livenä! Ja vielä plussana K Joksujen kanssa, ihan mahtavaa! :D 

(vielä ennekun joku valitta että tänne estronautojen sekaan on eksynyt alaikäinen, niin tunnen sisäisesti olevani estronauta eli ei hätää ;D)

Vierailija
98382/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Breaking news: jonotus on alkanut Tavastialla.

Siis hä? Yli vuorokausi etukäteen?

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98383/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking news: jonotus on alkanut Tavastialla.

Siis oikeasti?! Aikooko jotkut jopa yöpyä siellä? Tulee vanhat hyvät ajat mieleen, kun porukka jonotti päiviä ensin lippuja ja myöhemmin keikalle.

Vierailija
98384/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli monelta Tukholman keikka on tänään? Apua! Huomenna näemme K:n!!! Mulla on ikävä K:n sormea kun nyt on pitänyt taukoa.. hyvä että lepää, mutta tarvitsen K-vitamiinia!

Ei sormea vaan somea 😂

Ai, mulla on ollut ikävä sen sormiakin.

Vierailija
98385/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään ikävällä, mutta eikö tällaiset 13-vuotiaat ole vähän turhan nuoria arki-illan keikalle? Joku mainitsi ottavansa siis teininsä mukaan. Vai mikä meininki nykyisin, mielenkiinnosta kysyn?

Itse oon teinistä saakka kiertänyt yksin keikkoja ulkomaita myöten ja hyvin pärjännyt.

Ekan kerran keikalla hyvin kauan sitten 14 vuotiaana Pave Maijanen & Kopet-yhtye. Päästin jotenkin (en enää muista miten) eturiviin ja päästiin paikallisen sanomalehden kuvaan. Ehkä se oli ikärajaton keikka. Harmi, ettei tullut otettua lehdestä tuota kuvaa talteen.

Vierailija
98386/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen riitelyä täällä nyt taas on? Ja tosi oudosta asiasta. Eihän sillä ole tuon taivaallista väliä, minkä takia kukin kenenkin musiikkia kuuntelee tai keikalle menee. Artistille tai bändille kelpaa varmasti jokainen lipun ostanut tai musiikin striimaaja, eivät varmasti kysele motiiveja.

Kuka on hyötynyt kenestäkin? Mitä väliä silläkään on? Tosi asia liene kuitenkin, että B ja K ovat löytäneet yhteisen ystävyyden ja se lienee tärkeämpää ainakin heille kuin mikään taloudellisen hyödyn tavoittelu.

Se että norjalaiset fanit pettyivät, kun K ei ollutkaan mukana, oli ymmärrettävää tuon settilistan vuotamisen takia. Mutta ensisijaisesti olivat kuitenkin ostaneet lippunsa ihan JO takia, joten eivätköhän siitä yli pääse.

Meille täällä Suomessa tarjolla enemmän ja ymmärtääkseni vain sen takia, että B vieraili K keikalla silloin kesällä. Se vierailu ei varmasti ollut mitään myynnin edistämistä, koska Suomen markkinat ei nyt todellakaan ole niin isot, että JO kannattaisi erityisesti tänne panostaa. Eipä sitä B:n vierailua K:aan oman uransa nostamiseen tuossa vaiheessa kesää olisi tarvinnut, noste oli silloin ihan tarpeeksi kova muutenkin.

Vierailija
98387/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO myi Suomessa neljä keikkaa loppuun, tuhansia ihmisiä. Enemmän ja nopeammin kuin 9miljoonan kaupungissa Lontoossa. Ja väitätte että ei ole K:lla mitään vaikutusta?

Tottakai K oli syy siihen että joksujen keikat myi nopeasti loppuun Suomessa. Se joka muuta väittää huijaa nyt kyllä itseään.

Aloin seuraamaan viisuja tänä vuonna pelkästään K:n takia, ja sitä kautta löytyi JO. Luulen, että ilman K&B - bromancea JO olisi itseltäni jäänyt yhdeksi esiintyjäksi muitten joukossa, kun ei CD todellakaan ole heidän paras biisinsä.

Mutta koska asiat menivät kuten ne menivät, olen ikionnellinen että aloin kuunnella muitakin JO:n biisejä ja nyt kuuntelen heitä edelleen päivittäin, ja keikkaa odotan kuin kuuta nousevaa. Tässä vaiheessa bromance on suloinen lisä tähän kaikkeen, mutta Jokereita bändinä fanitan ihan heidän omien ansioittensa takia - jokin tuossa musassa vaan kolahtaa. Ehkä se tosiaan on se taustalla soiva slaavilainen melankolia, joka resonoi suomalaisessa sielussa.

Mulla pitkälti sama. K alkoi kiinnostaa heti kun kuulin ccc:n ekaa kertaa. JO ja carpe diem viisuissa taas ei kolahtanut yhtään. K&B yhteys sen sijaan kiinnosti paljonkin ja sitä kautta päädyin tänne palstalle.

Kesällä vielä olin todella hämmästynyt, kun täällä jotkut hehkutti JO musiikkia ja B laulua, koska en sen cd pohjalta ollut innostunut edes kuuntelemaan muuta heidän tuotantoa. Vasta vähän myöhemmin kuitenkin päädyin kuuntelemaan, ja innostuin heti tosi paljon. Just ehkä toi slaavilainen melankolia ja lisäksi B ääni iskee mullekin.

Ja heti siitä lähtien olen kuunnellut todella paljon JO, ja ostin myös liput Logomoon, jonne niitä silloin vielä oli myynnissä. Oon yli 50, mutta ei tullut mieleenkään, että se olisi este mennä minnekään keikalle, edes ikärajattomalle.

Odotan niin paljon, että saan kuulla heitä ja B ääntä livenä. Ja kyllähän heitä kaikkia mielellään katseleekin. K ja B bromance myös mulle ihana lisä tähän ja mieletöntä jos K mukana, mutta ei todellakaan mikään pääasia.

Vierailija
98388/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen riitelyä täällä nyt taas on? Ja tosi oudosta asiasta. Eihän sillä ole tuon taivaallista väliä, minkä takia kukin kenenkin musiikkia kuuntelee tai keikalle menee. Artistille tai bändille kelpaa varmasti jokainen lipun ostanut tai musiikin striimaaja, eivät varmasti kysele motiiveja.

Kuka on hyötynyt kenestäkin? Mitä väliä silläkään on? Tosi asia liene kuitenkin, että B ja K ovat löytäneet yhteisen ystävyyden ja se lienee tärkeämpää ainakin heille kuin mikään taloudellisen hyödyn tavoittelu.

Se että norjalaiset fanit pettyivät, kun K ei ollutkaan mukana, oli ymmärrettävää tuon settilistan vuotamisen takia. Mutta ensisijaisesti olivat kuitenkin ostaneet lippunsa ihan JO takia, joten eivätköhän siitä yli pääse.

Meille täällä Suomessa tarjolla enemmän ja ymmärtääkseni vain sen takia, että B vieraili K keikalla silloin kesällä. Se vierailu ei varmasti ollut mitään myynnin edistämistä, koska Suomen markkinat ei nyt todellakaan ole niin isot, että JO kannattaisi erityisesti tänne panostaa. Eipä sitä B:n vierailua K:aan oman uransa nostamiseen tuossa vaiheessa kesää olisi tarvinnut, noste oli silloin ihan tarpeeksi kova muutenkin.

Päivän paras tähän mennessä!

T. Ei se päivän paras-jankkaaja

Vierailija
98389/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin taisin saada lipun!!!!!!! Kävin sivulla ja siellä luki 2 lippua myynnissä ja sain toisen. Tai siis maksu meni ja lippu aukeaa läppärillä, mutta ei puhelimella, jolla ostin sen, apua!

Eli siis puhelin (ja läppäri) sanoo, että lataa lippu, kun painan siitä, kysyy "ladataanko joker_out ke 20.9. xx49582084.pdf"?, mutta kun painan lataa ei tule puhelimella näkyviin mitään!

Mutta läppärillä näen, että lippu on klo 21 alkavaan showhun!!! 

Miten mä saan ton lipun jotenkin nyt varmistettua!?

Ja mä siis vinkkasin, että siellä oli se toinen yksi lippu!

Vastaan itse; se lippu näyttäisikin tulleeen sähköpostin liitteessä!!!

Se sanoo, että "lipun avaamiseksi tarvitset Adobe Reader ohjelman, jonka voit ladata ilmaiseksi täältä (ja osoite). Toimiiko se, kun mulla in iPhone!?

Mut morjens vaan myn yöunet!

Mulla sama, ei avannut lippua iphonella ja paniikki iski että onko mulla sittenkään lippua 😱 Löysin sitten onneksi spostista!

T. Aamulla lipun saanut

Vierailija
98390/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvokaahan epätietoista. Mulla on lippu huomiselle ikärajattomalle keikalle. Olin näkevinäni äsken liputtomassa myynnissä pari lippua ikärajattomalle, mutta niissä näkyi k-18. Eli onko tuolle aikasemmalle keikalle kahdenlaisia lippuja? Paniikki iski, että olenko pakotettuna jossain kiljuvien teinien keskellä.

Tavastian ekalle myytiin sallittuja ja K18 lippuja. K18 lipulla saa kulkea mihin vain. Sallitulla lipulla ei K18 alueelle, vaikka olisi täysi-ikäinen.

Ou nou, pitää ottaa jotain rauhottavia ennen kuin menee tonne.

Vierailija
98391/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli monelta Tukholman keikka on tänään? Apua! Huomenna näemme K:n!!! Mulla on ikävä K:n sormea kun nyt on pitänyt taukoa.. hyvä että lepää, mutta tarvitsen K-vitamiinia!

Ei sormea vaan somea 😂

Ai, mulla on ollut ikävä sen sormiakin.

Perhana.. nyt iski ikävä sormiakin kohtaan 🥲

Tai fINgeR kuten K sanoi dinner datella

Vierailija
98392/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ne teineistä kitisijät, että täällä meidän laivassakin taitaa olla ainakin pari.

Vierailija
98393/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin taisin saada lipun!!!!!!! Kävin sivulla ja siellä luki 2 lippua myynnissä ja sain toisen. Tai siis maksu meni ja lippu aukeaa läppärillä, mutta ei puhelimella, jolla ostin sen, apua!

Eli siis puhelin (ja läppäri) sanoo, että lataa lippu, kun painan siitä, kysyy "ladataanko joker_out ke 20.9. xx49582084.pdf"?, mutta kun painan lataa ei tule puhelimella näkyviin mitään!

Se sanoo, että "lipun avaamiseksi tarvitset Adobe Reader ohjelman, jonka voit ladata ilmaiseksi täältä (ja osoite). Toimiiko se, kun mulla in iPhone!?

Mulla sama, ei avannut lippua iphonella ja paniikki iski että onko mulla sittenkään lippua 😱 Löysin sitten onneksi spostista!

T. Aamulla lipun saanut

Ja mulla ainakin aukeaa spostin liitteestä mut tulostin sen myös varmuuden vuoksi. T. Sama

Vierailija
98394/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa kuvakaappaus lipuista, sit niitä ei tarvitse alkaa availemaan ovella.

Vierailija
98395/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terve mikä meininki. Voitaisko puhua esimerkiksi siitä, että tän ketjun päätähdet tapaa huomenna toisensa?

Joo, kannatan tätä 😊

Varmaan JO huomennakin ajoissa liikkeellä ja perillä hyvissä ajoin ennen ekaa keikkaa.

Eiköhän K ilmesty Tavastialle noin 16 pintaan aikaisintaan ja sitä ennen eivät ehdi tavata.

Siis uskot hänen ilmestyvän pahimpaan ruuhka-aikaan Tavastialle? En ihan usko.

Miksei ilmestyisi? Jonosta ei monikaan uskalla karata kuitenkaan.

Vierailija
98396/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO myi Suomessa neljä keikkaa loppuun, tuhansia ihmisiä. Enemmän ja nopeammin kuin 9miljoonan kaupungissa Lontoossa. Ja väitätte että ei ole K:lla mitään vaikutusta?

Tottakai K oli syy siihen että joksujen keikat myi nopeasti loppuun Suomessa. Se joka muuta väittää huijaa nyt kyllä itseään.

Aloin seuraamaan viisuja tänä vuonna pelkästään K:n takia, ja sitä kautta löytyi JO. Luulen, että ilman K&B - bromancea JO olisi itseltäni jäänyt yhdeksi esiintyjäksi muitten joukossa, kun ei CD todellakaan ole heidän paras biisinsä.

Mutta koska asiat menivät kuten ne menivät, olen ikionnellinen että aloin kuunnella muitakin JO:n biisejä ja nyt kuuntelen heitä edelleen päivittäin, ja keikkaa odotan kuin kuuta nousevaa. Tässä vaiheessa bromance on suloinen lisä tähän kaikkeen, mutta Jokereita bändinä fanitan ihan heidän omien ansioittensa takia - jokin tuossa musassa vaan kolahtaa. Ehkä se tosiaan on se taustalla soiva slaavilainen melankolia, joka resonoi suomalaisessa sielussa.

Tämä on vain yksi esimerkki että Gregorin taktiikka toimi. Kiva että löysit Jokerit elämääsi, siihenhän he Käärijän avulla pyrkivät. En sano että se väärin olisi, varmasti hyvin käytetty metodi alalla lyöttäytyä suositumman artistin kylkeen saamaan osansa salamavaloista. Siihenhän ne feikkisuhteetkin perustuvat Hollywoodissa.

Olipa ikävän kitkerä ja kyyninen sävy tässä sun vastauksessa. Kyllä, ihan taatusti vanha kettu G haistoi tässä loistavan promopotentiaalin, mikä täälläkin ansaitsi hänelle lempinimen Seko-Reko, mutta ei se bromance kyllä mitään laskelmoitua näytelmääkään ollut. Kaksi ihanaa hönöä löysi toisensa ja G sitten osaltaan dokumentoi sitä jälkipolville.

Vierailija
98397/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terve mikä meininki. Voitaisko puhua esimerkiksi siitä, että tän ketjun päätähdet tapaa huomenna toisensa?

Joo, kannatan tätä 😊

Varmaan JO huomennakin ajoissa liikkeellä ja perillä hyvissä ajoin ennen ekaa keikkaa.

Eiköhän K ilmesty Tavastialle noin 16 pintaan aikaisintaan ja sitä ennen eivät ehdi tavata.

Siis uskot hänen ilmestyvän pahimpaan ruuhka-aikaan Tavastialle? En ihan usko.

Miksei ilmestyisi? Jonosta ei monikaan uskalla karata kuitenkaan.

Siinä vaiheessa on todennäköisesti jo jonotusnumerot. Joku on ne järkkäämässä ainakin Tavastialle ja Turkuun.

Vierailija
98398/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan Käärijää somessa vaan Bojanin ansiosta (vasta Euroviisujen bromance herätti kiinnostuksen). En ole ollut hänen keikalla. Joker Out kiinnostaa enemmän ja heidän keikalle ostin lipun heti kun ne tuli myyntiin. Shippauksen ansiosta ja heidän ystävyyden suuresta arvostuksesta johtuen on tosi kiva nähdä Jere poikien kanssa Suomessa lavalla. Myönnän että löysin JO:n Käärijän avulla. Hänelle siis suuri kiitos 💚💚💚

Ja mä taas rakastuin K:hon sen musiikin, esiintymisen ja antamien haastattelujen takia. Kuten suurin osa sen faneista Suomessa ja ulkomailla. JO jutut on vaan huvittava sivuosa sen tarinaa, näin K-fanin näkökulmasta.

Minä ihastuin K:hon nimenomaan hänen itsensä takia. Kuuntelin haastatteluja silmät lähes yhtä ymmyrkäisinä kuin hänelläkin, ja ihastelin sitä, miten hyvin ja vilpittömästi hän sanoittaa vaikeitakin asioita. On läsnä, puhuu sydämestään, muistaa lähimpiään - on siis aivan ihana. Ja on kolmekymppinen räppäri - vähän tuli Elastinen-fiilis, hän on aivan samalla tapaa hurmaava ja sydämellinen.

Joku tuttu psykologi totesi, että tuollaisia miehiä kasvaa, kun he ovat kasvaneet rakastavassa perheessä, saaneet tukea ja arvostusta siinä, mitä tekevät ja haaveilevat. Eikä K ole koskaan kaihtanut kiittämästä sitä, miten tärkeää on ollut, että iskä on kuskannut jääkiekkoharkkoihin ja äiti pitänyt huolta kotona.

Ja kun tyyppiin ihastuin, oli otettava myös musiikki kuunteluun. Siis muukin kuin CCC.

Biiseistä paistoi läpi ihan samanlainen sydämellisyys (no, ei ihan kaikista kappaleista), vilpittömyys ja lämpö kuin haastatteluistakin. Poikalasteni kautta olen räppiä kyllä elämässäni kuullut (toki myös K:n kappaleita tietämättä kuitenkaan, kuka niissä laulaa), ja kyllähän niissä suhtaudutaan esim. naisiin todella ikävästi. K:n tekstit ovat aivan erilaisia.

Olen siis ihan myyty. Ja vaikka ikää on jo 50+, innostun myös näistä riehuntabiiseistä. ICIP on aivan ihana. Ei muuta kuin volyymit täysille ja riehumaan.

Vierailija
98399/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun Gregoria syytetään joksikin massiiviseksi opportunistiksi, joka vain setelinkuvat silmissä shippasi. Joo, hän oli bändin tiedottaja/PR-manageri, joten bändin mainostaminen oli hänen työtään, mutta hän oli myös Bojanille pitkän linjan läheinen ihminen ja postauksista tuli selväksi, että hän aidosti piti Kärtsästä (kuten ihmiset yleensä pitävät). Eipä Boitsua ja Kärtsää tarvinnut erityisesti pakottaa yhteen. :)

Vierailija
98400/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Aamulla lipun saanut

Ja mulla ainakin aukeaa spostin liitteestä mut tulostin sen myös varmuuden vuoksi. T. Sama

Jes, mäkin aion tulostaa. ONNEKSI maltoin odottaa, että saan lipun Liputtomasta, niin ei tarvitse jännittää, että eihän kukaan ole koijannut mua.

Ketju on lukittu.