Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä seuraan Käärijää somessa vaan Bojanin ansiosta (vasta Euroviisujen bromance herätti kiinnostuksen). En ole ollut hänen keikalla. Joker Out kiinnostaa enemmän ja heidän keikalle ostin lipun heti kun ne tuli myyntiin. Shippauksen ansiosta ja heidän ystävyyden suuresta arvostuksesta johtuen on tosi kiva nähdä Jere poikien kanssa Suomessa lavalla. Myönnän että löysin JO:n Käärijän avulla. Hänelle siis suuri kiitos 💚💚💚
Ja mä taas rakastuin K:hon sen musiikin, esiintymisen ja antamien haastattelujen takia. Kuten suurin osa sen faneista Suomessa ja ulkomailla. JO jutut on vaan huvittava sivuosa sen tarinaa, näin K-fanin näkökulmasta.
No, monelle fanille Jokerit ja B ei ole mikään sivujuonne, vaan keskeinen osa K:n fanitusta ja tarinaa. Kyllä K:ta voi fanittaa monista eri lähtökohdista, eikä yksikään niistä ole sen parempi kuin joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Neuvokaahan epätietoista. Mulla on lippu huomiselle ikärajattomalle keikalle. Olin näkevinäni äsken liputtomassa myynnissä pari lippua ikärajattomalle, mutta niissä näkyi k-18. Eli onko tuolle aikasemmalle keikalle kahdenlaisia lippuja? Paniikki iski, että olenko pakotettuna jossain kiljuvien teinien keskellä.
Tavastian ekalle myytiin sallittuja ja K18 lippuja. K18 lipulla saa kulkea mihin vain. Sallitulla lipulla ei K18 alueelle, vaikka olisi täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Neuvokaahan epätietoista. Mulla on lippu huomiselle ikärajattomalle keikalle. Olin näkevinäni äsken liputtomassa myynnissä pari lippua ikärajattomalle, mutta niissä näkyi k-18. Eli onko tuolle aikasemmalle keikalle kahdenlaisia lippuja? Paniikki iski, että olenko pakotettuna jossain kiljuvien teinien keskellä.
On. Mullakin on sille ikärajattomalle keikalle K18-lippu. Se piti valita ostaessa ja ilmeisesti niitä ikärajattomia lippuja oli tosi vähän myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin taisin saada lipun!!!!!!! Kävin sivulla ja siellä luki 2 lippua myynnissä ja sain toisen. Tai siis maksu meni ja lippu aukeaa läppärillä, mutta ei puhelimella, jolla ostin sen, apua!
Eli siis puhelin (ja läppäri) sanoo, että lataa lippu, kun painan siitä, kysyy "ladataanko joker_out ke 20.9. xx49582084.pdf"?, mutta kun painan lataa ei tule puhelimella näkyviin mitään!
Mutta läppärillä näen, että lippu on klo 21 alkavaan showhun!!!
Miten mä saan ton lipun jotenkin nyt varmistettua!?
Ja mä siis vinkkasin, että siellä oli se toinen yksi lippu!
Etsi sun puhelimesta kansio nimeltä ladatut tiedostot.
Olen iloinen että shippauksen ansiosta löysin JO:n (ja sen ansiosta vielä Siddhartan). En nimittäin viisuissa kuullut heidän biisiään lainkaan, koska katsoin vain ekan semin ja finaalia Kärtsään asti (koska se tuli niin myöhään ja halusin nukkumaan). Enkä edes pitänyt Carpe diemistä juurikaan pitkään aikaan, mutta muu musiikki iski. Ei ole myöskään sattumaa, että Jokerit sai viisuissa Suomelta enemmän pisteitä kuin useimmilta mailta ja että Mikko S. koko ajan hoki telkkarissa Bojanin ja Kärtsän ystävyydestä, täälläkin on ollut ihmisiä, jotka ovat sanoneet äänestäneensä Jokereita alun perin tämän takia ja musiikki kolahti vasta myöhemmin.
Tykkään Joksujen musasta enemmän kuin Kärtsän, mutta koska muutin hiljattain takaisin ulkomaille, olen päässyt ainoastaan Kärtsän keikalle ja saa nähdä, onnistuuko Jokerit vielä joskus. Olisi kyllä ollut tosi kiva kuulla yhteinen Cha Cha Cha livenä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei millään ikävällä, mutta eikö tällaiset 13-vuotiaat ole vähän turhan nuoria arki-illan keikalle? Joku mainitsi ottavansa siis teininsä mukaan. Vai mikä meininki nykyisin, mielenkiinnosta kysyn?
Olin 14-vuotiaana kaverin kanssa keikalla toisessa kaupungissa, jäätiin kaupunkiin hengailemaan, kun ei päässyt yöllä kotiin. En todellakaan antaisi oman lapsen mennä tällaiselle keikalle, jos ei pääse suoraan kotiin. Ja mun 12v. on myös liian "lapsi" vielä osallistuakseen keikalle. Ehkä riippuu ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin taisin saada lipun!!!!!!! Kävin sivulla ja siellä luki 2 lippua myynnissä ja sain toisen. Tai siis maksu meni ja lippu aukeaa läppärillä, mutta ei puhelimella, jolla ostin sen, apua!
Eli siis puhelin (ja läppäri) sanoo, että lataa lippu, kun painan siitä, kysyy "ladataanko joker_out ke 20.9. xx49582084.pdf"?, mutta kun painan lataa ei tule puhelimella näkyviin mitään!
Vastaan itse; se lippu näyttäisikin tulleeen sähköpostin liitteessä!!!
Se sanoo, että "lipun avaamiseksi tarvitset Adobe Reader ohjelman, jonka voit ladata ilmaiseksi täältä (ja osoite). Toimiiko se, kun mulla in iPhone!?
Mut morjens vaan myn yöunet!
Vierailija kirjoitti:
Täällä ehkä pari riidankylväjää, muut varmaan ihan järki-ihmisiä. Kyseessä ei ole mikään ylilauta.
Joo ja minusta on myös sekin on Ok, jos ihmiset eivät ole aina samaa mieltä asioista. Onkohan suurimmat shippaajat siirtyneet plussan puolelle vai käykö osa teistä myös täällä? Enkä tarkoita kysymykselläni mitään pahaa, ihan kauniiseen sävyyn ja hyvässä hengessä siellä shippaatte poikia.
Nyt mä kuolen! Mulla on liput molemmille Tavastian keikoille! JA Turkuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO myi Suomessa neljä keikkaa loppuun, tuhansia ihmisiä. Enemmän ja nopeammin kuin 9miljoonan kaupungissa Lontoossa. Ja väitätte että ei ole K:lla mitään vaikutusta?
Tottakai K oli syy siihen että joksujen keikat myi nopeasti loppuun Suomessa. Se joka muuta väittää huijaa nyt kyllä itseään.
Kauanko aattelit vielä tätä keskenäsi jankuttaa?
Oon laittanut tasan yhden viestin asiasta. Täällä on varmasti monta jotka on samaa mieltä kun toi on päivänselvä asia.
Jep, siksi siitä jankuttaminen on ihan turhaa, kun suurin osa on asiasta samaa mieltä.
Yhtä turhaa kuin lennoista jankuttaminen, yhtä turhaa kuin jankkaaminen siitä kenelle B hymyilee kauneimmin. Kaikkihan tämä on ns. turhaa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut metsästää vielä sitä ekaa.
Breaking news: jonotus on alkanut Tavastialla.
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas. Sähän biletät oikein urakalla.:D Mä en tiedä, kestäisikö minun kunto ja korvat, tosin mitä sitä ei tekisi Joksujen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut metsästää vielä sitä ekaa.
No aika hyvin tässä on ollut mahdollisuuksia saada lippu jollekin keikalle, monessa eri kanavassa ollut lippuja myynnissä.
Eli monelta Tukholman keikka on tänään? Apua! Huomenna näemme K:n!!! Mulla on ikävä K:n sormea kun nyt on pitänyt taukoa.. hyvä että lepää, mutta tarvitsen K-vitamiinia!
Vierailija kirjoitti:
Breaking news: jonotus on alkanut Tavastialla.
Siis hä? Yli vuorokausi etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Saatan koittaa lähettää liveä jommalta kummalta. Riippuu saanko millaisen paikan. Nyt ei ehkä turnauskestävyys riitä jonottaa jo kello 13 alkaen, kuten suunnittelin... 🥰 🥰 🥰
Lisäksi olen tekniikkatumpelo! Eli en ole koskaan pitänyt liveä ig:ssä. Eli voikohan se kosahtaa joihinkin asetuksiin?
Mutta en todellakaan lupaa mitään!!!! Mutta jos vaikuttaa, ettei kukaan muukaan pidä.
Pistän osoitetta vasta kun tiedän onko mulla hyvä paikka vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ehkä pari riidankylväjää, muut varmaan ihan järki-ihmisiä. Kyseessä ei ole mikään ylilauta.
Joo ja minusta on myös sekin on Ok, jos ihmiset eivät ole aina samaa mieltä asioista. Onkohan suurimmat shippaajat siirtyneet plussan puolelle vai käykö osa teistä myös täällä? Enkä tarkoita kysymykselläni mitään pahaa, ihan kauniiseen sävyyn ja hyvässä hengessä siellä shippaatte poikia.
Niin on ok. Vähän ikävään sävyyn jotkut puhuu riidankylvämisestä ja trollaamisesta jos jollain on vain eri mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Eli monelta Tukholman keikka on tänään? Apua! Huomenna näemme K:n!!! Mulla on ikävä K:n sormea kun nyt on pitänyt taukoa.. hyvä että lepää, mutta tarvitsen K-vitamiinia!
Ei sormea vaan somea 😂