Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki randomit ihmiset, joiden kanssa olen K:sta puhunut eivät tienneet mikä on JO, kun kerroin että ole menossa heidän keikalleen. Kaikki tiesivät K:n.
Eri asia, jos eivät olleet K-faneja. Nythän puhutaan heistä, ei random-kansalaisista.
Siis kaikki heistä tiesivät K:n, pitivät CCC:sitä, ja heillä oli positiivinen kuva K:sta. He olivat myös vanhempia henkilöitä, joten en kysynyt ovatko he "faneja" kun se kuulostaa lapselliselta kysymykseltä siinä asiayhteydessä jossa olimme
Vierailija kirjoitti:
@ladySlo I think in theory any age could go, but I have a feeling I saw age limit 13 years mentioned somewhere, either Sweden or Norway. In Finland when its all ages anyone can go but I would assume parents use some common sense - what age they let the kids go by themselves. I am taking my 13 year old to Logomo gig.
I see. Thank you. What does k18 mean? Is that basically "allowed only for 18 and older"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain just äsken Liputtomasta lipun Tavastian myöhäisemmälle keikalle!!! 🥰🥰🥰 Koko keho tärisi niin paljon että ihme että onnistuin näpyttelemään oikeita ruutuja 😅
Onneksi olkoon! Mulla ei ole tullut vielä puhelimeen edes ilmoitusta siitä. Oliko sulla lippuvahti?
On lippuvahti mutta ne liput menee aina ohi. Nyt satuin ihan tuurilla päivittämään Liputtoman nettisivun just oikealla hetkellä. Kaksi lippua oli myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei terve mikä meininki. Voitaisko puhua esimerkiksi siitä, että tän ketjun päätähdet tapaa huomenna toisensa?
Joo, kannatan tätä 😊
Varmaan JO huomennakin ajoissa liikkeellä ja perillä hyvissä ajoin ennen ekaa keikkaa.
Eiköhän K ilmesty Tavastialle noin 16 pintaan aikaisintaan ja sitä ennen eivät ehdi tavata.
Vierailija kirjoitti:
Mä seuraan Käärijää somessa vaan Bojanin ansiosta (vasta Euroviisujen bromance herätti kiinnostuksen). En ole ollut hänen keikalla. Joker Out kiinnostaa enemmän ja heidän keikalle ostin lipun heti kun ne tuli myyntiin. Shippauksen ansiosta ja heidän ystävyyden suuresta arvostuksesta johtuen on tosi kiva nähdä Jere poikien kanssa Suomessa lavalla. Myönnän että löysin JO:n Käärijän avulla. Hänelle siis suuri kiitos 💚💚💚
Mä seuraan JO:ta vain K:n takia, enkä kuuntele JO:n musiikkia. Heidän keikalleen menen myös vain jotta näkisin vilauksen K:sta! 💚 Lennän myös ulkomaille K:n keikan vuoksi kuukauden kuluttua! 💚
Vierailija kirjoitti:
Toivon totisesti että K:n ja JO:n fanikunnat erkanevat talven aikana kun NT on ohi. Tää jankkaaminen on ihan p:stä. Ja tämä tulee ärsyttämään monia: toivon, että JO saa haaveilemansa ison läpimurron euroopaassa, ja saavat niin paljon uusia faneja että heitä K:hon yhdistävät fanit on pikkuriikkininen miniryhmä siellä fanimassassa. Ja K:lle toivon että se saa tehdä kaikenlaisia yhteistöitä erilaisten underground- ja alt-räppäreiden kanssa oman tuotantonsa lisäksi, kohderyhmille joissa kukaan ei tiedä JO:stä mitään, ja että Tommy joskus vielä ottaa sen mukaansa lämppärikseen jollekin maailmankiertueelleen. Suuttukaa jankkaajat.
Mä taidan jättää laivan ihan vaan toksisen fandomin takia. Porukka tappelee keskenään niin täällä kuin muuallakin. Keikoilla saatan käydä jatkossakin,.mut tää ryhmäytyminen saa riittää mun osalta.
Siellä on nytkin 1 lippu!!!!
Ei millään ikävällä, mutta eikö tällaiset 13-vuotiaat ole vähän turhan nuoria arki-illan keikalle? Joku mainitsi ottavansa siis teininsä mukaan. Vai mikä meininki nykyisin, mielenkiinnosta kysyn?
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@ladySlo I think in theory any age could go, but I have a feeling I saw age limit 13 years mentioned somewhere, either Sweden or Norway. In Finland when its all ages anyone can go but I would assume parents use some common sense - what age they let the kids go by themselves. I am taking my 13 year old to Logomo gig.
I see. Thank you. What does k18 mean? Is that basically "allowed only for 18 and older"?
Yes. There are a few older than us, who are thinking about whether we can go to a gig if we are, say, 50 years old. I have written that there is only a minimum age limit. No upper age limit. I am over 50 and I will go to Tampere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei terve mikä meininki. Voitaisko puhua esimerkiksi siitä, että tän ketjun päätähdet tapaa huomenna toisensa?
Joo, kannatan tätä 😊
Varmaan JO huomennakin ajoissa liikkeellä ja perillä hyvissä ajoin ennen ekaa keikkaa.Eiköhän K ilmesty Tavastialle noin 16 pintaan aikaisintaan ja sitä ennen eivät ehdi tavata.
Siis uskot hänen ilmestyvän pahimpaan ruuhka-aikaan Tavastialle? En ihan usko.
Se kirkuminen ei kyllä uudessa biisissä kiinnostaisi 🥲 jotenkin odotin eri tyyppistä biisiä.. ei vaikuta samalta kuin JO:n muu tuotanto josta pidin
Vierailija kirjoitti:
Ei millään ikävällä, mutta eikö tällaiset 13-vuotiaat ole vähän turhan nuoria arki-illan keikalle? Joku mainitsi ottavansa siis teininsä mukaan. Vai mikä meininki nykyisin, mielenkiinnosta kysyn?
Itse oon teinistä saakka kiertänyt yksin keikkoja ulkomaita myöten ja hyvin pärjännyt.
Täällä ehkä pari riidankylväjää, muut varmaan ihan järki-ihmisiä. Kyseessä ei ole mikään ylilauta.
Vierailija kirjoitti:
Logomon keikkahan loppuu jo viimeistään 21.30 mennessä. Jos ei ole pitkä matka, niin hyvin ehtii riittävän ajoissa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä seuraan Käärijää somessa vaan Bojanin ansiosta (vasta Euroviisujen bromance herätti kiinnostuksen). En ole ollut hänen keikalla. Joker Out kiinnostaa enemmän ja heidän keikalle ostin lipun heti kun ne tuli myyntiin. Shippauksen ansiosta ja heidän ystävyyden suuresta arvostuksesta johtuen on tosi kiva nähdä Jere poikien kanssa Suomessa lavalla. Myönnän että löysin JO:n Käärijän avulla. Hänelle siis suuri kiitos 💚💚💚
Ja mä taas rakastuin K:hon sen musiikin, esiintymisen ja antamien haastattelujen takia. Kuten suurin osa sen faneista Suomessa ja ulkomailla. JO jutut on vaan huvittava sivuosa sen tarinaa, näin K-fanin näkökulmasta.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes, k stands for kielletty, which means forbidden (from under the age of x).
Neuvokaahan epätietoista. Mulla on lippu huomiselle ikärajattomalle keikalle. Olin näkevinäni äsken liputtomassa myynnissä pari lippua ikärajattomalle, mutta niissä näkyi k-18. Eli onko tuolle aikasemmalle keikalle kahdenlaisia lippuja? Paniikki iski, että olenko pakotettuna jossain kiljuvien teinien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO myi Suomessa neljä keikkaa loppuun, tuhansia ihmisiä. Enemmän ja nopeammin kuin 9miljoonan kaupungissa Lontoossa. Ja väitätte että ei ole K:lla mitään vaikutusta?
Tottakai K oli syy siihen että joksujen keikat myi nopeasti loppuun Suomessa. Se joka muuta väittää huijaa nyt kyllä itseään.
Aloin seuraamaan viisuja tänä vuonna pelkästään K:n takia, ja sitä kautta löytyi JO. Luulen, että ilman K&B - bromancea JO olisi itseltäni jäänyt yhdeksi esiintyjäksi muitten joukossa, kun ei CD todellakaan ole heidän paras biisinsä.
Mutta koska asiat menivät kuten ne menivät, olen ikionnellinen että aloin kuunnella muitakin JO:n biisejä ja nyt kuuntelen heitä edelleen päivittäin, ja keikkaa odotan kuin kuuta nousevaa. Tässä vaiheessa bromance on suloinen lisä tähän kaikkeen, mutta Jokereita bändinä fanitan ihan heidän omien ansioittensa takia - jokin tuossa musassa vaan kolahtaa. Ehkä se tosiaan on se taustalla soiva slaavilainen melankolia, joka resonoi suomalaisessa sielussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomon keikkahan loppuu jo viimeistään 21.30 mennessä. Jos ei ole pitkä matka, niin hyvin ehtii riittävän ajoissa kotiin.
Ja Tavastian keikka ennen klo 21.
Turha näille on selittää, kun ovat päättäneet pitää kiinni tietystä narratiivista ja jatkaa trollaamista.