Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98121/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisin osuudet SSOL:ssa on ihanat 🥰 Tykkään muutenkin biisistä, iloinen kesäbiisi ja hyvä meininki Joksuilla sitä esittäessä 😊

Mäkin oon ihan fiiliksissä.

Vierailija
98122/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ICIP ylittänyt puolen miljoonan striimin rajan Spotifyssä💪🏼

Hyvä Kärtsy, hyvä me! Hyvä meidän joukkue!

Hyvä K! Miljoona menee muutamassa päivässä varmaan rikki :) Ylitti jo persikan perään yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98123/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Settilista noin oli virhe. En tiedä, kenen virhe, mutta virhe.

Kyllä nyt luulisi, että tällainen stalkkeriporukka selvittää settilistan alkuperän tuossa tuokiossa. Toivottavasti ei ole palstamamman oma tekele 😂

Siis ei herranjumala ei se ole mikään kuvamuokkaus. Oikea lista, usean fanin jakamana.

Vierailija
98124/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista "Are you straight or LGBT?" lyriikoista tulee väistämättä mieleen se kun Kärtsän housukuvaan kommentoitiin useita kertoja "Are you gay?" ja Kärtsä oli mennyt are youttelemaan heille vastaan. :D

Vierailija
98125/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen SSLOn kannen näkee?

Vierailija
98126/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille, jotka emme kykene menemään vielä nukkumaan.

Peitä tämä alla oleva, jos tarviit unta.

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/joker-out-feat-kaertsae-nordic-t…

Vierailija
98127/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän norjalaisetkin ole hankineet liput kesän alussa pelkästään JO:n keikalle. Ei sitä ostettu siinä mielessä, että siellä olisi muitakin esiintyjiä yhtäaikaa. 

Ei, mutta jos luulet meneväsi vain Käärijän keikalle ja näet siellä esim sen Carpe Diemin setrilistassa, voin luvata, että innostuisit. Ja pettyisit.

Kuinka moni sen settilistan edes voi nähdä siellä itse paikan päällä? Onko ne edes keikalla käyneitä ne pettyneet vai niitä jotka katsoivat liveä tai joitain muita?

Niinpä, keikalla sen on nähny ja tienny vaan muutana eturivissä. Pettyneitä on vaan shippaajat ruudun tällä puolen.

Sehän lähti jakoon samantien.

Vierailija
98128/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut hauska jos edes A olisi ollut siellä? Ei jotenkin tuntunut spesiaalilta...

Tätä vähän ihmettelin, et Alessandra ei ollut vieraana. K:n puuttuminen ei haitannut itseä yhtään, mut oisin odottanut et A vierailee lavalla.

Mä olin täysin varma, että Alessandra olisi ollut tuolla vieraana. Se hämmentää mua suuremmin kuin tämä settilistakömmähdys. Kaipa Alessandralla on ollut sitten sen verran ylitsepääsemätön este, että pääsi vain eilen tapaamaan JOta nopeasti.

Miksi ne menis toistensa keikoille esittämään jotain yhtä biisiä? Tai vain näyttäytymään?

Ai niinku Bojan, joka tuli yllätysvieraana Käärijän Tavastian keikalle 9.6. ja esitti yhden biisin Carpe Diemin. Oli toki myös mukana Ccc:n possujunassa. Ihana vierailu kaikin puolin.

Vierailija
98129/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/follivora/728827737434980352?source=share

:)

Selvisikö, mitä tuossa pullossa on? Vai mikä tuo esine on.

No jos se K olisi siellä ollut, olisi ainakin multa yöunet menneet tyystin. Parempi näin, nyt ainakin tiedetään että ccc on tulossa ylihuomenna. Osataan paremmin varautua. 

Vierailija
98130/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt taas tipahdettu korkealta ja kovaa.

Oli oikein kiva keikka, erityisesti loppua kohden. Vähän ärsytti ne hysteerisesti kiljahtelevat tytöt/naiset, joilta pääsi sellaisia purkauksia vähän väliä, jos joku JO liikautti vähän kättään. On eri asia hurrata ja huutaa, kun siihen on aihetta, mutta tuollainen hysteerinen kiljahtelu jokaiselle liikkeelle oli piinaavaa tällaisen vähän varttuneemman kuuntelijan mielestä. Ja vierastan kyllä tuota käskytystä, mikä nykyään tuntuu olevan ihan perusarkea artisteille. Ymmärrän, että on kuuma ja jano ja ehkä vähän huono olokin mutta tänne vettä, otapa tästä koruja, laula nyt se ja se, sano mummolleni terveisiä ja kaikki muu tuollainen käskytys ja komentelu ei oikein tunnu kivalta. Jotenkin tuntuu, että nyky-yleisö saa jopa artistin keikankin pyörimään itsensä ympärillä (ja en arvostele tässä pyörtyviä tai sairauskohtauksen saaneita vaan siis sellaista käskevää sävyä, jolla eturiveissä olevat artistia pompottelevat).

Silti yleisö oli kivasti mukana, menoa ja vauhtia riitti, bändi oli innoissaan ja kuultiin uusi biisikin. Vielä en osaa sanoa siitä oikein mitään, mutta Carpe Diemin uusi versio kyllä ihastutti ja yleisö lauloi siinä ihanasti mukana. Vähän yllätti, että Novi Valissa ei kuulunut yleisön laulua eli ei tainnut edes kertsin sanat olla hallussa (ja ne tietysti minä osaan ilman muuta!). Ei siis taida olla hätää, vaikka Suomessakaan ei niitä sanoja kukaan osaisi.

Kaikkien muiden esiintymisvaatteet taisivat olla jo kertaalleen (tai useamminkin) käytettyjä paitsi Nacen. Krisin housut on aina yhtä kivat mutta vähän ehkä klubikeikalle turhan keikistelevät, B:n paitaa en kyllä siedä, ei ole yhtään omaan makuuni, joten hyvä vain, että ei tarvitse nähdä sitä Suomessa, Jurella pysyi paita päällä kerrankin ja oli juuri vielä tuo ehkä ainoa paita, jonka Jurella tiedän ylipäätään olevan koskaan päällä. Se on kyllä tosi kiva. Jan on aina hyvännäköinen mustassa ja hihattomassa, ei valittamista siinä. Nacen paita oli ihan ok, housuja on käyttänyt ennenkin. Mahtaakohan JO säästellä uusia esiintymisvaatteita Suomeen? Kris saa kyllä olla minun puolestani siinä reikapaidassa, B:lle joku hihaton, Janille jotain punaista, Jure ilman paitaa ja Nacelle mustaa. Siinä minun toivelistani.

Vierailija
98131/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98132/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista "Are you straight or LGBT?" lyriikoista tulee väistämättä mieleen se kun Kärtsän housukuvaan kommentoitiin useita kertoja "Are you gay?" ja Kärtsä oli mennyt are youttelemaan heille vastaan. :D

En nyt tiedä... ennemminkin minulle tulee mieleen, että Bojan haluaa kosiskella kyseisiä nuoria. Ja mistä sen tietää, mikä se itsekin ajattelee noista olevansa. Varsinkin toukokuun jälkeen.

Vierailija
98133/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä uusi biisi kuulosti hauskalta bilebiisiltä, jonka mukana voi tanssia täysillä. Mä käyn kyllä ihan kierroksilla, vaikka liven laadussa ois ollut toivomisen varaa (kaikella kiitollisuudella sen pitäjälle).

en nyt sanoisi

Vierailija
98135/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98136/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Tän päivän kuumimmat ranskakaisilla viivoilla?

T. Työuupumuksen partaalla oleva Ritva-Liisa

Vierailija
98137/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblr huomannut jo oleellisimman kulman, eli "are you"-sanat SSOLissa:

https://www.tumblr.com/tuituipupu/728829311134613504?source=share

Ainahan sitä on ajatellut, että se are you on kysymys oletko ho mo ?

Vierailija
98138/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sinulle, joka jaoit livelinkin!💙🌹

Vierailija
98139/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä uusi biisi kuulosti hauskalta bilebiisiltä, jonka mukana voi tanssia täysillä. Mä käyn kyllä ihan kierroksilla, vaikka liven laadussa ois ollut toivomisen varaa (kaikella kiitollisuudella sen pitäjälle).

Joo mun mielestä onkin vähän hölmöä ton liven perusteella tehä mitään arvioita poikien keikkakunnosta ku välillä oli zoomaus melkein sieraimissa ja äänenlaatu oli mitä oli. Noitten muutaman paremman pätkän perusteella pojilla on ollu hyvä meno ja uskon et täällä vaan paranee :) Ja oon toisaalta ihan tyytyväinen ettei K ollu tuolla, koska B on sit varmasti myös sillä Tavastian ekalla keikalla ihan fiiliksissä, ihan sama vaik onkin ikärajaton keikka :D

Vierailija
98140/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni fiilikset... Kuuntelen K:n musiikkia ja hymy palasi huulille.. on sillä K:lla hyvä vaikutus :)

Ketju on lukittu.