Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98101/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä JO keikalle, täällä tai Norjassa, jos bändi täysin itsenään ei kiinnosta?

Kyse ei ole siitä, vaan jos esim. settilistassa ois lukenut, että We will rock you ja ois kohistu, että Freddie Mercury saattaa tulla keikalle, eikä tulisikaan, niin vois osa olla vähän pettyneitä.

No se olisikin aika hemmetin hyvin jos olisivat saaneet Freddien manattua haudastaan lavalle.

Ei näille naudoille näköjään vähempi riitä!

Vierailija
98102/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut hauska jos edes A olisi ollut siellä? Ei jotenkin tuntunut spesiaalilta...

Tätä vähän ihmettelin, et Alessandra ei ollut vieraana. K:n puuttuminen ei haitannut itseä yhtään, mut oisin odottanut et A vierailee lavalla.

Mä olin täysin varma, että Alessandra olisi ollut tuolla vieraana. Se hämmentää mua suuremmin kuin tämä settilistakömmähdys. Kaipa Alessandralla on ollut sitten sen verran ylitsepääsemätön este, että pääsi vain eilen tapaamaan JOta nopeasti.

Miksi ne menis toistensa keikoille esittämään jotain yhtä biisiä? Tai vain näyttäytymään?

Miksi Mae meni UK:ssa? Miksi B meni tavastialla?

Promoamassa. Ilman B.n tavastian keikkaa ja Suomen vierailua JO:n Suomen keikat olisivat myyneet aivan eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98103/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSOL videopätkä

https://twitter.com/sophorsophie/status/1703851997877694766

Mukavastihan tästä saa biisistä selvää 😊

Nyt tämä omalle soittolistalle, että on tuttu ylihuomenna 😊😊😊

Tykkään biisistä! Ei nyt uusi Omamljeno telo, mutta itsekin on tullut Briteissä vietettyä 20-vuotiaana 5kk, niin sillä kokemuksella sanoisin, että kyllä Lontoolle aina yhden biisi kelpaa tehdä!

Vierailija
98104/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICIP ylittänyt puolen miljoonan striimin rajan Spotifyssä💪🏼

Hyvä Kärtsy, hyvä me! Hyvä meidän joukkue!

Vierailija
98105/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Settilista noin oli virhe. En tiedä, kenen virhe, mutta virhe.

Vierailija
98107/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98108/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän norjalaisetkin ole hankineet liput kesän alussa pelkästään JO:n keikalle. Ei sitä ostettu siinä mielessä, että siellä olisi muitakin esiintyjiä yhtäaikaa. 

Ei, mutta jos luulet meneväsi vain Käärijän keikalle ja näet siellä esim sen Carpe Diemin setrilistassa, voin luvata, että innostuisit. Ja pettyisit.

Kuinka moni sen settilistan edes voi nähdä siellä itse paikan päällä? Onko ne edes keikalla käyneitä ne pettyneet vai niitä jotka katsoivat liveä tai joitain muita?

Vierailija
98109/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huojennuksena voi kuitenkin luultavasti (toivottavasti) olettaa että suurin osa keikalle tulleista eivät edes saaneet tietää settilistan vuotamisesta noin lyhyessä ajassa ennen keikan alkua. Vain ne jotka roikkuivat somessa juuri silloin, tai olivat porukassa jossa joku kuiskutti sen tiedon eteenpäin.

Ellei se kuiskutus sitten levinnyt maastopalon lailla porukasta toiseen koko salin läpi ennen kuin pojat tuli lavalle... hirvittävä ajatus, vähän.

Vierailija
98110/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä uusi biisi kuulosti hauskalta bilebiisiltä, jonka mukana voi tanssia täysillä. Mä käyn kyllä ihan kierroksilla, vaikka liven laadussa ois ollut toivomisen varaa (kaikella kiitollisuudella sen pitäjälle).

Vierailija
98111/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän norjalaisetkin ole hankineet liput kesän alussa pelkästään JO:n keikalle. Ei sitä ostettu siinä mielessä, että siellä olisi muitakin esiintyjiä yhtäaikaa. 

Ei, mutta jos luulet meneväsi vain Käärijän keikalle ja näet siellä esim sen Carpe Diemin setrilistassa, voin luvata, että innostuisit. Ja pettyisit.

Kuinka moni sen settilistan edes voi nähdä siellä itse paikan päällä? Onko ne edes keikalla käyneitä ne pettyneet vai niitä jotka katsoivat liveä tai joitain muita?

Paikalla olleita. Sen näkee helposti eturivistä.

Vierailija
98112/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Settilista noin oli virhe. En tiedä, kenen virhe, mutta virhe.

Kyllä nyt luulisi, että tällainen stalkkeriporukka selvittää settilistan alkuperän tuossa tuokiossa. Toivottavasti ei ole palstamamman oma tekele 😂

Vierailija
98113/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva mennä tällaisen illan jälkeen nukkumaan. Ei taida tulla JO:lta liveäkään :( Olin niin innoissani NT:stä.. nyt tuli ryppy matkaan

Vierailija
98114/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/follivora/728827737434980352?source=share

:)

Selvisikö, mitä tuossa pullossa on? Vai mikä tuo esine on.

Vierailija
98115/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblr huomannut jo oleellisimman kulman, eli "are you"-sanat SSOLissa:

https://www.tumblr.com/tuituipupu/728829311134613504?source=share

No onpa jännää, biisissä on muodikkaasti lgbtq-kirjainhässäkkä, niin hän ei voi edes uskoa, että Bojan on mielistellyt häntä laittamalla tuon kirjainhässäkän biisiin, niin toi tulee varmasti seuraavillekin keikoille, toi kirjoittaja.

Vierailija
98116/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eturivistä näkee. Riippuu sit onko taaemman rivin kaverille kerrottu, vai ei.

Vierailija
98117/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sitten mitään (MITÄÄN!!!) törkypaskaa mihinkään mistään, ei K:sta (tää on Joksujen kiertue kuitenkin), ei "huonosta" biisistä tai "rumista" vaatteista tai mitä olis pitänyt tai pitäis olla .... vaikka täällä puitaskin juttuja keskenämme. Mut äkkiäkös siellä on vaikka twitteristit taas möläytelleet jotain tms.

Vierailija
98118/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, keikalla sen on nähny ja tienny vaan muutana eturivissä. Pettyneitä on vaan shippaajat ruudun tällä puolen.

Vierailija
98119/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Jokerit 💖💕💖

Vierailija
98120/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikalla olleita. Sen näkee helposti eturivistä.

Eli eturiviläisiltä odotukset on pettyneet.

Ketju on lukittu.