Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98081/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanilla oli se aika kauhee Riitta-Liisan, mummun siskon, paita ... Mut Jan näytti 💥

Mä tykkään erityisesti tosta paidasta, mutta Tavastialle ehdottomasti hihaton.

Minä myös pidän tuosta paidasta. Kivat värit. B llä on nyt alkanut olla punaista muutenkin vai kuvittelenko vain. Pitsit ja silkkipaidat on sitten toisella tavalla kivoja.

Vierailija
98082/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut hauska jos edes A olisi ollut siellä? Ei jotenkin tuntunut spesiaalilta...

Tätä vähän ihmettelin, et Alessandra ei ollut vieraana. K:n puuttuminen ei haitannut itseä yhtään, mut oisin odottanut et A vierailee lavalla.

Mä olin täysin varma, että Alessandra olisi ollut tuolla vieraana. Se hämmentää mua suuremmin kuin tämä settilistakömmähdys. Kaipa Alessandralla on ollut sitten sen verran ylitsepääsemätön este, että pääsi vain eilen tapaamaan JOta nopeasti.

Eikä ole. Hän ei liity tähän bändiin mitenkään.

Ei tietenkään, mutta vastaavasti kuten Mae oli Lontoossa keikkavieraana, niin oletin, että he olisivat Nordic Tourille järkänneet viisukavereita vieraiksi. A Norjassa ja K Suomessa. Mutta saadaankin vain K vieraaksi Suomessa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98083/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut hauska jos edes A olisi ollut siellä? Ei jotenkin tuntunut spesiaalilta...

Tätä vähän ihmettelin, et Alessandra ei ollut vieraana. K:n puuttuminen ei haitannut itseä yhtään, mut oisin odottanut et A vierailee lavalla.

Mä olin täysin varma, että Alessandra olisi ollut tuolla vieraana. Se hämmentää mua suuremmin kuin tämä settilistakömmähdys. Kaipa Alessandralla on ollut sitten sen verran ylitsepääsemätön este, että pääsi vain eilen tapaamaan JOta nopeasti.

Miksi ne menis toistensa keikoille esittämään jotain yhtä biisiä? Tai vain näyttäytymään?

Miksi Mae meni UK:ssa? Miksi B meni tavastialla?

Vierailija
98084/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä ihmeellisen negatiivinen tunnelma. Oletin, että JO:ta fanittavat tietävät millaiselle keikalle ovat menossa? Poikien live-esiintymistyyli on vähän erilaista kuin esimerkiksi K:lla niin en nyt tiedä mikä tässä oli niin kovin pettymystä aiheuttavaa.

Muuten edelleen innolla menossa mutta negatiivista oli nyt se huudattaminen (mikä ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä). Nimim. meluvaurio keikalta enkä ymmärrä miksi pitää tarkoituksella pitää ylikovaa meteliä. Ja kaksi, norjalaisilla ei nyt ole mitään extraa, no en tiedä onko ruotsalaisillakaan. PS. En ole shippari. PPS. Kaikki keikkatallenteet aiemmin on antaneet odottaa ihanaa kokemusta.

Vierailija
98085/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alessandrallakin se uusi sinkku julkaistu ihan muutama päivä sitten, niin voi olla kaikenlaista siihen liittyvää buukattuna.

Vierailija
98086/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICIP ylittänyt puolen miljoonan striimin rajan Spotifyssä💪🏼

Vierailija
98087/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oslossa olleilla faneilla on oikeus olla pettyneitä. Ei heillä ollut mitään Käärijään liittyviä odotuksia ennen settilistan leviämistä. Väärin purkaa bändiin se, mutta oikeus silti ja ymmärrän heidän pettymyksen hyvin.

Oslossa olleet fanit olivat ostaneet lipun JOn keikalle, ei Käärijän. Pidetääs tää nyt mielessä eikä ruveta huutamaan, että fanit on raivoissaan bändille. Ainoat raivot on mammapalstan raivottaret.

Vierailija
98088/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblr huomannut jo oleellisimman kulman, eli "are you"-sanat SSOLissa:

https://www.tumblr.com/tuituipupu/728829311134613504?source=share

Vierailija
98089/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oslossa olleilla faneilla on oikeus olla pettyneitä. Ei heillä ollut mitään Käärijään liittyviä odotuksia ennen settilistan leviämistä. Väärin purkaa bändiin se, mutta oikeus silti ja ymmärrän heidän pettymyksen hyvin.

Oslossa olleet fanit olivat ostaneet lipun JOn keikalle, ei Käärijän. Pidetääs tää nyt mielessä eikä ruveta huutamaan, että fanit on raivoissaan bändille. Ainoat raivot on mammapalstan raivottaret.

En minäkään raivoa ole nähnyt muualla kuin täällä muutamassa kommentissa.

Vierailija
98090/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisin osuudet SSOL:ssa on ihanat 🥰 Tykkään muutenkin biisistä, iloinen kesäbiisi ja hyvä meininki Joksuilla sitä esittäessä 😊

Vierailija
98091/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sama kun itse menisin innoissani Kn keikalle ja siellä settilistassa lukee joku carpe diem, jota ei tule.

Vierailija
98092/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän norjalaisetkin ole hankineet liput kesän alussa pelkästään JO:n keikalle. Ei sitä ostettu siinä mielessä, että siellä olisi muitakin esiintyjiä yhtäaikaa. 

Vierailija
98093/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen HC shippari ja ei kyllä itsellä fiilikset laskeneet yhtään vaikka K ei tuolla ollutkaan. Hieno keikka,hyvää musaa,pojat näytti hyvältä uusi biisikin ihan kiva. Hyvillä mielin Suomen keikkoihin.

Hyvää yötä.

Vierailija
98094/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98095/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä JO keikalle, täällä tai Norjassa, jos bändi täysin itsenään ei kiinnosta?

Kyse ei ole siitä, vaan jos esim. settilistassa ois lukenut, että We will rock you ja ois kohistu, että Freddie Mercury saattaa tulla keikalle, eikä tulisikaan, niin vois osa olla vähän pettyneitä.

No se olisikin aika hemmetin hyvin jos olisivat saaneet Freddien manattua haudastaan lavalle.

Vierailija
98096/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko siis siinä discordissa? Koska kyllä, siellä ollaan hyvin pettyneitä. He olivat menneet iloisina katsomaan Jokereiden keikkaa, mutta TOTTAKAI tollasesta innostuu ihan kuka vain ja rupeaa odottamaan.

Vierailija
98097/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen biisin kuulis kunnolla? En saanut mitään selvää livessä.

Vierailija
98098/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98099/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeen Joksujen superfani mitenhän se on Kärdenkin kanssa viesteillyt

https://twitter.com/sophorsophie/status/1700221726737453270

En kestä kuinka söpöjä nuo K:n vastaukset 🥹

Vierailija
98100/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän norjalaisetkin ole hankineet liput kesän alussa pelkästään JO:n keikalle. Ei sitä ostettu siinä mielessä, että siellä olisi muitakin esiintyjiä yhtäaikaa. 

Ei, mutta jos luulet meneväsi vain Käärijän keikalle ja näet siellä esim sen Carpe Diemin setrilistassa, voin luvata, että innostuisit. Ja pettyisit.

Ketju on lukittu.