Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilikset meni.. onneksi ei ole niin pitkä keikka.. ja K saattaa tulla Suomessa kaikille keikoille niin on jotain odotettavaa
Laitahan lippu myyntiin, jos ei yhtään edes kiinnosta tulla keikalle. Joku varmasti ostaa mielellään.
En viitsi, yritin myydä yhtä kaverin lippua joka ei halunnut tulla, mutta en saanut menemään.. jos sentään K:n näen niin se on sen arvoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut hauska jos edes A olisi ollut siellä? Ei jotenkin tuntunut spesiaalilta...
Tätä vähän ihmettelin, et Alessandra ei ollut vieraana. K:n puuttuminen ei haitannut itseä yhtään, mut oisin odottanut et A vierailee lavalla.
Mä olin täysin varma, että Alessandra olisi ollut tuolla vieraana. Se hämmentää mua suuremmin kuin tämä settilistakömmähdys. Kaipa Alessandralla on ollut sitten sen verran ylitsepääsemätön este, että pääsi vain eilen tapaamaan JOta nopeasti.
"J*re" ei siis ole "sensuroitu" vaan viittaa SSOL:n kannessa olevaan kirjainkoruun jossa lukee "J*re" (yhtä kirjainta ei näy) vaikka kannessa on erikseen myös "Jure".
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä ihmeellisen negatiivinen tunnelma. Oletin, että JO:ta fanittavat tietävät millaiselle keikalle ovat menossa? Poikien live-esiintymistyyli on vähän erilaista kuin esimerkiksi K:lla niin en nyt tiedä mikä tässä oli niin kovin pettymystä aiheuttavaa.
Tuli sellainen fiilis että olisin ollut kuuntelemassa lukiobändiä joulujuhlassa
Vierailija kirjoitti:
Miten niin lyhyt keikka? Kyllä Suomessa perus klubikeikat ovat noin tunnin.
No mä oon ollut stadion ja festarikeikoilla, eikä ne ole koskaan noin lyhyitä. Kai se klubikin koossa 1h 45 minsaa pysyisi? Voithan sä lähteä kesken kotiin, jos ei jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä ihmeellisen negatiivinen tunnelma. Oletin, että JO:ta fanittavat tietävät millaiselle keikalle ovat menossa? Poikien live-esiintymistyyli on vähän erilaista kuin esimerkiksi K:lla niin en nyt tiedä mikä tässä oli niin kovin pettymystä aiheuttavaa.
Tuli sellainen fiilis että olisin ollut kuuntelemassa lukiobändiä joulujuhlassa
😂😂😂😂😂
Miksi mennä JO keikalle, täällä tai Norjassa, jos bändi täysin itsenään ei kiinnosta?
Oslossa olleilla faneilla on oikeus olla pettyneitä. Ei heillä ollut mitään Käärijään liittyviä odotuksia ennen settilistan leviämistä. Väärin purkaa bändiin se, mutta oikeus silti ja ymmärrän heidän pettymyksen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut hauska jos edes A olisi ollut siellä? Ei jotenkin tuntunut spesiaalilta...
Tätä vähän ihmettelin, et Alessandra ei ollut vieraana. K:n puuttuminen ei haitannut itseä yhtään, mut oisin odottanut et A vierailee lavalla.
Mä olin täysin varma, että Alessandra olisi ollut tuolla vieraana. Se hämmentää mua suuremmin kuin tämä settilistakömmähdys. Kaipa Alessandralla on ollut sitten sen verran ylitsepääsemätön este, että pääsi vain eilen tapaamaan JOta nopeasti.
Eikä ole. Hän ei liity tähän bändiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne menis toistensa keikoille esittämään jotain yhtä biisiä? Tai vain näyttäytymään?
Tää on oikeen Joksujen superfani mitenhän se on Kärdenkin kanssa viesteillyt
Vierailija kirjoitti:
"J*re" ei siis ole "sensuroitu" vaan viittaa SSOL:n kannessa olevaan kirjainkoruun jossa lukee "J*re" (yhtä kirjainta ei näy) vaikka kannessa on erikseen myös "Jure".
Siis mitä? Onko biisissä sana J*re vai mitä tämä nyt tarkoitti?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me tiedetään miksi nää on täällä pettyneitä! Eikä syy oo Joksuissa tai keikassa! Me oikeat Jokerifanit kyllä tykättiin keikasta!
Tykkäsin uudesta biisistä ja Janin vaatteista, hihaton paita on paras koska sillä on niin upeat käsivarret😛. Ylihuomenna Tavastia!
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä JO keikalle, täällä tai Norjassa, jos bändi täysin itsenään ei kiinnosta?
Kyse ei ole siitä, vaan jos esim. settilistassa ois lukenut, että We will rock you ja ois kohistu, että Freddie Mercury saattaa tulla keikalle, eikä tulisikaan, niin vois osa olla vähän pettyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne menis toistensa keikoille esittämään jotain yhtä biisiä? Tai vain näyttäytymään?
Miksi Mae meni briteissä? En tiedä mutta siellä vaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Aa okei. 😄👍🏻