Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttajat voi jättää taas omaan arvoonsa, fiilistellään me muut tänään alkavaa kiertuetta ja K&B lähestyvää tapaamista. Ankeuttajat voi vaikka käydä uusimassa Xanor-reseptin ahdistusoireita helpottamaan.
Ahdistus taitaa olla ihan siellä shippaajien puolella tällä hetkellä kun K ei toimi heidän mielihalujen mukaan.
Tajua nyt, että toivojat haluaisivat, että K haluaisi tehdä tavalla, joka ilahduttaisi meitä. Ei, että tekee, jos ei halua.
Ikävää on se, että ei näytä haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttajat voi jättää taas omaan arvoonsa, fiilistellään me muut tänään alkavaa kiertuetta ja K&B lähestyvää tapaamista. Ankeuttajat voi vaikka käydä uusimassa Xanor-reseptin ahdistusoireita helpottamaan.
Ahdistus taitaa olla ihan siellä shippaajien puolella tällä hetkellä kun K ei toimi heidän mielihalujen mukaan.
Tajua nyt, että toivojat haluaisivat, että K haluaisi tehdä tavalla, joka ilahduttaisi meitä. Ei, että tekee, jos ei halua.
Tottakai haluaisin, että se menee sinne. Mutta anna nyt vähän armoa, eiköhän tyyppi olisi ansainnut ihan vaan levätä myös kotonaan. Mieti, missä pyörityksessä se on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Puoli tuntia niin lähtee eka kone. Oslo mayhem ei pysähdy.
Kyllä 7:20 lähti jo yksi. Mutta miksi K sillä menisi.
Kun ei mene myöhemmilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito, onks sulla kahvitauko töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/girlsofclay/728785553574739968?source=share
A ilme, kun mainitsi umk:nNauroin tälle ääneen. :D
Vaikea olla kokematta, että käytännössä kaikki K&B:n tavanneet ainakin vähän shippaavat heitä - paitsi Jeren läheiset, se olisi aika arveluttavaa kun Jere ei ole sinkku.
Apua toi oli hauska 🤣 B on ihan hämillään ja Kris myös ... 🤣
Kris ei ole hämillään, se tasan tietää miksi Bojan sanoi vahingossa umk. 😅
Boitsun hyppy eilen lavalla
https://twitter.com/jokeonyou111/status/1703510318305902996?t=m4wOni0va…
B yleistä häröilyä
https://twitter.com/oatmilkduchess/status/1703495472919257461?t=7sq6lVG…
Joku on INNOISSAAN. 🤩
Tuli vaan assosiaatio, kun K sanoi ig-livessään jotenkin; then we (Bojan and I) go to toilet. Ja nyt on täällä kommenteissa mainintaa Bn lähtemisestä kesken kaiken ... to toilet.
Vierailija kirjoitti:
Boitsun hyppy eilen lavalla
https://twitter.com/jokeonyou111/status/1703510318305902996?t=m4wOni0va…
B yleistä häröilyä
https://twitter.com/oatmilkduchess/status/1703495472919257461?t=7sq6lVG…
Joku on INNOISSAAN. 🤩
😂 Ihana Bojan! Toi on hauska ku törmää Naceen.
Mua ihan rehellisesti jännittää, että saanko täydellisen konserttielämyksen ja pelkään pettyväni. Mutta tämä ei sinänsä liity siihen, mitä K ja B tekevät lavalla, vaan siihen, että näenkö lavalla seksikkään Bojanin, eli onko mulla jonkinlaistakaan hyvää näkyvyyttä lavalle. Ihan pelkkä musiikin kuuleminen olisi pettymys... mutta ei liity Käärijään.
Mutta jännittää toi keikka noista syistä silti, vaikka olen menossa kahdelle keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vapaalla.
Voi perse.
Minä olen innoissani näistä keikoista kuin pikku lapsi jouluna, mutta se ei liity pelkästään JO:hon (+kirsikkana kakun päälle ehkä K:hon). Olen menossa yhdelle keikalle ja keikkapäivän/-illan ympärille on luvassa kaikkea muutakin mukavaa, joten minulle on melkein aivan sama, onko K. mukana vai ei. Staycation odottaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mainostaa Tommyn kanssa tehtyä biisiä.. Prioriteerit.
Ei helvetti ei kai kukaan kirjoita näitä tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan assosiaatio, kun K sanoi ig-livessään jotenkin; then we (Bojan and I) go to toilet. Ja nyt on täällä kommenteissa mainintaa Bn lähtemisestä kesken kaiken ... to toilet.
Missä kommenteissa ja miks lähtis kesken ja ... Sorry oon vaan piipahdellut täällä nyt, en pysy mukana ihan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vapaalla.
Ja siis oon kääntänyt kelkkani siitä, ettei K mene Osloon :(
Mutta siis ei se nyt mitään kiukkua aiheuta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika neutraali K:n somereaktio JO ja A cha cha cha:han. Kommentoiko se siihen millään lailla, paitsi jako instassa?
Ja heti perään kääntänyt huomioon taas takaisin icipiin mainostamalla merchiä.
On se paska äijä kun kehtaa promota omaa biisiään, vaikka Jokereiden kiertue alkaa tänään. Eiku?
Ethän sä tiedä mitä ne on viestitellyt yksityisesti. Miksi sen pitäisi julkisesti kaikki kommentoida? Ei se oo sulle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluaisin, että se menee sinne. Mutta anna nyt vähän armoa, eiköhän tyyppi olisi ansainnut ihan vaan levätä myös kotonaan. Mieti, missä pyörityksessä se on ollut.
Niin? Lepäsi eilen. Mutta tuskinpa menee sinne tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika neutraali K:n somereaktio JO ja A cha cha cha:han. Kommentoiko se siihen millään lailla, paitsi jako instassa?
Ja heti perään kääntänyt huomioon taas takaisin icipiin mainostamalla merchiä.
On se paska äijä kun kehtaa promota omaa biisiään, vaikka Jokereiden kiertue alkaa tänään. Eiku?
Ethän sä tiedä mitä ne on viestitellyt yksityisesti. Miksi sen pitäisi julkisesti kaikki kommentoida? Ei se oo sulle mitään velkaa.
Olen kommentoinut tasan saman asian. Oma viestini oli täyttä sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Lepäsi eilen. Mutta tuskinpa menee sinne tänäänkään.
Vau, on levännyt yhden päivän. Etkä sitäkään oikeastaan voi tietää, vai olitko sä paikalla?
Ihan rehellisesti, sellaista ei kyllä näkynyt eilen juurikaan täällä. Vaan pikemminkin jotain tosi hyvää fiilistä, mitä oon kaivannut tänne.