Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
94701/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan säilyy kun sanon että Bojan on sitten tosi miehekäs judoka. 💪

Vierailija
94702/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K voiskin huomenna suunnata Osloon, kun viimeinen haastattelu tänään purkkiin. 👌

Niinhän mä teenkin.

T: Kärtsy

Täällä jo oottelen!

T: Bojci

Mä oon tulossa!

T: Kärtsä

Tuo formula-lakanat!

T: Boitsu

Ne on jo pakattu. Pian päästään pötköttelemään!

T: Kärtsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94703/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on homokaveri, joka ei esimerkiksi voi sietää, jos siitä sanotaan mitään tyttömäisyyteen liittyvää. Hän on poika huolimatta meikeistä ja maneereista.

No sepä. Sukupuolta voi ilmaista niin monella eri tavalla, ei todellisuudessa ole mitään tyttömäistä ja poikamaista. Poikakin voi kikatella ja käyttää meikkiä ilman että siinä on mitään tyttömäistä. Ei kaikki tytöt ja naisetkaan kikattele tai käytä meikkiä, eli ei kaikkien juttujen tarvitse olla aina niin tiukasti lokeroituja ja sukupuoleen sidottuja.

Vierailija
94704/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urban dictionarystä tämäkin:

He's so babygirl - a man that is submissive & breedable

Missä kohtaan tuossa on babygirl=tyttömäinen? Vai sanotko että submissive and breedable tarkoittaa tyttömäistä? Yikes. Tuo on ronskimpi versio, ja sitä käytetään rajummissa konteksteissa syvällä fandomissa. Joku random twiitti "hei is so babygirl" viittaa useimmiten juuri siihen ensin jaettuun (ja ensimmäisenä UD:ssä) mainittuun määritykseen.

Vierailija
94705/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ei kestä mitään babygirl-juttuja täällä 😀 kaikki katoaa

Poistelija voisi tutustua termiin hauras maskuliinisuus.

Vierailija
94706/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se tyttömäisyys ole osa sen vetovoimaa?

Tyttömäinen on niiiin vanhanaikainen käsite nyky-yhteiskunnassa... Sinä olet varmaan myös sellainen, joka pukee tyttövauvalle vain vaaleanpunaista ja pojalle vaaleansinistä 

No voeiiiiiv....

Sanotaan vaikka keikistelevä sitten.

Vierailija
94707/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on homokaveri, joka ei esimerkiksi voi sietää, jos siitä sanotaan mitään tyttömäisyyteen liittyvää. Hän on poika huolimatta meikeistä ja maneereista.

Ei mun mielestä babygirliksi kutsumisella yritetä kenenkään sukupuolta kyseenalaistaa. Homopiireissä on sitä paitsi ihan yleistä viitata toisiin homomiehiin her-pronominilla.

Vierailija
94708/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:N ilme kun se lukee miten me tappellaan siitä mikä on babygirl:

https://www.tumblr.com/alittlelovebot/728471185668571136/i-hate-this-li…

Vierailija
94709/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä junamatkan ratoksi kuunnellut putkeen eilisiä Kärtsyn haastatteluja. Miten fiksusti ja kivasti se osaa höpötellä 🥰 Ei mulla muuta.

Mä kuuntelin myös, ja miten ihanasti puhui Tommysta. Sanoi että Tommy on tosi suloinen ja fiksu tyyppi. Se että mies käyttää toisesta miehestä sanaa suloinen on jotenkin freesiä. Tykkään!

Missä haastiksessa tuo oli?

Vierailija
94710/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä babygirliksi kutsumisella yritetä kenenkään sukupuolta kyseenalaistaa. Homopiireissä on sitä paitsi ihan yleistä viitata toisiin homomiehiin her-pronominilla.

Homopiireissä toisilleen noin voi puhua. Mutta heterot ei saa puhua homoille noin, silloin babygirl -sanassa on huono kaiku.

Vierailija
94711/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaan tuossa on babygirl=tyttömäinen? Vai sanotko että submissive and breedable tarkoittaa tyttömäistä? Yikes. Tuo on ronskimpi versio, ja sitä käytetään rajummissa konteksteissa syvällä fandomissa. Joku random twiitti "hei is so babygirl" viittaa useimmiten juuri siihen ensin jaettuun (ja ensimmäisenä UD:ssä) mainittuun määritykseen.

Aivan sama mitä jossain fandomissa käytetään ja mikä on joku sataprosenttisen oikea termi. Tyttö/tyttömäinen/poika/poikamainen/babygirl/girlygirl/jässikkä/vaaleanpunaista tytölle/vaaleansinistä pojalle on ihan sallittuja termejä ja sitä ei mikään semanttinen saivartelu muuksi muuta. 😀

Vierailija
94712/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:N ilme kun se lukee miten me tappellaan siitä mikä on babygirl:

https://www.tumblr.com/alittlelovebot/728471185668571136/i-hate-this-li…

Ja on ihan baby girlinä!

Vierailija
94713/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivatko ihan keneen tahansa niissä piireissä viitata her? Vai pitääkö olla tiedossa että on ok? Ne kun on vähän eri asioita.

Vierailija
94714/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mitä jossain fandomissa käytetään ja mikä on joku sataprosenttisen oikea termi. Tyttö/tyttömäinen/poika/poikamainen/babygirl/girlygirl/jässikkä/vaaleanpunaista tytölle/vaaleansinistä pojalle on ihan sallittuja termejä ja sitä ei mikään semanttinen saivartelu muuksi muuta. 😀

Ai sinä et välitä sanojen merkityksestä? Aika sekavaa puhua kenellekään, jos kaikki käyttävät eri määritelmää samoista sanoista. Jos sinä luulet, että koko fandom kutsuu K:ta ja B:tä tyttömäisiksi, koska heitä kutsutaan babygirliksi, se ei vain pidä paikkaansa. 

Vierailija
94715/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homopiireissä toisilleen noin voi puhua. Mutta heterot ei saa puhua homoille noin, silloin babygirl -sanassa on huono kaiku.

Oletko koskaan katsonut esim. Krisin instastooreja, jotka ovat pullollaan babygirl-tyyppisiä juttuja.

Vierailija
94716/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä et välitä sanojen merkityksestä? Aika sekavaa puhua kenellekään, jos kaikki käyttävät eri määritelmää samoista sanoista. Jos sinä luulet, että koko fandom kutsuu K:ta ja B:tä tyttömäisiksi, koska heitä kutsutaan babygirliksi, se ei vain pidä paikkaansa. 

Sehän tässä näyttää olevan ongelmana, ettei jotkut boomerit ymmärrä tai halua ymmärtää sanojen merkityksiä nykynuorten käyttämässä merkityksessä.

Vierailija
94717/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tielle ei kannata täällä lähteä ollenkaan että aletaan määrittelemään mitä sanoja saa missäkin merkityksessä käyttää. Nimittäin kohta on palsta tukossa niistä sanoista ihan missä vaan yhteydessä. :D Ja mun mielestä on ihan ok sanoa vaikka että Kirsillä on naisellisia kädenliikkeitä ja Boitsu näyttää tyttömäiseltä tietyissä shortseissa.

Ei millään Kirsillä kuin Kärsyllä 😁

Vierailija
94718/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muuten ihmisiä sopimaan täällä tapaamisia keikkojen yhteyten, muutenkin kuin aitioporukka. Naudat ovat mukavaa porukkaa, itsekin pääsin yhden palstatyypin tapaamaan livenä viime kuussa ja jotkut muutkin ovat jo ehtineet miittailla. Aina hauskempi porukalla ja miettikää miten hauska hengailla porukalla kun voitte heittää jotain lista/Kris aamuviideltä/yksityishenkilö/miestä seinälle/Titanicin ovi -läppää ja muut ymmärtävät täysin. :D

Vierailija
94719/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle tielle ei kannata täällä lähteä ollenkaan että aletaan määrittelemään mitä sanoja saa missäkin merkityksessä käyttää. Nimittäin kohta on palsta tukossa niistä sanoista ihan missä vaan yhteydessä. :D Ja mun mielestä on ihan ok sanoa vaikka että Kirsillä on naisellisia kädenliikkeitä ja Boitsu näyttää tyttömäiseltä tietyissä shortseissa.

Ilmoitin vain mitä termit nykypäivänä tarkoittavat. Ja hyvä että SINUN MIELESTÄSI on ok kutsua heitä noin. Onko se sitten ok käyttää n-sanaa tummaihoisista, jos se on sinun mielestäsi ok? Sinäkö määrittelet moraalinormit?

Vierailija
94720/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä junamatkan ratoksi kuunnellut putkeen eilisiä Kärtsyn haastatteluja. Miten fiksusti ja kivasti se osaa höpötellä 🥰 Ei mulla muuta.

Mä kuuntelin myös, ja miten ihanasti puhui Tommysta. Sanoi että Tommy on tosi suloinen ja fiksu tyyppi. Se että mies käyttää toisesta miehestä sanaa suloinen on jotenkin freesiä. Tykkään!

Missä haastiksessa tuo oli?

Radio Rockin Korporaatiossa. Viimeisen puolen tunnin aikana.

https://www.supla.fi/episode/40bbfc7c-0b6f-4a90-a89b-ddd61a87863c

Ketju on lukittu.