Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuneena odotan SSOL esittämistä livenä, biisistä jäi vähän ristiriitaiset fiilikset. Englannin kieli ei sinällään häiritse, mutta ehkä tuo nuoremman kiljuvan (nais)yleisön kosiskelu levyn kansista lähtien, kun tavallaan olisi toivonut bändin lähtevän kypsempään ja aikuisempaan suuntaan. Mutta ehkä he näkevät, että heidän kohdeyleisönsä on nimenomaan tuolla saralla. 🤔
Tämä suunta oli vähän yllätys ja pettymys kyllä jos koko uusi tuotanto tulee olemaan samalla tavalla kohdistettua. Minulle pessimistinä tuli heti ajatus, että kaipaavatko ollenkaan keikoille tällaista vanhempaa daamia. Jospa jäisinkin kotiin. 🤔
Jospa otetaan eilisen vlogin Jure ja karjalauma kohtaus merkkinä siitä, että kyllä meidät vähän vanhemmatkin naudat on huomioitu. 😂
https://twitter.com/vemdagrqs/status/1702733569452396931?t=4UuMjlrp7KES…
Niin, karkuun juoksevat!😄
Huom. sonnia! Lady naudat käyskentelee vaan rauhallisesti taustalla märehtimässä.
Kukas tämä hurja sonni on? Kukkis, LG vai Viisu?😂
Se olen minä.
T: Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K voiskin huomenna suunnata Osloon, kun viimeinen haastattelu tänään purkkiin. 👌
Niinhän mä teenkin.
T: Kärtsy
Täällä jo oottelen!
T: BojciMä oon tulossa!
T: Kärtsä
Tuo formula-lakanat!
T: Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä senkun paranee! Afterparty-uutinen on aivan loistava. Nyt kun saadaan varmistus vielä siihen et Joksujen uudessa singlessä feattaa se Jere niin mun elämä on täydellinen.
Afterparty biisi ei valitettavasti välttämättä liity Khon yhtään mitenkään Tommyn yksittäisestä kommentista huolimatta.
Liittyy tai ei, niin onko se sulta jotenkin pois, jos me haluamme spekuloida asialla. Mä taas uskon, että Kärtsä ja Tommy ovat äänittäneet parikin yhteisbiisiä.
Nimenomaan! Jos ko. kommentti olisi tullut JO:lta, niin kaikki olisivat täällä 120% varmoja, että yhteisbiisi on tulossa ja spekulaatio lentäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä senkun paranee! Afterparty-uutinen on aivan loistava. Nyt kun saadaan varmistus vielä siihen et Joksujen uudessa singlessä feattaa se Jere niin mun elämä on täydellinen.
Afterparty biisi ei valitettavasti välttämättä liity Khon yhtään mitenkään Tommyn yksittäisestä kommentista huolimatta.
https://genius.com/albums/Tommy-cash/Tc2023
Tästä on puhe. Eli liittyy juurikin K, jos on olemassa koko biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt sitten odottako, että K on yksin JO:n kanssa missään! Olihan JO:lla siellä UK:ssakin kokonainen toinen bändi samassa kiertuebussissa! K:lla saattaa hyvin olla kavereita myös mukana, jos he ovat JO:n kanssa tavanneet.
Joo, jos K on koko Suomen reissun mukana niin veikkaan että ottaa jonkun suomenkielisen mukaan ihan sen takia että voi välillä jutella suomeksi.
Ja en halua ankeuttaa, enkä tiedä ottaako jonkun mukaan, mutta täällä on sellaisia, jotka sanovat aina "menee koko juttu pilalla jos x ja y ovat mukana, eikä K "voi olla rauhassa B:n kanssa"". Ainakin Jessen voisin kuvitella kavereista olevan mukana, kun oli viisuissakin. Muukin lähipiiri mahdollisia.
Olisi kyllä outoa jos jokerit kuskaisivat useampaa kuin yhtä K n lisäksi. Nehän ovat jokereiden keikkoja ja K kaverina mukana.
Tottakai kuskaisivat ja varmasti ihan mielellään. Mitä enemmän porukkaa, sen hauskempaa.
Nyt on ajatukset siirtyneet väärälle raiteelle kun kuvitellaan JOn tulevan keikalle vain k ja/tai hauskanpitoo varten ja keräävän bussin täyteen K:n lähipiiriä. Ajatus on todella naurettava.
Pääasia tuntuu nyt joiltain unohtuvan.
Minä olen innoissani K/JO jälleennäkemisestä, koska olen lähinnä K-fani. Onko tässä nyt jotain väärää?
Eri, mutta lue tuo omaa kommenttiasi edeltänyt kommentti. T. Toinen K-fani, joka tykkää myös B:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kikin insta olikaan?
Mä en jaksa kirjoittaa sitä, kun on niin vaikea 😂 Mene jokeroutcrew instaan, stooreissa on tägättynä Kikin insta. Kiki kyllä päivittää tosi harvoin, jokeroutcrew enemmän.
Kiitos, löysin, ja toisenkin crewn jäsenen tilin.
Siellähän se Kiki hyppelehtii Norjan maaperällä 😀
https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3192931463886649108?utm_sour…Pitäisi listata kaikki instatilit mitä pitää nyt seurata 🤔
Jure joutunut norskien röökikoppiin!😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kikin insta olikaan?
Mä en jaksa kirjoittaa sitä, kun on niin vaikea 😂 Mene jokeroutcrew instaan, stooreissa on tägättynä Kikin insta. Kiki kyllä päivittää tosi harvoin, jokeroutcrew enemmän.
Kiitos, löysin, ja toisenkin crewn jäsenen tilin.
Siellähän se Kiki hyppelehtii Norjan maaperällä 😀
https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3192931463886649108?utm_sour…Pitäisi listata kaikki instatilit mitä pitää nyt seurata 🤔
Jure joutunut norskien röökikoppiin!😃
Ota tässä nyt selvää mitä kaikkia tilejä pitää seurata, jotta näkee kuvia ja videoita Joksujen Nordic matkasta.
https://instagram.com/stories/mark_pirc/3192964704962282546?igshid=MTc4…
Mark on ainakin mukana. Ehkä se Vita ei sit ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://genius.com/albums/Tommy-cash/Tc2023
Tästä on puhe. Eli liittyy juurikin K, jos on olemassa koko biisiä.
Niin näyttäisi liittyvän Käärijään. Kuulostaa hyvältä ja nimikin sopisi mainiosti. Jäihän mv:n kuvauksista ylimääräistä materiaaliakin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/mark_pirc/3192964704962282546?igshid=MTc4…
Mark on ainakin mukana. Ehkä se Vita ei sit ole.
Eihän Vita ollut mukana Briteissäkään.
Vai ni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on niin babygirl 😍😍😍
https://instagram.com/stories/bojansstories/3192608378831908517?utm_sou…On! Se on niin suloinen kun se hymyilee ja haroo noita hiuksiaan 😍😍😍 (älyttömän seksy myös!!🔥)
Tässä on niitä tyttömäisiä eleitä mukana mun mielestä. Eikä siis haittaa yhtään. 🙂
Siis nää kommentit on jotenkin niin inhottavia. Käyttäkää edes jotain muita termejä, kun tyttömäinen.
Miksei mies saa olla tyttömäinen tai nainen poikamainen?
Tottakai saa, jos itse haluaa. Mutta aika ikäviä nämä kommentit täällä on. Luulette kohteliaisuuksiksi, mutta voisi olla aika kaukana sellaisesta. Ei lyhythiuksinen nainenkaan välttämättä nauti hänen hehkuttamista poikamaisuudesta.
Mites sitten babygirl? Sitä käytetään Boitsusta ja Kärtsystä joka puolella. Girly girl myös. Tyttömäinen on vaan sama asia suomeksi ja ihan ok.
Ei ole sun päätettävissä, onko se ok.
Korjaus edelliseen: babygirl miehestä EI tarkoita, että hän on "tyttömäinen". Urban dictionaryssa:
He is so babygirl: A person is bound to say this about a man when he is extremely sexually attractive with a good personality (literally and figuratively).
Noin nuoriso käyttää ko. termiä netissä
@ladySlo there was a comment for you earlier this morning. It explains what we are all talking about. There was some great news online this morning!
🔥💕🔥💕
Important news from Finland Here is a rough translation:
Käärijä says in an interview with MTV Uutiset that he and Bojan try to keep in touch every week. Next week, Bojan arrives in Finland, when the Joker Out band has gigs in Helsinki, Turku and Tampere.
Käärijä says that he is going to meet his friend.
- Im sure I will go to greet them and Ill definitely
go see their performances. Bojan asked if I would jump in their tour bus - (or car, minivan) Its quite possible that I will, so goodbye holiday Käärijä laughs.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarijan-viisubestis-saapuu-ensi-vi…
Vierailija kirjoitti:
Bojan elehtii monesti tyttömäisesti ja "sievästi", ja onnistuu jotenkin näyttämään tyttömäiseltä esim ne aurinkolasit otsalla (kuin hiuspanta), ja no muutenkin habitus joskus sellane. Ei kai siinä mitään pahaa oo.
Ei kaikki tulkitse näkemäänsä samoin kuin sinä. Itse näen hänessä rentoutta, notkeutta ja hauskan näköistä tapaa liikkua ja olla.
Tää on nyt kyllä ollut aika tunnekuohua tämä aamu, kun en päässyt eilen töiden jälkeen enää palstailemaan ja luen jälkijunassa kaikki kivat uutiset. En ehtinyt JO vlogia katsoa eilen, ja ainoat kommentit uudesta biisistä jotka näin oli negatiivisia, niin odotin vähän kauhulla, mitä sieltä on tulossa. Mulle tämän uuden biisi soundi oli kuitenkin kiva, positiivinen yllätys, tykkäsin siitä! Tykkään tästä rokimmasta suunnasta ja luotan siihen, että JO osaa tehdä tästä juuri sellaisen kappaleen kuin haluavatkin. Sen sijaan en ole kovin innoissani kappaleen englanninkielisyydestä enkä varsinkaan sen nimestä. En ymmärrä, miksi juuri Lontoo pitää namedropata tuossa, kun ei kai se nyt mikään JO-fanien ydinalue ole? Mutta ehkä Jokerit haluavat suunnata sinne päin pysyvästi, niin tämä on aika looginen suunta sitten. Luotan myös siihen, että kaikki tulevan albumin kappaleet eivät ole englanniksi.
Ja sitten tää K:n haastattelu MTV3 kanssa! Keikkabussiin B:n kutsumana! Tää on just se, mitä olen koko ajan ajatellutkin, miten muuten he voisivat järkevästi tavatakaan Suomessa JO:n kiireisen aikataulun takia? Aivan ihana saada vahvistusta sille, että ovat edelleen jatkuvasti yhteyksissä välimatkasta huolimatta. Ja eiköhän muutkin Jokerit ole ihan ookoo sen kanssa, että K heidän keikkabussiinsa tulee reissaamaan vähäsen. Ovat kuitenkin kaikki vähintään viisukavereita keskenään (ja suurimmaksi osaksi B kuitenkin hoitaa K:n viihdyttämisen, niin muut ovat varmaan vaan ihan tyytyväisiä, kun voivat jättää ne kaksi toilailemaan keskenään hetkeksi).
Höpisen itsekseni täällä, mutta oli pakko vuodattaa ajatuksiani, kun tosielämässä ei voi kenellekään näistä huudella. Kaikille ihanaa lauantaita! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se tyttömäisyys ole osa sen vetovoimaa?
Ei Jessus oikeesti. Miltä ajattelet, että hänestä tuntuisi kuulla vaikka sut sanomassa näin?
Varmasti arvostaisi rehellistä mielipidettä. Ja varsinkin mun sanomana. Oon aika hottis itsekin. En usko et panis pahakseen.
En usko että arvostaisi, kun kerrot hänelle, että oot muuten niin ihana kun oot tyttömäinen.
Mulla on homokaveri, joka ei esimerkiksi voi sietää, jos siitä sanotaan mitään tyttömäisyyteen liittyvää. Hän on poika huolimatta meikeistä ja maneereista.
Urban dictionarystä tämäkin:
He's so babygirl - a man that is submissive & breedable
Vierailija kirjoitti:
Mulla on homokaveri, joka ei esimerkiksi voi sietää, jos siitä sanotaan mitään tyttömäisyyteen liittyvää. Hän on poika huolimatta meikeistä ja maneereista.
Näinpä. Pitävätkö naiset muuten poikkeuksetta kohteliaisuutena jos sanotaan oletpas sinä miehinen/poikamainen.
Miten joku ei kestä mitään babygirl-juttuja täällä 😀 kaikki katoaa
Olen toistaiseksi ihan samaa mieltä.
- se vuosia Tommya fanittanut.