Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh Careless Whispers soitettu ku Kärsy lukee säätä? Kuka puutarhuri siellä on töissä? Boitsun biisi.
Suomipopilla ei ikinä normaalisti soi ulkomaalaista musiikkia 😂 Kärtsän hienovarainen toive.
Onko tämä oikeasti totta, että olisi K toive. Kenelle tuo mahdollinen vihjaus olisi osoitettu. Suomenkielinen ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Jan myy stoorissaan 6 lippua Dadi Freyerin huomiselle keikalle. Lähtevätkö jo aiemmin kiertueelle? Millon se Elvis Costello oli?
17.9.
Oli miten oli noi viiksikarvat minigrip-pussissa on oksettavaa. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh Careless Whispers soitettu ku Kärsy lukee säätä? Kuka puutarhuri siellä on töissä? Boitsun biisi.
Suomipopilla ei ikinä normaalisti soi ulkomaalaista musiikkia 😂 Kärtsän hienovarainen toive.
Onko tämä oikeasti totta, että olisi K toive. Kenelle tuo mahdollinen vihjaus olisi osoitettu. Suomenkielinen ohjelma.
Siis eihän sitä oikeasti voi tietää, miksi se soi. Jännittävä yhteys vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia MV:n kuvauksista!
https://www.tumblr.com/musicalislife/728540710660374528/photomikke-k%C3…
Voi vitsi! Mä olen ylpeä Kärtsästä ja tiimistä, kuinka hienoa työtä ne teki. Ja toki myös T yhteistyökuviosta! Videolta näkee miten ammattitaitoinen T on ja vaikuttaa kuvissa tyytyväiseltä. K varmaan saa tämän mv ansiosta paljon uusia yhteistyötarjouksia muilta artisteilta. Olis mielenkiintoista tietää ketkä suuret nimet on jo ottaneet yhteyttä K.
Mä myös! Ylpeä Kärtsäristä! Ja koko tiimistä.
Heitä kaikkia, ohjaajaa ja Tommya myöten, taitaa yhdistää se sellainen tekemisen meininki, ja että tehdään omalla porukalla sellaista mikä itsestä tuntuu hyvältä. Ja se näkyy heidän energioistaan ja koko olemuksestaan. Näyttävät todella nauttivan siitä mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaajille varmaankin olipa kenen idea tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mennyt ohi miten tuo biisi liittyy Bojaniin. Jaksaisko joku valaista?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä homo lähtee mökille.
Viikonloppuja kaikille.
LG
Kiitos Listis, perjantai-ilta pelastettu listan myötä. 😂 Ihanaa viikonloppua sinulle! 💚
Miksi täällä jankataan logomon kuvasta. Kuva on täysin selkeä. Jos haluat jonottaa niin menet sille tarkoitettuun paikkaa. (Mikä näkyy kuvassa keltaisena alueena.) Logomossa on myös muuta toimintaa. Ei ne halua että siellä oleskellaan missä tahansa. Sisään pääsee myös toiselta ovelta mutta siellä ei saa jonottaa tunteja. Sallittu alue on tarkoitettu kaikille ikään katsomatta. K18 on sitten ikärajallinen alue.
LadySlo, something like 10 Pages ago you wrote how hard the letter ä is for Slovenian people (apart from Bojan of course).
Heres simple rule: Ä is pronounced like second letter A in these words in English:
Happy, sad, mad, can etc. In Käärijäs name you just double it and stretch it. 😊
Yungblud on mun veikkaus ja toivomus kv tähdestä.
Heps! Oliks Joksujen ig-live tänään Suomen aikaa 20:00?
Typona kirjoitin ensin ig-luve.
Kunpa oiskin jotain sen tyyppistä luvassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuja kaikille.
LG[/quoteViikonloppuja Sir LG 😘
Off topic, mutta mulla on sellainen vanha LG-merkkinen läppäri, jota olen vielä käyttänyt kun paljon kuvia siinä säästettynä. Myös telkkari on saman merkkinen. Nyt tulee joka kerta, kun näen nämä logot heti mieleen Sir Listagay 😂🥰
Vierailija kirjoitti:
Kunpa oiskin jotain sen tyyppistä luvassa
Tuskin liveä. YouTube jakso julkaistaan poikkeuksellisesti kello 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne alaikäiset oikein saa mennä sinne Logomo-saliim? Kun jonotusovelta näyttää alkavan k18-alue. Vai onko eturiviin pyrkivien mentävä sieltä narikan oikealta puolelta saliin vaikka first to the barrier ulko-osio just siellä vasemmalla?
Who knows... siinä luki jotenkin niin että jonotus selitetään Logomolla.
Logomon porukoissakin on puutarhuri joka tietää että osa tekee mitä vain päästäkseen eturiviin ja toiset mitä vaan jotta pääsevät huomaamatta takariviin.
Ja oikeasti en ymmärrä tuosta mitään.
Järkkäri-Jarmo on lukenu palstalta että saa jokereitten hylkäämät villasukat ja kiitokseksi se tasoittaa nivelrikkoisten estronautojen reittiä ja virittelee ansoja nuoremmille.
Onkohan sama Järkkäri-Jarmo, joka oli tulossa aitioon vaimonryöstöretkelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuja kaikille.
LG[/quoteViikonloppuja Sir LG 😘
Off topic, mutta mulla on sellainen vanha LG-merkkinen läppäri, jota olen vielä käyttänyt kun paljon kuvia siinä säästettynä. Myös telkkari on saman merkkinen. Nyt tulee joka kerta, kun näen nämä logot heti mieleen Sir Listagay 😂🥰
Haha mulla sama!! Ennen vanhaa LG tarkoitti telkkaria, nykypäivänä Lististä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla mennyt ohi miten tuo biisi liittyy Bojaniin. Jaksaisko joku valaista?
B kertonut sen olevan hänen lempibiisinsä. Joku muu osaa varmaan valaista, että missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa oiskin jotain sen tyyppistä luvassaTuskin liveä. YouTube jakso julkaistaan poikkeuksellisesti kello 20.
https://instagram.com/stories/joker_out_official/3192394956378912691?ut…
Mikäs tää sit on?
Milloin/mistä muuten näkee Spotifyn kuuntelumäärät kappaleelle? Youtubessahan näkee reaaliaikaiset katselukerrat, mutta mites tuo spottari? Vasta sitten kun on noussut artistin suosituimpien listalle? Vai julkaiseeko levy-yhtiö tai artisti näitä tilastoja jo aiemmin?
Jan myy stoorissaan 6 lippua Dadi Freyerin huomiselle keikalle. Lähtevätkö jo aiemmin kiertueelle? Millon se Elvis Costello oli?