Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Milloin/mistä muuten näkee Spotifyn kuuntelumäärät kappaleelle? Youtubessahan näkee reaaliaikaiset katselukerrat, mutta mites tuo spottari? Vasta sitten kun on noussut artistin suosituimpien listalle? Vai julkaiseeko levy-yhtiö tai artisti näitä tilastoja jo aiemmin?
Spotifyssa ne päivitetään julkisesti suunnilleen kerran vuorokaudessa, eli ekana päivänä ei näy.
Ja joskus mitä oon seurannut artistejen juskaisuja niin toisenakin vuorokautena (eli ekan päivän numerot) on silloin tällöin ihan vinksallaan, mutta tokan päivän numeroista eteenpäin on sitten viimeistään ajan tasalla. Ekan päivän numerot taitaa silloin tulla oudosti kun biisi on julkaistu eri aikaan/aikavyöhykkeellä kuin mitä päivitys tapahtuu, niin silloin se eka päivitys ei ehdi mittaamaan kokonaisen vuorokauden kuunteluita vaan ainoastaan jonkun tietyn tuntimäärän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tää Spil Liga on, jossa JO ollut juuri soundchekissä? Ymmärsin, että eri kuin se hyväntekeväisyyspeli..
Eikö se ollut se, missä uudet (vielä tuntemattomat) bändit/artistit kilpailevat omalla kappaleellaan ja jonka JO voitti n. 10 v. sitten?
Tänään on Spil Ligan ilmainen konsertti, jossa kaikki kilpailun aikoinaan voittaneet bändit esiintyvät.
Vierailija kirjoitti:
Oi, tykkään uudesta JO-sinkusta ig-pätkän perusteella 🥰
Ei kai TUO ole siitä singlestä? D:
Tulisikohan tänään ig-liveä Spil Ligasta? Ei taida muuhun liveen olla aikaa. Kuitenkin olivat selvästi etukäteen suunnitelleet liven tälle päivälle ja aikataulut olivat varmasti jo tiistaina tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Oi, tykkään uudesta JO-sinkusta ig-pätkän perusteella 🥰
Vaikea tuosta on vielä sanoa juuta eikä jaata, kieli kuulostaisi ainakin olevan englanti? Johan on perkele, jos biisiä ei kuulla kokonaisuudessaan tän illan jaksossa 😅
En haluis maalata piruja seinille mutta pelkään etten tule tykkäämään tosta JO:n uudesta kappaleesta. Toivottavasti olen väärässä. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne alaikäiset oikein saa mennä sinne Logomo-saliim? Kun jonotusovelta näyttää alkavan k18-alue. Vai onko eturiviin pyrkivien mentävä sieltä narikan oikealta puolelta saliin vaikka first to the barrier ulko-osio just siellä vasemmalla?
Who knows... siinä luki jotenkin niin että jonotus selitetään Logomolla.
Logomon porukoissakin on puutarhuri joka tietää että osa tekee mitä vain päästäkseen eturiviin ja toiset mitä vaan jotta pääsevät huomaamatta takariviin.
Ja oikeasti en ymmärrä tuosta mitään.
Järkkäri-Jarmo on lukenu palstalta että saa jokereitten hylkäämät villasukat ja kiitokseksi se tasoittaa nivelrikkoisten estronautojen reittiä ja virittelee ansoja nuoremmille.
Onkohan sama Järkkäri-Jarmo, joka oli tulossa aitioon vaimonryöstöretkelle?
Kuulutus kaikille ja varoituksen pieni sana. järkkäri-Jarmo kirjoittelee palstalle nimimerkillä luolamies alfa. Hän etsii täältä itselleen sopivaa e-nautaa.
No en salli, katselkoon parvelta sopivaa kumppania.Aition naiset ovat ihan eri tasoa, kun ovat aitiossa.Sinä rakas järkkäri-Jarmo voit pysyä siellä parvella rorever.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni huomas tän kyltin icip musavideolta?
Ei ollutkaan Näytä sydän jos Bojan on kuuma, hihi hehe
Ainakin jos siinä sinkussa on oikeasti noita AAAAA-huutoja niin ärsyttää jo valmiiksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Ylex haastis löytyy youtubeesta
Kiitos linkkauksesta tänne. Ihan kiva, asiallinen haastattelu.
Vierailija kirjoitti:
En haluis maalata piruja seinille mutta pelkään etten tule tykkäämään tosta JO:n uudesta kappaleesta. Toivottavasti olen väärässä. 🤨
No mä epäilin vähän samaa jo silloin, kun kuulin biisin aiheen. Eli joku oodi faneille tms. Mutta odottelen, että saan koko biisin kuunneltavaksi ennenkuin annan lopullisen tuomion. Toisaalta en myöskään erityisesti välitä icipistä, tänään kuuntelin sen muutaman kerran kannatuksen vuoksi, mutta tuskin tulee jäämään kuunteluun. Keikoilla se kuitenkin tulee varmasti olemaan ihan bängeri.
Siis missä joku pätkä JO biisistä, en löytänyt kuin tuo Aaaaa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CxN7btMNg9r/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Oodi kiljuville faneille, mahtavaa. No voihan se olla ihan hyvä...
Eli oisko biisin nimi Scream and Shout Out Loud? Tossa Bojan laulaa scream as loud as you can.
Vierailija kirjoitti:
JO ig. Ei tietoa, onko juuri se.
Mutta mitä tässä oikein odottaisi. Nämä melankoliset sloveeninkieliset iskevät ainakin minuun, CD uusimpana ei niinkään. Mulla ei ole yhtään ajatusta, mihin nää on suuntaamassa (muuta kuin englannin kieleen). Onko muilla ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Tosi monethan ei tykänneet K:n uudesta biisistä yhtään eka kuulemalla, mutta lämpenivät sille jotakuinkin pikkuhiljaa. Älä siis kauhistu vielä.
Kahdessa eri tapahtumassa tänään? Eihän tässä aika riitä (nimittäin mulla, kun kaikkea pitäis seurata).