Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
93221/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh mitä tuo kiljuminen jo:n stoorissa on liittyen siihen uuteen kappaleeseen. Kauheen kuuloista. Vähän hirvittää mitä sieltä tulee. Kiljuttihan ne yleisöjäkin vähän aikaa sitten ja jos kappale liittyy faneihin niin... 😅

Vierailija
93222/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas, siellä se Boitsu nyt odottaa malttamattoman Kärtsän liveä. Ja vaikkei mitään varmaan ymmärrä, mutta pakko sen on vaan tuijottaa K:n ihanuutta. Toivottavasti Jokerit ei härnää ja Nace huolehtii, että saa rauhassa katsoa.

Nace on niin ihana! Täydellinen matchmaker!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93223/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nää kalapuikot muka pitäisi ajaa pois? Never!

https://twitter.com/metuljis/status/1701275011107954919?t=DP3OU2FfM8kxw…

Ei apuva. Pois ja äkkiä. Ihan liian 1970-lukulaista.

Täällähän on ajat sitten sanottu että se on kuin nuori isä 70-luvulta. 😀

Vierailija
93224/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aargh mitä tuo kiljuminen jo:n stoorissa on liittyen siihen uuteen kappaleeseen. Kauheen kuuloista. Vähän hirvittää mitä sieltä tulee. Kiljuttihan ne yleisöjäkin vähän aikaa sitten ja jos kappale liittyy faneihin niin... 😅

Tumblrissa joku vitsaili että mitä jos kyseessä onkin kunnon diss track kiljuvista faneista :'D

Vierailija
93225/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CxLsSaWNZxk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ihana 💕

Kris ei voinut sanoa tyttöystävää tohon luottamuskysymykseen, mietti pitkään. Olis ollut kiinnostavaa kuulla et kehen bändissä luottaa eniten.

Miksei muka olisi voinut?

Mitä luulisit itse, miksei?

On ihan yleisesti tiedossa, että Krisillä on tyttöystävä (on itse kertonut), joten tottakai olisi halutessaan voinut.

Vierailija
93226/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nää kalapuikot muka pitäisi ajaa pois? Never!

https://twitter.com/metuljis/status/1701275011107954919?t=DP3OU2FfM8kxw…

Ei apuva. Pois ja äkkiä. Ihan liian 1970-lukulaista.

Täällähän on ajat sitten sanottu että se on kuin nuori isä 70-luvulta. 😀

Oh daddy. 😍

Vierailija
93227/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos huomenna on etäpäivä opiskeluissa. 5 aamulla ylös ja teho-opiskelua aamutv asti. Sen jälkeen K B JO T fiilistelyä pari tuntia (lue: koko päivän) <3

Vierailija
93228/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo jännitys nousemaan, vajaa tunti kun alkaa K:n live, sit biisin julkasu. Ihan ei tuu sen jälkeen helpolla uni silmään 🤭😅

Mut vähän ketuttaa aamulla olla siellä hammaslääkärin tuolissa kun mv julkastaan! 🤯

Vierailija
93229/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa se K siinä livessä on (paitsi T), kai sillä joku kaveri siellä on, aina sillä on?

Jesse? Mikke? Allu? Jaakko tai Jukka?

Ei kai nyt sentään Mikke.

Vierailija
93230/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
93231/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä oikeasti porukka tapaamassa toisensa ennen Logomon keikkaa? Missä sovitte paikan ja ajan? En ole menossa aitioon, mutta voisin tulla etkoille. Olen turkulainen.

Kerropa turkulaisena kivoja etko/jatkopaikkoja? Olen itse ulkopaikkakuntalainen niin en yhtään tiedä Turun menomestoja.

Aitioon menijöillä on sovitusti asiat sovittu ja tähän ei muita sotketa.Tämä on kuitenkin ollut vaivan arvoista ja siitä pidetään kiinni, eikä hörhöillä.Terkuin Aition "järkkäri", mutta annan arvoa myös sinulle, koska otit kantaa asiaan.Olisitpa ehtinyt mukaan, harmi.

Luojan kiitos etten ole menossa aitioon, en haluaisi viettää hetkeäkään aikaa kaltaisesi ihmisen kanssa. Tosin en ole edes Turkuun tulossa, vaan menossa Tavan keikalle. Todella tympeän ja tylyn vastauksen annoit asiaa kysyneelle.

Oon aitioon menossa, ja vähän jäin kyllä ihmettelemään tuota äskeistä vastausta. 🤔

Vierailija
93232/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sanottiin Huomenta Suomen mainoksessa että Kärsy vetää icipin ensiesityksen aamulla lähetyksessä

Vierailija
93233/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa se K siinä livessä on (paitsi T), kai sillä joku kaveri siellä on, aina sillä on?

Jesse? Mikke? Allu? Jaakko tai Jukka?

Ei kai nyt sentään Mikke.

Tuota, miksi ei?

- eri

Vierailija
93234/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä oikeasti porukka tapaamassa toisensa ennen Logomon keikkaa? Missä sovitte paikan ja ajan? En ole menossa aitioon, mutta voisin tulla etkoille. Olen turkulainen.

Kerropa turkulaisena kivoja etko/jatkopaikkoja? Olen itse ulkopaikkakuntalainen niin en yhtään tiedä Turun menomestoja.

Aitioon menijöillä on sovitusti asiat sovittu ja tähän ei muita sotketa.Tämä on kuitenkin ollut vaivan arvoista ja siitä pidetään kiinni, eikä hörhöillä.Terkuin Aition "järkkäri", mutta annan arvoa myös sinulle, koska otit kantaa asiaan.Olisitpa ehtinyt mukaan, harmi.

Luojan kiitos etten ole menossa aitioon, en haluaisi viettää hetkeäkään aikaa kaltaisesi ihmisen kanssa. Tosin en ole edes Turkuun tulossa, vaan menossa Tavan keikalle. Todella tympeän ja tylyn vastauksen annoit asiaa kysyneelle.

Oli aika tyly vastaus tosiaan ja tuli harvinaisen selväksi se, ettei muiden seura kelpaa. Täytyy selvittää jos jossakin olisi etkoille haluavia. Itselläni olisi ehdottaa montakin paikkaa tapaamista varten.

Vierailija
93235/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sanottiin Huomenta Suomen mainoksessa että Kärsy vetää icipin ensiesityksen aamulla lähetyksessä

Tämähän oli tiedossa, kun hänen osuus 7:45 ja icip 8.00.

Vierailija
93236/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis musavideon kai? Ei laula itse siellä sitä sohvalla istuen?

Vierailija
93237/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aitioon menossa, ja vähän jäin kyllä ihmettelemään tuota äskeistä vastausta. 🤔

Onneksi olkoon aitioon menijät. Sen on selvästi varannut Aito, ei voi erehtyä.

Vierailija
93238/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla kyseessä ihan väärinkäsitys, luuli että kysyjä olisi halunnut etkoille aitioon menijöiden kanssa?

Vierailija
93239/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eiköhän kaikki ole sulassa sovussa ja olen tai olemme vain niin "RAKASTUNEITA" ja tiedätte kehen tai keihiin.Missään nimessä tämä viesti ei saa aiheuttaa harmitusta, koska koko tämän jutun juoni on niin hyväntahtoinen ja täynnä pelkkää rakkautta. Anteeksi, jos jostakin syystä pahastuit, mutta itse olen jotenkin ihan haipeissa ja odotan jotain ihan ihanaa iltaa.Ehkä pitäisi rentoutua.

Vierailija
93240/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän oli tiedossa, kun hänen osuus 7:45 ja icip 8.00.

Ok, en ollut tietoinen aikataulusta 😀

Ketju on lukittu.