Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai työpäivä alkaa just klo 8. Mitenhän tästä nyt selvitään, kun ICIP julkaistaan samaan aikaan. Pitääkö lukittautua vessaan kuulokkeet korvilla katsomaan😅
Pitää. Tai mennä "hammaslääkäriin".
Mulla on oikeesti se hammaslääkäri!! 🤣🤣🤣
Ei mee läpi.
- sun pomos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku laittaa linkin siitä B ja Mian puhelusta? :) Katsoin sen vain kerran kiireessä niin jäi huomioimatta varmasti monia asioita, kiitos!
https://twitter.com/spaacedusty/status/1701985212844970307?s=61&t=jMNsX…
Kiitos, minäkään en tajunnut eilen, että Bojan ymmärtää vasta tossa lopussa, että yleisö kuulee hänet. . . 🥺 Voikse olla siksi, kun se oli tuossa ig-livessä itseasiassa ihan naamataulu vakava, kun vilkutti Mialle, että ois vähän nyreissään tapahtuneesta? Vai ylitulkitsenko nyt vaan?
Vai kumpi noista tilanteista nyt olikaan ensinVoiko olla tosiaan niin, ettei B tiennyt siitä.. Ettei ollut mikään vitsi? En katsonut tuota pätkää, siksi kysyn. On jotenkin epäreilu meininki M puolelta, jos on ollut niin ettei B tiennyt.
Ei vaikuta vitsiltä, kannattaa katsoa jos vain voi.
Kuulostaa todella ajattelemattomalta, jos ei tiennyt. B olisi voinut sanoa mitä tahansa, kenestä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti porukka tapaamassa toisensa ennen Logomon keikkaa? Missä sovitte paikan ja ajan? En ole menossa aitioon, mutta voisin tulla etkoille. Olen turkulainen.
Kerropa turkulaisena kivoja etko/jatkopaikkoja? Olen itse ulkopaikkakuntalainen niin en yhtään tiedä Turun menomestoja.
Aitioon menijöillä on sovitusti asiat sovittu ja tähän ei muita sotketa.Tämä on kuitenkin ollut vaivan arvoista ja siitä pidetään kiinni, eikä hörhöillä.Terkuin Aition "järkkäri", mutta annan arvoa myös sinulle, koska otit kantaa asiaan.Olisitpa ehtinyt mukaan, harmi.
Mitä jos joku aitiolainen haluaisi mennä etkoille tai jatkoille muiden kanssa. :D Kuulostaa niin hassulta ettei he saisi. Ja en ole tulossa Turkuun niin turhaan kommentoin. 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CxLsSaWNZxk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ihana 💕
Kris ei voinut sanoa tyttöystävää tohon luottamuskysymykseen, mietti pitkään. Olis ollut kiinnostavaa kuulla et kehen bändissä luottaa eniten.
Miksei muka olisi voinut?
Mitä luulisit itse, miksei?
Logomo on vähän hankala etkoille siinä mielessä, kun pitäisi päästä jonottamaan ajoissa. Jos siis keskustaan menisi. Vai onko Logomon ravintola auki, että siitä pääsisi nopeasti jonoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia Nicolai Joksujen lämppärinä Damissa. Itselleni Miassa on jotain ärsyttävää, ihmettelin jo sitä kun somessa tyrkytti itseään esiintymään Joksujen keikalle ja myös eilisestä puhelusta jäi jotenkin paska maku suuhun.
https://instagram.com/stories/mianicolai/3191806682105658743?igshid=MTc…
Samat fiilikset, ikävä kyllä. Se videopuhelu yleisön nähden ei tosiaan vaikuttanut ilahduttavan Bojania, eikä mikään ihme. Ehkä he ovat ystäviä keskenään ja säännöllisesti yhteydessä, mut silti jotenkin tökeröä Mialta.
Mä en seuraa Miaa Instassa, mutta olen saanut sen vaikutelman muualla jaetusta materiaalista, että B ja Mia on jokseenkin säännöllisesti olleet yhteydessä keskenään, eli varmasti ovat jonkin tason ystäviä. Ainakaan B ei hirveästi tuntunut hämmentyvän siitä, että Mia ylipäätään soitti. Pidin silti tosi tökerönä tätä koko ideaa, että yleisön kuullen soitellaan kavereille ja yllätetään kaveri käytännössä pienellä haastattelulla. Tuosta klipistä, joka tänne jaettiin, ei selvinnyt kuka tämän idean takana oli (ehkä se oli sitten se wiwibloggsin tyyppi), mutta ei kaikkeen myöskään tarvitse suostua.
Vähän ohi tästä. Mutta siinä linkissä (jota en nyt löydä), jossa on Häärijä vs Mia Jokereiden ig-livessä. Niin näyttääkö kenestäkään muusta, että Mian livessä oleminen jotenkin hymyilyttää poikia, ja että yrittävät siinä pitää pokkaa? En tiedä miksi.
Bojania ei hymyilytä.
Eli esittää välinpitämätöntä ja muita poikia naurattaa...
Ei niitä kyllä mitenkään naurata tai hymyilytä erikoisesti. Kohteliaat hymyt ja Kris toteaa "See you in Amsterdam". On kyllä outoa, että aivan kaikesta saa jotkakin kummallisuuksia väännettyä 😂🤦🏼
Selvät merkit siitä, että Bojanilla ja Mialla on suhde. B näkeekin Miaa enemmän kuin kärppyä.
Tuo oli ilmeisesti huumoria?
435
Taidan tehdä viisaita valintoja ja painella nyt pehkuihin, niin ehdin sitten ennen aamun paliksia katsella livetallenteet ja kaikki mahdolliset hidastukset mikroilmeistä.
Ääh onpa Kris super suloinen tossa lyhyessä haastattelussa! Vähän ujona, et melkein vaikea ajatella et sama kaveri on sellainen peto lavalla.
Kenen kanssa se K siinä livessä on (paitsi T), kai sillä joku kaveri siellä on, aina sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia Nicolai Joksujen lämppärinä Damissa. Itselleni Miassa on jotain ärsyttävää, ihmettelin jo sitä kun somessa tyrkytti itseään esiintymään Joksujen keikalle ja myös eilisestä puhelusta jäi jotenkin paska maku suuhun.
Samat fiilikset, ikävä kyllä. Se videopuhelu yleisön nähden ei tosiaan vaikuttanut ilahduttavan Bojania, eikä mikään ihme. Ehkä he ovat ystäviä keskenään ja säännöllisesti yhteydessä, mut silti jotenkin tökeröä Mialta.
Mä en seuraa Miaa Instassa, mutta olen saanut sen vaikutelman muualla jaetusta materiaalista, että B ja Mia on jokseenkin säännöllisesti olleet yhteydessä keskenään, eli varmasti ovat jonkin tason ystäviä. Ainakaan B ei hirveästi tuntunut hämmentyvän siitä, että Mia ylipäätään soitti. Pidin silti tosi tökerönä tätä koko ideaa, että yleisön kuullen soitellaan kavereille ja yllätetään kaveri käytännössä pienellä haastattelulla. Tuosta klipistä, joka tänne jaettiin, ei selvinnyt kuka tämän idean takana oli (ehkä se oli sitten se wiwibloggsin tyyppi), mutta ei kaikkeen myöskään tarvitse suostua.
Vähän ohi tästä. Mutta siinä linkissä (jota en nyt löydä), jossa on Häärijä vs Mia Jokereiden ig-livessä. Niin näyttääkö kenestäkään muusta, että Mian livessä oleminen jotenkin hymyilyttää poikia, ja että yrittävät siinä pitää pokkaa? En tiedä miksi.
Bojania ei hymyilytä.
Ei niitä kyllä mitenkään naurata tai hymyilytä erikoisesti. Kohteliaat hymyt ja Kris toteaa "See you in Amsterdam". On kyllä outoa, että aivan kaikesta saa jotkakin kummallisuuksia väännettyä 😂🤦🏼
Selvät merkit siitä, että Bojanilla ja Mialla on suhde. B näkeekin Miaa enemmän kuin kärppyä.
Ei välity heistä ollenkaan sellaista kemiaa. Tosin eipä nyt ole kovin paljon materiaalia heistä näkynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä, Boitsu ja JO vois Suomen keikkojen aikaan pitää Insta liven.
Paljonkohan olis katsojia? 😂
Veikkaan, että kaikki aurinkokuntamme planeettojen Ritvat ja Repet olis paikalla. Siitä nyt ei tulis yhtään mitään :D:D
Tulis kyllä suuren luokan yhteis-sekoaminen jos yhteinen live olis 😂
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa se K siinä livessä on (paitsi T), kai sillä joku kaveri siellä on, aina sillä on?
Miksi ne nyt välttämättä tarvitsisi kolmannen henkilön paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Jesse? Mikke? Allu? Jaakko tai Jukka?
Uuden ficcini ensimmäinen luku on nyt julkaistu. Tarinan nimi on Netflix and Chill, mutta tässä chill tarkoittaa aika eri asiaa kuin yleensä, eikä tunnelmaa voi kuvata erityisen chilliksi - tässä on rajumpaa draamaa kuin missään aiemmassa ficissäni. :P https://archiveofourown.org/works/50083885/chapters/126472687
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti porukka tapaamassa toisensa ennen Logomon keikkaa? Missä sovitte paikan ja ajan? En ole menossa aitioon, mutta voisin tulla etkoille. Olen turkulainen.
Kerropa turkulaisena kivoja etko/jatkopaikkoja? Olen itse ulkopaikkakuntalainen niin en yhtään tiedä Turun menomestoja.
Aitioon menijöillä on sovitusti asiat sovittu ja tähän ei muita sotketa.Tämä on kuitenkin ollut vaivan arvoista ja siitä pidetään kiinni, eikä hörhöillä.Terkuin Aition "järkkäri", mutta annan arvoa myös sinulle, koska otit kantaa asiaan.Olisitpa ehtinyt mukaan, harmi.
Luojan kiitos etten ole menossa aitioon, en haluaisi viettää hetkeäkään aikaa kaltaisesi ihmisen kanssa. Tosin en ole edes Turkuun tulossa, vaan menossa Tavan keikalle. Todella tympeän ja tylyn vastauksen annoit asiaa kysyneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojania ei hymyilytä.
Ja mulla Kärsyn kanssa kun oon sitä nähny kesän aikana enemmän kuin B.
Aika moni meistä taitaa olla! Mut ehkä B on soitellut sille enemmän kuin mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä, Boitsu ja JO vois Suomen keikkojen aikaan pitää Insta liven.
Paljonkohan olis katsojia? 😂
Veikkaan, että kaikki aurinkokuntamme planeettojen Ritvat ja Repet olis paikalla. Siitä nyt ei tulis yhtään mitään :D:D
Tulis kyllä suuren luokan yhteis-sekoaminen jos yhteinen live olis 😂
Ei Niuva edes parakkeineen riittäisi.
Tuntuu niin väärältä mennä nukkumaan nyt kun tietää että teillä onnekkailla (jolla on mahdollisuus valvoa) jatkuu vielä ilta liven parissa...
Vierailija kirjoitti:
Ai nää kalapuikot muka pitäisi ajaa pois? Never!
https://twitter.com/metuljis/status/1701275011107954919?t=DP3OU2FfM8kxw…
Ei apuva. Pois ja äkkiä. Ihan liian 1970-lukulaista.
Miksei muka olisi voinut?