Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Aivoni olivat noin 5 sekuntia sitä mieltä, että yöllä tulee musiikkivideo Grindr Mayhemiin. :D No, tavallaan. Tavallaan. Ei sitä mopoa ainakaan voi katsella ilman ko. assosiaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa jo jännitys nousemaan, vajaa tunti kun alkaa K:n live, sit biisin julkasu. Ihan ei tuu sen jälkeen helpolla uni silmään 🤭😅
Mut vähän ketuttaa aamulla olla siellä hammaslääkärin tuolissa kun mv julkastaan! 🤯
Pyydä että hammaslääkäri laittaa sen mv telkkarista tai tietokoneeltaan pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sanottiin Huomenta Suomen mainoksessa että Kärsy vetää icipin ensiesityksen aamulla lähetyksessä
Siis musavideon kai? Ei laula itse siellä sitä sohvalla istuen?
No kyllä se Puopolo siinä musta sanoi että se esittää mutta varmaan sitten meinasi musavideota 🤔
Vierailija kirjoitti:
Just sanottiin Huomenta Suomen mainoksessa että Kärsy vetää icipin ensiesityksen aamulla lähetyksessä
Jos vetää livenä.. manifestoin että T on livenä tänään K:n livessä ja huomenna osallistuu esitykseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti porukka tapaamassa toisensa ennen Logomon keikkaa? Missä sovitte paikan ja ajan? En ole menossa aitioon, mutta voisin tulla etkoille. Olen turkulainen.
Kerropa turkulaisena kivoja etko/jatkopaikkoja? Olen itse ulkopaikkakuntalainen niin en yhtään tiedä Turun menomestoja.
Aitioon menijöillä on sovitusti asiat sovittu ja tähän ei muita sotketa.Tämä on kuitenkin ollut vaivan arvoista ja siitä pidetään kiinni, eikä hörhöillä.Terkuin Aition "järkkäri", mutta annan arvoa myös sinulle, koska otit kantaa asiaan.Olisitpa ehtinyt mukaan, harmi.
Luojan kiitos etten ole menossa aitioon, en haluaisi viettää hetkeäkään aikaa kaltaisesi ihmisen kanssa. Tosin en ole edes Turkuun tulossa, vaan menossa Tavan keikalle. Todella tympeän ja tylyn vastauksen annoit asiaa kysyneelle.
Oon aitioon menossa, ja vähän jäin kyllä ihmettelemään tuota äskeistä vastausta. 🤔
Onneksi olkoon aitioon menijät. Sen on selvästi varannut Aito, ei voi erehtyä.
Ei vittuuu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli tiedossa, kun hänen osuus 7:45 ja icip 8.00.
Ok, en ollut tietoinen aikataulusta 😀
Kiva, kun esittää. Paitsi eihän se ensiesitys ole 🧡💛💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai työpäivä alkaa just klo 8. Mitenhän tästä nyt selvitään, kun ICIP julkaistaan samaan aikaan. Pitääkö lukittautua vessaan kuulokkeet korvilla katsomaan😅
Pitää. Tai mennä "hammaslääkäriin".
Mulla on oikeesti se hammaslääkäri!! 🤣🤣🤣
Oli pakko tarkistaa, että kuka on mun aamun eka potilas. Huh, se on joku parikymppinen poika, eikä mikään Anna-Liisa.😂 Tai oletan, ettet ole parikymppinen poika, ethän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se Puopolo siinä musta sanoi että se esittää mutta varmaan sitten meinasi musavideota 🤔
Ehkä sanoi, että esittelee. Tätä sanoo käytettiin jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä oikeasti porukka tapaamassa toisensa ennen Logomon keikkaa? Missä sovitte paikan ja ajan? En ole menossa aitioon, mutta voisin tulla etkoille. Olen turkulainen.
Kerropa turkulaisena kivoja etko/jatkopaikkoja? Olen itse ulkopaikkakuntalainen niin en yhtään tiedä Turun menomestoja.
Aitioon menijöillä on sovitusti asiat sovittu ja tähän ei muita sotketa.Tämä on kuitenkin ollut vaivan arvoista ja siitä pidetään kiinni, eikä hörhöillä.Terkuin Aition "järkkäri", mutta annan arvoa myös sinulle, koska otit kantaa asiaan.Olisitpa ehtinyt mukaan, harmi.
Luojan kiitos etten ole menossa aitioon, en haluaisi viettää hetkeäkään aikaa kaltaisesi ihmisen kanssa. Tosin en ole edes Turkuun tulossa, vaan menossa Tavan keikalle. Todella tympeän ja tylyn vastauksen annoit asiaa kysyneelle.
Oli aika tyly vastaus tosiaan ja tuli harvinaisen selväksi se, ettei muiden seura kelpaa. Täytyy selvittää jos jossakin olisi etkoille haluavia. Itselläni olisi ehdottaa montakin paikkaa tapaamista varten.
Täällä ollaan, laita vaan ehdotuksia 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli tiedossa, kun hänen osuus 7:45 ja icip 8.00.
Ok, en ollut tietoinen aikataulusta 😀
Kiva, kun esittää. Paitsi eihän se ensiesitys ole 🧡💛💚💙
Siis musavideon ensiesitys se vsrmaan nimenomaan on ja tätä tarkoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Hyvä Kärsy. Harvinaista herkkua. Mielenkiintoista nähdä, miten lehtimedia käsittelee aihetta. Maikkarin aamu tv on ainakin asiallinen paikka jutustella aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pliis näitä tv studiolähetyksiä missä kynttiläjäykät juontajat "tsemppaa" väsymyksestä harittavaa artistia ja taustanauha rätisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eiköhän kaikki ole sulassa sovussa ja olen tai olemme vain niin "RAKASTUNEITA" ja tiedätte kehen tai keihiin.Missään nimessä tämä viesti ei saa aiheuttaa harmitusta, koska koko tämän jutun juoni on niin hyväntahtoinen ja täynnä pelkkää rakkautta. Anteeksi, jos jostakin syystä pahastuit, mutta itse olen jotenkin ihan haipeissa ja odotan jotain ihan ihanaa iltaa.Ehkä pitäisi rentoutua.
Mihin olen itseni sotkenut, apua.🙈
Rauhoittukaa, se on varmasti musavideon ensiesitys. Kellonaika menee yksi yhteen julkaisun kanssa.
Tsemppiä aitio. Tarvitsette sitä.
Nehän nauhoitti sitä yleisön älämölöä et onko sit oikeesti luvassa tommosta sekasortosta huutoa, TAI sitten ne haluaa kaikkien uskovan näin. Ja biisi onkin hidas ... Vaikka puhuttiin kyllä iloisesta biisistä... No kai se huuto jotenkin siihen liittyy kuitenkin. Siihen fanittamiseen ja muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, kyllähän aamutelevisiossa on ennenkin ollut vieraina laulajia, jotka esittävät kappaleitaan. :D Mikki käteen, istumaan vähän sohvista sivummalle, äänentoistolaitteet kuntoon ja toinen kamera kuvaamaan esiintyjää ja toinen juontajia. Tarvittaessa bändi taustalle jopa. Kyllä siellä voidaan esittää ihan livemusiikkiakin, riippuu järjestelyistä.
Tosin tässä tapauksessa voi olla, että laitetaan musavideo vain pyörimään, kun on sen julkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vetää livenä.. manifestoin että T on livenä tänään K:n livessä ja huomenna osallistuu esitykseen :D
Miten T voisi osallistua huomenna Mtv:n Huomenta Suomi ohjelmassa Icip:n esittämiseen? Nyt illalla Kn Ig livessä tai heidän yhteisessä livessä osallistuminen onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nää kalapuikot muka pitäisi ajaa pois? Never!
https://twitter.com/metuljis/status/1701275011107954919?t=DP3OU2FfM8kxw…
Ei apuva. Pois ja äkkiä. Ihan liian 1970-lukulaista.
Täällähän on ajat sitten sanottu että se on kuin nuori isä 70-luvulta. 😀
Ai on sanottu. Mennyt minulta ohi. Nyt nuo kalapuikot toi aikakauden elävästi mieleen. Eli kyllä se noin on.
Ruskea poolopaita vaan puuttuu Bojanilta.
Ai on sanottu. Mennyt minulta ohi. Nyt nuo kalapuikot toi aikakauden elävästi mieleen. Eli kyllä se noin on.