Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw SeksikäsSuklaa stoorissaan miettii artisteja, ja teostorahoja, jotka Käärijä saa, ja sanoo, että Käärijä sä oot niin ansainnut tän...että ei oo vihamielisyyttä hänellä Kärtsää kohtaan lainkaan (on varmaan saanut kuulla aikas paljon siitä biisistään, saattaa kokea tarvetta vähä selittää )
Oliko se räppi, jossa mollattiin Käärijää? Onhan se biisi tietysti koko ajan olemassa, mutta ei Käärijä jää siihen "kiinni". Yksi rikka rokassa. Joutuu tuollaisia urallaan kohtaamaan.
Nyt SS:llä toinen ääni kellossa realiteettien äärellä. Hyvä niin.Sen biisin lyriikat ei liity Käärijään mitenkään. Tästä tuli taas yksi palstan totuuksista jonkun väärinymmärryksen takia. 🙄
K j SS on kavereita
Nimimerkillisten häälista on hottia-listalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lahjaidea Nacelle tai Jurelle.
Sormus, jonka mukana kirje: Arvon vastaanottaja, olemme B/K shippaajien salaseura. Tietojemme pohjalta olette osoittaneet omaavanne taitoja ja lahjoja, joita seuramme jäsenistöltä odotetaan. Suureksi iloksemme voimme kertoa teidän olevan kutsuttu osaksi salaista organisaatiotamme. Toivottavasti osaatte arvostaa valintaamme, sillä jäsenistöllämme on tiukat kriteerit ja vain arvonsa osoittaneet shippaajat saavat kutsun seuraamme.
Varsinaisena jäsenenä teidän tulee noudattaa seuramme sääntöjä ja olla koskaan paljastamatta kenellekään ulkopuoliselle kuuluvanne joukkoomme. Muutoin jäsentemme toivotaan edistävän shippausmateriaalin näkyvyyttä päivittäisessä toiminnassaan ja kunnioittavan kanssashippaajia. Osoituksena jäsenyyden hyväksymisestä teidän tulee pukeutua tähän sormukseen.
Ja sitten odotellaan näkyykö sormusta koskaan :D
Ihana idea! <3
Dear recipient, we are a secret society of B/K shippers. Based on our information, you have shown that you have the skills and gifts that are expected from the members of our club. We are very pleased to announce that you have been invited to be a part of our secret organization. I hope you can appreciate our choice, because our membership has strict criteria and only shippers who have proven their worth get an invitation to join us.
As an actual member, you must follow the rules of our club and never reveal to anyone outside, that you belong to our group. Otherwise, our members are expected to promote the visibility of shipping material in their daily activities and to respect fellow shippers. As a token of your acceptance of membership, you shall wear this ring.
Eikö shippauksen yksi kultaisia sääntöjä ole, ettei sitä hierota asianomaisten naamaan? Kommentti siltä varalta, et joku ottaa tän vielä tosissaan 😅
Uusinta postaus (tässä menee miestä seinälle):
K: Shit! Shit! Shit!
B: What's wrong babe?
K: The pants for my next month's show are all wrong!
B: What's wrong with them?
K: They are pink with black stripes...
B: Babe don't throw your things all over place.
K:...they were suppose to be black with pink stripes!
B: Calm down, there's time to change them.
K: Mikke said I should just use the pink ones....
B: Babe put down the mug.
K:...he said I will look pretty in them!
B: Jere stop!
K: Or what?
B: It'll be "miestä seinalle".
K: Took you long enough *jumps on B's arms*
Apua toi viimenen Kärtsän story on jotenkin niin eläimellinen. Pientä nuuskimista ja nuuhkuttelua... Ja ne kädet, ne kädet 🥰
Vierailija kirjoitti:
Apua toi viimenen Kärtsän story on jotenkin niin eläimellinen. Pientä nuuskimista ja nuuhkuttelua... Ja ne kädet, ne kädet 🥰
Siellä on alpha/omega systeemi, sanokaa mun sanoneen. 😂
Projektimanageriannaliisa 🤭
Oisko sit kuitenkin projektiMAMAgeri 🤓
Siis uskomatonta miten hyvin lontoossa yleisö vetää koko biisin suomen kielellä🤩
Toi koru on susiruma. Lentää Tavastin roskikseen
Apua mikä ihana siistimies kampaajalla!!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis uskomatonta miten hyvin lontoossa yleisö vetää koko biisin suomen kielellä🤩
Brittiyleisö lauloi tosi hyvin mukana myös Joksujen biisejä sloveeniksi. Saas nähdä miten Suomen keikoilla, ainakin mulla jää yhteislaulut vaan muutamaan kertsiin (muiden onneksi).
Pitäskö muistuttaa Jereä et toi parturi siistis ton risuparrankin.
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas, miten hienosti! K ulkkiksen keikoilla tulee kyllä kovat bileet <3
Vierailija kirjoitti:
Laittautuu B kultaansa varten 😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on alpha/omega systeemi, sanokaa mun sanoneen. 😂
Mä vähän suoraan sanottuna pelkään tätä just. Mutta ehkä se on toteutettu hienosti.
Voisko se pliiiiis trimmaa sen skeggenkin samalla! 🥺🙏
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillisten häälista on hottia-listalle!
Ja häälistan lopussa Aito ja Aina saavat toisensa, joten ei voi syyttää muita siitä, etteikö myös heitä huomioitaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittautuu B kultaansa varten 😻
Tuskin maltan odottaa!
T: Bojci
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittiyleisö lauloi tosi hyvin mukana myös Joksujen biisejä sloveeniksi. Saas nähdä miten Suomen keikoilla, ainakin mulla jää yhteislaulut vaan muutamaan kertsiin (muiden onneksi).
Mä olen niin kovasti yrittänyt opetella kertosäkeitä, mutta hitto kun ei vain tartu sanat päähän 😭 Kun ei kieltä osaa, niin se on tosi hankala muistaa vain äänteitä melodian mukaan! Ainoat mitkä osaan on Plastika, Vse Kar Vem, Carpe Diem ja vähitellen Katrina. (Tosin Vse Kar Vem on mun ylivoimainen suosikki, niin sen osaan käytännössä ulkoa kokonaan.) Ehkä se on vaan hyvä, voin keskittyä kuuntelemaan Bojanin laulua.
No älkääs nyt saivarrelko ja hämmentäkö. Saatte tekin huomiota <3 Täällä on tuhansia ja tuhansia kommentteja sekä vastauksia /tykkäyksiä kaikille. Ei pelkästään nimimerkilliset. Myös trollit ovat saaneet huomiota ;) Kannattaa perustaa oma nimimerkki, jos tuntuu siltä.