Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
92601/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n hektisen keikkakesän, stadikan keikan, K:n icip-vetojen, Tommyn icip-vedon ja MV-promovideoiden jälkeen mulla on täysi luotto et K tiimeineen on tehnyt täysin oikeita valintoja K:n uran suhteen euroviisuhuuman alkaessa laantua.

J että nimenomaan on selvää se että K on se joka on saanut vapauden tehdä noita valintoja. Ei esim levy-yhtiö.

Sama. Niin musiikillisesti, nyt kun ekat single ja mv ilmestyvät. Toinen juttu on Kn crew, joka tuntuu mätsäävän täydellisesti Kn kanssa. Ja niin kun crewtä siellä alkukesällä tällä palstalla moitittiin. Miten huonosti milloin mikäkin asia oli muka hoidettu. Taidettiin olla jopa vaatimassa jonkun erottamista. On ihan liikuttavaa, miten pitkäaikaisia, hyviä ystäviä ovat sieltä päiväkoti- ja kouluvuosilta. Vahva luottamus on molemminpuolista. Hienoa, että crew on mukana mv:lla.

Vierailija
92602/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fish sticks is type of mustache 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92603/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
92604/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:n hektisen keikkakesän, stadikan keikan, K:n icip-vetojen, Tommyn icip-vedon ja MV-promovideoiden jälkeen mulla on täysi luotto et K tiimeineen on tehnyt täysin oikeita valintoja K:n uran suhteen euroviisuhuuman alkaessa laantua.

J että nimenomaan on selvää se että K on se joka on saanut vapauden tehdä noita valintoja. Ei esim levy-yhtiö.

Sama. Niin musiikillisesti, nyt kun ekat single ja mv ilmestyvät. Toinen juttu on Kn crew, joka tuntuu mätsäävän täydellisesti Kn kanssa. Ja niin kun crewtä siellä alkukesällä tällä palstalla moitittiin. Miten huonosti milloin mikäkin asia oli muka hoidettu. Taidettiin olla jopa vaatimassa jonkun erottamista. On ihan liikuttavaa, miten pitkäaikaisia, hyviä ystäviä ovat sieltä päiväkoti- ja kouluvuosilta. Vahva luottamus on molemminpuolista. Hienoa, että crew on mukana mv:lla.

Onkohan ne kommentoijat enää mukana? Joku ainakin tuntui olevan tosi huolissaan, ettei K suuntaudu ulkomaille. Mua huvitti, kun K:n instassa ei nytkään lukenut englanniksi, että musavideo ulkona, vaan ainoastaan suomeksi. Joo, johtuu varmaan ihan osaamattomuudesta!

Vierailija
92605/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Good morning!

I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂

Apparently it's something that B has, according to some of you... 

His moustache.

Yes, those moustache are called "fish fingers" because they kinda look like that 😄

Vierailija
92606/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokeroutsubsin mukaan B esiintyy jonkun hyväntekeväisyyspelin väliajalla perjantaina klo 20 CET. Livestriimiä yrittävät.

Missä ilmoittavat, kun en löydä?🧐

https://twitter.com/jokeroutsubs/status/1702040689901486371?s=46&t=aCCg…

Kiitos!💙 Näitä kanavia on niin paljon, ja tuolla X:ssä kun en ole.

Vierailija
92607/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good morning!

I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂

Kalapuikkoviikset = fish stick mustache refers to type of mustache B has at the moment, mustache that is straight lines like fish fingers. 😀

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fish_finger

Vierailija
92608/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokeroutsubsin mukaan B esiintyy jonkun hyväntekeväisyyspelin väliajalla perjantaina klo 20 CET. Livestriimiä yrittävät.

Twitchissä... en taida jaksaa liittyä. Mikä ihana uusi alusta sekin taas mahtaakaan olla !?

Ei tarvitse liittyä jotta voi katsoa striimiä 🙂

Vierailija
92609/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

His moustache.

Ah! Thank you. :)

Google translator doesn't always get it.

PS. What is "aiito"?

Vierailija
92610/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@ladyslo Kalapuikkoviikset 😅 https://www.philips.fi/c-e/miesten-grooming/kasvojen-tyyli/viikset/kala…

😂😂😂

Vierailija
92611/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

Kalapuikkoviikset = fish stick mustache refers to type of mustache B has at the moment, mustache that is straight lines like fish fingers. 😀

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fish_finger

And then again Jan definitely has a moustache and not fish fingers.😉

Vierailija
92612/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

I don't understand why you should be ashamed of your passion. I am trying, without success, to also involve husband and daughter. Every day I show my husband the new icip video updates and the cutest instagram clips of K. including the naughtiest ones (shower, popsicle etc.). They know I like Finland, they saw me rocking out during Eurovision, they know I've always loved singers (I went to the Hatari concert in 2020) and they heard me humming "Cha cha cha" and icip every day. I always try to get them to listen to them too, but they have different tastes (although my husband admitted that he quite likes icip) and I talk about it often. Now I talk about the icip video every day and will show it to my husband.

I have a bit same situation with my hysband (children don't live with us). My husband has listened only very little. Sounds good that your husband has admitted that he likes Icip. Mabye you can some day go together to Käärijäs gig when K comes to Italy.

I already told him that he will have to come with me, to the front row and he will have to take off his shirt as soon as K. asks.

Sounds very nice 💚

I was on Kääriä's gig in july with my adult daughter and next time we are going in october.

Vierailija
92613/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heittää lavalle jotain pehmeää, niin kyllä se silti häiritsee artistin esiintymistä, jos se osuu tai jos ei osu, mutta kuitenkin pitää varoa, kun ei tiedä, mitä sieltä on tulossa.

Lavalle ei koskaan saa heittää MITÄÄN.

Sen verran yleisöllä pitää olla älliä möllissä, että jättää sen tekemättä. Jos heittosuonta kutittelee, siinä vaiheessa vielä ehtii ajatella miltä se artistista tuntuu kun jotain lentää kohti. Olkaa ihmisiksi!

Se osoittaa myös bändille että keikalle tulleet ihmiset arvostavat heitä kun osataan käyttäytyä, eikä mitään lennätetä kohti.

Vierailija
92614/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen miettinyt myös sitä, onko osa näistä huonoja vitsejä kertovista sittenkin menossa aitioon, eikä kehtaa enää heittää niitä tänne, koska nyt on saatu olla ihanan rauhassa lyhyiltä ja aiheettomilta hahmokommentoinneilta.

Mä olen menossa aitioon ja olen miettinyt tuota häpeäasiaa. Pidetäänkö kaikkia aitioon menijöitä nyt noiden härskeimpien juttujen kirjoittajina. Onhan täällä palstalla monenlaisia ihmisiä. Tuijottaako kunnon ihmiset meitä nyt, että tuolla ne on. Eikös sieltä aitiosta ole valaistus pois ja mä luotan siihen, ettei aitiosta huudella lavalle mitään asiatonta. Vai oonko liian sinisilmäinen...

Voin vastata vaan omasta puolestani, oon tulossa aitioon. Kyllä olen heittänyt joskus ronskia läppää palstalla, kyllä osaan käyttäytyä keikoilla. Todennäköisesti saatan olla jopa melko ujo uudessa tuntemattomassa porukassa, eli muille en tule olemaan häiriöksi. Ennenkaikkea olen siellä nauttimassa musiikista ja hyvästä näkyvyydestä lavalle. Minun puolestani aitiossa saa jokainen fiilistellä niinkuin haluaa, tarkoittaa se sitten kunnon biletystä tai hiljaisempaa fiilistelyä omassa rauhassa. Eiköhän kaikki ole aikuisia ihmisiä kuitenkin ja osaa kunnioittaa toisten tilaa ja bändin jäseniä. Toisaalta jokainen vastaa omasta käyttäytymisestään, toivon mukaan kaikki sujuu hyvässä ilmapiirissä ja keikasta tulee kaikille hieno kokemus!

Vierailija
92615/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommyn icip eiliseltä, ajattelin et täälläkin joku vois haluta nähdä:

Oho, siellä on kertsi ihan laulettu! Onhan sekin suomea. 😍

Virolainen yleisö osaa sanat ehkä jopa paremmin kuin tommy😚

Vierailija
92616/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

His moustache.

Ah! Thank you. :)

Google translator doesn't always get it.

PS. What is "aiito"?

That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.

Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...

Vierailija
92617/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekee kyltin "where can we leave our presents?". 😄

Vierailija
92618/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitchissä... en taida jaksaa liittyä. Mikä ihana uusi alusta sekin taas mahtaakaan olla !?

Se on striimaus alusta. Siellä voi katsella mm. pelistriimaajia tai vaikka itse pelata ja muut katsoo jne. Itse oon katsonut CS:ää. Sinne ei tartte liittyä katsoakseen.

Vierailija
92619/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ne kommentoijat enää mukana? Joku ainakin tuntui olevan tosi huolissaan, ettei K suuntaudu ulkomaille. Mua huvitti, kun K:n instassa ei nytkään lukenut englanniksi, että musavideo ulkona, vaan ainoastaan suomeksi. Joo, johtuu varmaan ihan osaamattomuudesta!

Joopa, "huolestuneita" ja jotkut jopa toivorikkaita siitä, miten Kn ura tulee päättymään kesän jälkeen, kuten nimim. "Tähdenlento". Jos nuo kommentoijat ovat edelleen palstalla, on heidän syytä mennä vähän itseensä. Toivottavasti osaavat nyt nauttia Kn tulevasta singlestä ja musavideosta. Mikäpä on jatkaessa suomalaista musiikkia suomenkielellä. Klla on tukenaan ehkä maailman paras crew.

Vierailija
92620/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta palstalta kopsattua:

Jere oli tykännyt tästä fanin tekemästä editistä, jossa Bojan korjaa ettei chatissa ole K vaan Häärijä. Siellä taitaa molemmilla, K:lla ja B:llä, olla aamukampa käytössä tapaamisen koittamiseen.

https://vm.tiktok.com/ZGJW6VCgd/ here is the link

Ketju on lukittu.