Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
92521/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn icip eiliseltä, ajattelin et täälläkin joku vois haluta nähdä:

Vierailija
92522/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti toi yks kommentti plussan väestä keikalla versus vauvalaiset 😅

Mitäs meistä on sanottu?

T. Molemmilla palstoilla viihtyvä mutta henkinen plussalainen 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92523/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen miettinyt myös sitä, onko osa näistä huonoja vitsejä kertovista sittenkin menossa aitioon, eikä kehtaa enää heittää niitä tänne, koska nyt on saatu olla ihanan rauhassa lyhyiltä ja aiheettomilta hahmokommentoinneilta.

Mä olen menossa aitioon ja olen miettinyt tuota häpeäasiaa. Pidetäänkö kaikkia aitioon menijöitä nyt noiden härskeimpien juttujen kirjoittajina. Onhan täällä palstalla monenlaisia ihmisiä. Tuijottaako kunnon ihmiset meitä nyt, että tuolla ne on. Eikös sieltä aitiosta ole valaistus pois ja mä luotan siihen, ettei aitiosta huudella lavalle mitään asiatonta. Vai oonko liian sinisilmäinen...

Ei kukaan tuijota sinne päin, kun mielessä liikkuu aivan muut jutut.

Vierailija
92524/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen miettinyt myös sitä, onko osa näistä huonoja vitsejä kertovista sittenkin menossa aitioon, eikä kehtaa enää heittää niitä tänne, koska nyt on saatu olla ihanan rauhassa lyhyiltä ja aiheettomilta hahmokommentoinneilta.

Mä olen menossa aitioon ja olen miettinyt tuota häpeäasiaa. Pidetäänkö kaikkia aitioon menijöitä nyt noiden härskeimpien juttujen kirjoittajina. Onhan täällä palstalla monenlaisia ihmisiä. Tuijottaako kunnon ihmiset meitä nyt, että tuolla ne on. Eikös sieltä aitiosta ole valaistus pois ja mä luotan siihen, ettei aitiosta huudella lavalle mitään asiatonta. Vai oonko liian sinisilmäinen...

En ajattele pahalla!!! Vaikka tässä haluankin silti sanoa ääneen ärsytyksen siitä, mikä esti itseäni tulemasta sinne mukaan. Se ei tarkoita, että harhaluuloisesti irl hellisin kuvitelmia tuntemattomista, kuvitelmia, joille mulla ei ole face to face mitään faktapohjaa. 

Ja ymmärrän senkin, että jokainen pystyy netissä riekkumaan ja kykenee irl käyttäytymään täysin normaalisti, herttaisesti ja toiset huomioon ottavalla tavalla. Se vaan, että siihen oli vaikea luottaa, kun siinä aitionmietintävaiheessa ei tätä kukaan tuonut esiin. Mut siitä viis, itse tiedän vain, että olisin ihan omista syistäni stressannut sitten myös tuota aitiotakin, vaikka se paljon houkuttelikin, ja mun valintani oli se, että menen permannolle ja sillä sipuli! Eikä kiinnosta stalkkailla, keitä siellä on. Sehän vaikuttais myös hieman puutarhurilta, hehe.

Vierailija
92525/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta ylianalysoi tunnelmaasi pilalle, menet ja nautit. Carpe Diem ja etkä pelkääkään tätä maailmaa. So what mitä joku ajattelee, 99% yleisöstä ei tiedä asiasta mitään ja jos tietäjät tietää ovat samassa veneessä kuten itsekin. Mä olen permannolla, mahdollisimman edessä ja huonolla tuurilla näyn jossain dokkarilla kuriositeettina että täällä mammaboot pisti tuulemaan. Nostan kuvitteellisen maljan teille (kuivin suin menee keikka koska priorisoin hyvän paikan). Pian on Balkanin kostaja edessämme, ihanaa shippaajat ihanaa! Nautitaan elämästä!

Vierailija
92526/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän harmittaa kun alkaa jo-huuma hiipua. 🥺 Paitsi no musiikista tykkään mutta olen kuunnellut sitäkin niin paljon että kyllästyttää. En nähnyt tossa photoshootissa hirveästi mitään ihanaa (no Krisin poseeraus oli hienoa). Vaatteet oli aika karseita ja hauskanpito näytti teennäiseltä.

Miksi juuri nyt kun keikat on vasta edessä 😭

Myy lippusi ?

Ehkä se innostus palaa kun kokee livenä. 🤔 Oon varmaan vaan saanut yliannostuksen hetkeksi. Käynyt Kärtsänkin suhteen itse asiassa sama.

Jep, ja nyt kaikille LOGOMON aitioon tulijoille tiedoksi, että kaikki maksoivat sovitusti ja maksoin edelleen. Aika hienoa, että tälläkin tavalla voidaan edetä ja saada jotain mukavaa koko tämän kevät-kesä-syksy kauden päätteksi.Ensi viikolla tavataan sovitusti ja nyt vain fiilistellään, tai miten vaan...

En ole itse tulossa mukaan, mutta musta on upeaa että tapaatte tällä tavalla tämän yhteisen shipin kautta! Tätä shippaus ja fandom on parhaimmillaan; jaettuja merkityksiä, uusia kohtaamisia, hauskuutta ehkä kaverustumistakin. Pitäkää kaikki superhauskaa ensi viikolla!💚

Minä en kyllä ikinä kehtaisi kohdata ihmisiä, jotka tänne kirjoittaa.. liian suuri häpeä. Voin soluttautua ihmismassaan keikalla :D

Mitä häpeät? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Häpeätkö omia kirjoituksiasi, muiden kirjoituksia vai ylipäänsä sitä, että edes luet tätä palstaa. Pyöriihän täällä monenlaisia ihmisiä. Leimaako aitioon meneminen automaattisesti jotenkin huonoksi ja härskiksi?

Vierailija
92527/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi aitiopaikan varannut 🙋🏼

Hieman se kyllä jännittää näin introverttia, koska smalltalk vieraiden ihmisten kanssa on suoraan sanottuna s*atanasta, mutta uskon että sinne on lähtenyt ihan normisakkia joita ei tartte pelätä ja yhteinen kiinnostuksen aihekin löytyy niin kaikki varmasti sujuu hyvin ja juttua riittää ennen keikan alkua. Ja bändiä ja keikkaahan siellä fiilistellään, se on se pääasia!

Itse en tänne palstalle ole myöskään mitään ikävää tai negatiivista kirjoittanut, kaiken olisin myös voinut kirjoitella ihan omalla nassullakin. Ja hyvin kehtasin mukaan lähteä, en itseäni häpeä, en kenenkään toisen puolesta, enkä varsinkaan mieti yhtään mitä joku toinen aitiossa oleva on kirjoitellut, kunhan siellä jätetään kaikki negatiivisuus pois matkasta niin homma on fine.

Kiitokset vielä aition "järkkärille", mä kans uskon että tästä tulee ihan huikee juttu!

t. Täällä monet nauruhepulit saanut neiti 52v.

Vierailija
92528/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo shaky shaky shaky -kohta nostaa aina verkkokalvoilleni sen näyn Kärtsän lantiosta stadikalta 😍

Vierailija
92529/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta ylianalysoi tunnelmaasi pilalle, menet ja nautit. Carpe Diem ja etkä pelkääkään tätä maailmaa. So what mitä joku ajattelee, 99% yleisöstä ei tiedä asiasta mitään ja jos tietäjät tietää ovat samassa veneessä kuten itsekin. Mä olen permannolla, mahdollisimman edessä ja huonolla tuurilla näyn jossain dokkarilla kuriositeettina että täällä mammaboot pisti tuulemaan. Nostan kuvitteellisen maljan teille (kuivin suin menee keikka koska priorisoin hyvän paikan). Pian on Balkanin kostaja edessämme, ihanaa shippaajat ihanaa! Nautitaan elämästä!

😘😘

Vierailija
92530/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi menossa aitioon ja en kyllä osaa hävetä siellä olemista. Mun mielestä on ihana mennä "valmiiseen pöytään", kun edellisenä iltana / yönä on rymynnyt Tavastialla. Ei tarvitse miettiä jonotusta, vessaa, näkyvyytta, tarjoiluja jne. Uskon, että molemmista keikoista tulee ihan mahtavat. Mitä omiin kommentteihin tulee, niin en ole tietääkseni negaa tänne suoltanut, joten en osaa sitäkään hävetä. Pas,kaa läppää kylläkin, mutta se nyt ei ole mitään uutta :D Ihan varmasti kaikkia faneja jännittää tulevat keikat, mutta luulen JO porukan jännittävän myös Suomen keikkaa. Pidetään yleisössä kunnon meno! Riippumatta siitä mihin sijoitutaan. 

P.S komeroihin ei pääse. Ne on varattu K&B sekä N&LG

Miksi se, että paska läppäsi ei ole uutta on excuse sille? Ja koitat jotenkin sillä hyväksyttää toimintasi? Täällä on ihmisiä, joita olet ihan oikeasti häirinnyt. Ja myös antanut sen tunteen, että tunnelma aitiossa voi olla takiasi huono. en siis väitä, että käyttäytyisit siellä niin, mutta se tunne syntyi. Lisäksi se, että sanot sen vasta nyt, on kuvaavaa.

Käsitit väärin. En tarkoittanut todellakaan, että käyttäytyisin aitiossa huonosti. Siihen ei ole pelkoa. Tosin aion laulaa, että ehkä jollain voi myötähäpeä tullakin :D

Vierailija
92531/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutenkin varautunut siihen, että jonottaessa ja kuoliaaksitylsistyessä tulen varmaan höpöttämään ja paljastamaan vaikka mitä, vaikka pyhästi päättäisin, etten kerro mitään! Jos siis vieressä sattuu olemaan yhtään juttutuulella olevaa fanittajaa 😂😂😂

Vierailija
92532/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muutenkin varautunut siihen, että jonottaessa ja kuoliaaksitylsistyessä tulen varmaan höpöttämään ja paljastamaan vaikka mitä, vaikka pyhästi päättäisin, etten kerro mitään! Jos siis vieressä sattuu olemaan yhtään juttutuulella olevaa fanittajaa 😂😂😂

Olen kylläkin Tavastialle tulossa, mutta sama homma, toivottavasti eksyn jonkun höpöttäjän lähelle jonottamaan. 😅

Vierailija
92533/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman se kyllä jännittää näin introverttia, koska smalltalk vieraiden ihmisten kanssa on suoraan sanottuna s*atanasta, mutta uskon että sinne on lähtenyt ihan normisakkia joita ei tartte pelätä ja yhteinen kiinnostuksen aihekin löytyy niin kaikki varmasti sujuu hyvin ja juttua riittää ennen keikan alkua. Ja bändiä ja keikkaahan siellä fiilistellään, se on se pääasia!

Itse en tänne palstalle ole myöskään mitään ikävää tai negatiivista kirjoittanut, kaiken olisin myös voinut kirjoitella ihan omalla nassullakin. Ja hyvin kehtasin mukaan lähteä, en itseäni häpeä, en kenenkään toisen puolesta, enkä varsinkaan mieti yhtään mitä joku toinen aitiossa oleva on kirjoitellut, kunhan siellä jätetään kaikki negatiivisuus pois matkasta niin homma on fine.

Kiitokset vielä aition "järkkärille", mä kans uskon että tästä tulee ihan huikee juttu!

Täällä yksi aitiopaikan varannut, joka ei olisi ikinä aiemmin kuvitellut laittavansa itseään tällaiseen tilanteeseen. Siis minähän en kertakaikkiaan tee tällaista. Tässä sitä kuitenkin ollaan. Toisaalta olen niin vanha, ettei ole enää väliä mitä teen🙂Ihan käytännön kysymys, miten aitiolaiset saa luovutetuksi neulomukset?🧶

Vierailija
92534/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, siellä on kertsi ihan laulettu! Onhan sekin suomea. 😍

Vierailija
92535/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi aitiopaikan varannut, joka ei olisi ikinä aiemmin kuvitellut laittavansa itseään tällaiseen tilanteeseen. Siis minähän en kertakaikkiaan tee tällaista. Tässä sitä kuitenkin ollaan. Toisaalta olen niin vanha, ettei ole enää väliä mitä teen🙂Ihan käytännön kysymys, miten aitiolaiset saa luovutetuksi neulomukset?🧶

Mä oon menossa Tavastian ikärajattomalle, ja mietin samaa? Haluaisin tavallaan, että saajilla on edes teoreettinen mahdollisuus nähdä, keneltä ne tulevat, eli siinä mielessä lavalle heittäminenkin on mahdollisuuksien rajoissa. Toisaalta jos ne saisi annettua jollekin edes heidän mukanaan tulevan crew:n jäsenelle, olis hyväksyttävissä. Musta tuntuisi vähän tylsältä antaa jonkun suomalaisen järkkärin kautta, vaikka tietysti asiassa pääasia on se, että saajat saavat nämä, mutta...

Aiemmin ei ole tullut fanilahjaa vietyä, niin ihan tuntematonta tämä homma!

Vierailija
92536/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon menossa Tavastian ikärajattomalle, ja mietin samaa? Haluaisin tavallaan, että saajilla on edes teoreettinen mahdollisuus nähdä, keneltä ne tulevat, eli siinä mielessä lavalle heittäminenkin on mahdollisuuksien rajoissa. Toisaalta jos ne saisi annettua jollekin edes heidän mukanaan tulevan crew:n jäsenelle, olis hyväksyttävissä. Musta tuntuisi vähän tylsältä antaa jonkun suomalaisen järkkärin kautta, vaikka tietysti asiassa pääasia on se, että saajat saavat nämä, mutta...

Ei heitetä lavalle mitään, pliis. Tavastialla lava on tosi pimeä ja näköyhteys on huono, näin sanoi ainakin siellä juuri keikalla ollut artisti. Esim. Merch kojulle voi viedä.

Vierailija
92537/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Klla ja Blla silloin 7.4 ensimmäisen tapaamis päivän muistopäivä

Vierailija
92538/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei heitetä lavalle mitään, pliis. Tavastialla lava on tosi pimeä ja näköyhteys on huono, näin sanoi ainakin siellä juuri keikalla ollut artisti. Esim. Merch kojulle voi viedä.

Sukilla ei kyllä voi satuttaa vaikka heittäisikin?

Vierailija
92539/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
92540/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tuolle Balkanin Kostaja edessämme-kommentille 😂😂

Ketju on lukittu.