Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
92501/123801 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän harmittaa kun alkaa jo-huuma hiipua. 🥺 Paitsi no musiikista tykkään mutta olen kuunnellut sitäkin niin paljon että kyllästyttää. En nähnyt tossa photoshootissa hirveästi mitään ihanaa (no Krisin poseeraus oli hienoa). Vaatteet oli aika karseita ja hauskanpito näytti teennäiseltä.

Miksi juuri nyt kun keikat on vasta edessä 😭

Myy lippusi ?

Ehkä se innostus palaa kun kokee livenä. 🤔 Oon varmaan vaan saanut yliannostuksen hetkeksi. Käynyt Kärtsänkin suhteen itse asiassa sama.

Jep, ja nyt kaikille LOGOMON aitioon tulijoille tiedoksi, että kaikki maksoivat sovitusti ja maksoin edelleen. Aika hienoa, että tälläkin tavalla voidaan edetä ja saada jotain mukavaa koko tämän kevät-kesä-syksy kauden päätteksi.Ensi viikolla tavataan sovitusti ja nyt vain fiilistellään, tai miten vaan...

Hienoa että saitte tuon onnistumaan. Itseäni hiukan harmittaa, etten tullut mukaan. Toivottavasti teillä on tunnelma katossa siellä. Mä sitten salaa vilkuilen sinne ja mietin, että kuka noista mahtaa kirjoittaa tänne mitäkin.

No, olen tässä "järkkäri", mutta annan mielelläni puheenvuorot ryhmäläisille.Tämä oli hieman jännä päähänpisto, mutta luulen, että se pöikii ihan huikean kokemuksen osallistujille ja siksi se kannatti toteuttaa. Elämä on ja me elämme sitä, joten go on, nautitaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92503/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin noita -en ikinä kehtaisi kohdata ihmisiä jotka tänne kirjoittaa, liian suuri häpeä- kommentteja. Koskeeko tämä niitä ihmisiä jotka täällä trollaa ja haukkuu muita vai häpeääkö muutkin? Mä en oo koskaan kirjoittanut mitään negatiivista niin kaiken voisin toistaa ihan omalla nimelläkin. Lapset tietää tästä Käärijä ja JO fanituksesta eikä ystävät järkyttyisi mistään mun kommenteista. Kai täällä on paljon ihan tavallisia ihmisiä keskustelua seuraamassa?

Vierailija
92504/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin tossa pitkän yövuoron ratoksi, että onkohan kellään tallennettu niitä Kärdeaiheisia "karitamattila runoja ja haikuja" UMK ketjun kevättalvelta 🤭 Voi nostalgiaa........

Vierailija
92505/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin noita -en ikinä kehtaisi kohdata ihmisiä jotka tänne kirjoittaa, liian suuri häpeä- kommentteja. Koskeeko tämä niitä ihmisiä jotka täällä trollaa ja haukkuu muita vai häpeääkö muutkin? Mä en oo koskaan kirjoittanut mitään negatiivista niin kaiken voisin toistaa ihan omalla nimelläkin. Lapset tietää tästä Käärijä ja JO fanituksesta eikä ystävät järkyttyisi mistään mun kommenteista. Kai täällä on paljon ihan tavallisia ihmisiä keskustelua seuraamassa?

En tiedä, enkä ois hävennyt liikaa mennäkseni aitioon, mutta mä aloin ihan oikeasti miettiä, että jos siellä on jotain tän ketjun pahimpia kanoja kännissä huutamassa Janin yksityishenkilöä ja saamassa jotain hepuleita, niin mä en jaksa.

En halunnut ottaa riskiä, että se seura alkaa hirthää mulla kiinni. Nyt näyttäisi siltä, että nämä huutajat eivät olisikaan kehdanneet mennä sinne, mikä kuulostaa paikan varanneille hyvältä jutulta.

Vierailija
92506/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten minkä ikäinen Maks on? :)

Vierailija
92507/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kai se nolostuttaa, mitä täällä ihastelee ja lässyttää, ei sen tarvitse olla mitään negatiivista, päinvastoin. Et aikuinen nainen "vajonnut" näin pahasti johkin parikymppisten poikien bändin pauloihin... Ja no sit Käärijä... Mut itseä nolottaa aika pitkälti et millasta sanastoa esim käytän täällä ja miten kuolaan noita puolta nuorempia poikia .... Roikun vauva-palstalla kuukaudesta toiseen..

En haluaisi et ystävät esim tietäs välttämättä. Ihan kaikkea ainakaan.

Vierailija
92508/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten minkä ikäinen Maks on? :)

18v.

Vierailija
92509/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko Logomon keikkaan 🔥 Tavastiaa hehkutetaan mutta Turun keikasta tulee varmasti myös tosi hieno ja miksei se Käärijä sinnekin osallistuisi. 2 tunnin ajomatka ja hänelle merkityksellinen paikka UMK voiton myötä.

Tämä on Joker Outin suurin ulkomaan keikka 🔥 Slovenian pojat ovat myyneet 2600 lippua ja useamman aition arki-iltana Turussa pikkuisessa Suomen maassa. Kaikki jotka haluaa jankata konsertin koosta voi ihan itse soittaa sinne Logomon myyntipalveluun.

Mietin että onkohan yhdessä aitiossa Jeren porukkaa? En usko että he olisivat permannolla muiden seassa.

Vierailija
92510/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti toi yks kommentti plussan väestä keikalla versus vauvalaiset 😅

Vierailija
92511/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen miettinyt myös sitä, onko osa näistä huonoja vitsejä kertovista sittenkin menossa aitioon, eikä kehtaa enää heittää niitä tänne, koska nyt on saatu olla ihanan rauhassa lyhyiltä ja aiheettomilta hahmokommentoinneilta.

Vierailija
92512/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko Logomon keikkaan 🔥 Tavastiaa hehkutetaan mutta Turun keikasta tulee varmasti myös tosi hieno ja miksei se Käärijä sinnekin osallistuisi. 2 tunnin ajomatka ja hänelle merkityksellinen paikka UMK voiton myötä.

Tämä on Joker Outin suurin ulkomaan keikka 🔥 Slovenian pojat ovat myyneet 2600 lippua ja useamman aition arki-iltana Turussa pikkuisessa Suomen maassa. Kaikki jotka haluaa jankata konsertin koosta voi ihan itse soittaa sinne Logomon myyntipalveluun.

Mietin että onkohan yhdessä aitiossa Jeren porukkaa? En usko että he olisivat permannolla muiden seassa.

Eivät ole myyneet 2600 lippua.

Sali ei tule olemaan L- eikä edes M-koossa, minkä tuo ihmismäärän mahtuminen vaatisi.

Vierailija
92513/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kai se nolostuttaa, mitä täällä ihastelee ja lässyttää, ei sen tarvitse olla mitään negatiivista, päinvastoin. Et aikuinen nainen "vajonnut" näin pahasti johkin parikymppisten poikien bändin pauloihin... Ja no sit Käärijä... Mut itseä nolottaa aika pitkälti et millasta sanastoa esim käytän täällä ja miten kuolaan noita puolta nuorempia poikia .... Roikun vauva-palstalla kuukaudesta toiseen..

En haluaisi et ystävät esim tietäs välttämättä. Ihan kaikkea ainakaan.

Ei mua ainakaan hävetä. Mä välillä hihittelen omille kommenteilleni, ajatuksilleni ja suhtautumiselleni. Pääasiassa otan sen täysin huumorilla ja saan siitäkin lisää hupaa koko keissiin. Mun ihastelukommenttejakaan en pidä mitenkään noloina, sit ne olis, jos ihastelun kohteissa ois jotain vikaa. Mutta heissäpä ei ole! 💪 Täysi-ikäisiä, ja reippaasti, kuten minäkin(!), niin mikäs tässä on tykätessä 🙂

Vierailija
92514/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Logomoon ja kysy itse.

Vierailija
92515/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, enkä ois hävennyt liikaa mennäkseni aitioon, mutta mä aloin ihan oikeasti miettiä, että jos siellä on jotain tän ketjun pahimpia kanoja kännissä huutamassa Janin yksityishenkilöä ja saamassa jotain hepuleita, niin mä en jaksa.

En halunnut ottaa riskiä, että se seura alkaa hirthää mulla kiinni. Nyt näyttäisi siltä, että nämä huutajat eivät olisikaan kehdanneet mennä sinne, mikä kuulostaa paikan varanneille hyvältä jutulta.

Mä olen menossa Aitioon ja olen heitellyt täällä Janin yksityishenkilöön liittyviä kommentteja. Eiköhän meissä kaikissa ole kuitenkin se fiksu puoli myös, vaikka välillä täällä tekeekin mieli heittää läppää. Ei se tarkoita kuitenkaan, että me läppien heittäjät ollaan jotakin kanoja.😂

Vierailija
92516/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen menossa Aitioon ja olen heitellyt täällä Janin yksityishenkilöön liittyviä kommentteja. Eiköhän meissä kaikissa ole kuitenkin se fiksu puoli myös, vaikka välillä täällä tekeekin mieli heittää läppää. Ei se tarkoita kuitenkaan, että me läppien heittäjät ollaan jotakin kanoja.😂

Ja sanotaan näin, että aika hyvin nuo pojat heittävät klapeja pesään, tai ei hirveästi näytä hidastavan heidän menoaan tämä esineellistäminen. Pakkoko niiden Janin ja Nacenkin oli hipelöidä eroottisesti toisiaan livessä. Tuskin levy-yhtiön setä on käskenyt tekemään niin.

Vierailija
92517/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi menossa aitioon ja en kyllä osaa hävetä siellä olemista. Mun mielestä on ihana mennä "valmiiseen pöytään", kun edellisenä iltana / yönä on rymynnyt Tavastialla. Ei tarvitse miettiä jonotusta, vessaa, näkyvyytta, tarjoiluja jne. Uskon, että molemmista keikoista tulee ihan mahtavat. Mitä omiin kommentteihin tulee, niin en ole tietääkseni negaa tänne suoltanut, joten en osaa sitäkään hävetä. Pas,kaa läppää kylläkin, mutta se nyt ei ole mitään uutta :D Ihan varmasti kaikkia faneja jännittää tulevat keikat, mutta luulen JO porukan jännittävän myös Suomen keikkaa. Pidetään yleisössä kunnon meno! Riippumatta siitä mihin sijoitutaan. 

P.S komeroihin ei pääse. Ne on varattu K&B sekä N&LG

Vierailija
92518/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös he ole ihan itse levy-yhtiön setiä 😂

Vierailija
92519/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kuitenkaan mennä taas tälle linjalle, että ruvetaan nälvimään muita kommentoijia ja yritetään saada porukka napit vastakkain.

Vierailija
92520/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen miettinyt myös sitä, onko osa näistä huonoja vitsejä kertovista sittenkin menossa aitioon, eikä kehtaa enää heittää niitä tänne, koska nyt on saatu olla ihanan rauhassa lyhyiltä ja aiheettomilta hahmokommentoinneilta.

Mä olen menossa aitioon ja olen miettinyt tuota häpeäasiaa. Pidetäänkö kaikkia aitioon menijöitä nyt noiden härskeimpien juttujen kirjoittajina. Onhan täällä palstalla monenlaisia ihmisiä. Tuijottaako kunnon ihmiset meitä nyt, että tuolla ne on. Eikös sieltä aitiosta ole valaistus pois ja mä luotan siihen, ettei aitiosta huudella lavalle mitään asiatonta. Vai oonko liian sinisilmäinen...

Ketju on lukittu.