Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
92541/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa aitioon ja olen ihan tavallinen hyväkäytöksinen ihminen. En häiritse ketään ja olen vaan tosi iloinen siitä, että noin 80€ panostuksella näen hyvin lavalle, ei tarvitse jonottaa, on oma vessa (ilmeisesti jaettu toisen aition kanssa, joten voi olla mielenkiintoisia kohtaamisia vessajonossa riippuen ketä siellä on) ja lisäksi meillä on oma narikka ++++

Vierailija
92542/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balkanin kostajan (heh) reisille on selitys: se 10 vuoden judoharrastus🦵🏻😍

https://www.tumblr.com/c28hunter/728352910742831104/i-think-that-as-a-p…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92543/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi aitiopaikan varannut 🙋🏼

Hieman se kyllä jännittää näin introverttia, koska smalltalk vieraiden ihmisten kanssa on suoraan sanottuna s*atanasta, mutta uskon että sinne on lähtenyt ihan normisakkia joita ei tartte pelätä ja yhteinen kiinnostuksen aihekin löytyy niin kaikki varmasti sujuu hyvin ja juttua riittää ennen keikan alkua. Ja bändiä ja keikkaahan siellä fiilistellään, se on se pääasia!

Itse en tänne palstalle ole myöskään mitään ikävää tai negatiivista kirjoittanut, kaiken olisin myös voinut kirjoitella ihan omalla nassullakin. Ja hyvin kehtasin mukaan lähteä, en itseäni häpeä, en kenenkään toisen puolesta, enkä varsinkaan mieti yhtään mitä joku toinen aitiossa oleva on kirjoitellut, kunhan siellä jätetään kaikki negatiivisuus pois matkasta niin homma on fine.

Kiitokset vielä aition "järkkärille", mä kans uskon että tästä tulee ihan huikee juttu!

t. Täällä monet nauruhepulit saanut neiti 52v.

Täällä yksi aitiopaikan varannut, joka ei olisi ikinä aiemmin kuvitellut laittavansa itseään tällaiseen tilanteeseen. Siis minähän en kertakaikkiaan tee tällaista. Tässä sitä kuitenkin ollaan. Toisaalta olen niin vanha, ettei ole enää väliä mitä teen🙂Ihan käytännön kysymys, miten aitiolaiset saa luovutetuksi neulomukset?🧶

Mä oon menossa Tavastian ikärajattomalle, ja mietin samaa? Haluaisin tavallaan, että saajilla on edes teoreettinen mahdollisuus nähdä, keneltä ne tulevat, eli siinä mielessä lavalle heittäminenkin on mahdollisuuksien rajoissa. Toisaalta jos ne saisi annettua jollekin edes heidän mukanaan tulevan crew:n jäsenelle, olis hyväksyttävissä. Musta tuntuisi vähän tylsältä antaa jonkun suomalaisen järkkärin kautta, vaikka tietysti asiassa pääasia on se, että saajat saavat nämä, mutta...

Aiemmin ei ole tullut fanilahjaa vietyä, niin ihan tuntematonta tämä homma!

Ei heitetä lavalle mitään, pliis. Tavastialla lava on tosi pimeä ja näköyhteys on huono, näin sanoi ainakin siellä juuri keikalla ollut artisti. Esim. Merch kojulle voi viedä.

Sukilla ei kyllä voi satuttaa vaikka heittäisikin?

Ei se, että sattuuko, vaan se, ettei ylipäätään heiteltäisi yhtään mitään. Viittaus siihen, ettei lavalla näe mitään ei viitannut sattumiseen, vaan siihen, että se lavan lattia näyttää artistille aika pilkkopimeältä. Sieltä voi olla vaikea mitään löytää ja sit myöhemmin voi käydä hassusti.

Vierailija
92544/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se nyt mahdotonta, jos pitäis mennä aurinkolasit, maski ja peruukki päässä keikalle. 😎😷🦁 Siitähän vasta tunnistettaisiinkin. Hyvällä omatunnolla mennään, vaikka onkin ihan pa skanaama!

Vierailija
92545/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime hetken lahjavinkkejä mitkä mahtuu pieneen tilaan (en jätä narikkaan mitään). Keikkapaniikissa ei pääkään toimi enkä keksi mitään. En osaa kutoa tms. Suklaa sulaa keikalla.

Vierailija
92546/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täältä nyt kukaan tosissaan rupea lavalle kamaa heittämään, kun täällä on aina kauhisteltu sitä porukkaa, joka heittää tavaraa lavalle?

Vierailija
92547/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä meno täällä ollut taas heti aamusta. Miksi ihmeessä kenenkään täytyy alkaa aitioon menossa olevia kritisoida tai epäillä heitä joiksikin ihme häiriköiksi? Tai miksi ihmeessä aitioon menijöiden pitäisi jotenkin nyt olla noloina? No, taitaa tosin ollakin täällä taas äänessä se yksi kriitikko, jonka dissauksista ei kannata välittää, mutta tuli silti tunne, että haluan tätä myös kommentoida.

Me ihmisethän ollaan kaikki erilaisia, ja varmaan sinne aitioonkin sopii erilaisia tyyppejä mukaan. Osa on ehkä täällä heittänyt ronskinpaakin läppää, ja suurin osa meistä on sille täällä nauranut, välillä ääneen vedet silmissä, ja niitä kommentteja arvostanut :D  Osa taas on luonteeltaan ehkä hiljaisempia tai hillytympiä ja ihan vain siitä syystä saattavat tällaista juttua jännittää vähän enemmän, mutta ei voida heitäkään moittia, että mitenkään liiaksi häpeilisivät, kun kerran aitioon ovat rohkeasti paikan varanneet.

Ja kuten joku jo kirjoittikin, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja jutun aiheita siellä varmasti riittää kaikille ja hauska ilta heille tulossa! 

Mä oon siellä permannolla enkä ehdi paljon aitiota tuijottelemaan, koska priorisoin varmaan ihan muita näkymiä :D Mutta mielessäni voin toivotella iloista tunnelmaa aition suuntaan :)

Vierailija
92548/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täältä nyt kukaan tosissaan rupea lavalle kamaa heittämään, kun täällä on aina kauhisteltu sitä porukkaa, joka heittää tavaraa lavalle?

Kauhistelulle pitää olla perustelut. Jos se on se, että kovia osasia sisältävä koru pamahtaa naamaan ja satuttaa, niin villasokkiin se perustelu ei sovi. Ei ainakaan näyttänyt Kärtsää haittavan lavalle lennelleet pipot vaan puki niitä heti päähänsä jne.

Tietenkin villasukissa on päälle astumisen riski, mutta ei kai siinäkään voi normaali mies nilkkaansa nyrjäyttää?

Vierailija
92549/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mikä meno täällä ollut taas heti aamusta. Miksi ihmeessä kenenkään täytyy alkaa aitioon menossa olevia kritisoida tai epäillä heitä joiksikin ihme häiriköiksi? Tai miksi ihmeessä aitioon menijöiden pitäisi jotenkin nyt olla noloina? No, taitaa tosin ollakin täällä taas äänessä se yksi kriitikko, jonka dissauksista ei kannata välittää, mutta tuli silti tunne, että haluan tätä myös kommentoida.

Me ihmisethän ollaan kaikki erilaisia, ja varmaan sinne aitioonkin sopii erilaisia tyyppejä mukaan. Osa on ehkä täällä heittänyt ronskinpaakin läppää, ja suurin osa meistä on sille täällä nauranut, välillä ääneen vedet silmissä, ja niitä kommentteja arvostanut :D  Osa taas on luonteeltaan ehkä hiljaisempia tai hillytympiä ja ihan vain siitä syystä saattavat tällaista juttua jännittää vähän enemmän, mutta ei voida heitäkään moittia, että mitenkään liiaksi häpeilisivät, kun kerran aitioon ovat rohkeasti paikan varanneet.

Ja kuten joku jo kirjoittikin, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja jutun aiheita siellä varmasti riittää kaikille ja hauska ilta heille tulossa! 

Mä oon siellä permannolla enkä ehdi paljon aitiota tuijottelemaan, koska priorisoin varmaan ihan muita näkymiä :D Mutta mielessäni voin toivotella iloista tunnelmaa aition suuntaan :)

Itseäni ainakin saattaa häiritä jos joku käyttäytyy ärsyttävästi. Siitä oli kysymys.

Vierailija
92550/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen miettinyt myös sitä, onko osa näistä huonoja vitsejä kertovista sittenkin menossa aitioon, eikä kehtaa enää heittää niitä tänne, koska nyt on saatu olla ihanan rauhassa lyhyiltä ja aiheettomilta hahmokommentoinneilta.

Mä olen menossa aitioon ja olen miettinyt tuota häpeäasiaa. Pidetäänkö kaikkia aitioon menijöitä nyt noiden härskeimpien juttujen kirjoittajina. Onhan täällä palstalla monenlaisia ihmisiä. Tuijottaako kunnon ihmiset meitä nyt, että tuolla ne on. Eikös sieltä aitiosta ole valaistus pois ja mä luotan siihen, ettei aitiosta huudella lavalle mitään asiatonta. Vai oonko liian sinisilmäinen...

Älä suotta ylianalysoi tunnelmaasi pilalle, menet ja nautit. Carpe Diem ja etkä pelkääkään tätä maailmaa. So what mitä joku ajattelee, 99% yleisöstä ei tiedä asiasta mitään ja jos tietäjät tietää ovat samassa veneessä kuten itsekin. Mä olen permannolla, mahdollisimman edessä ja huonolla tuurilla näyn jossain dokkarilla kuriositeettina että täällä mammaboot pisti tuulemaan. Nostan kuvitteellisen maljan teille (kuivin suin menee keikka koska priorisoin hyvän paikan). Pian on Balkanin kostaja edessämme, ihanaa shippaajat ihanaa! Nautitaan elämästä!

Täällä toinen permantolainen, joka saattaa ujon uteliaasti ihan vähän kuikuilla aition suuntaan, mutta pelkästään hyvät mielessä. Nostan jo nyt maljan kaikille meille estronaudoille, jotka kaikesta noloilusta ja hassuista häpeäntunteista piittaamatta ollaan menossa keikoille nauttimaan musiikista ja elämästä. Carpe diem, toverit! 🥂

Vierailija
92551/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhistelulle pitää olla perustelut. Jos se on se, että kovia osasia sisältävä koru pamahtaa naamaan ja satuttaa, niin villasokkiin se perustelu ei sovi. Ei ainakaan näyttänyt Kärtsää haittavan lavalle lennelleet pipot vaan puki niitä heti päähänsä jne.

Tietenkin villasukissa on päälle astumisen riski, mutta ei kai siinäkään voi normaali mies nilkkaansa nyrjäyttää?

K sanoi jo heinäkuun alussa, että antakaa järkkäreiden kautta _kaikki_ mitä haluatte antaa. Eli ei myöskään hän halua edes pehmeitä juttuja heitettävän, ja nykyään niitä osa onkin hienosti oppinut ojentamaan.

Vierailija
92552/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö perusteluksi se, että ei ketään muutakaan työtään tekevää tyyppiä kohti heitetä mitään?

- eri

Vierailija
92553/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö perusteluksi se, että ei ketään muutakaan työtään tekevää tyyppiä kohti heitetä mitään?

- eri

Eihän niitä ole pakko kohti heittää.

Vierailija
92554/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Eihän niitä ole pakko kohti heittää.

Tai siis, hänen työalueelleen ylipäätään. Varsinkaan jos siellä on huono näkyvyys.

Vierailija
92555/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että tällaista keskustelua tullaan käymään ennen keikkoja jostain tavaran heittämisestä lavalle. Sitähän ei tietenkään tehdä, toivottavasti - ihan sama, onko se villasukka vai puuhalko. Nautitaan ja annetaan heidänkin nauttia.

Vierailija
92556/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut, että tällaista keskustelua tullaan käymään ennen keikkoja jostain tavaran heittämisestä lavalle. Sitähän ei tietenkään tehdä, toivottavasti - ihan sama, onko se villasukka vai puuhalko. Nautitaan ja annetaan heidänkin nauttia.

Onhan siellä Balkanillakin heitelty rintaliivejä. Miksi sitten "antavat nille huomiota", jos se on jotenkin paha asia?

Vierailija
92557/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ainakin saattaa häiritä jos joku käyttäytyy ärsyttävästi. Siitä oli kysymys.

Niin. Unohtuikin tuossa edellisessä kommentissani mainita, että eiköhän aikuiset ihmiset nyt siellä aitiossa osaa ihan fiksusti käyttäytyä, vaikka täällä olisivat niitä vitsejäkin heitelleet. Ja eiköhän sielläkin myös ole vain hauskaa, jos nyt joku sopiva läppää sattuu suusta illan aikana livahtamaan   :D

Jos kovin jo etukäteen pelkäsi ärsyyntyvänsä, niin varmaan siinä tapauksessa kaikkien kannalta ihan hyvä, että ei paikkaa varannut. 

Vierailija
92558/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kai se nolostuttaa, mitä täällä ihastelee ja lässyttää, ei sen tarvitse olla mitään negatiivista, päinvastoin. Et aikuinen nainen "vajonnut" näin pahasti johkin parikymppisten poikien bändin pauloihin... Ja no sit Käärijä... Mut itseä nolottaa aika pitkälti et millasta sanastoa esim käytän täällä ja miten kuolaan noita puolta nuorempia poikia .... Roikun vauva-palstalla kuukaudesta toiseen..

En haluaisi et ystävät esim tietäs välttämättä. Ihan kaikkea ainakaan.

No en kyllä kehtaisi minäkään kavereille (tai puolisolle) kertoa, mitä olen koko kesän puuhannut. Mutta kun ajattelen oman itseni kannalta, ei kyllä kaduta yhtään. On ollut raskas kesä - samanikäisiä kavereita on kuollut äkillisesti, sairastunut syöpään, on ollut kaikenlaista. En nyt sano, että olen surua tämän kautta käsitellyt, mutta olen saanut pidettyä oman mieleni jollain lailla kasassa. Ja kesän kokemusten jälkeen olen myös ajatellut, että elämää pitää elää just NYT, ei sitten joskus. Nyt on liput sekä JO:n keikalle että Käärijän keikalle.

Vierailija
92559/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sieltä lavalta näe, että onko lentävä tavara kova vai pehmeä. Ja kun yksi heittää, niin muut perässä. Ei kannata edes alottaa tuollaista. Ei varmaan ole mahdollista, että lahjan saavat näkisivät jokaisen lahjan antajan, joten järkevintä olisi valmistautua siihen, että jättää ne järkkärille tai merch-pisteelle, niin tylsää kuin se onkin. Lahjoja on varmaan tulossa satamäärin. Mutta ei se vähennä lahjan arvoa, että tutkivat niitä vasta myöhemmin!!

Vierailija
92560/123801 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä Balkanillakin heitelty rintaliivejä. Miksi sitten "antavat nille huomiota", jos se on jotenkin paha asia?

En tiedä, oletko kiinnittänyt huomiota, mutta viime aikoina ei lentäviä juttuja ole tunnuttu siellä perustavan. Enkä puhu vain niistä koruista.

Ketju on lukittu.