Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tydekin vilahti behindthescenes stoorissa
Se on meikkaaja
Niin minustakin jos puhutaan siitä joka liikuttaa jotain kassia tms. Myöhemmin sitten meikkaa K.
Ja sama muija ryömi videolla.
Videolla näkyi kaksi naista. Meikkaaja sisäkuvauksissa. Hän siirsi sitä kassia ja
meikkasi Käärijää. Meikkaaja on vähän tukevampi. Hoikempi nainen oli siellä ulkokuvauspaikalla ja ehkä sama, joka siellä maassa ryömi toisessa klipissä. Eveksi epäilen edelleen.
Ei oo mun mielestä eve se jota Tommy jahtaa videolla. Mut ei oo myöskään se nimeltämainitsematon kun hiukset on pitemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän harmittaa kun alkaa jo-huuma hiipua. 🥺 Paitsi no musiikista tykkään mutta olen kuunnellut sitäkin niin paljon että kyllästyttää. En nähnyt tossa photoshootissa hirveästi mitään ihanaa (no Krisin poseeraus oli hienoa). Vaatteet oli aika karseita ja hauskanpito näytti teennäiseltä.
Miksi juuri nyt kun keikat on vasta edessä 😭
Myy lippusi ?
Ehkä se innostus palaa kun kokee livenä. 🤔 Oon varmaan vaan saanut yliannostuksen hetkeksi. Käynyt Kärtsänkin suhteen itse asiassa sama.
Jep, ja nyt kaikille LOGOMON aitioon tulijoille tiedoksi, että kaikki maksoivat sovitusti ja maksoin edelleen. Aika hienoa, että tälläkin tavalla voidaan edetä ja saada jotain mukavaa koko tämän kevät-kesä-syksy kauden päätteksi.Ensi viikolla tavataan sovitusti ja nyt vain fiilistellään, tai miten vaan...
Hienoa että saitte tuon onnistumaan. Itseäni hiukan harmittaa, etten tullut mukaan. Toivottavasti teillä on tunnelma katossa siellä. Mä sitten salaa vilkuilen sinne ja mietin, että kuka noista mahtaa kirjoittaa tänne mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko linkittäessä kertoa yhdellä tai parilla sanalla mitä/kuka linkin takana on? Ettei lyödä tiskiin vain pelkkää linkkiä.
Kannatan. Näin ne, jotka eivät halua nähdä jonkun naamaa, tietävät olla linkkaamatta.
Ei halua nähdä jonkun naamaa? Ota ihan rauhassa, ei hän sulle henkilökohtaisesti ole mitään tehnyt.
Kyse ei nyt ole ihan tuosta, vaan meistä monet haluavat välttyä turhilta klikkauksilta. Jotkut toiset he nkilöt tms. eivät vaan kiinnosta. Lisäksi ihan samoja kuvia ja videoita esiintyy saman päivän aikana useita jatkokeskustelun myötä. Pieni vaiva kirjoittaa 1-2 sanaa linkin saatteeksi.
Ei kyllästytä. En tiedä mihin ihmiset kyllästyneet, mutta itse löysin JO tän bromancen kautta ja fanitan ihan musiikkia vaikka Nacea kuolaankin. Kärde on huippu jätkä ja musiikki, yhteistyöt yms. kiinnostaa. Palstalla myös huumori ja hyvät tyypit.
Öitä.
LG
Vierailija kirjoitti:
Tuon behind the scenesin jälkeen oon sitä mieltä, että musavideolla on kauhuteema, eikö niinkään mitään homoeroottista toimintaa 🤔
Tietenkin siinä on kauhuteema ja tuon mv:n tarina vaikuttaa K:n artisti-imagoon.. Mutta nämäkin kohtaukset ovat mv:stä
https://www.tumblr.com/kaarijatits/728273876667285504
Ei näy mitään heteroa noissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän harmittaa kun alkaa jo-huuma hiipua. 🥺 Paitsi no musiikista tykkään mutta olen kuunnellut sitäkin niin paljon että kyllästyttää. En nähnyt tossa photoshootissa hirveästi mitään ihanaa (no Krisin poseeraus oli hienoa). Vaatteet oli aika karseita ja hauskanpito näytti teennäiseltä.
Myy lippusi ?
Ehkä se innostus palaa kun kokee livenä. 🤔 Oon varmaan vaan saanut yliannostuksen hetkeksi. Käynyt Kärtsänkin suhteen itse asiassa sama.
Jep, ja nyt kaikille LOGOMON aitioon tulijoille tiedoksi, että kaikki maksoivat sovitusti ja maksoin edelleen. Aika hienoa, että tälläkin tavalla voidaan edetä ja saada jotain mukavaa koko tämän kevät-kesä-syksy kauden päätteksi.Ensi viikolla tavataan sovitusti ja nyt vain fiilistellään, tai miten vaan...
En ole itse tulossa mukaan, mutta musta on upeaa että tapaatte tällä tavalla tämän yhteisen shipin kautta! Tätä shippaus ja fandom on parhaimmillaan; jaettuja merkityksiä, uusia kohtaamisia, hauskuutta ehkä kaverustumistakin. Pitäkää kaikki superhauskaa ensi viikolla!💚
Epäsuosittu mielipide täällä mutta... itse en näe että Jokereiden suosio jatkuu kotimaansa ulkopuolella kovin kauaa. Nyt mennään vielä viisuhuumassa mutta kohta alkaa jo uusi kausi ja uudet artistit. Musiikki on tylsää ja tavanomaista. Pelkällä söpöllä ulkokuorella ei pitkälle pötkitä. Tämä Nordic Tour tulee luultavasti olemaan ainoa laatuaan. Sori tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy lippusi ?
En ole itse tulossa mukaan, mutta musta on upeaa että tapaatte tällä tavalla tämän yhteisen shipin kautta! Tätä shippaus ja fandom on parhaimmillaan; jaettuja merkityksiä, uusia kohtaamisia, hauskuutta ehkä kaverustumistakin. Pitäkää kaikki superhauskaa ensi viikolla!💚
Minä en kyllä ikinä kehtaisi kohdata ihmisiä, jotka tänne kirjoittaa.. liian suuri häpeä. Voin soluttautua ihmismassaan keikalla :D
Vierailija kirjoitti:
Tuon behind the scenesin jälkeen oon sitä mieltä, että musavideolla on kauhuteema, eikö niinkään mitään homoeroottista toimintaa 🤔
Mihin unohdit etukäteen nähdyt eroottiset klipit?
Vierailija kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide täällä mutta... itse en näe että Jokereiden suosio jatkuu kotimaansa ulkopuolella kovin kauaa. Nyt mennään vielä viisuhuumassa mutta kohta alkaa jo uusi kausi ja uudet artistit. Musiikki on tylsää ja tavanomaista. Pelkällä söpöllä ulkokuorella ei pitkälle pötkitä. Tämä Nordic Tour tulee luultavasti olemaan ainoa laatuaan. Sori tästä.
Niinpä.. Toivon parasta, mutta heillähän on alkuvuosi taukoa.. siinä välissä ehtivät viisuporukat tutustua seuraavan vuoden artisteihin ja jne. Voi jokin uusi poikabändi viedäkin sydämen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh eikä, musta on ihan surullista et innostus hiipuu osalla, ja samalla teen kaikkeni, etten itse tuntis niin. Eihän se "kuherruskuukausi" loputtomiin kestä koskaan. Itse kyllä yhä fiilistelen sekä Jokereita, et Käärijää. Nyt Jan & Nace -kuvio noussut vähän ohi muun. Bojanin naama vähän "kyllästyttää", ehkä, mut en vielä ole valmis luovuttamaan. Tää ollut kuitenkin niin hauskaa ... Mitä mä sitten teen??
Mulle on käynyt myös niin, että Jan&Nace ovat menneet kaiken muun ohi. Pelkään, että täällä herää kauhea raivo jollakin, jos kerron, että olen myös kyllästynyt Bojaniin. Hyvä etten ole ainoa, joka ajattelee näin. Ehkä Joksujen keikan jälkeen saamme lisää uutta intoa tai sitten loputkin siitä häviää. Jotain ekstraa pitäisi kuitenkin tapahtua.
Ei siitä voi raivo herätä jos nämä sanoo. Mulla on ihan sama juttu että olin niiiiin hullaantunut Bojaniin mutta nyt vähän kyllästynyt. Aika aikaansa ja voihan se fiilis vielä palata.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllästytä. En tiedä mihin ihmiset kyllästyneet, mutta itse löysin JO tän bromancen kautta ja fanitan ihan musiikkia vaikka Nacea kuolaankin. Kärde on huippu jätkä ja musiikki, yhteistyöt yms. kiinnostaa. Palstalla myös huumori ja hyvät tyypit.
Öitä.
LG
Voisiko vaikka viikonloppuna saada taas listan kehiin? Itse olen nähnyt sen viimeksi varmaan kuukausi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että muualla Balkanilla jatkuu vielä suosio, ainakin Serbiassa Bojanin takia. Muuten samat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh eikä, musta on ihan surullista et innostus hiipuu osalla, ja samalla teen kaikkeni, etten itse tuntis niin. Eihän se "kuherruskuukausi" loputtomiin kestä koskaan. Itse kyllä yhä fiilistelen sekä Jokereita, et Käärijää. Nyt Jan & Nace -kuvio noussut vähän ohi muun. Bojanin naama vähän "kyllästyttää", ehkä, mut en vielä ole valmis luovuttamaan. Tää ollut kuitenkin niin hauskaa ... Mitä mä sitten teen??
Mulle on käynyt myös niin, että Jan&Nace ovat menneet kaiken muun ohi. Pelkään, että täällä herää kauhea raivo jollakin, jos kerron, että olen myös kyllästynyt Bojaniin. Hyvä etten ole ainoa, joka ajattelee näin. Ehkä Joksujen keikan jälkeen saamme lisää uutta intoa tai sitten loputkin siitä häviää. Jotain ekstraa pitäisi kuitenkin tapahtua.
Ei siitä voi raivo herätä jos nämä sanoo. Mulla on ihan sama juttu että olin niiiiin hullaantunut Bojaniin mutta nyt vähän kyllästynyt. Aika aikaansa ja voihan se fiilis vielä palata.
Mulla kanssa ikävä kyllä B:n suhteen kyllästyminen iskenyt. Ja ei siis pahalla teitä kohtaan, jotka fanitatte, jatkakaa samalla meiningillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin siinä on kauhuteema ja tuon mv:n tarina vaikuttaa K:n artisti-imagoon.. Mutta nämäkin kohtaukset ovat mv:stä
https://www.tumblr.com/kaarijatits/728273876667285504
Ei näy mitään heteroa noissa
Suihku. Kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä melko varma et kun näkee Jokerit livenä niin siinä unohtuu kyllästymiset ja kalapuikot ja tekonaurut, Irmeli-tädin housut ja pöytäliinat ... Ja Bojan on niin kuuma, kostee, hikinen .... Luulen et jengi menee ihan sekasin.
Kuuma, kostee ja hikinen.. liput Turkuun taskussa🙂🔥
Vierailija kirjoitti:
Vähän epävarmaa suosion jatkuminen toki on, mutta mä odottaisin vähintään tän uuden singlen julkaisuun asti ja uuteen albumiinkin ennen kuin lyön hanskat tiskiin. Riippuu ihan niistä, miten pystyvät pitämään ennallaan tai kasvattamaan suosiotaan - tai meneekö homma ihan reisille. Jos pelaavat korttinsa oikein, saattaa ehkä Suomi-yleisöä riittää useammaksi vuodeksikin, niin että nousevat täällä kulttimaineeseen? Ei sillä isoja rahakasoja tienata, mutta jotain kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy lippusi ?
Minä en kyllä ikinä kehtaisi kohdata ihmisiä, jotka tänne kirjoittaa.. liian suuri häpeä. Voin soluttautua ihmismassaan keikalla :D
Sama juttu. Varsinkin jos siellä on plussan väkeä ihastelemassa sivistyneesti keikkaa ja analysoimassa tunteita. Mä taas päästän kuitenkin suustani, että miten voisin ottaa Janin takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin unohdit etukäteen nähdyt eroottiset klipit?
En oo niitä juuri nähnyt, paitsi tuon jonka joku äsken linkkasi. Ne suihkustorytkin oli Kn omassa instassa, eikä edes liittyneet mv:hen.