Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Monelta JO live olikaan Suomen aikaa? Pitääkö alkaa pakkaamaan Niuvanniemen reissua varten. Ihan varuilta, jos siellä onkin ruuhkaa :D
Mä en kestä, tämä itseironia on palstan parhaimmistoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten innoissaan kummatkin B ja K ovat, kun näkevät toisiaan
Olen niin sen ajatuksen kannattaja, että K on kuin pieni koala, joka roikkuu B:ssä hyvin hyvin tiukasti ja molemmat vaan nauravat onnellisena.
En voi sille mitään mutta inhottaa tällainen aikuisten miesten lapsellistaminen. Sorry!
On omansa taito osata säilyttää itsessään se oma sisäinen lapsensa. Se voi tehdä monella tavalla hyvää itselle ja muille 💛
Mua inhottaa myös aikuisten miesten lapsellistaminen (hyvin sanottu tuolla edellä).
Sisäinen lapsi tarkoittaa mun mielestä ihan muuta kuin aikuisten miesten lapsellistamista.
Kyllä sisäinen lapsi käsitteenä pitää sisällään senkin, että voi rohkeasti ajatella vaikkapa nyt K & B: stä. Kaveruksista, ystävistä, jotka olivat ihan luontaisesti lapsellisia kaikkine kiherryksineen ja tempauksineen. Eli sitä lapsekkuutta kahdessa tasossakin tässä tapauksessa. Ei onnistu tosikoilta.
B:n sanoin "we are both childish enough" 💚
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan ihan hulluna JO keikkoja, vaikka en ole yhdellekään menossa. Enkä edes sen takia vaikka K niillä vierailisikin, vaan haluan vaan nähdä miten he täällä vetää ja millaisella energialla. B on hienosti huomioinut suomalaisia faneja ja vaikka niissä varmasti kohteliaisuutta mukana niin jollain tapaa ollut kyllä lämpöäkin äänessä. Ehkä siitäkin johtuen mulla on fiilis että kenties odottaisivat itsekin Nordic tourilta eniten just Suomen keikkoja ja vastaanottoa?
Nauttikaa naudat koko neljän mahanne kyllyydestä. Sloveenilaista mieskarkkia tarjolla ja korviakin varmasti hellitään.
Boitsuja odottaa onnellinen suomalaisyleisö <3
Vierailija kirjoitti:
Äh miks noi naiset huutaa tossa Jokeri-videolla.
Ja keitä ne on!? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta JO live olikaan Suomen aikaa? Pitääkö alkaa pakkaamaan Niuvanniemen reissua varten. Ihan varuilta, jos siellä onkin ruuhkaa :D
Mä pakkasin jo! Seison eteisessä valmiina lähtöön. Se voi tulla ihan koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin sen ajatuksen kannattaja, että K on kuin pieni koala, joka roikkuu B:ssä hyvin hyvin tiukasti ja molemmat vaan nauravat onnellisena.
En voi sille mitään mutta inhottaa tällainen aikuisten miesten lapsellistaminen. Sorry!
On omansa taito osata säilyttää itsessään se oma sisäinen lapsensa. Se voi tehdä monella tavalla hyvää itselle ja muille 💛
Kyllä sisäisen lapsen voi säilyttää vaikka pitäisi tuollaista kolmekymppisen ja kaksvitosen aikuisen miehen väleistä lässyttämistä vähän jopa etovana. Miettikää nyt itsekin, kuka puhuisi noin esim. omasta aviomiehestään ja kuka mies nauttisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh miks noi naiset huutaa tossa Jokeri-videolla.
Ja keitä ne on!? 🤨
Niin!!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa myös aikuisten miesten lapsellistaminen (hyvin sanottu tuolla edellä).
Sisäinen lapsi tarkoittaa mun mielestä ihan muuta kuin aikuisten miesten lapsellistamista.
Kyllä sisäinen lapsi käsitteenä pitää sisällään senkin, että voi rohkeasti ajatella vaikkapa nyt K & B: stä. Kaveruksista, ystävistä, jotka olivat ihan luontaisesti lapsellisia kaikkine kiherryksineen ja tempauksineen. Eli sitä lapsekkuutta kahdessa tasossakin tässä tapauksessa. Ei onnistu tosikoilta.
B:n sanoin "we are both childish enough" 💚
Luulen, että hyvän itsetunnon omaavat tyypit pystyvät tuohon lapsekkuuteen ja lapsellistamiseen. Se on vähän sama asia, kuin raavas mies tatuoineen tulee kadulla vastaan söpö puudeli sylissään :D
Mä saan varmaan saan jonku kohtauksen kun se live alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissa hyvin tiivistetty se mistä täälläkin valitettiin, eli ettei JO näyttänyt mitenkään markkinoivan uutta biisiä - ja sitten iskivät kunnolla:
https://www.tumblr.com/signoraviolettavalery/728206670395850752/joker-o…
Musta tää on parempi strategia ku esim. Icipin kohdalla. Kukaan ei odota enää itse biisiä, kun se on jo kuultu ajat sitten. Fanit odottavat vain icipin musiikkivideoa. JO-faneja pidetään puolestaan jännityksessä!
No kyllä odotan minä ja varmasti moni muukin mv:n lisäksi myös biisiä, sen studioversiota. Odotan, vaikka olen kuunnellut sen jo useita kertoja. Biisistä selviää myös lopullinen versio Tommyn laulamasta osiosta. Odotan yhtä paljon biisiä kuin musavideota 🧡💛💚💙💜
Eri asia jos miehet itse puhuvat "lapsellisuudestaan" joka lähinnä viittaa viisuhuumoriin mutta ei se tarkoita tätsyjen mainitsemia KIHERRYKSIÄ, KOALANA ROIKKUMISTA EIKÄ HALIPUSUJA. Ai hitto että sylettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluja me ollaan kaikki kuin oikein silmi(i)n katsotaan.
Mulla on kaksi vierasta käymässä ja pelkään kokoajan et ne ei lähde ennen klo 21. Millä perkeleen varjolla saan ne häädettyä ulos siihen mennessä??
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi vierasta käymässä ja pelkään kokoajan et ne ei lähde ennen klo 21. Millä perkeleen varjolla saan ne häädettyä ulos siihen mennessä??
Täällä tilanne, että pitäis tehdä ihan jotain muuta kuin katsoa liveä ja jälkipuinteja. Kouluhommat kasaantuu ;D
Vierailija kirjoitti:
Sano, että aloitit just elämäntaparemontin jossa mennään aikaisin nukkumaan ja sun täytyy alkaa valmistella yöpuulle menemistä jo seitsemän kahdeksan maissa...
Vierailija kirjoitti:
"Moneltas olisitte kotona jos nyt lähtisitte" ja merkitsevä nyökkäys ovea kohti? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano, että aloitit just elämäntaparemontin jossa mennään aikaisin nukkumaan ja sun täytyy alkaa valmistella yöpuulle menemistä jo seitsemän kahdeksan maissa...
Pakkohan se on jotain keksiä.