Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
91201/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi vierasta käymässä ja pelkään kokoajan et ne ei lähde ennen klo 21. Millä perkeleen varjolla saan ne häädettyä ulos siihen mennessä??

"Moneltas olisitte kotona jos nyt lähtisitte" ja merkitsevä nyökkäys ovea kohti? 😄

🤭

Vierailija
91202/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se live on? En ole instassa enkä missään, eli en varmaankaan näe sitä sitten mistään 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91203/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähituntien ja lähipäivien ennustus :

Kärde

Tulee karmit kaulassa kaapista ulos videossa, lehmät lentää ja seuraavaksi kuvataan yhteistyö video K-raudan kanssa ja aloitetaan okt rakennus. Sinne suunnitellaan 2 studiota kummallekin rakastavaiselle omat.

JO ja Boitsu

Livessä Nace ja Jan vetävät kunnon kielipusut ja ilmoittavat kihlautuneensa. Boitsu istuu silmät sydäminä Pasi paita päällä yhä kaapin karmit kaulassa roikkuen. Lopuksi Boitsu sanoo selvällä suomen kielellä : Kyllä rakas tulen Suomeen luoksesi, rakastan sinua.

Pyhi ja La Zarra

tekevät romanttisen dueton ja performanssina oksentelevat lavalla surauttaen ranskalaisia ärriä.

Naudat

Istuvat Niuvassa pyöreissä huoneissa kuola valuen. Parakkeja joudutaan tuomaan paikalle, nautavirran saavuttaessa massiiviset määrät ympäri Eurooppaa.

Ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti.

Vierailija
91204/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi vierasta käymässä ja pelkään kokoajan et ne ei lähde ennen klo 21. Millä perkeleen varjolla saan ne häädettyä ulos siihen mennessä??

Täällä tilanne, että pitäis tehdä ihan jotain muuta kuin katsoa liveä ja jälkipuinteja. Kouluhommat kasaantuu ;D 

Mulla on kasaantunut jo 4kk, enkä valmistu ajoissa. Joo tyhmää, tiedetään.

Vierailija
91205/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live on käsittääkseni Jokereiden ig:ssa. Joker Out Official.

Vierailija
91206/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähituntien ja lähipäivien ennustus :

Kärde

Tulee karmit kaulassa kaapista ulos videossa, lehmät lentää ja seuraavaksi kuvataan yhteistyö video K-raudan kanssa ja aloitetaan okt rakennus. Sinne suunnitellaan 2 studiota kummallekin rakastavaiselle omat.

JO ja Boitsu

Livessä Nace ja Jan vetävät kunnon kielipusut ja ilmoittavat kihlautuneensa. Boitsu istuu silmät sydäminä Pasi paita päällä yhä kaapin karmit kaulassa roikkuen. Lopuksi Boitsu sanoo selvällä suomen kielellä : Kyllä rakas tulen Suomeen luoksesi, rakastan sinua.

Pyhi ja La Zarra

tekevät romanttisen dueton ja performanssina oksentelevat lavalla surauttaen ranskalaisia ärriä.

Naudat

Istuvat Niuvassa pyöreissä huoneissa kuola valuen. Parakkeja joudutaan tuomaan paikalle, nautavirran saavuttaessa massiiviset määrät ympäri Eurooppaa.

Ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti.

👏👏👏 Bravo, bravassimo!!!! 🤣

Vierailija
91207/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten innoissaan kummatkin B ja K ovat, kun näkevät toisiaan 

Olen niin sen ajatuksen kannattaja, että K on kuin pieni koala, joka roikkuu B:ssä hyvin hyvin tiukasti ja molemmat vaan nauravat onnellisena.

En voi sille mitään mutta inhottaa tällainen aikuisten miesten lapsellistaminen. Sorry!

On omansa taito osata säilyttää itsessään se oma sisäinen lapsensa. Se voi tehdä monella tavalla hyvää itselle ja muille 💛

Niinpä! Usein luovat ihmiset ovat lapsekkaita ja pystyvät iloitsemaan sekä heittäytymäänn. Kannattaa joskus kokeilla tehdä asioita ilman häpeää <3 

Olen tyytyväinen siitä, että tähän ketjuun on tiensä löytäneet myös luovat ja rikkaan mielikuvituksen omaavat ihmiset. On ollut kiva keskustella teidän kanssa asiasta ja hullutella. Syy miksi kirjoitan näin, on se, että pelkään tämän hiipuvan jossakin vaiheessa. En ole koskaan ollut mukana ketjussa, mikä olisi näin ihana mutta samalla niin pimeä. Jos tämä viisukevät oli ainutlaatuinen, niin sitä on ollut myös tämä ketju.

Vierailija
91208/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A&M&P: Meillä olisi menoa klo 21 alkaen.

Pomo: Ai mitä menoa?

A&M&P: Täytyisi mennä asiakastapaamiselle. 

P: Pojat perhana! Enkö minä ole sanonut, että työajalla ei niitä Slovakian poikia kuolata!

A&M&P: Ne on Slovenian boitsuja!

P: *Syvä huokaus* Kuinka kauan olette siellä "asiakastapaamisella"?

A&M&P: Yes.

Vierailija
91209/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei kattokaa mitä tuolla pihalla on!" ja sit kun vieraat teputtaa kattomaan, niin ei ku ovi kiinni ja soronoo.

Vierailija
91210/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että teidän täytyy häipyä, koska sun kuljetus niuvanniemeen lähtee tuolloin. Toki voit ensin kokeilla pehmeämpää keinoa ja kertoa, että aioit katsoa poikarakkautta tuohon aikaan. Tiedä vaikka, vieraatkin innostuisivat ja paljastuisivat palstalaisiksi.

Vierailija
91211/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiassa tenniksen Davis Cupissa Hollanti-Suomi soi CCC! :D

Vierailija
91212/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kertokaa nyt boomerille että miten se instalive toimii Kun alan katsoa sitä, niin näkeekö kaikki mun kaverit, tai siis seuraajat että katon sitä? Ja sama toisin päin? Miten sitä sitten kehtaa mähän en edes seuraa JO instassa virallisesti etten paljastu, vaikka käynkin monta kertaa päivässä katsomassa kaiken mahdollisen bändin itsensä ja muiden tuottaman JO-matskun. 😅

Vierailija
91213/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Niuvaan pakata omat lipokkaat vai saako talon puolesta?

Vierailija
91214/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin sen ajatuksen kannattaja, että K on kuin pieni koala, joka roikkuu B:ssä hyvin hyvin tiukasti ja molemmat vaan nauravat onnellisena.

En voi sille mitään mutta inhottaa tällainen aikuisten miesten lapsellistaminen. Sorry!

On omansa taito osata säilyttää itsessään se oma sisäinen lapsensa. Se voi tehdä monella tavalla hyvää itselle ja muille 💛

Mua inhottaa myös aikuisten miesten lapsellistaminen (hyvin sanottu tuolla edellä).

Sisäinen lapsi tarkoittaa mun mielestä ihan muuta kuin aikuisten miesten lapsellistamista.

Kyllä sisäinen lapsi käsitteenä pitää sisällään senkin, että voi rohkeasti ajatella vaikkapa nyt K & B: stä. Kaveruksista, ystävistä, jotka olivat ihan luontaisesti lapsellisia kaikkine kiherryksineen ja tempauksineen. Eli sitä lapsekkuutta kahdessa tasossakin tässä tapauksessa. Ei onnistu tosikoilta.

B:n sanoin "we are both childish enough" 💚

Luulen, että hyvän itsetunnon omaavat tyypit pystyvät tuohon lapsekkuuteen ja lapsellistamiseen. Se on vähän sama asia, kuin raavas mies tatuoineen tulee kadulla vastaan söpö puudeli sylissään :D

Sä kuvailit just minut. Mistä tiesit, että mulla on puudeli? T: lihaa syövä raavas heteromies

Vierailija
91215/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
91216/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi sai sieltä tohvelit. Yhtä kokoa.

Vierailija
91217/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi sai sieltä tohvelit. Yhtä kokoa.

Tavattiinko me siellä Tavastian aikaan?

Vierailija
91218/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Usein luovat ihmiset ovat lapsekkaita ja pystyvät iloitsemaan sekä heittäytymäänn. Kannattaa joskus kokeilla tehdä asioita ilman häpeää <3 

Olen tyytyväinen siitä, että tähän ketjuun on tiensä löytäneet myös luovat ja rikkaan mielikuvituksen omaavat ihmiset. On ollut kiva keskustella teidän kanssa asiasta ja hullutella. Syy miksi kirjoitan näin, on se, että pelkään tämän hiipuvan jossakin vaiheessa. En ole koskaan ollut mukana ketjussa, mikä olisi näin ihana mutta samalla niin pimeä. Jos tämä viisukevät oli ainutlaatuinen, niin sitä on ollut myös tämä ketju.

Jep, tämä viisukevät jatkuu ja jatkuu, onneksi!

Vierailija
91219/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, kertokaa nyt boomerille että miten se instalive toimii Kun alan katsoa sitä, niin näkeekö kaikki mun kaverit, tai siis seuraajat että katon sitä? Ja sama toisin päin? Miten sitä sitten kehtaa mähän en edes seuraa JO instassa virallisesti etten paljastu, vaikka käynkin monta kertaa päivässä katsomassa kaiken mahdollisen bändin itsensä ja muiden tuottaman JO-matskun. 😅

Mä perustin toisen tilin höpöhöpönimellä itselleni ilman henkilökohtaisia tietoja. Luotan siihen, että sitä kautta kukaan ei saisi tietää salaista harrastustani.😏 Sitä voi hallita samasta tilikeskuksesta kuin virallista Instatiliä.

Vierailija
91220/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa vähän huolettaa, kun mitä lähemmäs kello tulee yhdeksää, niin sitä enemmän tekisi jo mieli keinuttaa valmiiksi itseään sykkyrällä nurkassa ja hokea itselleen "kaikki on ihan hyvin, kaikki järjestyy kyllä."

nimim. Parijonossa Niuvanniemeen

Ketju on lukittu.