Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90001/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt K julkaisi taas Frank-stoorin 💚

Viittaus lokeroista ulos ryntäämiseen Tommyn kanssa? Kun Frank jäi jumiin kuten K siinä videossa?

Vierailija
90002/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä hepulia, kun tossa K n uusimmassa stoorissa oven takana oiskin ollut Bojan.

Ei ollut, joten miksi miettiä?

Eh, vähän hupia vaikka joidenkin selkeästi ankeaan aamuun?

Elä hupaile, joku ottaa vielä tosissaan.

T.Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90003/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä hepulia, kun tossa K n uusimmassa stoorissa oven takana oiskin ollut Bojan.

Ei ollut, joten miksi miettiä?

Eh, vähän hupia vaikka joidenkin selkeästi ankeaan aamuun?

Elä hupaile, joku ottaa vielä tosissaan.

T.Sama

No kyllä saa hupailla! Mieti nyt, mikä hepuli tänne oiskaan syntynyt.

- eri

Vierailija
90004/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känny tarjosi päivityksiä aamulla. Chrome ei ensin onnistunut. Kun sitten päivitti, käski valita kielen: suomi/sloveeni/ muu. ???Viikkoraportti netin käytöstä oli järkyttävä, ja nythän se sitten vaan pahenee. Syttyyköhän tää tuleen?🔥

Vierailija
90005/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei ei oo edes hauska juttu (ja oon töissä lukemassa tätä palstaa), mut mun aivot luki "uusimmassa" sanan "nussimassa", vaikka jotenkin järki huusi kokoajan toiselta puolelta et "ei, ei, ei" ja tunneäly (puute?) toiselta puolelta "ou jeah .."

Vierailija
90006/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känny tarjosi päivityksiä aamulla. Chrome ei ensin onnistunut. Kun sitten päivitti, käski valita kielen: suomi/sloveeni/ muu. ???Viikkoraportti netin käytöstä oli järkyttävä, ja nythän se sitten vaan pahenee. Syttyyköhän tää tuleen?🔥

🤭

Vierailija
90007/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole valmis 😱 Ensin täytyy vertailla Norjan ja Ruotsin keikkojen taltiointeja ja opetella niiden settilistojen pohjalta kappaleiden sanat, valita keikkavaatteet ja löytää jostain se vessajonopari![/quote]

Mä meen ihan fiiliksellä keikalle. Farkut ja pusero. Jonotusta ja narikkaa pitää hieman suunnitella, mutta ei siitäkään voi näin 5-kymppisenä isosti pettyä jos ei mene putkeen! 😂[/quote]

Oon sua vanhempi ja yritän saada itsestäni katu-uskottavan vähällä rahalla. Varmaan farkut ja jotain yksinkertaista yläosaa. Kampaaja varattuna, hiukset vähän punertamaan, siis vähän.[/quote]

Ålä VAAN laita lilaa tai viininpunaista hiuksiin. Sitä näkee lähes kaikkien keski-ikäisten daamien päässä liian monella, 13 tusinassa. Ota joku "poikkeava" tukkatyyli/värisekoitus - älä arkaile suotta. Sä voit antaa keski-ikäisten tukkamuodille uuden suunnan. Jos se myöhemmin osoittautuu "sudeksi", kasvaahan ne hiukset ja sitten maltillisempi tyyli kenties.[/quote]

Kiitos vinkeistä! Ei tuu lilaa eikä viininpunaista, ei sovi tyyliin. Mulle on tulossa jotain kuparin tapaista, mutta vaan aavistus. Löysin onneksi entisen poismuuttaneen kampaajan tilalle just uuden, joka näyttäisi ymmärtävän jutun juonen puolesta sanasta. Katsotaan mihin päädymme.

Vierailija
90008/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tänään voi vihdoin sanoa että ensi viikolla Jokereiden Suomen keikat😍

Mä en ole valmis 😱 Ensin täytyy vertailla Norjan ja Ruotsin keikkojen taltiointeja ja opetella niiden settilistojen pohjalta kappaleiden sanat, valita keikkavaatteet ja löytää jostain se vessajonopari!

Mä meen ihan fiiliksellä keikalle. Farkut ja pusero. Jonotusta ja narikkaa pitää hieman suunnitella, mutta ei siitäkään voi näin 5-kymppisenä isosti pettyä jos ei mene putkeen! 😂

Oon sua vanhempi ja yritän saada itsestäni katu-uskottavan vähällä rahalla. Varmaan farkut ja jotain yksinkertaista yläosaa. Kampaaja varattuna, hiukset vähän punertamaan, siis vähän.

Ålä VAAN laita lilaa tai viininpunaista hiuksiin. Sitä näkee lähes kaikkien keski-ikäisten daamien päässä liian monella, 13 tusinassa. Ota joku "poikkeava" tukkatyyli/värisekoitus - älä arkaile suotta. Sä voit antaa keski-ikäisten tukkamuodille uuden suunnan. Jos se myöhemmin osoittautuu "sudeksi", kasvaahan ne hiukset ja sitten maltillisempi tyyli kenties.

Mua alkoi naurattaa tää ohje, en ole tää kampaajalle menevä daami siis, mut toi on kyllä niin totta ja niin hyvä ohje. Itsekin oon kohta 50, et joo. En tosin ole hetkeen käynyt edes kampaajalla, pitkä (mut onneks myös paksu) pierun värinen tulla omasta takaa, mut tylsä.

Vierailija
90009/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei ei oo edes hauska juttu (ja oon töissä lukemassa tätä palstaa), mut mun aivot luki "uusimmassa" sanan "nussimassa", vaikka jotenkin järki huusi kokoajan toiselta puolelta et "ei, ei, ei" ja tunneäly (puute?) toiselta puolelta "ou jeah .."

Sitä hepulia en halua edes kuvitella. 😂😂

Vierailija
90010/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis aikaistaa sitä Niuvanniemen bussikuljetusta. 😅

Vierailija
90011/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä analysoinut Krisin instastoorin Pink panther remix kuvaa?

Vierailija
90012/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi K:n story, voi lutusta luppanaa (on juu varmaan jo listalla ja kyllä mun tekee mieli lässyttää). Ehkä videon ajatus onki et kaikki me seköpäät saadaan lisää märkiä päiväunia, et mitä jos siellä oliski ollut pikku Bojan kirkkaankeltasissa uikkareissa.

Vierailija
90013/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakanut fanitaidetta.

Vierailija
90014/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja K tykännyt siitäkin

Stooritykkäykset eivät näy meille.

Vierailija
90015/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja K tykännyt siitäkin

Stooritykkäykset eivät näy meille.

Joo luin väärin, kun ajattelin että kyseessä oli jokereiden uusin instapostaus jossa oli Krisillä pinkki kitara

Vierailija
90016/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis aikaistaa sitä Niuvanniemen bussikuljetusta. 😅

Turun Kupittaa olisi lähempänä minua. Otetaanko siellä vastaan tarvittaessa Logomon aitiossa olleita?

Vierailija
90017/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana toi K:n story, voi lutusta luppanaa (on juu varmaan jo listalla ja kyllä mun tekee mieli lässyttää). Ehkä videon ajatus onki et kaikki me seköpäät saadaan lisää märkiä päiväunia, et mitä jos siellä oliski ollut pikku Bojan kirkkaankeltasissa uikkareissa.

Tämän mielikuvan avulla jaksan taas yhden työpäivän.

Vierailija
90018/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt kootut vinkit jakoon Tavastialle S-keikan jonoon ja vaatteisiin ja kaikkeen. Edellisestä kerrasta aikaa 15 vuotta kun olen ollut siellä. Keikoilla kyllä muualla mutta en ole varmaan ikinä JONOTTANUT mihinkään. Help! Ja vielä toi teinikeikka, anna mun kaikki kestää.

Olen 45+ - voinko vaan laittaa jotain perusmustaa ja that's it vai pitääkö olla jotenkin erityisen ROCK? Ääk. En omista farkkuja esim. Miten joku musta mekko, mustat paksut sukkikset ja tennarit? Kuulostaa samalla millä menisin leffaan. Ahdistaaaa. Ajattelin tuhrustaa vähän tummemmat silmämeikit kuin yleensä. Kiva jos nekin siellä hiessä sitten valuu, en ehkä uskallakaan.

Ja siis miten toimitaan narikan kanssa? Eikö siinä menetä paikan jos jää jonottamaan kamojaan sinne? Miten pääsee vessaan?

Kuinka paljon aikaisemmin pitää tulla jonoon jos haluaa johonkin suht eteen, ei eturiviin mahista S-keikalla mutta joku 3.-5. rivi edes?

Hyperventiloin, tämäkin piti vielä vanhoilla päivillään kokea. Puuh.

Vierailija
90019/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt kootut vinkit jakoon Tavastialle S-keikan jonoon ja vaatteisiin ja kaikkeen. Edellisestä kerrasta aikaa 15 vuotta kun olen ollut siellä. Keikoilla kyllä muualla mutta en ole varmaan ikinä JONOTTANUT mihinkään. Help! Ja vielä toi teinikeikka, anna mun kaikki kestää.

Olen 45+ - voinko vaan laittaa jotain perusmustaa ja that's it vai pitääkö olla jotenkin erityisen ROCK? Ääk. En omista farkkuja esim. Miten joku musta mekko, mustat paksut sukkikset ja tennarit? Kuulostaa samalla millä menisin leffaan. Ahdistaaaa. Ajattelin tuhrustaa vähän tummemmat silmämeikit kuin yleensä. Kiva jos nekin siellä hiessä sitten valuu, en ehkä uskallakaan.

Ja siis miten toimitaan narikan kanssa? Eikö siinä menetä paikan jos jää jonottamaan kamojaan sinne? Miten pääsee vessaan?

Kuinka paljon aikaisemmin pitää tulla jonoon jos haluaa johonkin suht eteen, ei eturiviin mahista S-keikalla mutta joku 3.-5. rivi edes?

Hyperventiloin, tämäkin piti vielä vanhoilla päivillään kokea. Puuh.

S-keikalle on ainakin osa Twitteristä tulossa jonottamaan jo ihan kukonlaulun aikaan, mutta kyse vain muutamasta henkilöstä. Narikka ei ole pakollinen, joten esimerkiksi vaatteiden kannalta kannattaa miettiä esimerkiksi jotain pitkähihaista/neuletta/farkkutakkia ulkotakin sijaan. Vessat on heti sisäänkäynnin vieressä. 3-5 riviin pääsee kyllä melko todennäköisesti.

Vierailija
90020/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että tää ketju on auki. Ja hyvä että on varaketjukin. 2 ketjua on toisaalta hyvä koska huomasin nyt aamulla että siinä toisessa on kuitenkin liikaa T fiilistelyä mun makuun.

Mikä on varaketjun nimi? Miksi ja milloin se on perustettu?

Ketju on lukittu.