Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Good morning!
A glimpse of B at a nightclub this weekend:
https://twitter.com/milajoversion/status/1700667115009687572?t=7jos7k2_…
Ihanaa että tää ketju on auki. Ja hyvä että on varaketjukin. 2 ketjua on toisaalta hyvä koska huomasin nyt aamulla että siinä toisessa on kuitenkin liikaa T fiilistelyä mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/korvessa/728096146238668800/yes-jere-said-the-sa…
Ihana jokerit
Ja ihanat monta klippiä K sta, joita en aiemmin ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Huvikseni selasin vähän sivuja taaksepäin, harmi et aika on ihmisellä niin rajallinen eikä oikeesti voi lueskella kaikkia kommentteja. Jännä miten kesäkuun lopustakin on muka ihan hetki aikaa, muistan niin hyvin kaikki noi jutut.
Paljon hauskoja muistoja, yhdessä viestissä Janin toivottiin lataavan vahingossa alastonkuvansa Instaan. Ja toisessa oli puhe Janin matikkarunkkuringistä.
Epäilty jo kesäkuussa et onko laiva karilla ja K:n ja B:n väleistä käyty kyllä monitasoista keskustelua. Gf-puimista ja ties mitä sivu toisensa jälkeen.
Mä miettisin juuri eilen, että vähissä on ollut tällä hetkellä puheenaiheet (ja osa niistä käydään toisessa ketjussa), koska itsekin olen alkanut selailemaan tämän ketjun alkupäätä sekä UMK ketjua. Syksy tulee ja on ehkä vähän haikea fiilis. Kohta saadaan toivottavasti tunnelma taas kattoon. En malta odottaa.
Mitä te oottatte K:n ja B:n jälleenäkemisestä
https://www.tumblr.com/korvessa/722286160782786560/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%…
Toi missä ne istuu vierekkäin bussissa, on kuin suoraan luokkaretkeltä ja ala-asteen nimenomaan. Kaks vilkasta vähän liian innokasta pikkupoikaa, joista toisella uusi kännykkä.
Old but gold.
On hauska selailla ketjun alkupäätä, mutta harmittaa se kivojen viestien poisto. Minusta eilen sieltä oli poistettu taas yksi Leilan vanha ficcikin. Johonkin keskustelun aiheeseen ei pääse enää jyvälle näiden viestin poistelun takia. Onneksi on listat.💖 Sitten katse tähän ja ensi viikkoon.😍
Miettikää sitä hepulia, kun tossa K n uusimmassa stoorissa oven takana oiskin ollut Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan sitä että pitävät jälleennäkemisen mahdollisimman paljon piilossa somesta, lukuunottamatta K:n mahdollista visiittiä lavalla.
He eivät oo mitään sirkusapinoita joiden kokoajan pitäisi tehdä meille fanserviceä.
Toivon että heillä on riemukas tapaaminen.
Nyt K julkaisi taas Frank-stoorin 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvikseni selasin vähän sivuja taaksepäin, harmi et aika on ihmisellä niin rajallinen eikä oikeesti voi lueskella kaikkia kommentteja. Jännä miten kesäkuun lopustakin on muka ihan hetki aikaa, muistan niin hyvin kaikki noi jutut.
Paljon hauskoja muistoja, yhdessä viestissä Janin toivottiin lataavan vahingossa alastonkuvansa Instaan. Ja toisessa oli puhe Janin matikkarunkkuringistä.
Epäilty jo kesäkuussa et onko laiva karilla ja K:n ja B:n väleistä käyty kyllä monitasoista keskustelua. Gf-puimista ja ties mitä sivu toisensa jälkeen.
Mä miettisin juuri eilen, että vähissä on ollut tällä hetkellä puheenaiheet (ja osa niistä käydään toisessa ketjussa), koska itsekin olen alkanut selailemaan tämän ketjun alkupäätä sekä UMK ketjua. Syksy tulee ja on ehkä vähän haikea fiilis. Kohta saadaan toivottavasti tunnelma taas kattoon. En malta odottaa.
Ihmisen täytyy kestää ajoittaisia tylsistymisen hetkiä ja sen aiheuttamia tunteita. Ne voi ottaa myös positiivisen kautta; luovuus alkaa kukkia kun antaa sille tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sitä hepulia, kun tossa K n uusimmassa stoorissa oven takana oiskin ollut Bojan.
Ei ollut, joten miksi miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tänään voi vihdoin sanoa että ensi viikolla Jokereiden Suomen keikat😍
Mä en ole valmis 😱 Ensin täytyy vertailla Norjan ja Ruotsin keikkojen taltiointeja ja opetella niiden settilistojen pohjalta kappaleiden sanat, valita keikkavaatteet ja löytää jostain se vessajonopari!
Mä meen ihan fiiliksellä keikalle. Farkut ja pusero. Jonotusta ja narikkaa pitää hieman suunnitella, mutta ei siitäkään voi näin 5-kymppisenä isosti pettyä jos ei mene putkeen! 😂
Oon sua vanhempi ja yritän saada itsestäni katu-uskottavan vähällä rahalla. Varmaan farkut ja jotain yksinkertaista yläosaa. Kampaaja varattuna, hiukset vähän punertamaan, siis vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, joten miksi miettiä?
Eh, vähän hupia vaikka joidenkin selkeästi ankeaan aamuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen täytyy kestää ajoittaisia tylsistymisen hetkiä ja sen aiheuttamia tunteita. Ne voi ottaa myös positiivisen kautta; luovuus alkaa kukkia kun antaa sille tilaisuuden.
Mä tarkoitin Jokereihin ja Käärijään liittyviä asioita.😂En puhunut omasta elämästäni mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa mitä siinä viimeisessä klipissä noista kahdesta näkee, missä ovat siellä karaokessa käkättämässä ja hipelöimässä toisiaan. Se vapautunut ilo ja hauskanpito, välitön nauru ja hulluus, mikä niitä yhdistää. Toivottavasti mekin saadaan edes pieniä makupaloja näistä hetkistä. Ja toivottavasti heillä on oikeasti toisilleen aikaa, ja voivat vaikka kahdestaan myös hetken vakavoitua ja olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon bileitä Tavan lavalla. Toivottavasti myös Turku ja Tampere saisivat osansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tänään voi vihdoin sanoa että ensi viikolla Jokereiden Suomen keikat😍
Mä en ole valmis 😱 Ensin täytyy vertailla Norjan ja Ruotsin keikkojen taltiointeja ja opetella niiden settilistojen pohjalta kappaleiden sanat, valita keikkavaatteet ja löytää jostain se vessajonopari!
Mä meen ihan fiiliksellä keikalle. Farkut ja pusero. Jonotusta ja narikkaa pitää hieman suunnitella, mutta ei siitäkään voi näin 5-kymppisenä isosti pettyä jos ei mene putkeen! 😂
Oon sua vanhempi ja yritän saada itsestäni katu-uskottavan vähällä rahalla. Varmaan farkut ja jotain yksinkertaista yläosaa. Kampaaja varattuna, hiukset vähän punertamaan, siis vähän.
Ålä VAAN laita lilaa tai viininpunaista hiuksiin. Sitä näkee lähes kaikkien keski-ikäisten daamien päässä liian monella, 13 tusinassa. Ota joku "poikkeava" tukkatyyli/värisekoitus - älä arkaile suotta. Sä voit antaa keski-ikäisten tukkamuodille uuden suunnan. Jos se myöhemmin osoittautuu "sudeksi", kasvaahan ne hiukset ja sitten maltillisempi tyyli kenties.
Olkoon B sitten vaikka kuinka estynyt ja virallinen🔥, mutta on se vaan niin suloinen tapaus ja kyllä hänkin jotain osaa.👑