Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä pääasia keskustella tarinan päähenkilöistä vai luoda jotain ihme parasosiaalista rinnakkaismaailmaa, joissa nimimerkeistä tulee roolihahmoja.
Plääh, en muuta sano.
Me ei eletä missään parasosiaalisessa rinnakkaismaailmassa, vaan olemme täällä kuolaamassa Kärtsää ja Jokereita.
T: A, M ja PMun mielestä tällaiset viestit eivät ole kivoja.
Nuo kaikkiko eivät ole mielestäsi kivoja? Mikä ei ole kivaa? Minusta.viimeisessä on vastattu läpällä.
Ihan yleisesti noi kaikki. Sen kuvan ertteriin ilmestymisen aikana joo, ehkä 3 vuorokautta ja sen jälkeen, jos joku heittäisi harkiten. Se, että niitä on palstalla päivittäin menee täysin ohi huumorini.
Siis tulee tunne, että joku ei halua tai osaa lopettaa, eikä ymmärrä, että käy vähän hermoon.
Näistä monista jutuistahan täällä on tullut sellaisia sisäpiirivitsejä, joissa osa hauskuudesta on juuri se mielleyhtymä edellisiin samaan aiheeseen liittyviin vitseihin. Ja se, että ymmärtää nuo sisäpiirijutut, tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta tän palstalla pyörivän porukan kanssa.
Tai ainakin siis mulla näin. Jos liikaa ärsyttää, voi kai siirtyä täältä muualle, ei täällä pakko ole kenenkään olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aamuvuoro keskittyisi nyt pikku ongelmaan... mitä sitä laittaa päälle Joksujen keikoille, jotta ei paljastaisi itseään keski-ikäiseksi tädiksi. Kukkatunika ja leggingsit eivät varmaan käy ja leopardikuviomekko kai kannattaisi kiertää kaukaa. Nääh, antakaa vinkkejä, olen lähdössä shoppailemaan.
Marimekkoa vaan rehdisti päälle. Mä muuten mietin itsekin, että mitä laittaisin sinne päälle. Tuskin mua kukaan edes katsoo, mutta kerrankin mulla muka hyvä syy ostaa uusi mekko.
Mulla on Marimekon unikkokuosiset sinivalkoset leveät houlut a la retro. Olen paljon saanut kehuja niistä.
Retrotyyli vois olla Joksujen keikkelle asuvalinta nro 1.
Farkkuhaalari - siis kokohaalari - mitä olisit sellaisesta mieltä? Itselläni on sellainen timmi, vartalonmyötäinen. Niitä on löysiäkin, mutta ne ei istuneet niin hyvin kuin timmimalli mitä suuresti ihmettelen. Siinä tulee kroppa tosi hyvin edukseen ja kaiken lisäksi on hyvä olla se päällä.
Tärkeintä on, että ostat sellaisen vaatteen missä tunnet olevasi vähän enemmän kuin olet, sellainen mikä antaa terveellä tavalla itsevarmuutta.
Joo tätä olen minäkin miettinyt! Että mitä sitä oikeasti pukee päälle? Omat keikkavaatteet kun on jostain vajaan 20v takaa ja en tiedä uskallanko edes yrittää kokeilla niitä päälle (mahtuisko ees?), onko ne lahonneet ajan saatossa (missä ne ees on?) ja onko ne auttamattomasti pois muodista (niin mistä muodista?). Että shoppailemaan sitä varmaan täälläkin joudutaan. Kalliiksi tulee tämmönen hurahtaminen. 😂
Eiku hei, on mulla jotain vanhoja bändipaitoja, joita oon pitäny yöpaitoina, kävisköhän joku niistä, jos vähän tuunais? 😅
Keikkavaatteet? Ei mulla ole ikinä ollut erikseen keikkavatteita :D
No mulla on, just jotain pikkumustaa, korsetteja tai nahkavaatteita yms. Ei silleen normielämässä teinimutanttininjagoottivuosien jälkeen oo niitä tullu käytettyä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän näyttäs super hyvältä myös vaaleassa/valkoisessa, mut sellasta ei ehkä kokoaikaisesti voi käyttöön ottaa. Mä en usko keltaisen paluuseen, se on nyt kuitenkin identifoitunut Häärijän ja K:n menneisyyden väriksi.
Kärtsä ei tykkää keltaisesta. Sano alkukeväällä jossain haastiksessa. Samassa mainitse, että turkoosi on magee väri
X-bilin mainoksessa sanoi että lempiväri on keltainen :D Mutta lempivärihän voi muuttua vaikka joka päivä
Keltainen on ollut sillä kai aina lempparina, mutta vihreästä sanoi ettei niin pidä. Vihreä valikoitui UMK:n aikana koska The Rasmuksella oli keltainen viisuissa edellisenä vuonna.
Haastiksessa (keväällä) kyllä sanoi, että se keltainen ei itse asiassa ole edes lempiväri, mutta että se vaan jäi tunnistettavaksi "tavaramerkiksi"
Tämän sanoi vihreästä.
Näin on juuri vihreästä tuon sanoi. Keltaisesta on tykännyt hyvin pitkään ja edelleen Se autoliikkeessä tehty haastis oli jossain fiidissä varmaan ihan viimeisen viikon sisällä. Kysymykseen, mikä on lempivärisi vastasi keltainen. Ihan yksiselitteisesti.
UMK:ssa joutui vaihtamaan väriä, kun edellisen vuoden (vai mikä vuosi se olikaan) viisuissa Rasmuksen Laurilla oli keltainen. Jotkut muut (taustajoukoista) valitsivat vihreän värin. Samassa haastiksessa, jossa tuon kertoi, sanoi oppineensa tykkäämään vihreästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän näyttäs super hyvältä myös vaaleassa/valkoisessa, mut sellasta ei ehkä kokoaikaisesti voi käyttöön ottaa. Mä en usko keltaisen paluuseen, se on nyt kuitenkin identifoitunut Häärijän ja K:n menneisyyden väriksi.
Kärtsä ei tykkää keltaisesta. Sano alkukeväällä jossain haastiksessa. Samassa mainitse, että turkoosi on magee väri
Turkoosi olis ihana tai sininen korostamaan silmiä, sillain pienissä määrin vaan väriä mustan nahan lisäksi.
Noissa Tiian kuvissa on just tuollaista värimaailmaa mikä sopii K tosi hyvin! Turkoosi oli muuten hieno!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X-bilin mainoksessa sanoi että lempiväri on keltainen :D Mutta lempivärihän voi muuttua vaikka joka päivä
Keltainen on ollut sillä kai aina lempparina, mutta vihreästä sanoi ettei niin pidä. Vihreä valikoitui UMK:n aikana koska The Rasmuksella oli keltainen viisuissa edellisenä vuonna.
En halua riidellä tai vängätä, mutta mä taas muistan haastattelun, jossa sanoi, että tykkäsi heti itsekin tuosta vihreästä, kun UMK-tiimi sitä ehdotti. Ja että se oli hänestä myös hyvä väri. Ainakin siis tähän Euroviisu-kauteen.
Keltainen oli tosiaan ollut lempiväri ja esiintymisväri aiemmin, mutta sitä ei tuon Rasmus-jutun takia voinut käyttää.
Käärijällä on muuten Instaseuraajat taas lisääntyny parilla tuhannella! Botteja vai Tommypöhinästä innostuneita.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua riidellä tai vängätä, mutta mä taas muistan haastattelun, jossa sanoi, että tykkäsi heti itsekin tuosta vihreästä, kun UMK-tiimi sitä ehdotti. Ja että se oli hänestä myös hyvä väri. Ainakin siis tähän Euroviisu-kauteen.
Keltainen oli tosiaan ollut lempiväri ja esiintymisväri aiemmin, mutta sitä ei tuon Rasmus-jutun takia voinut käyttää.
Uskon kyllä, mutta kyseessä on kaksi eri haastattelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä pääasia keskustella tarinan päähenkilöistä vai luoda jotain ihme parasosiaalista rinnakkaismaailmaa, joissa nimimerkeistä tulee roolihahmoja.
Plääh, en muuta sano.
Me ei eletä missään parasosiaalisessa rinnakkaismaailmassa, vaan olemme täällä kuolaamassa Kärtsää ja Jokereita.
Nuo kaikkiko eivät ole mielestäsi kivoja? Mikä ei ole kivaa? Minusta.viimeisessä on vastattu läpällä.
Ihan yleisesti noi kaikki. Sen kuvan ertteriin ilmestymisen aikana joo, ehkä 3 vuorokautta ja sen jälkeen, jos joku heittäisi harkiten. Se, että niitä on palstalla päivittäin menee täysin ohi huumorini.
Jotkut ainakin tykkää:
Minficit + muut Kärtsä/Boitsu ym. hassuttelut:
Yes Peukku ylös
No Peukku alas
ylös 75
alas 7
Mä vaan en voi sietää näitä "peukku ties mihkä" haasteita. Mitä virkaa niillä keskustelun kannalta edes on? Onko täällä gallup -orientoinut neuroosi palstalla?
Ne(kin) voi ohittaa, jos ei tykkää. Itsekin yleensä ohitan mutta välillä peukutan jompaan kumpaan suuntaan, jos kysymys on sellainen että kiinnostaa.
Jos täällä kirjoiteltaisiin vaan asioista, jotka sopivat kaikille, olisi varmasti hiljainen palsta. 😅
Just näin, hiljaiseksi menisi ja näivettyisi pois. Tällaisella palstalla, jossa ollaan anonyymisti, jossa on hyvin erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä joutuu sietämään erilaisuutta. Erilaisuushan on itse asiassa rikkaus - tällä palstallakin. Erilaisuutta voi opetella sietämään. Sitä taitoa tarvitsee elämässä. Trollaus on sitten asia erikseen. Sitä ei voi eikä tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastiksessa (keväällä) kyllä sanoi, että se keltainen ei itse asiassa ole edes lempiväri, mutta että se vaan jäi tunnistettavaksi "tavaramerkiksi"
Tämän sanoi vihreästä.
Näin on juuri vihreästä tuon sanoi. Keltaisesta on tykännyt hyvin pitkään ja edelleen Se autoliikkeessä tehty haastis oli jossain fiidissä varmaan ihan viimeisen viikon sisällä. Kysymykseen, mikä on lempivärisi vastasi keltainen. Ihan yksiselitteisesti.
UMK:ssa joutui vaihtamaan väriä, kun edellisen vuoden (vai mikä vuosi se olikaan) viisuissa Rasmuksen Laurilla oli keltainen. Jotkut muut (taustajoukoista) valitsivat vihreän värin. Samassa haastiksessa, jossa tuon kertoi, sanoi oppineensa tykkäämään vihreästäkin.
Tän haastiksen minäkin muistan. Ehkä on sanonut eri lailla jossain muualla, mutta prikulleen näin muistan hänen ainakin sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh, en muuta sano.
Jotkut ainakin tykkää:
Minficit + muut Kärtsä/Boitsu ym. hassuttelut:
Yes Peukku ylös
No Peukku alas
ylös 75
alas 7
Mä vaan en voi sietää näitä "peukku ties mihkä" haasteita. Mitä virkaa niillä keskustelun kannalta edes on? Onko täällä gallup -orientoinut neuroosi palstalla?
Ne(kin) voi ohittaa, jos ei tykkää. Itsekin yleensä ohitan mutta välillä peukutan jompaan kumpaan suuntaan, jos kysymys on sellainen että kiinnostaa.
Jos täällä kirjoiteltaisiin vaan asioista, jotka sopivat kaikille, olisi varmasti hiljainen palsta. 😅
Just näin, hiljaiseksi menisi ja näivettyisi pois. Tällaisella palstalla, jossa ollaan anonyymisti, jossa on hyvin erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä joutuu sietämään erilaisuutta. Erilaisuushan on itse asiassa rikkaus - tällä palstallakin. Erilaisuutta voi opetella sietämään. Sitä taitoa tarvitsee elämässä. Trollaus on sitten asia erikseen. Sitä ei voi eikä tarvitse sietää.
Trollaus on suhteellinen käsite
Mielestäni lempivärin kysyminen aikuiselta on todella outoa :D En ole itsekään ajatellut asiaa... Eri värit sopivat eri kontekstissa ja miellyttävät silmää eri päivinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aamuvuoro keskittyisi nyt pikku ongelmaan... mitä sitä laittaa päälle Joksujen keikoille, jotta ei paljastaisi itseään keski-ikäiseksi tädiksi. Kukkatunika ja leggingsit eivät varmaan käy ja leopardikuviomekko kai kannattaisi kiertää kaukaa. Nääh, antakaa vinkkejä, olen lähdössä shoppailemaan.
Vimma:n mekko tai haalarit ja maiharit. Farkkuhaalari, itse ostin muuten Guessin farkkuhaalarin ja se sopi täydellisesti, bootsit ja mokkanahkalaukku. T. 62 v.
Voisitko toimia mulle tyyliguruna? 47 v ja ihan hukassa, mutta nää ehdotukset tuntuu tosi omilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sanoi vihreästä.
Puhut eri haastiksesta kuin minä.
Miksi alapeukutat? Olen seurannut Kärden touhuja jo tammikuusta, muistan aika hyvin kaikki podcastit. Valtaosa täällä on viisushippaajia.......Puhun sellasesta haastiksesta, jossa tosiaan sanoi, ettei keltainen ole lempiväri, joten siitä on helppo luopua. Ja että jäi vaan aikoinaan tavaramerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se sanoi siinä alkuvuoden haastattelussa, ettei tykkää vihreästä
Ylihuomenna voi sanoa, että Jokereiden keikka on ensi viikolla.
Mun on tehnyt mieli pitkään laittaa joku viesti K:lle tästä keväästä ja kesästä. Hän oli (on) sellainen piristysruiske mun elämään, että en oikeen vieläkään ymmärrä mitä tässä tapahtui. Vähän kuin harmaaseen olkkarintapettiini olisi ykskaks räiskäisty kaikki spektrin värit. Oon käynyt viimeksi keikalla vuonna 2014. Siihen tuli yllättäen vähän muutosta ja sama meno jatkuu.. Eilen sitten kotiutui merchiä. En ole aiemmin ikinä eläissäni omistanut yhtäkään bändipaitaa. Enkä kuunnellut yhtäkään räppäriä. Enkä käyttänyt koko summaa e-passirahojani Tiketin lahjakorttiin, jotta voin ostaa niillä keikkalippuja.
Sit kun miettii et ei tän ikäsenä kehtaa, ei se ehdi lukea, ei sitä kiinnosta/mitä se sillä tiedolla edes tekee/se saa samanlaisia viestejä jo satoja ja muut siihen päälle, niin jotkut vaan heittää jotain randomia (ja saa silti vastauksia) 😂 Pitäskö lakata vaan ylianalysoimasta ja joku kerta nakata viestillä, luki tai ei.
Mä olin just sovituskopissa ja tuli tämä ketju mieleen. Olisitte voineet toimia makutuomarina.😉 Tosin mä sovittelen mustia mekkoja, taidan olla liian tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mun on tehnyt mieli pitkään laittaa joku viesti K:lle tästä keväästä ja kesästä. Hän oli (on) sellainen piristysruiske mun elämään, että en oikeen vieläkään ymmärrä mitä tässä tapahtui. Vähän kuin harmaaseen olkkarintapettiini olisi ykskaks räiskäisty kaikki spektrin värit. Oon käynyt viimeksi keikalla vuonna 2014. Siihen tuli yllättäen vähän muutosta ja sama meno jatkuu.. Eilen sitten kotiutui merchiä. En ole aiemmin ikinä eläissäni omistanut yhtäkään bändipaitaa. Enkä kuunnellut yhtäkään räppäriä. Enkä käyttänyt koko summaa e-passirahojani Tiketin lahjakorttiin, jotta voin ostaa niillä keikkalippuja.
Sit kun miettii et ei tän ikäsenä kehtaa, ei se ehdi lukea, ei sitä kiinnosta/mitä se sillä tiedolla edes tekee/se saa samanlaisia viestejä jo satoja ja muut siihen päälle, niin jotkut vaan heittää jotain randomia (ja saa silti vastauksia) 😂 Pitäskö lakata vaan ylianalysoimasta ja joku kerta nakata viestillä, luki tai ei.
Aina kehtaa laittaa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä, sanos tähän Lasse! Mä laitoin keikan jälkeen hetken huumassa sille kiitokset mahtavasta keikasta ja meinasin pudota sohvalta, kun sieltä tuli melkein heti vastaus 😄 Sattui varmaan olemaan just sopivasti itsekin silloin instassa.
Ja ne kehtaamiset voi taas nakata huitsin kuuseen, nimim. viisikymppinen
Älä nyt TAAS ala pakottaa sitä sielunveljetpaskaa.