Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aamuvuoro keskittyisi nyt pikku ongelmaan... mitä sitä laittaa päälle Joksujen keikoille, jotta ei paljastaisi itseään keski-ikäiseksi tädiksi. Kukkatunika ja leggingsit eivät varmaan käy ja leopardikuviomekko kai kannattaisi kiertää kaukaa. Nääh, antakaa vinkkejä, olen lähdössä shoppailemaan.
Vimma:n mekko tai haalarit ja maiharit. Farkkuhaalari, itse ostin muuten Guessin farkkuhaalarin ja se sopi täydellisesti, bootsit ja mokkanahkalaukku. T. 62 v.
Voisitko toimia mulle tyyliguruna? 47 v ja ihan hukassa, mutta nää ehdotukset tuntuu tosi omilta!
Olipa kivasti todettu, kiitos :)
Vaatteet, muoti on ollu mun elämässä aina tärkeitä. Jopa niin tärkeitä, että taitaa itsetuntoni olla aika paljon vaatteista kiinni. Sen vuoksi käytän aikaa (ja rahaa) siihen, että löydän istuvat ja omanlaiset vaatteet. Kun peilikuva miellyttää omaa silmää, niin ryhtikin paranee. Huomioni kiinnittyy myös kanssakulkijoihin; Marimekko näyttää hyvältä kantajan iästä ja painosta riippumatta jos se tuntuu ihmisestä itsestään istuvan hyvin. Samoin Vimman vaatteet. Sopiviin kenkiin em. vaatteiden kanssa kannattaa kiinnittää huomioita. Omasta tyylistä riippuen kengät voi olla asuun sopivat tai vaikka täysin sopimattomat.
Mixaa ennakkoluulottomasti totutusta poiketen ja katso miltä näyttää, ja seisotko tyylisi takana. Peilikuvan täytyy olla Sinä; saatko rohkeutta katsoessasi peiliin vai tuntuuko että kutistut sen edessä. Siitä tiedät, mikä sulle sopii.
Minulle on muutaman kerran tuntemattomat ihmiset tulleet sanomaan että nuo vaatteet näyttää tosi hyvältä sinun päälläsi. Joten ainakin joskus olen onnistunut :)
Taannoin kauppakeskuksessa myyjä huudahti, että oi mikä ihana leopardiasu sieltä tuleekaan...silloin olin kokohaalaarituulella ja Monkin leopardikuvioinen kokohaalari oli sen päivän juttu. Vaatteiden materiaaleihin ja kuoseihin kannattaa tutustua. Vähän pyöreämmän kannattaa karttaa ohuita materiaalia. Puuvilla, pellava, farkku on hyvä varmaan jokaiselle. Polyesterikin. jos se ei ole liian sähköinen.
Jumaliste, kun tuli pitkä sepustus. Tämä aihe vaan on niin lähellä sydäntä ja toivon että jokainen pienen tai suuren miettimisen jälkeen löytää kivan tyylin ja vaatteet, joka nostaa itsetuntoa ja sa muiden päät kääntymään. Ajattelemaan, että olipa tuo ihminen kivasti pukeutunut.
Sinulle 47 v. olisiko farkkutyyli sun juttu? Jämerät bootsit/maiharit ja jotain inkkaria? Hyvin istuvat (merkki)farkut, pellavapaita? Niittinahkarotsi?
Olikohan B loko suomen reissun koko ajan k:n kämpillä
https://www.instagram.com/p/Cw9-Iv9oQp4/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Interview with Kris, he talks about the new single!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että B yöpyi Etelin tai jonkun muun luona sen yön, kun K oli Rautalammilla, mutta en itseasiassa tiedä miksei olisi voinut olla K:n kämpillä silloinkin. Olihan hänen matkatavaratkin varmaan K:lla koko reissun ajan. Tämä siis ajatuksella, että B ei ollut varannut itselleen hotellia reissun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä takuulla oli? Missäs muualla se edes olisi ollut?
LadySLO:) kirjoitti:
Ei kuulosta siltä, että kyseessä olisi vanhan Elvis Costello -biisin enkunkielinen versio.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin just sovituskopissa ja tuli tämä ketju mieleen. Olisitte voineet toimia makutuomarina.😉 Tosin mä sovittelen mustia mekkoja, taidan olla liian tylsä.
Älä arastele, kokomusta voi olla sun juttu tälle hetkellä. Materiaali ja kuosi on myös tärkeät, niihin kannattaa kiinnittää huomiota.
Ostin keväällä Miia Halmesmaan mustan pitsimekon, sellaisen oikein rönsyilevän.
Alle toppi (rintaosassa kaarituet) ja korkeavyötäröiset 3/4 leggarit. Sen vuoksi kun pitsiluomuksesta näkyi sopivasti läpi, niin piti kiinnittää huomiota siihen, mitä sieltä saa näkyä läpi. Mulle on myös tärkeää että alusasut on napakoita. Mekon alle sopii myös catsuite.
Pitsimekon kanssa sitten paksupohjaiset mustat maiharit. Tai punaiset teräväkärkiset piikkikorkomokkasaappaat.
Kiitos LadySlo:)
Psljon mielenkiitoisia asioita!
En muista tätä kuvaa, vaikka varmaan olen sen nähnyt, mutta miten molemmat näyttävätkin niin supernuorilta tässä. :) https://twitter.com/vika_satsuki/status/1657070539284914176
Kiitos, hvala. Ihana haastattelu. Ei kuulosta siltä, että sieltä olisi tulossa Indecent notions vaan ihan uusi biisi, jossa on mukana ihan uusia vivahteita. Hienoa! Toki voihan sieltä tulla Indecent notions aivan uudella sovituksella mutta jotenkin Krisin puheet eivät viitanneet yhtään tähän suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
En muista tätä kuvaa, vaikka varmaan olen sen nähnyt, mutta miten molemmat näyttävätkin niin supernuorilta tässä. :) https://twitter.com/vika_satsuki/status/1657070539284914176
Kiitos! En mäkään muista ennen nähneeni.
Miten tossakin B kädet on tuolla lailla K harteilla tai kaulalla, tai sen ympärillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä pääasia keskustella tarinan päähenkilöistä vai luoda jotain ihme parasosiaalista rinnakkaismaailmaa, joissa nimimerkeistä tulee roolihahmoja.
Plääh, en muuta sano.
Me ei eletä missään parasosiaalisessa rinnakkaismaailmassa, vaan olemme täällä kuolaamassa Kärtsää ja Jokereita.
T: A, M ja PMun mielestä tällaiset viestit eivät ole kivoja.
Nuo kaikkiko eivät ole mielestäsi kivoja? Mikä ei ole kivaa? Minusta.viimeisessä on vastattu läpällä.
Ihan yleisesti noi kaikki. Sen kuvan ertteriin ilmestymisen aikana joo, ehkä 3 vuorokautta ja sen jälkeen, jos joku heittäisi harkiten. Se, että niitä on palstalla päivittäin menee täysin ohi huumorini.
Jotkut ainakin tykkää:
Minficit + muut Kärtsä/Boitsu ym. hassuttelut:
Yes Peukku ylös
No Peukku alas
ylös 75
alas 7
EI, tää mistä toi gallup oli, on ERI ASIA. Minific on ok, mutta eihän A P K tms ole Kärde- tai Boitsu-hassuttelu, eikä minificci.
Tai pomo tai luottamusmies. Ne eivät ole minificcejä vaan vitsejä, joiden kertoja ei minun mielestäni osaa lopettaa vaikkei ole enää hauska.
Kuka muistaa ja löytäs sen linkin missä Käärijää haastatteli 2 sen jotain ex tuttua puhelimitse? Keväällä ennen viisupöhinän alkua. Kikatti koko haastiksen kuin joku hyper-pikkuorava ja välillä pikkuvelikin soitti...
Hitto kun nyt ois kiva kuulla uudestaan näitä, mutta kun ei yhtään muista näiden podcastien linkkejä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä pääasia keskustella tarinan päähenkilöistä vai luoda jotain ihme parasosiaalista rinnakkaismaailmaa, joissa nimimerkeistä tulee roolihahmoja.
Plääh, en muuta sano.
Me ei eletä missään parasosiaalisessa rinnakkaismaailmassa, vaan olemme täällä kuolaamassa Kärtsää ja Jokereita.
T: A, M ja PMun mielestä tällaiset viestit eivät ole kivoja.
Nuo kaikkiko eivät ole mielestäsi kivoja? Mikä ei ole kivaa? Minusta.viimeisessä on vastattu läpällä.
Ihan yleisesti noi kaikki. Sen kuvan ertteriin ilmestymisen aikana joo, ehkä 3 vuorokautta ja sen jälkeen, jos joku heittäisi harkiten. Se, että niitä on palstalla päivittäin menee täysin ohi huumorini.
Siis tulee tunne, että joku ei halua tai osaa lopettaa, eikä ymmärrä, että käy vähän hermoon.
Näistä monista jutuistahan täällä on tullut sellaisia sisäpiirivitsejä, joissa osa hauskuudesta on juuri se mielleyhtymä edellisiin samaan aiheeseen liittyviin vitseihin. Ja se, että ymmärtää nuo sisäpiirijutut, tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta tän palstalla pyörivän porukan kanssa.
Tai ainakin siis mulla näin. Jos liikaa ärsyttää, voi kai siirtyä täältä muualle, ei täällä pakko ole kenenkään olla.
Ymmärrän pointtisi. Se vaan, että kaikki eivät työn takia ehdi lukea tätä, itse en ainakaan aina niin paljon kuin haluaisin, niin nuo luovat sellaista ulkopuolisuuden tunnetta, että kun ei joku vitsi ole tuttu.
Olin kyllä paikalla silloin kun A P K vai mitä ne on, bongattiin, mutta en kokenut sitä niiiin ihmeellisen hauskana, joten tulee ulkopuolinen olo, kun sille hirnutaan yhteyksissä, jotka ovat ihan vieraita.
Itse ajattelen, että sisäpiirivitsit ovat kivoja mutta että ne sulkevat joskus enemmän porukkaa ulkopuolelle, kuin auttavat mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa ja löytäs sen linkin missä Käärijää haastatteli 2 sen jotain ex tuttua puhelimitse? Keväällä ennen viisupöhinän alkua. Kikatti koko haastiksen kuin joku hyper-pikkuorava ja välillä pikkuvelikin soitti...
Hitto kun nyt ois kiva kuulla uudestaan näitä, mutta kun ei yhtään muista näiden podcastien linkkejä :(
Kuulostaa ihan Vesku Loiri/Hannele Lauri vitsiklipeiltä mitä Youtubessa on..
Tästä ketjusta toukokuulta: "Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa."
Erinomainen pointti ollut minustakin, mutta onneksi näyttää olevan hottia myös lokakuussa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden keikkajulisteen ja mv -kuvien perusteella luulen, että K jatkaa keikoilla mustan nahkan kanssa.. vähän sellainen synkempi viba.. Ehkä se sama musta puolitakki, mustat meikit ja housut. Se voisi olla ihan hyvä siirtymäkausi bolerosta.
Nahasta olen miettinyt, tuleeko siinä helpommin kuuma. On nahka vaatteissa käytettynä materiaalina toki ohuempaa jne kuin menneinä aikoina, eli ei välttämättä. Mutta K kyllä kuumuu ja hikoilee keikoilla toki muutenkin, kun kaikkensa antaa. Jo keltaisessa puvussa ja kukkapaidassa tuli kuuma ja oli otettava paita ja takki pois.
Varmasti Euroopan sisäkeikoilla tulee olemaan kuuma, mutta tuskin K tulee nahasta luopumaan.
Kn kledjut on tuoneet aina mieleen jonkin sarjakuvahahmon. Veikkaan että Teräsmieslook Muurimäen saumurilla luotuna vois olla next.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, hvala. Ihana haastattelu. Ei kuulosta siltä, että sieltä olisi tulossa Indecent notions vaan ihan uusi biisi, jossa on mukana ihan uusia vivahteita. Hienoa! Toki voihan sieltä tulla Indecent notions aivan uudella sovituksella mutta jotenkin Krisin puheet eivät viitanneet yhtään tähän suuntaan.
Nyt en taas yhtään tajua miksi he eivät ole aloittaneet markkinoimaan uutta sinkkuaan, jos se kerran on jokin ihan uusi eikä pelkkä käännös. Sekä K:lla että Alessandralla on tulossa uusi sinkku samana päivänä (15pv) ja molemmat ovat markkinoineen omaansa usean viikon ajan nyt, biisin nimet ja soundi tiedossa kummaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä?
https://open.spotify.com/episode/439TwM8dyWaa0m1qiz1MnW?si=javK1aS9RD2h…
Mulle insta on jo pari viikkoa näyttänyt aamulla parilla tuhannella alhaisempia lukuja kuin illalla, joku bugi varmaan. Sama Jokereilla, aamulla 149 000 ja illalla 150 000. Kärdellä aamuisin 535 000 ja illalla 537 000. Ei noihin oo uskominen.