Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89081/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko vängätä tästä lempiväristä tänään iltaan asti?

Vierailija
89082/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsähän näyttäs super hyvältä myös vaaleassa/valkoisessa, mut sellasta ei ehkä kokoaikaisesti voi käyttöön ottaa. Mä en usko keltaisen paluuseen, se on nyt kuitenkin identifoitunut Häärijän ja K:n menneisyyden väriksi.

Kärtsä ei tykkää keltaisesta. Sano alkukeväällä jossain haastiksessa. Samassa mainitse, että turkoosi on magee väri

Turkoosi olis ihana tai sininen korostamaan silmiä, sillain pienissä määrin vaan väriä mustan nahan lisäksi.

Manifestoidaan!

Jep, nyt tietoa Kärtsälle päin, että vetäisee jotain sinistä/turkoosia päälle, että nähdään/ja itse näkee, kuinka hyvin väri sopii hänelle 💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89083/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on tehnyt mieli pitkään laittaa joku viesti K:lle tästä keväästä ja kesästä. Hän oli (on) sellainen piristysruiske mun elämään, että en oikeen vieläkään ymmärrä mitä tässä tapahtui. Vähän kuin harmaaseen olkkarintapettiini olisi ykskaks räiskäisty kaikki spektrin värit. Oon käynyt viimeksi keikalla vuonna 2014. Siihen tuli yllättäen vähän muutosta ja sama meno jatkuu.. Eilen sitten kotiutui merchiä. En ole aiemmin ikinä eläissäni omistanut yhtäkään bändipaitaa. Enkä kuunnellut yhtäkään räppäriä. Enkä käyttänyt koko summaa e-passirahojani Tiketin lahjakorttiin, jotta voin ostaa niillä keikkalippuja.

Sit kun miettii et ei tän ikäsenä kehtaa, ei se ehdi lukea, ei sitä kiinnosta/mitä se sillä tiedolla edes tekee/se saa samanlaisia viestejä jo satoja ja muut siihen päälle, niin jotkut vaan heittää jotain randomia (ja saa silti vastauksia) 😂 Pitäskö lakata vaan ylianalysoimasta ja joku kerta nakata viestillä, luki tai ei.

Hän saa tämmöisiä viestejä satoja/tuhansia mutta tietenkin voit laittaa. Et ole ainoa joten ei tarvi hävetä.

Vierailija
89084/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat halit K:lle Krisiltä ja Janilta! Pian taas halii pitkiä poikia 😍

https://www.tumblr.com/devotedlydarkcrown/727973882012778496/please-kee…

Nace vielä kolmanneksi 😊

Vierailija
89085/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJn5Uj9U/

Old but gold .

Lopussa demonihuuto....

Vierailija
89086/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä sivulla eilisiltainen Bn vihreä hihaton Dublin(?) keikkapätkä plastika on? Pitää tarkastella niitä sormuksia 😉 uudestaan, kun unohtui tallentaa. Jos jollain on se tallella, näpsäytätkö tulemaan?

https://vm.tiktok.com/ZGJn5JJK4/

🌞💙 Happy again. Thank You!

Vierailija
89087/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tehnyt mieli pitkään laittaa joku viesti K:lle tästä keväästä ja kesästä. Hän oli (on) sellainen piristysruiske mun elämään, että en oikeen vieläkään ymmärrä mitä tässä tapahtui. Vähän kuin harmaaseen olkkarintapettiini olisi ykskaks räiskäisty kaikki spektrin värit. Oon käynyt viimeksi keikalla vuonna 2014. Siihen tuli yllättäen vähän muutosta ja sama meno jatkuu.. Eilen sitten kotiutui merchiä. En ole aiemmin ikinä eläissäni omistanut yhtäkään bändipaitaa. Enkä kuunnellut yhtäkään räppäriä. Enkä käyttänyt koko summaa e-passirahojani Tiketin lahjakorttiin, jotta voin ostaa niillä keikkalippuja.

Sit kun miettii et ei tän ikäsenä kehtaa, ei se ehdi lukea, ei sitä kiinnosta/mitä se sillä tiedolla edes tekee/se saa samanlaisia viestejä jo satoja ja muut siihen päälle, niin jotkut vaan heittää jotain randomia (ja saa silti vastauksia) 😂 Pitäskö lakata vaan ylianalysoimasta ja joku kerta nakata viestillä, luki tai ei.

Hän saa tämmöisiä viestejä satoja/tuhansia mutta tietenkin voit laittaa. Et ole ainoa joten ei tarvi hävetä.

Mun veikkaus on, että tämmösiä pitkiä selityksiä ei kyllä tule tuhansia. Enemmän tulee niitä lyhyitä nuorten laittamia viestejä.

- eri

Vierailija
89088/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porttareiden keikalla eräällä daamilla oli päällään Hassisen Kone huppari. Ei huono.

No todella hauska idea. Olikohan paita sieltä kymmenien vuosien takaa.

Kiva oli eilen katsoessa telkkarista Tampereen Ratinan stadionin Hassisen konee n / Sielun veljien juhlakonserttia, kun siellä näkyi yleisössä todella paljon varttuneempia faneja joraamassa todella innostuneina.

Älä nyt TAAS ala pakottaa sitä sielunveljetpaskaa.

Jo näin aikaisin aamupäivällä meni trollilta kuppi nurin. Et siis ole vieläkään opetellut hyppimään niiden kommenttien yli, jotka eivät sinua miellytä. Yli hyppiminen on tärkeä taito tällä palstallakin.

Vierailija
89089/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vain! Hän varmasti arvostaa eri ikäisiä fanejaan! :) En tiedä missä vastaa parhaiten.. aika moni on saanut ig:ssä vastauksia.. Ja nuo eiliset viestit olivat ilmeisesti tiktokissa 

Vierailija
89090/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😚

Vierailija
89091/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vain! Hän varmasti arvostaa eri ikäisiä fanejaan! :) En tiedä missä vastaa parhaiten.. aika moni on saanut ig:ssä vastauksia.. Ja nuo eiliset viestit olivat ilmeisesti tiktokissa 

Instassa oli eiliset.

Vierailija
89092/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kuin B oli tavastialla hänellä oli keltaiset kynnet ja mistä N tietää k lempiväri on keltainen

Vierailija
89093/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Old but gold .

Lopussa demonihuuto....

Glasgow -keikka ollut kiertueen antoisin materiaaliltaan 😘

Vierailija
89094/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Old but gold .

Lopussa demonihuuto....

Glasgow -keikka ollut kiertueen antoisin materiaaliltaan 😘

B voisi pukeutua noihin sinivalkoisiin Suomessakin. Muukin samankaltainen meininki kelpais.

Vierailija
89095/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kuin B oli tavastialla hänellä oli keltaiset kynnet ja mistä N tietää k lempiväri on keltainen

Awww laittanut K:n lemppariväriä kynsiin muru.

Vierailija
89096/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ollu yhdessä laittaneet sille keltaiset kynsilakat K:n kämpillä, kun kaapista vielä löytyi edellisen aikakauden väriä valmiina 😘

Vierailija
89097/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden keikkajulisteen ja mv -kuvien perusteella luulen, että K jatkaa keikoilla mustan nahkan kanssa.. vähän sellainen synkempi viba.. Ehkä se sama musta puolitakki, mustat meikit ja housut. Se voisi olla ihan hyvä siirtymäkausi bolerosta. 

Nahasta olen miettinyt, tuleeko siinä helpommin kuuma. On nahka vaatteissa käytettynä materiaalina toki ohuempaa jne kuin menneinä aikoina, eli ei välttämättä. Mutta K kyllä kuumuu ja hikoilee keikoilla toki muutenkin, kun kaikkensa antaa. Jo keltaisessa puvussa ja kukkapaidassa tuli kuuma ja oli otettava paita ja takki pois.

Vierailija
89098/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuden keikkajulisteen ja mv -kuvien perusteella luulen, että K jatkaa keikoilla mustan nahkan kanssa.. vähän sellainen synkempi viba.. Ehkä se sama musta puolitakki, mustat meikit ja housut. Se voisi olla ihan hyvä siirtymäkausi bolerosta. 

Nahasta olen miettinyt, tuleeko siinä helpommin kuuma. On nahka vaatteissa käytettynä materiaalina toki ohuempaa jne kuin menneinä aikoina, eli ei välttämättä. Mutta K kyllä kuumuu ja hikoilee keikoilla toki muutenkin, kun kaikkensa antaa. Jo keltaisessa puvussa ja kukkapaidassa tuli kuuma ja oli otettava paita ja takki pois.

Varmasti Euroopan sisäkeikoilla tulee olemaan kuuma, mutta tuskin K tulee nahasta luopumaan.

Vierailija
89099/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit, toinen ketju ja nimimerkit listalle, kiitos. Palataan ketjun aiheeseen.

Mietin että tapasivatkohan Tommy ja Käärijä jo ennen K:n Tavastia-keikkaa / Bojanin Suomen visiittiä vai jälkeen? Mikä se aikajana mahtaa olla icipin suhteen?

Muuta ei tiedetä varmaksi, kuin että yhteistyö oli jo flexfestin aikaan tiedossa. Eli siis kesäkuun puolivälissä. En tiedä ovatko tavanneet ennen elokuuta, mutta olettaisin että yhteistyöstä on kovasti jo heti viisuviikon jälkeen sovittu.

Tai ei sitäkään varmaksi tiedetä. Mutta Tallinnassahan tuo vihjaili yllätyksestä.

Entä milloin oli se maininta että seuraava sinkku tulee olemaan jonkun suomalaisen naisartistin kanssa?

Ei musta missään vaiheessa oo puhuttu, että seuraava sinkku, vaan että tulossa on yhteisbiisi jonkun viisuympyröistä tutun naisartistin kanssa. Ajankohdasta ei ole puhuttu. Erikan kanssa oltiin studiossa vissiin toukokuussa.

Viisujen tiktokissa on muuten se Kärtsän myday, missä soitetaan ihan ohikiitävä pätkä jotain tekeillä olevaa biisiä.

Bess. Ainoa viisunainen, joka istuu yhteen Kärtsän kanssa. Bess-collegessahan Kärtsä on kuljeskellut.

Vierailija
89100/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit, toinen ketju ja nimimerkit listalle, kiitos. Palataan ketjun aiheeseen.

Mietin että tapasivatkohan Tommy ja Käärijä jo ennen K:n Tavastia-keikkaa / Bojanin Suomen visiittiä vai jälkeen? Mikä se aikajana mahtaa olla icipin suhteen?

Muuta ei tiedetä varmaksi, kuin että yhteistyö oli jo flexfestin aikaan tiedossa. Eli siis kesäkuun puolivälissä. En tiedä ovatko tavanneet ennen elokuuta, mutta olettaisin että yhteistyöstä on kovasti jo heti viisuviikon jälkeen sovittu.

Tai ei sitäkään varmaksi tiedetä. Mutta Tallinnassahan tuo vihjaili yllätyksestä.

Entä milloin oli se maininta että seuraava sinkku tulee olemaan jonkun suomalaisen naisartistin kanssa?

Ei musta missään vaiheessa oo puhuttu, että seuraava sinkku, vaan että tulossa on yhteisbiisi jonkun viisuympyröistä tutun naisartistin kanssa. Ajankohdasta ei ole puhuttu. Erikan kanssa oltiin studiossa vissiin toukokuussa.

Viisujen tiktokissa on muuten se Kärtsän myday, missä soitetaan ihan ohikiitävä pätkä jotain tekeillä olevaa biisiä.

Bess. Ainoa viisunainen, joka istuu yhteen Kärtsän kanssa. Bess-collegessahan Kärtsä on kuljeskellut.

Tykkäisin Bess-yhteistyöstä enemmän, mutta Erikan kanssa saatiin studiolta klippejä keväältä, että hän on varmaan toinen vahva ehdokas. Musiikillisesti Erika ja K ei ehkä natsaa niin hyvin kuitenkaan.

Ketju on lukittu.