Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Luiseva pikku lettipää on ku jostain Hohdosta. Karmivaa. En käsitä hänen vetovoimaansa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, sulonen, hymyilevä allas-Kärtsä! 😍
https://www.tumblr.com/jermeows/727781213639720960/im-going-to-sob?sour…
Mun mielestä tämä on maailman ihanin, suloisin ja vastustamattomin kuva Kärtsästä, tai oikeammin Jerestä. Aivan lutuinen puppy & baby, joka vaan tekisi mieli ottaa kainaloon paijattavaksi! Tai mieluiten katsoa, kuinka B häntä paijaa
Sitten on erikseen ne villit, hullut ja eläimellisen seksikkäät & hikiset Käärijä-kuvat, usein keikoilta otetut. Mutta tämä puppy on next level!!
Niin ihana ja lutuinen, tekis mieli rutistaa hengiltä. Ja sit kun tietää sen toisen puolen on varmasti peto makuuhuoneessa ja olohuoneessa ja keittiössä ja missä tahansa😛
Just kun virittäydyin tunnelmaan näiden kommenttien avulla, niin kissa päätti tehdä tortut. Ei muuta kun korjaamaan ne.
Tunnelmaan virittäytyessä kissa tekee tortut listalle 🤣
Oliko mun kissan tortut jollekin liikaa? No ne on nyt korjattu pois haisemasta. Täytyykin kertoa kissalleni, että hänen tekemät tortut pääsevät av:n kuuluisalle listalle. On varmasti ylpeä tästä saavutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa alkaa nyt etsiä enää sitä mitä piti linkittää. Löytyy sieltä jostain.
Mut juu. Kiki sieltä tuli kun just kyttäsin sitä.
Se mokaaja
No mulla ei ainakaan ole mitään savua tossa kuvassa. Siinä on se radspidsjan tms. tuijottaa Dressmanukkelina kameraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mokaaja
No mulla ei ainakaan ole mitään savua tossa kuvassa. Siinä on se radspidsjan tms. tuijottaa Dressmanukkelina kameraan.
Juu hän on Kiki. Ja tuossa kuvassa ei kukaan tarkoittanut olevan savua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo K on niin syntisen kauuunis miess 😍
https://www.instagram.com/reel/Cw5tRIMNQEr/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja varoituksen sana, tässä mukana myös Pikku Lettipää ! ...
https://www.instagram.com/reel/CwncJcKtUf4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mä voisin seivästää ton lettipään seinille. 🥵Mistä sen parhaiten tavoittaa?
LGTallinnan satamasta on näköhavainto, odotellut siellä Kärtsää jo kauan.
Pois alta Kärtsä mä lähden soutamaan.
LG
https://www.instagram.com/p/Cw5kdH2t8uA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tuliskos nyt oikea sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mokaaja
Kyllä joku väitti että on.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla oma kuvasi. No ei vaiskaan vitsi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CTHat9toWeh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Uuuu 🔥
Mielenkiintoista ihan, miks te alapeukutatte tätä?
Kuka toi tyyppi oli? Mistä alkaen kenen tahansa lärvi on liittynyt ketjun aiheeseen?
Kiki. Joksujen työntekijä ja hän poseeraa siinä hotissa savukuvassa Janin kanssa.
Tässä väitettiin.
Janin ig:ssa taitaa olla ainakin ne hullun kuumat savukuvat Kikin kanssa. Oi joi ne vasta onkin...!
Nyt ranskalaiset viivat päivän kohokohdista, kiitos! Viimeksi kun luin palstaa, niin Kukkiksen oikean identiteetin väitettiin olevan sikalan emäntä Lemusta. Ja nyt ollaan viimeisimmällä sivulla orgioita suunnittelemassa porttikongeihin 🧐.
T. Ritva-Liisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mokaaja
Tarkoitti että poseeraa myös siinä yhdessä savukuvassa Janin kanssa. Se on tänne linkitetty monta kertaa aeimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla oma kuvasi. No ei vaiskaan vitsi vitsi.
Huh ehdin jo pelästyä. Noi omat ig kuvat kuitenkin on aika kovia... Et ei siinä mitään. Mut toki kivampi säilyttää anonyymius. 😏
Vierailija kirjoitti:
Janin ig:ssa taitaa olla ainakin ne hullun kuumat savukuvat Kikin kanssa. Oi joi ne vasta onkin...!
Kiva että linkitit meillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Katotaan viittinkö edes enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mokaaja
Tarkoitti että poseeraa myös siinä yhdessä savukuvassa Janin kanssa. Se on tänne linkitetty monta kertaa aeimmin.
No olipa taas joku vammailmaisija asialla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
Katotaan viittinkö edes enää.
Siis oikeasti, en usko edes kyseisten kuvien olevan mitään kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
An aali sek si ainakin näin hetskunainen kannalta on hirveetä. Jos olisin homomies, olisin mieluusti "altavastaaja" suhteessa (en tiedä miksi ajattelen näin, siksikö kun olen nainen?), mut bottomina olo hirvittää ... En itse nauti tosta yhtään.
Syynä voi olla mieltymyserojen lisäksi myös miesten ja naisten välinen erilainen anatomia.
Miehillä kai eturauhanen siinä on pääpointtin? Plus ne homomiehet, jotka harrastavat paljon anaa liseksiä ovat siinä varmaan paljon taitavampia kuin joku randomheterojamppa.
Huh pitäs löytää joku homomies siis ... Jessus miten yhtäkkiä tuli mieleen, et täällä olis tyyppejä kenen kanssa vois harrastaa vaikka kimppaa 😂🤭 Enkä todellakaan sellasta yleensä ajattele enkä ikinä ole kokeillut. No niin. Anteeksi. 🥴
Se on sitten Kärtsän johdolla orgiat Tavastian keikan jälkeen.
Voi voi, ne Kampin porttikongit on niin kylmiä ja pimeitä orgioita varten, ei taida selkä enää taipua. Joudun jättämään tällä kertaa väliin..
Leila💖
Voi Leila. Mä varasin koko hotelli Kämpin yksinomaan meidän porukalle. Eiköhän sieltä löydy sopiva sänky sinunkin selälle.
T: Lasse
Oi ihanaa! Kämpin peilisalissa voikin nostaa miestä peilille ja miksei flyygelinkin päälle!
Mielelläni hiippailen ja avaimenreiästä tirkistelen
L💖
No annapa tulla oikea kuva sitten!!! 🔥🔥