Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87761/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jäänyt myös ketjusta mieleen joitakin kommentteja. Kuolemattomia lausahduksia tai ei, niin nauraa täällä on saanut. Naurattaa myös ne kommentit, joissa kirjoitetaan, että taas ne mammat kuolaa pöksyt märkinä olemattoman poikarakkauden perään.🤣 Näitä kommentteja on ketju täynnä ja kuin samasta kynästä kirjoitettuja.

Ja täällä ollaan edelleen pöksyt märkinä. Eikä helpotusta ole ainakaan luvassa Jokereiden keikan jälkeen.

Vierailija
87762/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas moni täällä vielä shippaa, peukkua ylös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87763/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle minificit ja muut "extrat" on nimenomaan hauskoja piristyksiä!

Vierailija
87764/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.

Peace out.

💚🌹🌹

Joku tässä ketjussa on siis selvittänyt henkilöllisyystesi? Onkohan sama tyyppi, joka lähetti toisella palstalla sähköpostia tälle korteista lukijalle. Kantsii selvittää, onko ne lähetetty samasta osoitteesta. Näissä ketjuissa majailee joku, joka ei selvästikään ole tasapainossa. Trolleja löytyy hänen lisäksi, mutta heistä suurin osa on täysin vaarattomia, vaikka kiusaa osaavatkin tehdä. Toivottavasti sinne Logomon aitioon ei ole menossa ketään häirikköä.🤦🏼 Mun jutut on täällä pahoja, mutta todennäköisesti pyörryn, kun Jokerit astuu lavalle. Mun suu käy siis lähinnä vain tässä ketjussa.😂 Kurjaa kuitenkin RR. Älä vaan jätä asiaa tähän. Jaksamisia ja tsemppiä.💖

Eikä RR:ää kiinnostanut tästäkään kirjoittajan vinkistä alka tippaakaan pohtia, että miten pystyisi kysymään Tarottarelta, mistä osoitteesta hän sai häirikköpostia, ja katsoa, olisiko osoite sama.

Voisiko tämän yksityishenkilön häirinnän jo lopettaa? Muita ei tunnu kiinnostavan

Miten niin häirinnän? Kyllä nyt ihmisiä luulisi kiinnostavan, onko Ruusurouva rehellinen vaiko ei.

Ei kuulu tänne tämä keskustelu. On oikeasti häirintää, antaisit RR:n nyt olla rauhassa.

No mua esim kiinnostaa kuin kilo paskaa onko joku ruusurouva rehellinen.

Mua kiinnostaa tarinan pääosahenkilöiden, kuten Kärtsän, Bojtsun ja Tommynkin puheet ja ilmeet!

Vierailija
87765/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jäänyt myös ketjusta mieleen joitakin kommentteja. Kuolemattomia lausahduksia tai ei, niin nauraa täällä on saanut. Naurattaa myös ne kommentit, joissa kirjoitetaan, että taas ne mammat kuolaa pöksyt märkinä olemattoman poikarakkauden perään.🤣 Näitä kommentteja on ketju täynnä ja kuin samasta kynästä kirjoitettuja.

Ihan paras on Moraali Markettojen homopakotusteema. Ihan kauheeta voi että!

T. Ake, Make & Pena

Vierailija
87766/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minficit + muut Kärtsä/Boitsu ym. hassuttelut:

Yes Peukku ylös

No Peukku alas

Vierailija
87767/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa suuresti, että superakiiviseen shippausketjuun tullaan lukemaan, mutta skipataan huolella varsinaisten shippausten yli. :D Ja tämä ei siis ollut vit tuilua, dissaamista tai että näin ei saisi tehdä, vaan onhan se hieman huvittavaa. :)

Vierailija
87768/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, paljonko tulee ICIP:n ekan vuorokauden kuuntelumäärät Spotifyssa olemaan? Mun veikkaus on että milli menee kyllä rikki!

Alessandran Pretty Devil:illä meni milli rikki vähän alle viikossa, ja se julkaistiin vain jokunen viikko viisujen jälkeen, eli suurimman hypen aikaan (silloin Alessandran tiktokit saivat vielä useastikin miljoonia katselukertoja). Veikkaan ICIP:lle samantyyppisiä lukuja, siinä 100k-200k välillä ekalle päivälle.

Se miten luvut siitä kehittyy on täys musta hevonen, kun on niin paljon muuttuvia tuntemattomia tekijöitä, suurin niistä on musavideo. Onko se jotain kamaa joka ylittää somemaailman pöhinäkynnyksen, vai onko se sittenkin ihan perus fiilistelyvideo, tämä tulee vaikuttamaan paljon.

Jos Kärtsä onnistuu saamaan aikan jotain "Oho, katso Kärtsän homoeroottinen video!" -uutisia Suomen mediassa tai euroviisuskenessä, niin somenäkyvyyttä voi tull paljon, mutta ehkä se menee kikki YouTubeen. :)

Kikki menee Youtubeen? 😳

Kuuluis ehkä sinne Onlyfanssiin 🤣🤣

Of tulee myöhemmin Boitsun kanssa.

T. Kärde

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä on kikki, joka menee Youtubeen?

Mutta hyvänen aika onkohan K puhunut Bn kanssa Of tilistä. Minificceihin ei ole tainnut kantautua tietoa. Onkohan Slovenia miten taantumuksellinen noissa asioissa?

Only fansiin liittyen. Edesmennyt kirjailija, Miki Liukkonen haastatteli mm. taiteilijoita ja muitakin ihmisiä Areenalta vieläkin nähtävissä olevassa sarjassaan Miki Liukkonen Sivullinen. Yhdessä osassa hän haastatteli Iiris Flinkkilää ja jotain toista nuorta naista heidän O f tileistään. Sympaattinen Miki oli vähän hämmentynyt aiheesta. Koko sarja on mielenkiintoinen.

OT mutta Mikihän oli ihan yleisesti sitä mieltä että seksiä tungetaan liikaa joka paikkaan

Vierailija
87769/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa suuresti, että superakiiviseen shippausketjuun tullaan lukemaan, mutta skipataan huolella varsinaisten shippausten yli. :D Ja tämä ei siis ollut vit tuilua, dissaamista tai että näin ei saisi tehdä, vaan onhan se hieman huvittavaa. :)

No kun tämä on fiilistelyketju eikä varsinainen shippausketju.

Vierailija
87770/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yrityksistä huolimatta tajua noiden minificcien "beefiä". No, yritän muiden mukana vääntää suupieliä pakotettuun hymyyn.

Vierailija
87771/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ake, Make & Pena

Tätäkin nimimerkkiä käyttävä on oikeasti joku lihavahko keski-ikäinen Marimekko-tantta.

Vierailija
87772/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on kyllä ihan oma maailmansa. Rakastan tätä.

Viides kuukausi menossa tällä paatilla (hah apua autocorrect osuvasti käänsi 'paatilla' ensin 'osastolla'). 😂

Kyllä tää yks hullujenhuone on tää palsta, eikä toivoa kotiutuksesta 🤣🤣

Vierailija
87773/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kävin katsomassa Jokereiden videoita, kun täällä käskettiin. Aikamoista homopropagandaa heidän touhunsa. Kuvottavaa, että sotkevat Käärijän tällaiseen arveluttavaan toimintaan."

Hieman ehkä saattoi pistää naurattamaan tämä jonkun nerokkaan kirjoittajan kommentti kesäkuulta tavastian jälkeen :D

No, onhan tuossa varmaan totuuden siemen ja toinenkin. :) Ilman Jokereiden (tai yhden heistä) homosaatiopropagandaa emme varmaan näkisi Kärtsää tällaisena nyt. Mokovat Balkanin kauhukakarat pilasivat hänet. :D

Ehkä yksi heistä on voinutkin vähän inspiroida, mutta ei koko bändi.

Hmm🤔https://www.instagram.com/reel/Cwk61CZt41k/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
87774/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yrityksistä huolimatta tajua noiden minificcien "beefiä". No, yritän muiden mukana vääntää suupieliä pakotettuun hymyyn.

Täällä on ollut hyviä lyhyitä pikkutuhmia minificcejä (maks viis lausetta). Noi pidemmät on mun makuun liian lällyjä ja söpösteleviä. Mutta luen kyllä nekin, ei ärsytä.

Vierailija
87775/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ake, Make & Pena

Tätäkin nimimerkkiä käyttävä on oikeasti joku lihavahko keski-ikäinen Marimekko-tantta.

Ei ole totta. Kärtsänä, Boitsuna ja ties minä henkilöhahmoina allekirjoitetaan läpällä, mutta Ake, Make ja Pena ovat ne oikeat henkilöt siitä Kärtsän keikkakuvasta. Ei kai kukaan sellaisia legendoja uskaltaisi feikata!

Vierailija
87776/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama on ollut sellainen joka on vähän huvittanut mutta useimmiten tulee myötähäpeä. Monet niistä näköjään tykkää.

Vierailija
87777/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle palstalle kirjoitti tälläinen sähköpostihäiritsijä itse, sieltä varmaankin tämä kirjoitustyyli löydetty, ei kuulu tänne mitenkään nämä asiat

Vierailija
87778/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ake, Make & Pena

Sulla on joku päähänpinttymä keski-ikäisistä naisista ja nimimerkeistä. Ei hyvää päivää sentään.

Vierailija
87779/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja Jan 😌

https://twitter.com/bojancvj/status/1699496412772196847?t=ywp7ydjsap87H…

Kuinka upea kuva. Tekis mieli huutaa.

Vierailija
87780/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tällä kertaa RR:n rehellisyydestä jankkaava nimimerkki Kriitikko on sitten muuten hemmetin sitkeä tyyppi. Tätä vauhkoamista tulee nyt kuulkaa jatkumaan päiväkausia ja täytyy sanoa että kaikessa ärsyttävyydessään se kiihko menee kyllä koomisuuden puolelle. Toki RR:n kannalta kurjaa ja paljon tsemppiä hänelle. Mutta toisella palstalla tätä touhua sivusta seuranneena, kun Kriitikolle iskee maniavaihde päälle niin sille ei hetkeen loppua näy.

Ketju on lukittu.