Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainosalasta mitään tietämättömät täällä heittelee mutu-tuntumalla omia mielipiteitään ja tunnekuohujaan. Kyllä alan asiantuntijat ovat varmaan ihan hoitaneet työnsä tässäkin asiassa, siitä heille maksetaan. Eli teidän ei tarvi siitä huolehtia. Voiko enää enempää saada kärpäsestä härkästä, en tajua mikä täällä ihmisiä vaivaa. Turhaa jauhamista, joka ei johda mihinkään, mutta palstalle toki tulee taas kivasti pituutta lisää.
Juuri tämä! B luultavasti ei välitä hevon veetä koko hommasta ja 10 palstamammaa ovat niiiin loukkaantuneita ja ottavat yhteyttä Valioon 😂😂😂 ainakin on viihdettä muille
No satavarmasti välittää jos hänen habitusta käytetään mainosvideossa. 😀 Sehän on oikein mainosekspertti Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.
En tiedä, paljonko on pitkävihaisuutta ja paljonko sit taas sitä, että Loreen ei artistina välttämättä vain kiinnosta kovin montaa suomalaista.
Sillä vielä Sloveniassa:
https://www.instagram.com/reel/Cwx5Is5tWrI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Sillä välin Sloveniassa:
https://www.instagram.com/reel/Cwx5Is5tWrI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja
https://www.instagram.com/reel/Cwo2wv5tTKy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Joksujen Logomo-liput arvonnassa
https://www.instagram.com/p/Cw2RlhFNUiH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksujen lippujen myyntiä avitti aika hitokseen Kärtsä-yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrityksen näkökulmasta kyseessä ei ole mainos, koska jakavat jo aiemmin somessa julkaistun videon. Mutta kuluttaja näkee siinä mainoksen, koska videoon on editoitu tekstiä ja jatko, jossa saman näköisen 'Frankin' päälle on aseteltu kaupallinen tuote. Tämä on laillista, mutta minusta ehkä hieman kyseenalaista yritykseltä.
Ja kyseenalaista siis siksi, että videolla on Bojan, jolta ei ole tarvittu kysyä virallisia lupia, koska yrityksen näkökulmastahan tämä ei ole "mainos".
Näin yleisesti kysyn asiasta.
Jos julkaisen itsestäni videon ajamassa nurmikkoa ja jaan sen somessa niin sekö olisi muka ihan vapaassa käytössä vaikkapa ruohonleikkurifirman ottaa omaan someensa ja lisätä siihen jotain heidän juttujaan. Kunhan se ei ole mainos heidän mielestään. Tai kunhan kasvoni eivät näy. Eihän se nyt noin voi mennä.
Ja entäpä jos tilanne on se että siinä ajaa kaksi ihmistä nurmikkoa ja someensa sen lisännyt antaa luvan käyttää sitä ruohonleikkurifirmalle niin tämäkö minun sitten pitäisi vaan hyväksyä että itsekkin näyn siinä? Vähän epäilen tätäkin vai näinkö huonosti on someen jaettujen juttujen oikeusturva? Onneksi en itse jaa siellä yhtään mitään.
No kyllä se Kärdekin on oman hyötynsä Sloveenesta repinyt. 😄 Sietää nyt sit ihan kilttinä poikana kiertää mukana kiertueella oddlygood korvauksena vähintään.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se Kärdekin on oman hyötynsä Sloveenesta repinyt. 😄 Sietää nyt sit ihan kilttinä poikana kiertää mukana kiertueella oddlygood korvauksena vähintään.
Tämä on varmaan vitsi tosiaan, mut hänenhän ei tarvis korvauksena tehdä yhtään mitään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrityksen näkökulmasta kyseessä ei ole mainos, koska jakavat jo aiemmin somessa julkaistun videon. Mutta kuluttaja näkee siinä mainoksen, koska videoon on editoitu tekstiä ja jatko, jossa saman näköisen 'Frankin' päälle on aseteltu kaupallinen tuote. Tämä on laillista, mutta minusta ehkä hieman kyseenalaista yritykseltä.
Ja kyseenalaista siis siksi, että videolla on Bojan, jolta ei ole tarvittu kysyä virallisia lupia, koska yrityksen näkökulmastahan tämä ei ole "mainos".
Näin yleisesti kysyn asiasta.
Jos julkaisen itsestäni videon ajamassa nurmikkoa ja jaan sen somessa niin sekö olisi muka ihan vapaassa käytössä vaikkapa ruohonleikkurifirman ottaa omaan someensa ja lisätä siihen jotain heidän juttujaan. Kunhan se ei ole mainos heidän mielestään. Tai kunhan kasvoni eivät näy. Eihän se nyt noin voi mennä.
Ja entäpä jos tilanne on se että siinä ajaa kaksi ihmistä nurmikkoa ja someensa sen lisännyt antaa luvan käyttää sitä ruohonleikkurifirmalle niin tämäkö minun sitten pitäisi vaan hyväksyä että itsekkin näyn siinä? Vähän epäilen tätäkin vai näinkö huonosti on someen jaettujen juttujen oikeusturva? Onneksi en itse jaa siellä yhtään mitään.
Video oli K:n tilillä ja B ei ole tunnistettavissa. Jos tuo video olisi ollut vaikka K seisomassa rannalla ja ohitse kävelee mies, jonka selkä näkyy, pitääkö Ko. Miehelle soittaa ja antaa korvaus? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eiks se yhdessä vaiheessa saanut vähän tarpeekseen tosta possujunasirkuksesta, siis Bojtsu? Kun joka suunnasta tuuttas pelkkää possujunaa ja hidastuksia. Ja Kärtsää ja boyfriendia. Eikä Bojania vakavasti otettavana muusikkona, tai omana itsenään.
Toivottavasti asia ok hänelle nyt, et taas se tuotiin esille.
Tää oli vaan ja ainoastaan sitten täällä spekuloitu. Ei mikään oikeasti ilmi tullut asia.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se yhdessä vaiheessa saanut vähän tarpeekseen tosta possujunasirkuksesta, siis Bojtsu? Kun joka suunnasta tuuttas pelkkää possujunaa ja hidastuksia. Ja Kärtsää ja boyfriendia. Eikä Bojania vakavasti otettavana muusikkona, tai omana itsenään.
No ei ole ikinä mitään sellaista edes vihjaissut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tän tiedon olet saanut? Olisko linkkejä vaikka johonkin haastatteluun, jossa B näin kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan periaatteen miehiä/naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tän tiedon olet saanut? Olisko linkkejä vaikka johonkin haastatteluun, jossa B näin kertoo?
Tämä ei ole mikään oikea tieto.
Logomon Instagram sivulla on kilpailu missä voi voittaa 2 lippua Joker Outin Logomon keikalle.
Mikä nyt rautalangasta väännettynä on kupletin juoni? Joku mainosjuttu? Yritin selailla taaksepäin mutten ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Possujunaa JO:n keikkabussissa 😂
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7263412543085907233?_r=1&_…
Toki alan asiantuntijat hoitaneet hommansa niin, että firmalle tulee mahdollisimman vähän kuluja, mutta maksimimäärä näkyvyyttä ja "positiivisia mielikuvia", vaikka sitten hyötymällä ilmaiseksi tietystä slovenialaisesta laulajasta ja hänen bromancestaan Käärijän kanssa.