Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän K Norjaan JO keikalle mukaan ja tapaamaan samalla Alessandraa? Olis kiva jos tapaisivat :)
Tuskinpa Jokerit alkaa kn matkoja ja asumisia kustantaan, eikä k ilmaiskiertueelle lähde. En usko, että on edes kaikilla suomen keikoilla mukana.
Veikkaan että slovenian suunnasta tulee kuitenkin se vähintään 5k palkkiota jos kiertää poikien kanssa bussissa koko Nordic(k)in, mikä Kärtsälle olisi realistisesti jäänyt itselleen käteen 20k israelinreissusta osallistujien kesken jaettuna miinus matkat ja majoitus.
Miksi K osallistuisi JOn koko Nordic-kiertueeseen. Osallistunee yhteen, Tavastian keikkaan. Tuolla kiertueella väsyttäisi turhaan itsensä lomalta palattuaan.
Se jäänee nähtäväksi mitä tapahtuu, mutta tuo Kn lipsautus syyskuun KIERTUEESTA viittaa kyllä useempaan keikkaan, jollei kaikkiin. Samoin B haastattelussa ei erotellut nordic tourin keikoista niitä, joilla K mahdollisesti esiintyy.
Missä lipsautti!!?
Tossa päivänä stoorissa.
Milloin?
Millainen stoori se oli?Toissa päivänä. Kiitti faneja ja sanoi, että nähdään syyskuun kiertueella - vai onko mulla! sellaista. K lla itsellään siis ei syyskuun kiertuetta ole, Jokereilla on.
Ai siinä kun puhui kaikilla kielillä? Reissusta? Sanoiko se tuon vain suomeksi?
Meni ihan ohi, mutta siis tietenkin idea oli infota että on mukana Joksijen keikalla. Itse uskon, että niillä Norjan ja Ruotsinkin :)
Siis mull on myös sama fiilis, että K painelee myös Norjaan ja Ruotsiin mukaan. Mutta se näkee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Oddlygood olisi voinut sponssata mainoksen, jossa Kärtsän nuolee kauramaitoa Boitsun mahan päältä. Tämä olisi epäilemättä räjäyttänyt myynnin nousuun ja lisäksi edistänyt hänen homoeroottista henkilöbrändiään, eli win-win.
Minusta tämä sopisi vientiä ajatellen erityisesti ja siksi (ja vain siksi!) tämä mainos tulisi kuvata autenttisessa ympäristössä, esim. Sloveniassa eikä Suomessa. Laadun varmistamiseksi mainoskuvauksiin olisi syytä varata riittävästi aikaa. Minimissään viikko. Kiitos.
"Orgaaninen video meidän kanavalla" listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luvat on kysytty kaikilta ja korvaukset on maksettu kaikille ja tämä on FAKTAA.
Antakaa jo olla.Jaaha, mainoksen tekijä itse kommentoimassa? Kannattaisikohan vaihtaa alaa?
En ole mutta osaan kysyä asiasta enkä vain jauha p askaa täällä.
Hyvä että jollain on munaskuja ottaa asioista selvää ennen kuin lähtee negailemaan 😘
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan tähön väliin K n söpö uusin instastoori. Ja lonely se on taas jo -toistamiseen.
.
Where is Bojan when we need him?! Help
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin puolesta loukkaantujien kerho täällä taas on? Mikään ei kelpaa ja mainoskin on teidän mielestä p aska. Tehkää itse parempi. Tehkää ihan oma ketju missä palvotte ja loukkaannutte B puolesta ja kaikki K liittyyvä on perseestä. Ai niin mutta B liittyy kans K:hon onko sekin sitte perseestä?
Ei tässä K:ta kritisoida vaan kapitalismia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.
Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin yritykselle viestiä.
Kysyin: Tarvitseeko videolla esiintyviltä ihmisiltä kysyä lupa, että haluavatko he tulla jaetuksi kaupallisen toimijan sivuilla, jos alkuperäisen videon on tehnyt joku muu? Mistä kuluttaja tietää onko kyseessä mainos vai ei? Videota oli kuitenkin editoitu yrityksen toimesta.
Sain vastaukseksi:
Video on Stitch-video. Video ei ole mainos vaan orgaaninen video meidän kanavalla. Mainos videoihin tulee aina alas "sponsored" video tai captioniin paid partnership. Tässä pitää sen lisäksi huomioida että kyseisen henkilön kasvot eivät näy videossa.
Lupa-asiaa ei kommentoitu.
Eli lupaa ei ole Boitsulta kysytty, eikä korvausta makseta. No paskaa ne Oddlygood tuotteet ovat muutenkin, eikä tarvii jatkossakaan ostaa.
Tuo on trolli.
Voithan käydä itse asiallisesti kysymässä yritykseltä, jos epäilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin yritykselle viestiä.
Kysyin: Tarvitseeko videolla esiintyviltä ihmisiltä kysyä lupa, että haluavatko he tulla jaetuksi kaupallisen toimijan sivuilla, jos alkuperäisen videon on tehnyt joku muu? Mistä kuluttaja tietää onko kyseessä mainos vai ei? Videota oli kuitenkin editoitu yrityksen toimesta.
Sain vastaukseksi:
Video on Stitch-video. Video ei ole mainos vaan orgaaninen video meidän kanavalla. Mainos videoihin tulee aina alas "sponsored" video tai captioniin paid partnership. Tässä pitää sen lisäksi huomioida että kyseisen henkilön kasvot eivät näy videossa.
Lupa-asiaa ei kommentoitu.
Eli lupaa ei ole Boitsulta kysytty, eikä korvausta makseta. No paskaa ne Oddlygood tuotteet ovat muutenkin, eikä tarvii jatkossakaan ostaa.
Minä ostan sinunkin puolestasi 💚 vetosi minuun mainos!!!
Noniin, ei mennyt sit Kärtsän mainoskamppiskaan ihan putkeen. 😂
Olisi yllätys, jos K olisi mukana Ruotsi ja Norja, vaikea uskoa
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä K ole tehnyt mitään väärää.
Aivan jäätävä mayhem meneillään täällä. Tosiaan, Jere on aika hienotunteinen ja herkkä tyyppi kuitenkin, sekä pitävät säännöllisesti yhteyttä Bojanin kanssa. Tämä ei-mainos on julkaistu yli viikko sitten ja K on varmaan kysynyt ystävältään, onko se ok. Kysyminen ei ole hänen tehtävänsä, mutta varmasti on sen silti tehnyt, jos Valio ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä K ole tehnyt mitään väärää.
No ei niin, mutta aina kaikesta Kärtsään liittyvästä tulee jotain sanomista. Tarttuisikohan joku iltapaskoista aiheeseen?
Mainosalasta mitään tietämättömät täällä heittelee mutu-tuntumalla omia mielipiteitään ja tunnekuohujaan. Kyllä alan asiantuntijat ovat varmaan ihan hoitaneet työnsä tässäkin asiassa, siitä heille maksetaan. Eli teidän ei tarvi siitä huolehtia. Voiko enää enempää saada kärpäsestä härkästä, en tajua mikä täällä ihmisiä vaivaa. Turhaa jauhamista, joka ei johda mihinkään, mutta palstalle toki tulee taas kivasti pituutta lisää.
Vierailija kirjoitti:
No, koska täällä halutaan nyt siirtyä jankkauksesta toiseen K&B juttuihin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävä mayhem meneillään täällä. Tosiaan, Jere on aika hienotunteinen ja herkkä tyyppi kuitenkin, sekä pitävät säännöllisesti yhteyttä Bojanin kanssa. Tämä ei-mainos on julkaistu yli viikko sitten ja K on varmaan kysynyt ystävältään, onko se ok. Kysyminen ei ole hänen tehtävänsä, mutta varmasti on sen silti tehnyt, jos Valio ei ole.
No ei välttämättä ole älynnyt kysyä, ei sitä voi varmaksi täällä kukaan sanoa. Mut jos jonkun niin Valionhan se pitäisi. :D
No totta kai ne sanoo niin. Luulitko, että ne olis vastannu, että ei oo kysytty eikä maksettu? Jos nyt ylipäänsä oikeesti niiltä kysyit...