Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86721/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en opi ikinä edes yhden Jokrujen biisin kertsiä! Epätoivo iskee. Olisin halunnut oppia edes parista kolmesta kertosäkeen mutta ei mun aivot vaan pysty tohon 😔

Sama, mut ei se mitään, nautitaan muuten keikasta ja mylvähdellään jotain sloveenilta kuulostavaa väliin.

Kyllä opitte 👍 Miten opitte parhaiten? Kuuntelemalla biisiä, lukemalla sanoja, kirjoittamalla sanat itse paperille, jne? Vaikka sana kerrallaan, kyllä se siitä 💪Ja jos ei, niin ei tietenkään haittaa 😊😍

Tuntuu kyllä tosi epätoivoiselta opetella sanoja. Demonin opin lähes kokonaan vähän vahingossa kun sen sanat soljuu niin ihanasti musiikin mukana. CD:tä en ole vieläkään saanut taottua päähän kertsiä lukuunottamatta 😫 Melkein toivon että uusi sinkku olisi englanniksi ettei tarvisi ahdistua senkin opettelusta 😅

Vierailija
86722/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmäilyn mukaan Vam da gresissa on iiseimmät sanat. Mutta eivät mekän mitenkään helposti päähän jää.

En osaa vielä mitään kappaletta oma-aloitteisesti, mukana voin sinne päin hoilata useampaa, mutta vähän harmittaa, kun sanojen erottelu ja sanominen oikein ei onnistu.

Printtasin lempibiisieni kertsejä ym oleellisimpia kohtia paperille, mutta en opi niitä silti muistamaan.

Pää on kuin teflonia, mikään ei tartu siihen. Toisaalta en ollenkaan tajua, miksi olisi yleisön velvollisuus osoittaa, että osataan laulaa mukana? Ei sen pidä mikään mittari millekään biiseistä tykkäämiselle tms. olla.

Totta! Tuskin euroopan kiertueellakaan monikaan pysyy Kn sanoitusten mukana. Herää! Kiree! jne toki.😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86723/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän K Norjaan JO keikalle mukaan ja tapaamaan samalla Alessandraa? Olis kiva jos tapaisivat :)

Tuskinpa Jokerit alkaa kn matkoja ja asumisia kustantaan, eikä k ilmaiskiertueelle lähde. En usko, että on edes kaikilla suomen keikoilla mukana.

Veikkaan että slovenian suunnasta tulee kuitenkin se vähintään 5k palkkiota jos kiertää poikien kanssa bussissa koko Nordic(k)in, mikä Kärtsälle olisi realistisesti jäänyt itselleen käteen 20k israelinreissusta osallistujien kesken jaettuna miinus matkat ja majoitus.

Vierailija
86724/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta - kirjoitin pienen aamutervehdyksen toiselle palstalle. En ole niitä koskaan aiemmin tänne postaillut, mutta viileän aamun kunniaksi tässä tämä nyt on.

J: Why is it so cold here every morning? Bojan, You have taken my blanket again.

B: Morning. We haven't had a blanket for many nights. I am your only and best blanket, honey.

J: You are a great blanket, but I am Finnish. We can't survive the night without wool socks and blanket.

B: Wool socks? Now I understand. I got dozens of wool socks at concerts in Finland. The fans have made them themselves.

J: Wool socks? Really. Can you lend me one?

B: No, I can't. I am going to warm you up myself.

J: Yes, yes. Sounds good. Come on, I am completely frozen.

B: Mmmm, let's begin. Where do you want me to put my hands first.

J: You certainly now, I don't need to tell you that.

B: No, you don't. Now shut up. Soon you will already be hot.

Vierailija
86725/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen fiilistelee miten tykkää, oli se sitten laulaen tai tanssien tms. Voihan siinä käydä niinkin, että kaikki jähmettyy paikoilleen slovenialaisten jumalten saapuessa lavalle :D Oma nimikin unohtuu siinä ryätkässä unohtuu.

Vierailija
86726/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen viimeisen kolme kuukautta kuunnellut aikalailla vaan Jokereiden ja Kärtsän musiikkia, on edes jokseenkin luottavainen olo edes muutaman biisin suhteen. 😅 Mutta tähän lisäykseksi, että kuuntelen musiikkia sen noin 4h päivässä.

Vierailija
86727/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi että tungen väliin, mutta mun mielestä olis ihanaa jos mahdollisimman moni gay (lista, viisu, rietas, kukkis jne..) olis ostanu lipun JO keikalle ja heiluisi siellä eturivissä. Eiköhän anneta tilaa eturiviin naudat?

Vähän harmittaa kun videoilla näyttää että JO keikkayleisö balkanilla on 99% +-20v tyttöjä. Varmaan olis niiden mielestä raikasta jos olis miehiäkin reilusti yleisössä.

Meidän ihanat gayt ja mammat sulassa sovussa eturivissä! Eiköhän me kaikki mahduta! Nordic tour hits differently!

Ja apua Kukkis on skorpioni nyyyh. No poikkeus vahvistaa säännön! T. Toksiset skorppariexät -tyyppi

Vierailija
86728/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta - kirjoitin pienen aamutervehdyksen toiselle palstalle. En ole niitä koskaan aiemmin tänne postaillut, mutta viileän aamun kunniaksi tässä tämä nyt on.

J: Why is it so cold here every morning? Bojan, You have taken my blanket again.

B: Morning. We haven't had a blanket for many nights. I am your only and best blanket, honey.

J: You are a great blanket, but I am Finnish. We can't survive the night without wool socks and blanket.

B: Wool socks? Now I understand. I got dozens of wool socks at concerts in Finland. The fans have made them themselves.

Kiitos!! 

Vierailija
86729/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastikassa Bn vas puol olevat saavat vaikeamman sanan znanstvena. Itse osaan varmaan vaan juhuhu, hahaha!😄

Olen tuskaillut tuon sanan kanssa. Tietääkö joku miten lausutaan? LadySlo, auta!

Lausutaan niin kuin suomalainen lausuisi sen sanan jos olisi suomea. :) Kuten useimmat slovenian sanat jos ei ole v alussa, l lopussa tai hattuja kirjainten päällä.

Vierailija
86730/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastikassa Bn vas puol olevat saavat vaikeamman sanan znanstvena. Itse osaan varmaan vaan juhuhu, hahaha!😄

Olen tuskaillut tuon sanan kanssa. Tietääkö joku miten lausutaan? LadySlo, auta!

Lausutaan niin kuin suomalainen lausuisi sen sanan jos olisi suomea. :) Kuten useimmat slovenian sanat jos ei ole v alussa, l lopussa tai hattuja kirjainten päällä.

Mutta eihän me lausuta tuollaisia sanoja. Znanstvena, ihan helv. . . vaikea.

Esim sanan krka slovenialainen sanoo kerka-tapaisesti, ei niin kuin varis sanoisi krka.

Vierailija
86731/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...

Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.

Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.

Aito, sinäkö se oot?

Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.

Mikä on tämä kummallinen ajatus, että asioiden pitäisi johtaa johonkin?

Normaalit ihmiset haluavat, että heidän seuraamansa asiat johtavat johonkin.

Nyt sä puhut elokuvista tai muulla tavalla käsikirjoitetuista asioista. Se mitä me täällä sivusta seurataan on kuitenkin oikeaa elämää ja siinä asiat eivät johda johonkin. Elämä on ihana sekasotku kesken olevia asioita. Ja mahtavaa, että me saadaan seurata myös Jere Pöyhösen elämää täältä etäämmältä.

Kyllä nimenomaan normaalissa elämässä on toivottavinta, että asiat johtavat johonkin. Elokuvissa sillä ei ole niin väliä.

Jeren elämä ei oo sun elämä. Sä et tunne häntä, eikä hänen elämänsä todellakaan tarvitse johtaa sun haluamaan suuntaan.

Tässä pyydettiin vastausta tähän:

*Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.*

Jos sulla ei ole sitä, älä vaivaudu inisemään.

Kenelläkään muulla kuin Jerellä ei ole tähän vastausta, joten miksi kysyt sitä täällä?

Voisin kuvitella, että tekee sitä siksi että se on omasta ja selvästikin muiden mielestä hauskaa.

Vierailija
86732/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kaikki toiminta pitää perustella. Eikö saa laittaa kaverille emojia tai kirjoittaa sen julkaisuun mitä mieleen tulee ilman sen suurempaa merkitystä? Tarvitseeko kaikki yli tulkita ja kaikesta löytää jotain piiloviestiä? Aika raskasta tuo julkkiksen elämä kyllä... Ehkä hän vain haluaa näyttää ystävilleen että ajattelee heitä ja haluaa huomioida.

Vierailija
86733/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto vieköön. Alkaako se taas.

Vierailija
86734/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello!

Siol.net > someone asked yesterday about this. It's not a magazine or a newspaper, just an internet portal. It is the most popular in Slovenia. I would say it's a bit right-wing.

Did someone ask about Nace's horoscope? If I recall correctly, he's Cancer. Jure is Gemini, I think. The others are Capricorns, just like me. We're having a birthday party together next year. **delulu** :) :)

Btw for those of you who are JO fans, I recently discovered this IG account: jo.kam_

It's a fan account by a girl who creates all kinds of JO themed graphics, but more importantly, check out under "Highlights": "MisijaLiverpool" (a bunch of backstage clips, looks like she was in the audience) and "Concerts" (you'll find a lot of clips from really old concerts that at least I haven't seen shared anywhere else yet)

Vierailija
86735/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä biisien kertosäkeitä vois opetella etukäteen? Voisko sopia muutamasta biisistä?

Vierailija
86736/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän K Norjaan JO keikalle mukaan ja tapaamaan samalla Alessandraa? Olis kiva jos tapaisivat :)

Tuskinpa Jokerit alkaa kn matkoja ja asumisia kustantaan, eikä k ilmaiskiertueelle lähde. En usko, että on edes kaikilla suomen keikoilla mukana.

Veikkaan että slovenian suunnasta tulee kuitenkin se vähintään 5k palkkiota jos kiertää poikien kanssa bussissa koko Nordic(k)in, mikä Kärtsälle olisi realistisesti jäänyt itselleen käteen 20k israelinreissusta osallistujien kesken jaettuna miinus matkat ja majoitus.

Raha-asioihin liittyen, törmäsin eilen tviittiin jossa joku fani muisteli sitä kun oli Britti-kiertueella jutellut Krisin kanssa ja valitellut rahapulaansa ja Kris oli vastannut tyyliin we are broke too 😕

Vierailija
86737/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!! 

Kiitos! Nämä on niin ihania 💚💜

Vierailija
86738/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube karaokeversioilla kannattaa opetella, Vem da gres helpoimpien joukossa

Vierailija
86739/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...

Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.

Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.

Aito, sinäkö se oot?

Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.

Mikä on tämä kummallinen ajatus, että asioiden pitäisi johtaa johonkin?

Normaalit ihmiset haluavat, että heidän seuraamansa asiat johtavat johonkin.

Nyt sä puhut elokuvista tai muulla tavalla käsikirjoitetuista asioista. Se mitä me täällä sivusta seurataan on kuitenkin oikeaa elämää ja siinä asiat eivät johda johonkin. Elämä on ihana sekasotku kesken olevia asioita. Ja mahtavaa, että me saadaan seurata myös Jere Pöyhösen elämää täältä etäämmältä.

Kyllä nimenomaan normaalissa elämässä on toivottavinta, että asiat johtavat johonkin. Elokuvissa sillä ei ole niin väliä.

Jeren elämä ei oo sun elämä. Sä et tunne häntä, eikä hänen elämänsä todellakaan tarvitse johtaa sun haluamaan suuntaan.

Tässä pyydettiin vastausta tähän:

*Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.*

Jos sulla ei ole sitä, älä vaivaudu inisemään.

K ei ajattele niin kuin sinä. Sinä odotat jotain sellaista mitä ei ole olemassa. Olen pahoillani, mutta ei ole mitään minkä pitäisi johtaa mihinkään. Älä siis syytä K:ta siitä että odotat jotain muuta kuin mitä saat. K vaan tekee mitä tekee eikä ota asioita niin vakavasti. Pääset harmituksestasi kun lakkaat asettamasta omia odotuksiasi heidän ystävyydelleen.

Vierailija
86740/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmäilyn mukaan Vam da gresissa on iiseimmät sanat. Mutta eivät mekän mitenkään helposti päähän jää.

En osaa vielä mitään kappaletta oma-aloitteisesti, mukana voin sinne päin hoilata useampaa, mutta vähän harmittaa, kun sanojen erottelu ja sanominen oikein ei onnistu.

Printtasin lempibiisieni kertsejä ym oleellisimpia kohtia paperille, mutta en opi niitä silti muistamaan.

Pää on kuin teflonia, mikään ei tartu siihen. Toisaalta en ollenkaan tajua, miksi olisi yleisön velvollisuus osoittaa, että osataan laulaa mukana? Ei sen pidä mikään mittari millekään biiseistä tykkäämiselle tms. olla.

"My head is like teflon" :D Hey that sounds like someone B would write in a song! :)))

Ketju on lukittu.