Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
86681/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä tunnekuohua kun näkevät toisensa pitkästä aikaa. Siinä ei kädet pysy paikoillaan yhtään kun muutenkin ovat toistensa kanssa niin touchy feely.

Riippuu siitä keitä kaikkia siinä on paikalla 😒

Vierailija
86682/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...

Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.

Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.

Aito, sinäkö se oot?

Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.

Mikä on tämä kummallinen ajatus, että asioiden pitäisi johtaa johonkin?

Normaalit ihmiset haluavat, että heidän seuraamansa asiat johtavat johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86683/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tää oli kiva ilta. Vissiin röllit tukehtuneet pullaansa ja jankarellat rellestävät jossain muussa ketjussa. Hyvää yötä💖

Vierailija
86684/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mua alko samalla vähän kiinnostaan ja samalla vähän jännittään ton sohvaperseen äidin mahdollinen bodaritausta... Mut et kuinka fyysisestä se meno sitten tulee oleen... 🤔😬😁

-JJ 💙

Mitä fyysisempi sen parempi. Nyt alko minuakin bodari kiinnostaa, kunnon vastus. Mä taidan laittaa vielä univormun saa lisää street credittiä.

LG

Mikäs, mikäs univormu olis kyseessä???

-JJ 💙

Duunia en viitsi paljastaa, mutta ei poliisi.

Näet sitten kun kohtaamme.

LG

Sori jos on mennyt ohi, mutta oliko Sir LG osallistumassa milleen JO-keikalle? Aattelin vaan että pitääkö esim. sieltä Logomon aitiosta vilkutella kaikille uniformuille 🤭

Tavastialle olen menossa. Toivottavasti tämä meidän porukkakin on tulossa sinne, ettei ventovieraita taklailla seinille. Nyt nukkuu.

Öitä kaikille.

LG

Tunnistaako meidät palstan ihmiset siitä että ollaan jo valmiiks siellä seinänvierustoilla niin helppo nakata seinälle 🤭🤣

Vierailija
86685/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtais mennä eturiviin vaikka oliskin aikaa jonottaa hyvää paikkaa koko päivä. Eikä siis ole, koska joudun käymään töissä.

Vierailija
86686/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en opi ikinä edes yhden Jokrujen biisin kertsiä! Epätoivo iskee. Olisin halunnut oppia edes parista kolmesta kertosäkeen mutta ei mun aivot vaan pysty tohon 😔

Vierailija
86687/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO ig-seuraajat laskeneet 149k 

Vierailija
86688/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä tunnekuohua kun näkevät toisensa pitkästä aikaa. Siinä ei kädet pysy paikoillaan yhtään kun muutenkin ovat toistensa kanssa niin touchy feely.

Muut Jokerit seisoo vieressä, kun K roikkuu koalan lailla B:ssä ja yhdessä nauraa kikattavat vaan :)

Vierailija
86689/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sisältää jotakin siitä virolaisesta punaisesta vaatteesta, joten lukeminen omalla vastuulla. Liittyy kuitenkin Khon, alku ainakin.

Bigsummerfest.kz Instagramissa keskimmäisessä stoorissa on hänen esiintymistään, ja esiintymisen alussa T tekee lähes tismalleen ilmeitä ja elekieltä myöten saman liikkeen, kuin K cha cha chassa. Mielenkiintoisen asiasta tekee se, ettei Tommylla ole kyseinen liike kuulunut tämän biisin koreografiaan aikaisemmin. Joten kieltämättä, hänen ajatukset taitavat olla jossakin.

Niin ja on siellä väkevää huutoa ja tartutaan voimalla hameeseen. Ihan katselemisen arvoinen klippi siis.

Ja Kärtsä on ottanut omaan esiintymiseen eleitä (erityisesti kädet!) Tommyltå, huomaa selvästi kun katsoo vaikka Winaloto-videon. Menee molempiin suuntiin.

Sitähän kaikki artistit tekevät. Ja jos K on vielä ollut jo aiemmin fani niin en ihmettele.

En vielä ehtinyt katsoa tuota videota, mutta hyvä muistaa, että Tllä on myös tanssijan kolutus.

Vierailija
86690/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös skorpioni. Paras ystävänikin on. Ja pitää täysin paikkansa kaikki mitä meistä skorpioneista sanotaan.

Mun KAIKKI toksiset kamalat poikaystävät olivat nuorena skorppareita. Tulin järkiini ja vaihdoin kilttiin vesimieheen. Sori skorpionit.

Saat anteeksi.

- Kukkis

No tottakai meidän Kukkis on myös skorpioni 🥰

Voitaisiinko me muuten lyödä kaikki meidän palstagayt ritariksi Janin yksityishenkilöllä? Kun kerran edelleen jaksavat roikkua täällä ja lukea meidän levottomia juttuja.

Mä en halua ritariksi, mä haluan vain saada mun kirjoitukseni läpi.

Ja ihanko tosissaan kieltäydyit juuri Janin yksityishenkilöllä lyönnistä? 😱

En ole gay, enkä edes mies, mutta mä haluaisin ehdottomasti, että mut lyödään ritariksi, jos sen kerta tekee pyhä yksityishenkilö. Mihin mua tullaan lyömään sillä ja kauanko tämä toimitus kestää?

Tekö tulette seuraksi aitioon?😄

Saitteko te muuten sen aition?

Ei oo nyt pariin päivään kuulunut mitään, mut ilmeisesti alustava varaus on.

Heips, huomenna kuuluu lisää (iltapäivällä). Olen vain pitänyt hieman matalaa profiilia, ihan tarkoituksella. Kaikki tulee onnistumaan sovitusti, niin kuin jo etukäteen on ollut tiedossa ja sovittu Logomon myyntiedustajien kanssa.Terkuin, tätä asiaa hoitava LM.

P.S.Toivottavasti asianosaiset näkevät tämän

Laitan huomenna viestiä kaikille tuonne LOGOMON aitioon tulijoille, joten olkaa valppaina.

Olemme matkalla ja mitä muuta voi toivoa.Näemme sen mitä halusimme ja siinä se.

Vierailija
86691/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sisältää jotakin siitä virolaisesta punaisesta vaatteesta, joten lukeminen omalla vastuulla. Liittyy kuitenkin Khon, alku ainakin.

Bigsummerfest.kz Instagramissa keskimmäisessä stoorissa on hänen esiintymistään, ja esiintymisen alussa T tekee lähes tismalleen ilmeitä ja elekieltä myöten saman liikkeen, kuin K cha cha chassa. Mielenkiintoisen asiasta tekee se, ettei Tommylla ole kyseinen liike kuulunut tämän biisin koreografiaan aikaisemmin. Joten kieltämättä, hänen ajatukset taitavat olla jossakin.

Niin ja on siellä väkevää huutoa ja tartutaan voimalla hameeseen. Ihan katselemisen arvoinen klippi siis.

Häh, ei tee mitään niin selvää, että vois sanoa ottaneen eleitä Kärtsältä.

Ota hyvä ihminen silmä käteen kun jopa minä näen sen. Ihan sama on, kun cha cha chan alussa.

No ei todelkakaan tule K mieleen yhtään.

Sinä et halua nähdä päivänselvää asiaa. Tottakai kyseessä on kaksi artistia, mutta tuo liike on kyllä lähes identtinen.

Onko K ainoa seuraamasi artisti tai ylipäätään esiintyjä, jos yleisiä esiintymisliikkeitä tekevä henkilö mielestäsi matkii häntä? En nyt todellakaan hahmottanut Tommyn tuossa viitatussa videossa mitään samaa.

Vierailija
86692/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy palkata joku seinään heittelijä kaikille puutteessa oleville!

Vierailija
86693/123801 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en opi ikinä edes yhden Jokrujen biisin kertsiä! Epätoivo iskee. Olisin halunnut oppia edes parista kolmesta kertosäkeen mutta ei mun aivot vaan pysty tohon 😔

Sama, mut ei se mitään, nautitaan muuten keikasta ja mylvähdellään jotain sloveenilta kuulostavaa väliin.

Vierailija
86694/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta ja kuumaa päivää toivotan tällä Kärtsän kuvalla Varkaudesta 🔥🔥🔥

https://twitter.com/silvercolouredd/status/1699159139975328148

Vierailija
86695/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on edelleen niin ihania ja hauskoja!

Mukavaa päivää kaikille kanssamatkustajille! 😍

Vierailija
86696/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan modet vihdoin bannattua sen meidän iltaröllin ku eilen ei tullutkaan jo liki perinteeksi muodostunutta iltamayhemiä? Jos saivat niin 😎👍.

Toki se tais eilen meuhkata poikkeuksellisesti jo päivällä niin voihan se olla että sillä oli jostain syystä illalla muuta tekemistä. Toivottavasti ois vastaisuudessakin.

Vierailija
86697/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän Joksu-tiedote! 🌞

UUSI BIISI ja vlog (oletettavasti) 15.9. 🥳

Sitä odotellessa voi fiilistellä viime vuonna julkaistua Vesolje-leffabiisiä, jolla Bojan duetoi upeasti (tietenkin).

Oslon keikkaan 12 päivää

Tukholman keikkaan 13 päivää

Helsingin keikkoihin 14 päivää 🥰

Turun keikkaan 15 päivää 🥰

Tampereen keikkaan 16 päivää 🥰

Iltalehden Slovenian matkajuttu (Kaupallinen yhteistyö Slovenian tourist board)

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/859cf487-13b0-44b0-ad31-d83804cd9…

Vierailija
86698/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän Joksu-tiedote! 🌞

UUSI BIISI ja vlog (oletettavasti) 15.9. 🥳

Sitä odotellessa voi fiilistellä viime vuonna julkaistua Vesolje-leffabiisiä, jolla Bojan duetoi upeasti (tietenkin).

Oslon keikkaan 12 päivää

Tukholman keikkaan 13 päivää

Helsingin keikkoihin 14 päivää 🥰

Turun keikkaan 15 päivää 🥰

Tampereen keikkaan 16 päivää 🥰

Iltalehden Slovenian matkajuttu (Kaupallinen yhteistyö Slovenian tourist board)

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/859cf487-13b0-44b0-ad31-d83804cd9…

Oijjoi. 15.9. on kyllä nyt päivämäärä, joka pitäis merkata kohokirjaimin palstan Kalevalaan. Kun sillon julkaistaan näköjään kaikki.

Vierailija
86699/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saikohan modet vihdoin bannattua sen meidän iltaröllin ku eilen ei tullutkaan jo liki perinteeksi muodostunutta iltamayhemiä? Jos saivat niin 😎👍.

Toki se tais eilen meuhkata poikkeuksellisesti jo päivällä niin voihan se olla että sillä oli jostain syystä illalla muuta tekemistä. Toivottavasti ois vastaisuudessakin.

Oli kyllä kaikinpuolin mukava ilta eilen :) Kiitos mukanaolleille!

Vierailija
86700/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille! Selailen eilisiä viestejä läpi ja täytyykin todeta, että onpa täällä ollut kiva meno. Harmi, kun olen missannut bileet. Nacen tytöt ja pojat kuulostavat sen verran sekopäiseltä sakilta, että mietin tässä jo itsekin, että pitääkö vaihtaa leiriä team Naceen.😂 Toivottavasti tästä päivästä tulee yhtä hyvä ja leppoisa, kuin mitä eilinen ilta on ollut.

T: viisugay (olen muuten jousimies ja me olemme kuulemma kuuluisia siitä, että heitämme huumoria usein väärässä paikassa ja väärään aikaan. Sopii hyvin kuvioon.)

Ketju on lukittu.