Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
JO ig-seuraajat laskeneet 149k
Nyt noussu takasin 150 t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en opi ikinä edes yhden Jokrujen biisin kertsiä! Epätoivo iskee. Olisin halunnut oppia edes parista kolmesta kertosäkeen mutta ei mun aivot vaan pysty tohon 😔
Sama, mut ei se mitään, nautitaan muuten keikasta ja mylvähdellään jotain sloveenilta kuulostavaa väliin.
Kyllä opitte 👍 Miten opitte parhaiten? Kuuntelemalla biisiä, lukemalla sanoja, kirjoittamalla sanat itse paperille, jne? Vaikka sana kerrallaan, kyllä se siitä 💪Ja jos ei, niin ei tietenkään haittaa 😊😍
Pakko laittaa tämä. Ehkä on jo ollut täällä, mutta kertaus on opintojen äiti, eikö niin. Rakastan tätä kuvaa. https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/727650461174382592
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en opi ikinä edes yhden Jokrujen biisin kertsiä! Epätoivo iskee. Olisin halunnut oppia edes parista kolmesta kertosäkeen mutta ei mun aivot vaan pysty tohon 😔
Sama, mut ei se mitään, nautitaan muuten keikasta ja mylvähdellään jotain sloveenilta kuulostavaa väliin.
Kyllä opitte 👍 Miten opitte parhaiten? Kuuntelemalla biisiä, lukemalla sanoja, kirjoittamalla sanat itse paperille, jne? Vaikka sana kerrallaan, kyllä se siitä 💪Ja jos ei, niin ei tietenkään haittaa 😊😍
Kannattaa lukea lyriikoita ja laulaa mukana niistä luntaten. Opettelee pari perusääntämyssääntöä, esim. ne hattukonsonantit, ja l:n ja v:n muuttuminen usein vokaaleiksi ja se on siinä. :) Näin olen opetellut tusinan Jokereiden biisejä, muutaman muun sloveeninkielisen biisin ja aikoinaan kymmeniä biisejä muilla kielillä kuin englanti tai sloveeni.
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa tämä. Ehkä on jo ollut täällä, mutta kertaus on opintojen äiti, eikö niin. Rakastan tätä kuvaa. https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/727650461174382592
Huomenta! Tämä kuva on kyllä 🔥. K:lle sopisi kaulapanta. Manifestoinnit tulille heti aamusta 😅
Hyvää huomenta! Mukavaa päivää kaikille!
Bojan, baby seal + Bulbasaur kaks viikkoa sitten (25.8. Koper):
https://pbs.twimg.com/media/F4y2CF4WEAEvwkL?format=jpg&name=large
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea lyriikoita ja laulaa mukana niistä luntaten. Opettelee pari perusääntämyssääntöä, esim. ne hattukonsonantit, ja l:n ja v:n muuttuminen usein vokaaleiksi ja se on siinä. :) Näin olen opetellut tusinan Jokereiden biisejä, muutaman muun sloveeninkielisen biisin ja aikoinaan kymmeniä biisejä muilla kielillä kuin englanti tai sloveeni.
Itsellä on vähän lukihäiriötä, niin en pysty lukemaan ja laulamaan samalla. Opettelen ensin korvakuulolla ja katson lauseen sen jälkeen. Saatan myös kirjoittaa paperille miten kuulen sanat (sinne päin) lausuttavan. Esimerkiksi Tokio biisissä "Zlattimi börsti aanataski.." Sen jälkeen lausuminen vahvistuu koko ajan. Itselle on helppo matkia kuultua ja oppia sitä kautta. Tsemppiä treenaaville. Kyllä me osataan ja pidetään hyvät bileet yleisössä :)
Eri
"Nacen tytöt ja pojat" kuulostaa ihan joltain kultilta 😬
Kyllä Seiska on nyt ottanut Kn instan ilmeisesti säännölliseen seurantaan. Nyt ollut juttu "No jopas Käärijä yllätti kielitaidollaan". Ihan asiallinen juttu tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...
Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.
Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.
Aito, sinäkö se oot?
Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.
Mikä on tämä kummallinen ajatus, että asioiden pitäisi johtaa johonkin?
Normaalit ihmiset haluavat, että heidän seuraamansa asiat johtavat johonkin.
Nyt sä puhut elokuvista tai muulla tavalla käsikirjoitetuista asioista. Se mitä me täällä sivusta seurataan on kuitenkin oikeaa elämää ja siinä asiat eivät johda johonkin. Elämä on ihana sekasotku kesken olevia asioita. Ja mahtavaa, että me saadaan seurata myös Jere Pöyhösen elämää täältä etäämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Saikohan modet vihdoin bannattua sen meidän iltaröllin ku eilen ei tullutkaan jo liki perinteeksi muodostunutta iltamayhemiä? Jos saivat niin 😎👍.
Toki se tais eilen meuhkata poikkeuksellisesti jo päivällä niin voihan se olla että sillä oli jostain syystä illalla muuta tekemistä. Toivottavasti ois vastaisuudessakin.
Eivät ole saaneet. Ei palstalla, johon ei vaadita kirjautumista voi bannata ketään, jolla on nettiliittymä, jonka voi sulkea hetkeksi. Sulkemalla sen saa uuden ip:n.
Plastikassa Bn vas puol olevat saavat vaikeamman sanan znanstvena. Itse osaan varmaan vaan juhuhu, hahaha!😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi niistä, joka on päättänyt jättää laivan jo moneen kertaan. Nyt ajattelen, että jos vielä JO Suomen keikat ja niiden jälkipuinti. Ja sitten jään maihin. Mutta entä jos B menisi jollekin K:n Euroopan keikalle tai K synttäreille.... Entä jos. Loppuuko tää koskaan...
Mä olen hyväksynyt, että tää loppuu kun loppuu, sitten omia aikojaan. Ei tää voi ikuisesti jatkua, rauhassa siis odottelen enkä pakota itseäni tulemaan järkiini.
Minua harmittaa nuo K n harrastamat vihjaukser B suuntaan. Kaikenmaailman bojanpullot ja klipit, joissa Bojan. Antais olla, kun homma ei kuitenkaan ikinä etene. Varmaan minäkin sitten luovuttaisin. Mutta kun K vaan jatkaa ja jatkaa.
Aito, sinäkö se oot?
Höh, en tietääkseni. Eikö ihmistä saa enää harmittaakaan? Kertokaa miksi K jatkaa tuota mihinkään johtamatonta touhua, mieluummin kuin tuomitsette viestin.
Mikä on tämä kummallinen ajatus, että asioiden pitäisi johtaa johonkin?
Normaalit ihmiset haluavat, että heidän seuraamansa asiat johtavat johonkin.
Nyt sä puhut elokuvista tai muulla tavalla käsikirjoitetuista asioista. Se mitä me täällä sivusta seurataan on kuitenkin oikeaa elämää ja siinä asiat eivät johda johonkin. Elämä on ihana sekasotku kesken olevia asioita. Ja mahtavaa, että me saadaan seurata myös Jere Pöyhösen elämää täältä etäämmältä.
Kyllä nimenomaan normaalissa elämässä on toivottavinta, että asiat johtavat johonkin. Elokuvissa sillä ei ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saikohan modet vihdoin bannattua sen meidän iltaröllin ku eilen ei tullutkaan jo liki perinteeksi muodostunutta iltamayhemiä? Jos saivat niin 😎👍.
Toki se tais eilen meuhkata poikkeuksellisesti jo päivällä niin voihan se olla että sillä oli jostain syystä illalla muuta tekemistä. Toivottavasti ois vastaisuudessakin.
Oli kyllä kaikinpuolin mukava ilta eilen :) Kiitos mukanaolleille!
Oli tosiaan ihan harvinainen ilta, kun ei trollit mellastaneet. Toki keskustelu rönsyili yli äyräiden (syntymätodistus ja horoskoopit) niin saattaa olla, ettei trolli innostunut. Onko modet joskus bannanneet trolleja, kun tuntuu, ettei ne vähene. Toivottavasti oli siivottu pois yksityishenkilöä koskeneet todella rumat viestit.
Vierailija kirjoitti:
No niin naudat, vapautan minuutin päästä ostoskoristani Tavastia-lipun (harmi kyllä illan ekalle keikalle). Go get it!
Taisin napata tämän. Noin varttia aikaisemmin oli tullut sähköposti ja tämän hälyn jäljiltä oli liputon auki. Häsläsin sivulla jotain ja yhtäkkiä uusi lippu oli myynnissä.
Nim.merkillä mieluummin ikärajaton kuin kokonaan liputon.
Mun silmäilyn mukaan Vam da gresissa on iiseimmät sanat. Mutta eivät mekän mitenkään helposti päähän jää.
En osaa vielä mitään kappaletta oma-aloitteisesti, mukana voin sinne päin hoilata useampaa, mutta vähän harmittaa, kun sanojen erottelu ja sanominen oikein ei onnistu.
Printtasin lempibiisieni kertsejä ym oleellisimpia kohtia paperille, mutta en opi niitä silti muistamaan.
Pää on kuin teflonia, mikään ei tartu siihen. Toisaalta en ollenkaan tajua, miksi olisi yleisön velvollisuus osoittaa, että osataan laulaa mukana? Ei sen pidä mikään mittari millekään biiseistä tykkäämiselle tms. olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä tosi epätoivoiselta opetella sanoja. Demonin opin lähes kokonaan vähän vahingossa kun sen sanat soljuu niin ihanasti musiikin mukana. CD:tä en ole vieläkään saanut taottua päähän kertsiä lukuunottamatta 😫 Melkein toivon että uusi sinkku olisi englanniksi ettei tarvisi ahdistua senkin opettelusta 😅
Vierailija kirjoitti:
Plastikassa Bn vas puol olevat saavat vaikeamman sanan znanstvena. Itse osaan varmaan vaan juhuhu, hahaha!😄
Olen tuskaillut tuon sanan kanssa. Tietääkö joku miten lausutaan? LadySlo, auta!
Vierailija kirjoitti:
Mun silmäilyn mukaan Vam da gresissa on iiseimmät sanat. Mutta eivät mekän mitenkään helposti päähän jää.
En osaa vielä mitään kappaletta oma-aloitteisesti, mukana voin sinne päin hoilata useampaa, mutta vähän harmittaa, kun sanojen erottelu ja sanominen oikein ei onnistu.
Printtasin lempibiisieni kertsejä ym oleellisimpia kohtia paperille, mutta en opi niitä silti muistamaan.
Pää on kuin teflonia, mikään ei tartu siihen. Toisaalta en ollenkaan tajua, miksi olisi yleisön velvollisuus osoittaa, että osataan laulaa mukana? Ei sen pidä mikään mittari millekään biiseistä tykkäämiselle tms. olla.
En minäkään ole biisien sanoja alkanut varta vasten keikkaa varten alkanut opetella. Jonkin verran esim juuri kertsejä ja muita hajanaisia pätkiä sieltä täältä huomaan välillä hyräileväni mukana, että niillä mennään 😅 Eiköhän tärkeintä ole sieltä lavalta käsin nähdä, että yleisö nauttii, fiilistelee ja on mukana, vaikkei täydellistä kuorolaulua kuuluisikaan.
Ostin elokuussa Italiasta asun ihan vain tätä konserttia varten. Ehkä oli yliampuvasti tehty, mutta täytyyhän sitä olla hienona Janin edessä.