Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Häärijä näyttää välillä oikeesti hyvännäköiseltä ja sitten hetken päästä ihan pöhelöltä.
Häärijä näyttäisi varmaan tosi hyvältä ilman pottatukkaa. Häntä se ei selvästikään pue niin kuin Käärijää. Joka näyttää hyvältä millä hiuksilla vain!
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3184938445276894396?igshid=MTc…
Vikassa pätkässä Jan ... 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs hepulit täällä on eilen illalla ollut? Mitä oleellista poistunut kun mulla oli sivu auki ja tarkoitus lukaista aamulla ehtiessäni niin eipä ollutkaan enää niitä viestejä???
No sanotaanko, että et oo menettänyt niin mitään. Trollien mehukestit.
Kuuma pikku härnääjä sounds nice 🥵
Liputan itse silti yhä slovenialaisen söpöläisen puolesta.
Joo noille trolleille oikeesti pitäis tehä jotain. Mulla alkaa kohta oma mielenterveys kärsiä niiden takia. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä tiedetä kenen kanssa K lomalla, Thaimaa kuitenkin ilmeisesti
Kyllähän sen voi päätellä ja tiedetään 99 % varmuudella.
Tyden. Kyllä niiden tissien välissä unohtuu joku rasvatukkainen höröttävä luupää, joka antoi ymmärtää muttei rahkeet muuhun sitten koskaan riittäneetkään.
Juu ja kun tyde alkaa kyllästyttää - uusi kaveri itänaapurista on valmis niittaamaan kuuman pikku härnääjän suihkun seinään.
Onks se sama itänaapurin kaveri, joka on kommentoinut eilen illalla Kärtsä aiheiseen tiktokkiin?
Siitä puhutaan juu...
Tommy hymiöllä kommentoinut Kärtsän eri kielisiä tervehdyksiä koskevaa fani edittiä.
Mitä ihmeellistä tuossa on?
Ja toisessa ketjussa väitätte, ettei JO tai Bojan koskaan niistä tykkäile. Kai nyt ystäviä koskevista postauksista tykätään.
Sen takia sitä ihmeteltiin, koska T ei seuraa ketään missään somessa. Lisäksi kyseinen postaus koski vain K:Ta ja oli K:n fanitillä julkaistu. Ei siis liittynyt icipiin tai heidän yhteistyöhönsä. Anna meilläkin olla hauskaa välillä, jooko?
Mikä sen toisen ketjun nimi on? Niitä poistuu koko ajan.
K julkaisi stooteissa uima-altaalta.. vaikuttaa olevan rennot fiilikset lomalla!
Tajuttoman söpö Jere altaassa! Ihana muru! Itsekseen höpisee tai laulelee jotain, muutamat mojitot siinä pöydällä...
😂😭🥵💚
Ja ihan helvetin sama kuka on kuvannut, Jere on suloisin kaikista 😘
Siis ei saanut edes kysellä onko oleellista poistettu? Täältähän poistuu jatkuvasti ihan normaaleja juttuja jotka ei liity mitenkään mihinkään edes hieman epäilyttävään sisältöön...
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/lumea-art/727190264461066240/no-fucking-comments…
Näinhän siinä sitten kävi, kun se suihkuverho sulkeutui 😍🔥
Ao3 juuri eilen vain rekisteröityneille oli Lumealta parempaa uutta herkkua Boitsusta ja Kärdestä 🥵
Jeren KATSE tuolta uima-altaasta. My God. Jos joku kattos mua noin ... Wooow!!!
Tutulta näyttää matkakohde, olin tuossa samassa hotellissa pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
K julkaisi stooteissa uima-altaalta.. vaikuttaa olevan rennot fiilikset lomalla!
Tyyppi on noin hyper jopa hyöriessään yksin altaassa. Love it! 😄
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen toisen ketjun nimi on? Niitä poistuu koko ajan.
Se on se Kääriä ketju. Puuttuvan J n ansiosta ei oo vielä ainakaan poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Tajuttoman söpö Jere altaassa! Ihana muru! Itsekseen höpisee tai laulelee jotain, muutamat mojitot siinä pöydällä...
😂😭🥵💚
Ja ihan helvetin sama kuka on kuvannut, Jere on suloisin kaikista 😘
The cutest and sexiest of all men.
T. Bojtsu
Onko nää tykkäysten perään kyselijät taas jotain trolleja jotka yrittää saada riitaa aikaiseksi vai jotakin alakoululaisia joiden mielestä ei oo ystäviä jos ei tykätä kaikesta mahdollisesta?
Vierailija kirjoitti:
Jeren KATSE tuolta uima-altaasta. My God. Jos joku kattos mua noin ... Wooow!!!
Mitä.. Ei kait Kvaan mourua siellä 🤣😍
Vierailija kirjoitti:
Onko nää tykkäysten perään kyselijät taas jotain trolleja jotka yrittää saada riitaa aikaiseksi vai jotakin alakoululaisia joiden mielestä ei oo ystäviä jos ei tykätä kaikesta mahdollisesta?
Itse oon vakipalstailija, joka haluaa oikeesti tietää jos on jäänyt tällaisesta paitsi.
En tajunnu tosta soperruksesta mitään