Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
83721/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne listalle pääsee? Mäkin haluan.

T: Roope S

Vierailija
83722/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö näille T:n disauttajille laittaa joku disclaimer viestin alkuun, että osaavat hypätä yli?

Eniten nauratti jonkun palstanaudan vastusteleva kommentti, kun aitiolipuista siirryttiin sopimaan toiseen ketjuun, että kuinka vaivalloista on lukea kahta ketjua. 🤣 Aijaa!? Siksi vastustan itsekin tota toista ketjua, enkä aio täällä hiljetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83723/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nappas lipun tällä kertaa?

Oliko se muka joku ei-risteilijä? Jopas!

Niitä lippuja kyttää varmasti niin iso sakki porukkaa, että kaikki ei tosiaan tässä laivasta ole.

Joo tiedän, yritin hassutella. 😭

Vierailija
83724/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinne listalle pääsee? Mäkin haluan.

T: Roope S

Sun pitää vietellä meidän Lista gay.

Vierailija
83725/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nappas lipun tällä kertaa?

Tre?

Vierailija
83726/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin ihan rakastunut koko Tommyyn, hänestä on oppinut tosi paljon tossa toisessa ketjussa. Mutta täällä taitaa mies edelleen aiheuttaa vähän liian voimakkaita tunteita.

Vierailija
83727/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tapelko tai lähetän Aken, Maken ja Peran järjestysmiehiksi!

T: Pomo

Me tullaan mielellään painimaan!

T: A, M & P

Vierailija
83728/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥💕

https://vm.tiktok.com/ZGJt2SEcF/

Pieni vinkki + ohjeet, jos jollakin on liikaa vapaa-aikaa näin iltasella:

1. katso yllä oleva klippi.

2. Kun B lähestyy Nacea pysäytä kuva.

3. Yritä olla pyörtymättä.

4. Ota screenshotti. Tai seitsemän.

You're welcome! 🥵🥵🥵

:DDD

... ja hetki ennen klipin loppua, 1:26, siinä onpi vekkejä ja varjoja...

Ja samasta klipistä löytyy myös muita kestosuosikkeja, kuten hiusten haromista ja hieman vasemman käden vaelteluakin. Onpa B kyllä hot, 12 points todellakin! Kiitos tästä vinkistä!

Toi polvistuminen on tässä erityisen hot. Ainahan se heittäytyy polvilleen ihanasti, mutta tää nyt vaan oli ihan mieletön. Ja tossa alussa se pienieleinen keikistely! Aaaaalakdkdllh tartten tekohengitystä! Bojanilta!!!

Vierailija
83729/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin ihan rakastunut koko Tommyyn, hänestä on oppinut tosi paljon tossa toisessa ketjussa. Mutta täällä taitaa mies edelleen aiheuttaa vähän liian voimakkaita tunteita.

Mä rakastan kaikkia! Myös Ladoa.

Vierailija
83730/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
83731/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tapelko tai lähetän Aken, Maken ja Peran järjestysmiehiksi!

T: Pomo

Me tullaan mielellään painimaan!

T: A, M & P

Kärtsä anna käsi niin mennään piiloon heinäpaalin taakse!

T: Boitsu

Vierailija
83732/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö näille T:n disauttajille laittaa joku disclaimer viestin alkuun, että osaavat hypätä yli?

Eniten nauratti jonkun palstanaudan vastusteleva kommentti, kun aitiolipuista siirryttiin sopimaan toiseen ketjuun, että kuinka vaivalloista on lukea kahta ketjua. 🤣 Aijaa!? Siksi vastustan itsekin tota toista ketjua, enkä aio täällä hiljetä.

Jos se ketju oli se musafiilistelyketju niin helpotus oli jo nurkan takana kun koko ketju on nyt poistettu.

Vierailija
83733/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä laivalla on porukkaa mihin rakastua. On Johannesta ja Olavia ja Anderssia....

Vierailija
83734/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa toki oppisi myös tänne.

Vierailija
83735/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
83736/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä laivalla on porukkaa mihin rakastua. On Johannesta ja Olavia ja Anderssia....

Olavi on varattu.

T. Lasse

Vierailija
83737/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥💕

https://vm.tiktok.com/ZGJt2SEcF/

Pieni vinkki + ohjeet, jos jollakin on liikaa vapaa-aikaa näin iltasella:

1. katso yllä oleva klippi.

2. Kun B lähestyy Nacea pysäytä kuva.

3. Yritä olla pyörtymättä.

4. Ota screenshotti. Tai seitsemän.

You're welcome! 🥵🥵🥵

:DDD

... ja hetki ennen klipin loppua, 1:26, siinä onpi vekkejä ja varjoja...

Ja samasta klipistä löytyy myös muita kestosuosikkeja, kuten hiusten haromista ja hieman vasemman käden vaelteluakin. Onpa B kyllä hot, 12 points todellakin! Kiitos tästä vinkistä!

Toi polvistuminen on tässä erityisen hot. Ainahan se heittäytyy polvilleen ihanasti, mutta tää nyt vaan oli ihan mieletön. Ja tossa alussa se pienieleinen keikistely! Aaaaalakdkdllh tartten tekohengitystä! Bojanilta!!!

Siis ihan k a i k k i tässä klipissä on hot!!! 🤯🥵🔥

Vierailija
83738/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaiset kirkonmenot https://www.instagram.com/reel/Cu7U1zysdf1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tuollaisiin kirkonmenoihin minäkin voisin ottaa osaa.

Vierailija
83739/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistaako ne paperit siellä logomossa aikuislippulaisilta (siis nuorilta, ymmärrän että ei minulta). Eräät teinit tuossa eilen pohtivat että ehkäpä vaan ostavat ne aikuisliput ja jos eivät pääse niin pyytävät päästä sinne karsinaan kun liput kuitenkin on. Mietin ensin että karsina on varmaan mitoitettu ihan tietylle määrälle, mutta sitten aloin pohtia että onkohan siellä edes yleisössä karsinaa ollenkaan. Voihan se olla niinkin että anniskelualue on rajattu, ja sinne ei lapset pääse.

Nyt just näyttää taas ettei turun permantolippuja enää olisikaan, mutta en usko tuohon enää lainkaan, kun se joka ilta näyttää tuolta ja aina seuraavana päivänä siellä on 2 tai 3 lippua. Ehkä ne on nyt niitten epäröivien teinien ostoskorissa.

Vierailija
83740/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ketju oli se musafiilistelyketju niin helpotus oli jo nurkan takana kun koko ketju on nyt poistettu.

Villi veikkaus, että poistattajana on ollut itse tää kyseinen PN, ettei hänen tarvitse kahta ketjua alentua selaamaan. 😄

Ketju on lukittu.