Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
83681/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby girl Kärtsä 💚

https://twitter.com/DalysUniverse/status/1697632778542559517

Nämä samat kuvat ja videot pyörii täällä päivästä toiseen. Tähänkö me ollaan tultu?🙈😂

Olishan uuteen musavideoon liittyen vaikka mitä kuvia, videoita ja hidastuksia, mutta kun ei niitä saa tänne postata...

Tämä se on prseestä. Ei vissiin voida puhua K Viron keikasta ollenkaan jos T on siellä. Tai jos se on esim. siellä Lontoossa.

Kyllä mä ainakin aion puhua, just niin paljon kun huvittaa. Sitten jos poistorumba alkaa, niin sit lähtee ne ihanat joksujututkin. Tympii tää muutaman mielivaltainen sananvapauden rajoittaminen.

Joo ois pitänyt lisätä siihen että puhua rauhassa, Ja olen itsekkin tykitellyt ihan piruuttani muutaman kerran vaikka vähät välitän koko Tommysta. Kärtsän jutut kuuluu kuitenkin tänne. Poisteluun en ole lähtenyt enkä aiokkaan.

Vierailija
83682/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään Varkaudessa agenttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83683/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä stanan korukauppias sieltä nyt tuli? Se yrtti heikki sentään lopetti.

Mitä tuosta linkistä aukesi? En aio itse avata.

Vierailija
83684/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään Varkaudessa agenttia?

Ainakin yksi ilmoitti menevänsä. Taisi olla jo neljäs K keikka hänellä.

Vierailija
83685/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavaa muuten, että tiktok ehdottelee teitä, arvoisat linkinjakat, henkilöiksi jotka saatan tuntea. 😅 Muutenkin olisin varovaisempi kyseisen sovelluksen kanssa.

Tämä on se mihin en ole vielä liittynyt, pirun kiinalainen vakoilija. Toivottavasti ei Suomen keikkojen livejä kukaan laita tätä kautta tai joudun taas punnitsemaan vakavasti asioita. Ei sillä että olisin sielläkään mitenkään tunnistettavasti vaan ihan periaatteesta.

Ei kai se nimiä anna, siis mä en muista, että olisin koskaan laittanut nimeäni sinne. Voiko sieltä tunnistaa henkilöä, joka ei ole koskaan itse julkaissut mitään?mikä on se ongelma?

Eiköhän se kerää kaiken mahdollisen tiedon sun laitteelta ja tietää mitä tännekin kirjoittelet 👀😅

I know what you did last summer.

T. Xi Jinping

Vierailija
83686/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavaa muuten, että tiktok ehdottelee teitä, arvoisat linkinjakat, henkilöiksi jotka saatan tuntea. 😅 Muutenkin olisin varovaisempi kyseisen sovelluksen kanssa.

Tämä on se mihin en ole vielä liittynyt, pirun kiinalainen vakoilija. Toivottavasti ei Suomen keikkojen livejä kukaan laita tätä kautta tai joudun taas punnitsemaan vakavasti asioita. Ei sillä että olisin sielläkään mitenkään tunnistettavasti vaan ihan periaatteesta.

Ei kai se nimiä anna, siis mä en muista, että olisin koskaan laittanut nimeäni sinne. Voiko sieltä tunnistaa henkilöä, joka ei ole koskaan itse julkaissut mitään?mikä on se ongelma?

Eiköhän se kerää kaiken mahdollisen tiedon sun laitteelta ja tietää mitä tännekin kirjoittelet 👀😅

Kerääköhän se samalla lailla jos rekisteröidyn sinne pöytäkoneella? Onko se puhelimessa joku sovellus?

Vierailija
83687/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I know what you did last summer.

T. Xi Jinping

Taidat olla listakamaa sinne Titon ja Stalinin seuraan.....

Vierailija
83688/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, kysyin tosta Logomosta. Ilmeisesti ei olisi saanut?

Mielenkiinnosta, että miksi ei? Ihmiset käyvät täällä harvakseltaan nykyisin. Täältä saa tieton asap, mitä seurata ja mitä tapahtuu.

Varmaankin siksi, että täällä käytiin pitkä keskustelu aiheesta yks päivä. Ethän voinut sitä tietää. Jotkut siihen keskusteluun varmaan kyllästyivät.

Vierailija
83689/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän tuon mitä tuo jaottelu on jo tehnyt tällekin ketjulle. Ihmiset poistuvat ei ole enää niin hauskaa täällä. Typerää antaa muutaman ihmisen päättää mistä saa puhua ja kaikki kärsii siitä. Ei kommentteja tarvitse lukea jos ne eivät miellytä.

Vierailija
83690/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen B ja T tappelee Kärsystä. B repii leteistä ja T roikkuu reisistä kietoen Balenciagat reisien ympäri. Voi siinä pojilta Kärde unohtua kun katsovat toisiaan silmiin siinä asennossa. Kärsy saa lähteä Johannesta mouruamaan.

Sitten tulisi Lasse, joka huutaisi, että antakaa pojat mennä.

Vierailija
83691/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥💕

https://vm.tiktok.com/ZGJt2SEcF/

Pieni vinkki + ohjeet, jos jollakin on liikaa vapaa-aikaa näin iltasella:

1. katso yllä oleva klippi.

2. Kun B lähestyy Nacea pysäytä kuva.

3. Yritä olla pyörtymättä.

4. Ota screenshotti. Tai seitsemän.

You're welcome! 🥵🥵🥵

Vierailija
83692/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby girl Kärtsä 💚

Nämä samat kuvat ja videot pyörii täällä päivästä toiseen. Tähänkö me ollaan tultu?🙈😂

Olishan uuteen musavideoon liittyen vaikka mitä kuvia, videoita ja hidastuksia, mutta kun ei niitä saa tänne postata...

Tämä se on prseestä. Ei vissiin voida puhua K Viron keikasta ollenkaan jos T on siellä. Tai jos se on esim. siellä Lontoossa.

Minä ainakin aion puhua. Kuka sen estää? Jos poistuu niin tykitän.

En nyt ymmärrä taas mitään. Toi toinen ketjuhan on 90%:sesti Tommya. Mitä muita ketjuja ajattelitte vallata?

Tämä fiilistelyketju tulee kuolemaan pois, kun porukka hajaantuu ja ihmiset ei jaksa lukea montaa eri ketjua. Sitäkö haluat? Nytkin huomaa kuinka hiljaista täällä on ollut sen jälkeen, kun keskustelu jakautui ja täällä riideltiin monta päivää putkeen. Tänne tulee jäämään vain JO fanittajat ja K&B hc shippaajat.

No hey, ollaan monta kuukautta oltu täällä, kukin tavallaan! Hey vaan, jatketaan!

Vierailija
83693/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby girl Kärtsä 💚

Kyllä mä ainakin aion puhua, just niin paljon kun huvittaa. Sitten jos poistorumba alkaa, niin sit lähtee ne ihanat joksujututkin. Tympii tää muutaman mielivaltainen sananvapauden rajoittaminen.

Älytöntä tuo tiukka rajoittaminen, vaikka itse olen kiinnostunut lähinnä Jokereista.

Vierailija
83694/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby girl Kärtsä 💚

En nyt ymmärrä taas mitään. Toi toinen ketjuhan on 90%:sesti Tommya. Mitä muita ketjuja ajattelitte vallata?

Täällä saa kyllä puhua Tommysta. Tommy on tärkeä K yhteistyö kumppani ja tulee olemaan myös K keikoilla. Sinä et voi sitä estää.

Mahdollisimman kohteliaasti, mene sinne omaan ketjuusi puhumaan siitä. Siis miksi aihe pitää tuoda jatkuvasti tänne, kun siitä syntyy vaan vänkäystä?

Tämä. Musta on oikeesti vaan kiusantekoa.

Mitä helvetin kiusantekoa on puhua musiikillisesta yhteistyöstä? On tämä ihme hommaa.

Vierailija
83695/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby girl Kärtsä 💚

Tämä fiilistelyketju tulee kuolemaan pois, kun porukka hajaantuu ja ihmiset ei jaksa lukea montaa eri ketjua. Sitäkö haluat? Nytkin huomaa kuinka hiljaista täällä on ollut sen jälkeen, kun keskustelu jakautui ja täällä riideltiin monta päivää putkeen. Tänne tulee jäämään vain JO fanittajat ja K&B hc shippaajat.

Mä olen Jo fanittaja sekä Nace&Jan kuolaaja. Käyn tässä ketjussa enää pari kertaa viikossa, koska täällä on usein niin huono ilmapiiri ja kaikki keskustelu sabotoidaan sillä tavoin, että poistellaan viestejä. Viihdyn paremmin parissa muussa ketjussa, vaikka JO:n fanina en niihin periaatteessa edes kuulu.

Vierailija
83696/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baby girl Kärtsä 💚

Täällä saa kyllä puhua Tommysta. Tommy on tärkeä K yhteistyö kumppani ja tulee olemaan myös K keikoilla. Sinä et voi sitä estää.

Mahdollisimman kohteliaasti, mene sinne omaan ketjuusi puhumaan siitä. Siis miksi aihe pitää tuoda jatkuvasti tänne, kun siitä syntyy vaan vänkäystä?

Tämä. Musta on oikeesti vaan kiusantekoa.

Mistä täällä pitäisi fiilistellä jos K jakaa vain K/T stooreja ja JO puolella ei tapahdu mitään? Se on sitten hiljaista päiväkausia putkeen. Ja en mene siihen toiseen ketjuun vaan K kuuluu tekemisineen tänne.

Vierailija
83697/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥💕

3. Yritä olla pyörtymättä.

4. Ota screenshotti. Tai seitsemän.

You're welcome! 🥵🥵🥵

Huh huh 12 points! 

Vierailija
83698/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, kysyin tosta Logomosta. Ilmeisesti ei olisi saanut?

Mielenkiinnosta, että miksi ei? Ihmiset käyvät täällä harvakseltaan nykyisin. Täältä saa tieton asap, mitä seurata ja mitä tapahtuu.

Varmaankin siksi, että täällä käytiin pitkä keskustelu aiheesta yks päivä. Ethän voinut sitä tietää. Jotkut siihen keskusteluun varmaan kyllästyivät.[/quot

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
83699/123801 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🔥🔥💕