Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby girl Kärtsä 💚
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1697632778542559517
Nämä samat kuvat ja videot pyörii täällä päivästä toiseen. Tähänkö me ollaan tultu?🙈😂
Olishan uuteen musavideoon liittyen vaikka mitä kuvia, videoita ja hidastuksia, mutta kun ei niitä saa tänne postata...
Tämä se on prseestä. Ei vissiin voida puhua K Viron keikasta ollenkaan jos T on siellä. Tai jos se on esim. siellä Lontoossa.
Minä ainakin aion puhua. Kuka sen estää? Jos poistuu niin tykitän.
En nyt ymmärrä taas mitään. Toi toinen ketjuhan on 90%:sesti Tommya. Mitä muita ketjuja ajattelitte vallata?
Täällä saa kyllä puhua Tommysta. Tommy on tärkeä K yhteistyö kumppani ja tulee olemaan myös K keikoilla. Sinä et voi sitä estää.
Mahdollisimman kohteliaasti, mene sinne omaan ketjuusi puhumaan siitä. Siis miksi aihe pitää tuoda jatkuvasti tänne, kun siitä syntyy vaan vänkäystä?
Miksi sitten vänkäät asiasta? Voit yhtä hyvin hyppiä yli ne kommentit, jotka ei kiinnosta sinua ja keskittyä niihin aiheisiin, jotka taas kiinnostaa. Eikö tämä ole käyty jo läpi useasti. Jos pilkkua ruvetaan viilaamaan, niin tähän ketjuun ei kuulu sitten muita kuin vain K ja B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby girl Kärtsä 💚
Nämä samat kuvat ja videot pyörii täällä päivästä toiseen. Tähänkö me ollaan tultu?🙈😂
Olishan uuteen musavideoon liittyen vaikka mitä kuvia, videoita ja hidastuksia, mutta kun ei niitä saa tänne postata...
Tämä se on prseestä. Ei vissiin voida puhua K Viron keikasta ollenkaan jos T on siellä. Tai jos se on esim. siellä Lontoossa.
En nyt ymmärrä taas mitään. Toi toinen ketjuhan on 90%:sesti Tommya. Mitä muita ketjuja ajattelitte vallata?
Täällä saa kyllä puhua Tommysta. Tommy on tärkeä K yhteistyö kumppani ja tulee olemaan myös K keikoilla. Sinä et voi sitä estää.
Mahdollisimman kohteliaasti, mene sinne omaan ketjuusi puhumaan siitä. Siis miksi aihe pitää tuoda jatkuvasti tänne, kun siitä syntyy vaan vänkäystä?
Tämä. Musta on oikeesti vaan kiusantekoa.
Mistä täällä pitäisi fiilistellä jos K jakaa vain K/T stooreja ja JO puolella ei tapahdu mitään? Se on sitten hiljaista päiväkausia putkeen. Ja en mene siihen toiseen ketjuun vaan K kuuluu tekemisineen tänne.
Kyllä ne K/T stoorit kuuluvat myös tänne. Tänäänkin ollaan puhuttu paljon Tiktok kommenteista liittyen B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🔥💕
Pieni vinkki + ohjeet, jos jollakin on liikaa vapaa-aikaa näin iltasella:
1. katso yllä oleva klippi.
2. Kun B lähestyy Nacea pysäytä kuva.
3. Yritä olla pyörtymättä.
4. Ota screenshotti. Tai seitsemän.You're welcome! 🥵🥵🥵
:DDD
... ja hetki ennen klipin loppua, 1:26, siinä onpi vekkejä ja varjoja...
Hypin Tommy-jutut suosiolla yli koska hän ei kiinnosta mua. Keskustelut aiheesta on sallittuja mielestäni liittyessään K:hon varsinkin nyt kun on ajankohtaista matskua. Kyllä me kaikki tänne mahdutaan.
Rupeen kohta täyttää tätä ketjua Tommy jutuilla. En oo ees fani, mutta kyrsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby girl Kärtsä 💚
Miksi sitten vänkäät asiasta? Voit yhtä hyvin hyppiä yli ne kommentit, jotka ei kiinnosta sinua ja keskittyä niihin aiheisiin, jotka taas kiinnostaa. Eikö tämä ole käyty jo läpi useasti. Jos pilkkua ruvetaan viilaamaan, niin tähän ketjuun ei kuulu sitten muita kuin vain K ja B.
Koska hämmentäjiä on taas liikkeellä. Jännä homma, kun joka ilta samaan aikoihin alkaa vänkäykset. Täällä on puhuttu tänään K/T aiheesta useasti ilman mitään ongelmaa :D Nyt vaan sattuu myös B kuulumaan aiheseen, kun oli nuo tiktok jutut jne.
Mä luulen, että Kärtsä päätyy vielä yhteen Eminemin kanssa ja he elävät elämänsä onnellisina sekä seksin täyteisenä loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat trollata, niin pommita meitä vaikka Jan&Nace materiaalilla. Lupaan ottaa kopin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Kärtsä päätyy vielä yhteen Eminemin kanssa ja he elävät elämänsä onnellisina sekä seksin täyteisenä loppuun asti.
Ja Boitsu mun kanssa.
T. Johannes
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi sitten yhdessä mun nuoruuden ja keski-iän idolit.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat trollata, niin pommita meitä vaikka Jan&Nace materiaalilla. Lupaan ottaa kopin.
En halua trollata, mutta ärsyttää tiettyjen ihmisten puolesta. Enkä ole nähnyt Jan/Nace materiaalin tai heidän shippaamisen olevan täällä mitenkään kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔥🔥💕
Pieni vinkki + ohjeet, jos jollakin on liikaa vapaa-aikaa näin iltasella:
1. katso yllä oleva klippi.
2. Kun B lähestyy Nacea pysäytä kuva.
3. Yritä olla pyörtymättä.
4. Ota screenshotti. Tai seitsemän.You're welcome! 🥵🥵🥵
:DDD
... ja hetki ennen klipin loppua, 1:26, siinä onpi vekkejä ja varjoja...
Ja samasta klipistä löytyy myös muita kestosuosikkeja, kuten hiusten haromista ja hieman vasemman käden vaelteluakin. Onpa B kyllä hot, 12 points todellakin! Kiitos tästä vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään Varkaudessa agenttia?
Ainakin yksi ilmoitti menevänsä. Taisi olla jo neljäs K keikka hänellä.
Eli jonkunlaista raporttia tulossa, hyvä juttu.
Onko Harjavaltaan huomenna joku menossa? Voi olla huippu keikka, kun päättää kesärundin.
Vierailija kirjoitti:
Eminem💖 Olin jo unohtanut hänet hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nappas lipun tällä kertaa?
Oliko se muka joku ei-risteilijä? Jopas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko joku selville sen Logomon keikkapaikan kapasiteetin?
2500-2600 lippua myyty.
Ei voi olla, koska M salissa seisomapaikkoja 2400 ja L salissa 3500 ja 4 lippua myymättä ja aitiotkin kuulemma kaikki vielä vapaana.
Ei pidä paikkansa, koska yksi aitioista on iltapäivällä"loppuunmyyty"osallistujien toiveesta.Siitä puheen ollen muutama aitiolainen voisi käydä katsomassa Logomo postinsa, siellä on uutta tietoa.Toivottavasti asianosaiset näkevät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Trollin modus operandi.
Älkää tapelko tai lähetän Aken, Maken ja Peran järjestysmiehiksi!
T: Pomo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se muka joku ei-risteilijä? Jopas!
Niitä lippuja kyttää varmasti niin iso sakki porukkaa, että kaikki ei tosiaan tässä laivasta ole.