Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
82681/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää sateenkaarifanit, jotka ovat nyt ostaneet uskomuksen, että Jere ois bi tai homo, vaikka mitään merkkiä miessuhteista uran ulkopuolella ei ole vilahtanutkaan.

Ja siis mua ei haittaisi yhtään, vaikka olisi, silloinhanniillä vois olla suhde Bojanin kanssa!!!!! 😍😍😍

Mutta kun se homma justiinsa ei etene, eikä ota tuulta siipiensä alle.

Hetero.

Ja ei, en nyt halua kuulla, miten asian prosessointi ottaa aikaa. Ei ottanut kauaakaan aikaa laittaa tulille oletettavasti homoeroottista mv:tä Tommy Cashin kanssa.

Eli tällä logiikalla minäkin olen täysin hetero, koska olen ollut yhdessä saman miehen kanssa 21-vuotiaasta lähtien ja sitä edellisetkin seurustelukumppanit oli miehiä. Just joo.

Vierailija
82682/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijäkin on matkalla jonnekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82683/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun, ei taida olla ensi vuonna tulossa mitään cha cha chan kaltaista hittiä UMK:ssa? Viime vuonnahan olivat jo tähän aikaan suitsutelleet, että kilpailussa mukana kovin tanssibiisi ikinä UMK:n historiassa, ilmeisesti puhuivat Käärijästä. Nyt samanlaista ennakkohehkutusta ei ole tullut?

Pieni on todennäköisyys siihen, että tulisi toinen CCC:n kaltainen hitti ja K:n kaltainen ilmiö, nytkin sitä piti odottaa Lordin jälkeen 21 vuotta. Suuret on saappaat Suomen seuraavalla viisuedustajalla.

21?

17 pikemminkin. Oho? Aika paljon sekin! 😲

Vierailija
82684/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoisat risteilymatkustajat!

Laivan infopisteesen on tuotu seuravat löytötavarat:

-Kannelta löytyneet vaaleanpunaiset silmälasit

- autokannelle jätetyt kaksi tervettä järkeä ja yksi moraali

-yksi buffetista löytynyt musta nahkahanska

- lavan bäkkäriltä löytynyt tyhjä kaappi jossa ei enää ovea eikä karmejakaan

-aika monta irronnutta ruuvia on löytynyt esiintymislavan edestä

-yhteenkietutunut mytty, joka muistuttaa mummonverhokukkapaitaan kietoutunutta vihreää boleroa kahdella lettipalmikolla on löytynyt hytin 876 ulkopuolelta

-yksi katkennut selkäranka löytynyt miestenvessasta

-stra-on-dildoja, lehmänkelloja ja ylikuumentunut lypsyrobotti on löytynyt hyttikäytävältä

Kadonneeksi ilmoitetaan viisi heteronaisen ja kolme heteromiehen identiteettiä, näitä ei kaivata takaisin, vaan löytäjä saa pitää

Samalla lukuisat aiemmin kadotetuiksi ilmoitetut nuoruudet ovat löytäneet omistajansa.

Tavarat palautetaan omistajilleen tuntomerkkejä vastaan.

Sitten viranomaistiedotteita:

Henkiseltä iältään viisivuotias Aina Alapeukku on eksynyt laivaan, tavatessa pyydetään ilmoittautumaan infotiskille! Ainalla on päässään tiukka nuttura ja kuolemanharmaa pakkopaita.

Viranomaiset ovat astuneet laivaan etsimään 38-vuotiasta Mirva Möttöstä. Hänet on viimeksi nähty kotonaan Vääksyssä 9-10.6 välisenä yönä. Silminnäkijän mukaan Mirva oli ollut puhelimellaan aamuyöhön asti, saanut hullunkiillon silmiinsä, harjannut hiuksensa, kavunnut persepystyssä vintille ja kaivanut pahvilaatikosta vuodelta 1996 olevan pikkumustan ja keinonahkaiset fuck me-bootsit ja pukenut ne päälleen. Puhutettaessa oli mongertanut Sloveniaa ja samalla hyppinyt gasellimaisin loikin linja-autopysäkkiä kohti. Mirvaa kaipaavat harmaantunut ja rytmihäiriöistä kärsivä aviomies Marko 39-vuotta, Noel 4-vuotta joka kahlaa polvia myöden leegoissa ja likapyykissä, Neea 9-vuotta jolla on 15 koulukirjaa päällystämistä odottamassa, ja Niko 13-vuotta joka on hermostunut syötyään Atrian pinaattilettuja kolme kuukautta putkeen. Mirvaa ei kannata lähestyä, käyttäytyy aggressiivisesti kiinni otettaessa.

Lisäksi ilmoitan että kannella ulvonut hyljevauva on palautettu mereen.

Lisäksi muistutan, että taxfreesta ostettujen alkoholijuomien nauttiminen laivalla on välttämätöntä.

Risteilyemäntänne,

Leila💖

Lisään listaan vielä yhden hyttikäytävältä löytyneen, kadoksissa olleen libidon. Alkuperäiselle omistajalle tiedoksi, en ole aikeissa palauttaa.

Käytävillä lojuvat libidot viedään käsistä nopeammin kuin Joksuliput Liputtomasta 😅

Vierailija
82685/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää sateenkaarifanit, jotka ovat nyt ostaneet uskomuksen, että Jere ois bi tai homo, vaikka mitään merkkiä miessuhteista uran ulkopuolella ei ole vilahtanutkaan.

Ja siis mua ei haittaisi yhtään, vaikka olisi, silloinhanniillä vois olla suhde Bojanin kanssa!!!!! 😍😍😍

Hetero.

Ja ei, en nyt halua kuulla, miten asian prosessointi ottaa aikaa. Ei ottanut kauaakaan aikaa laittaa tulille oletettavasti homoeroottista mv:tä Tommy Cashin kanssa.

Eli tällä logiikalla minäkin olen täysin hetero, koska olen ollut yhdessä saman miehen kanssa 21-vuotiaasta lähtien ja sitä edellisetkin seurustelukumppanit oli miehiä. Just joo.

No etkö sitten ole? Mitä samaan sukupuoleen liitettävää olet tehnyt seksuaalisessa mielessä?

Vierailija
82686/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ole. Mua ärsyttää nämä bi-ihmiset, jotka koittavat oman agendansa nimissä vääntää Jerestäkin bi*tä ilman ainuttakaan todistetta. Koska sekin luo väärää toivoa siitä, että Jere ois kiinnostunut Bojanista. Minkälainen bi ois noin rakastunut eikä vaihda sitten tyttöystäväänsä Bojaniin???????

Sanokaa nyt, että tää on vain hetero-Jeren Käärijän jokin extreme taideprojekti, niin mä rauhoitun.

Ehkä Bojan onkin se, joka ei suostu tulemaan karmit kaulassa kaapista? Sehän se on bortherzonettanut K:ta. Eikä ole kutsunut Sloveniaan. Ehkä olemme olleet väärässä kaikesta ja Bojan tässä onkin se, joka on antanut ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

Höpö höpö, asuu Martinin kanssa, pystyisi olemaan täysin helposti salasuhteessa Jerenkin kanssa jos Jere vain haluaisi. Jerellä on gf, Jere ei TARVITSE mitään kutsua Sloveniaan, johan Bojan on kutsunut sen sinne.

No aika paljon pokkaa vaatisi ilmestyä Sloveniaan Bojanin oven taakse K:lta ja sanoa "You, me, sex now" ja Martin pönöttäisi vieressä. Tai onhan K:lla pokkaa, mutta tuo voisi olla hänellekin jo liikaa.

Ai, puhelimia ei ole keksitty???? Vaatisiko se sinun mielestäsi IHAN LIIKAA pokkaa soittaa, että about me coming to Slovenia, as we spoke in may (/june), now I have time so and so?

Ihan hillittömän pokanko vaatisi?

No jos K on soittanutkin ja B kieltäytynyt kiireisiin vedoten? Mistä me tiedetään.

No ei ole, kun Jere on sille jotain ylimaallisen ihanaa. Jos et oo nähnyt sitä Bojanin naamasta, niin käypä katsomassa joku klippi.

Silti minäkin uskon, että jos K ei näytä vihreää valoa suhteelle, B on kyllä okei olla Jeren kaverina.

Tiedätkös, silloin kun toisesta tykkää ylimaallisen paljon, voi alkaa välttelemään tätä, kun ei ole varma vastaako toinen niihin tunteisiin. 

Huoooh, joo, aivan kun en tietäisi. Ja sitä toimintaa ei kyllä tämän kaksikon kemioissa ollut. Itselle hyvinkin tuttua.

Vierailija
82687/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko lopettaa nyt täällä tää hetero/homojankkaus? K on ihana, se on tärkeintä💞

Vierailija
82688/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni täällä ei kukaan pakota yhtään ketään yhtään mihinkään!! Nyt vaan joku ei selkeästi kestä sitä, millaisia tunteita Jeren taideproggis saa hänessä aikaan 😅

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja toteuttaa itseään juuri niinkuin haluavat!

T. Hetskunainen - homomies - bojanseksuaali

Kestän mä sen oikeinkin hyvin, vaan Kaksplussalla joku jankkaa näitä K on bi-puheitaan. Taitaa toiveajatella vain, koska itse on. Eikä näe tässä taideprojektia, minkä mä kyllä näin jo monta päivää.

Mulle vain vaikeaa noissa bi-puheissa on se, että sit joutuisin TAAS vatvomaan sitä, rakastaako se Bojania suhteeseen menotasolla ja mikäli koko ajatuskin on harhainen tässä vaiheessa se ois hirveetä energianhukkaa itseltäni!

Mitäs jos itse yrittäisit ottaa askeleen taaksepäin koko asiasta? K:lta tulee uutta musaa ulos ja siihen liittyen julkaisee promomatskua ja muuta asiaan liittyvää kontenttia. Tämä ei ole mikään kaapista ulostulo ainakaan ennen kuin K itse avaa asiaa tarkemmin. K ja B ovat ystäviä eikä se ole parisuhteeksi tästä ole muuttumassa ihan todella monesta syystä johtuen. Eikö voisi vain pitää hauskaa ja nauttia kaikesta uudesta kivasta mitä saadaan ilman kauheita odotuksia suuntaan tai toiseen? 

En, jos joku heiluttelee bi-korttia naamani edessä. Kun just oon päässyt siitä, että K ei selkeästikään tee MITÄÄN romanttista B:n suuntaan (ja se on itselleni ihan okei. Koska pidin syynä erilaisia seksuaalisuuksia).

Vierailija
82689/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko lopettaa nyt täällä tää hetero/homojankkaus? K on ihana, se on tärkeintä💞

Ääni tälle!

Sillä ei pitäisi olla meille mitään väliä mikä on heidän suuntautumisensa. Olkoon mitä ovat. Miksi pitää lokeroida? Ihan aidosti kysyn että MIKSI?

Vierailija
82690/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni tälle!

Sillä ei pitäisi olla meille mitään väliä mikä on heidän suuntautumisensa. Olkoon mitä ovat. Miksi pitää lokeroida? Ihan aidosti kysyn että MIKSI?

Olen samaa mieltä, mutta ihmisten on yleisesti ottaen helpompi ymmärtää asioita ja ilmiöitä, kun ne saa puserrettua tiettyyn muottiin ja nimen alle. 

Vierailija
82691/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on Balkan-päivät :D

Aa! Pitääpä käydä tutustumassa!

Vierailija
82692/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut tuut! Viking Jankkarella kutsuu matkustajaa astumaan laivaan!

Vierailija
82693/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni täällä ei kukaan pakota yhtään ketään yhtään mihinkään!! Nyt vaan joku ei selkeästi kestä sitä, millaisia tunteita Jeren taideproggis saa hänessä aikaan 😅

Kestän mä sen oikeinkin hyvin, vaan Kaksplussalla joku jankkaa näitä K on bi-puheitaan. Taitaa toiveajatella vain, koska itse on. Eikä näe tässä taideprojektia, minkä mä kyllä näin jo monta päivää.

Mulle vain vaikeaa noissa bi-puheissa on se, että sit joutuisin TAAS vatvomaan sitä, rakastaako se Bojania suhteeseen menotasolla ja mikäli koko ajatuskin on harhainen tässä vaiheessa se ois hirveetä energianhukkaa itseltäni!

Mitäs jos itse yrittäisit ottaa askeleen taaksepäin koko asiasta? K:lta tulee uutta musaa ulos ja siihen liittyen julkaisee promomatskua ja muuta asiaan liittyvää kontenttia. Tämä ei ole mikään kaapista ulostulo ainakaan ennen kuin K itse avaa asiaa tarkemmin. K ja B ovat ystäviä eikä se ole parisuhteeksi tästä ole muuttumassa ihan todella monesta syystä johtuen. Eikö voisi vain pitää hauskaa ja nauttia kaikesta uudesta kivasta mitä saadaan ilman kauheita odotuksia suuntaan tai toiseen? 

En, jos joku heiluttelee bi-korttia naamani edessä. Kun just oon päässyt siitä, että K ei selkeästikään tee MITÄÄN romanttista B:n suuntaan (ja se on itselleni ihan okei. Koska pidin syynä erilaisia seksuaalisuuksia).

Aina on joku joka heiluttelee jotain kortti naamasi edessä. Tartutko jokaiseen? Kannattaisi miettiä miksi sinun täytyy saada tähän kysymykseen vastaus. Miksi sinun täytyy saada tietää?

Vierailija
82694/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuut tuut! Viking Jankkarella kutsuu matkustajaa astumaan laivaan!

Vihdoinkin! Toivottavasti löytyy nyt kaikille omanlainen ja sopiva risteily.

Vierailija
82695/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että Jere olisi jotain muuta kuin 100000% hetero tuntuu olevan monelle täällä kuin maailmanloppu.    Persujen ja KD:n kokoontumisajot meneillään vauva-palstalla? 

Tajuatko nyt, että kyse ei ole mistään maailmanlopusta, vaan se loisi ongelman, että kannattaako sittenkin odottaa romanssia poikien välille?

Ois helpompi elää, jos tietäisi, että ei, eli että se ois erittäin epätodennäköinen.

Tai toinen sitten se, että sitä jaksais tilannetta kyllä seurata odottaa jos tietäis, ettei se ole ihan turhaa, eikä K mikään bi ole.

Tajuatko nyt???? Vai pitääkö kaikessa nähdä viiteryhmäsi alistamista ja vihaamista? Vai joko meni perille?

Vierailija
82696/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että Jere olisi jotain muuta kuin 100000% hetero tuntuu olevan monelle täällä kuin maailmanloppu.    Persujen ja KD:n kokoontumisajot meneillään vauva-palstalla? 

Tajuatko nyt, että kyse ei ole mistään maailmanlopusta, vaan se loisi ongelman, että kannattaako sittenkin odottaa romanssia poikien välille?

Ois helpompi elää, jos tietäisi, että ei, eli että se ois erittäin epätodennäköinen.

Tai toinen sitten se, että sitä jaksais tilannetta kyllä seurata odottaa jos tietäis, ettei se ole ihan turhaa, eikä K mikään bi ole.

Tajuatko nyt???? Vai pitääkö kaikessa nähdä viiteryhmäsi alistamista ja vihaamista? Vai joko meni perille?

Tämä on hyvä esimerkki tällaisen shippauksen vaarallisuudesta joidenkin mielenterveydelle kun käsitys todellisuudesta katoaa. Olen pahoillani puolestasi 😔

Vierailija
82697/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Jan & Nace -suloisuus jo huomioitu täällä?

https://www.instagram.com/reel/CwhkXd6t0Sa/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mitä nyt ihmettä taas? Olin pitänyt Jania noista lähes ainoana varmana heterona. Miksi se ilmeilee tuolleen Nacelle? Eikö N luule, että se haluaa sitä tms?

N:lläkin tyttis.

Eikös n ole sinkku? Mielestäni se puhui entisestä kumppanista jossain haastattelussa. Eihän se tietysti mitään tarkoita sellaisenaan, mutta en siis muista muita juttuja jossa se kertoisi suhteestaan.

Vierailija
82698/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetero.

Sama, pelkkiä miehiä kumppanina mutta en tod ole hetero. Ei ole ikinä ollut tilaisuutta olla naisen kanssa eikö ole edes sellaista työtä jossa voisin vapautuneesti ilmaista itsestäni sitä puolta.

Vierailija
82699/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on joku joka heiluttelee jotain kortti naamasi edessä. Tartutko jokaiseen? Kannattaisi miettiä miksi sinun täytyy saada tähän kysymykseen vastaus. Miksi sinun täytyy saada tietää?

No en, mutta tämä on tärkeä. Aloin seurata koko juttua K&B yhdessäolon ihanuuden takia. Mulle on ok, että se laimenee, jos ei joku vikittele, että K on bi ja se voikin syttyä milloin tahansa uudelleen!

Varsinkin, jos K ei ole bi ja mitään uudelleen syttymistä ei ikinä saada.

Siihen ei pety, jos ei odotakaan sitä.

Mut jos joku jankkaa, että K on bi, ja se tulee _tolla videolla_ ulos asian kanssa, niin se häiritsee todella.

Vierailija
82700/123801 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikke on lentokoneessa stoorin mukaan.. eikö K:llä ole keikat huomenna ja ylihuomenna? Ehkä Mikke ei ole sitten kuvaamassa 🙁

Mikke menossa lomalle tyttärensä kanssa, taisi olla Kreikkaan. Isä ja tytär- reissu. Poika aloittanut koulun.

Ketju on lukittu.