Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nää sateenkaarifanit, jotka ovat nyt ostaneet uskomuksen, että Jere ois bi tai homo, vaikka mitään merkkiä miessuhteista uran ulkopuolella ei ole vilahtanutkaan.
Ja siis mua ei haittaisi yhtään, vaikka olisi, silloinhanniillä vois olla suhde Bojanin kanssa!!!!! 😍😍😍
Mutta kun se homma justiinsa ei etene, eikä ota tuulta siipiensä alle.
Hetero.
Ja ei, en nyt halua kuulla, miten asian prosessointi ottaa aikaa. Ei ottanut kauaakaan aikaa laittaa tulille oletettavasti homoeroottista mv:tä Tommy Cashin kanssa.Eli tällä logiikalla minäkin olen täysin hetero, koska olen ollut yhdessä saman miehen kanssa 21-vuotiaasta lähtien ja sitä edellisetkin seurustelukumppanit oli miehiä. Just joo.
Sama, pelkkiä miehiä kumppanina mutta en tod ole hetero. Ei ole ikinä ollut tilaisuutta olla naisen kanssa eikö ole edes sellaista työtä jossa voisin vapautuneesti ilmaista itsestäni sitä puolta.
Et oo hetero, hihi 🤭
Miten se ei-heterous siis näkyy tai ilmenee?Sun on pakko trollata, koska ei kukaan ole noin tyhmä oikeasti. En ole edes alkuperäisen postaaja, mutta bi-seksuaalisuus ei mihinkään katoa vaikka olisit koko elämäsi parisuhteessa yhden ja saman ihmisen kanssa.
Ei katoa mihinkään, mutta kumpikaan ei kerro miten se ilmenee?
Mä tilasin ysärin alussa vähän aikaa Setan lehteä, oonko mäkin nyt joku muu kuin perushetero?
Oliko sulla jonkinlaisia seksuaalisia tunteita sitä lehteä kohtaan? Vai miten ajattelit että lehden tilaaminen ilmentäisi sun seksuaalisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Jan & Nace -suloisuus jo huomioitu täällä?
https://www.instagram.com/reel/CwhkXd6t0Sa/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitä nyt ihmettä taas? Olin pitänyt Jania noista lähes ainoana varmana heterona. Miksi se ilmeilee tuolleen Nacelle? Eikö N luule, että se haluaa sitä tms?
N:lläkin tyttis.
Ei ole enää, eronnut jokin aika sitten, vain Kris seurustelee ilmeisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nää sateenkaarifanit, jotka ovat nyt ostaneet uskomuksen, että Jere ois bi tai homo, vaikka mitään merkkiä miessuhteista uran ulkopuolella ei ole vilahtanutkaan.
Ja siis mua ei haittaisi yhtään, vaikka olisi, silloinhanniillä vois olla suhde Bojanin kanssa!!!!! 😍😍😍
Hetero.
Ja ei, en nyt halua kuulla, miten asian prosessointi ottaa aikaa. Ei ottanut kauaakaan aikaa laittaa tulille oletettavasti homoeroottista mv:tä Tommy Cashin kanssa.Eli tällä logiikalla minäkin olen täysin hetero, koska olen ollut yhdessä saman miehen kanssa 21-vuotiaasta lähtien ja sitä edellisetkin seurustelukumppanit oli miehiä. Just joo.
Sama, pelkkiä miehiä kumppanina mutta en tod ole hetero. Ei ole ikinä ollut tilaisuutta olla naisen kanssa eikö ole edes sellaista työtä jossa voisin vapautuneesti ilmaista itsestäni sitä puolta.
Et oo hetero, hihi 🤭
Miten se ei-heterous siis näkyy tai ilmenee?Ööö miten ajattelit sen näkyvän tai ilmenevän kenestäkään? Vai ajattelitko että pelkästään suhteet kertovat totuuden seksuaalisuudesta? Ehkäpä jopa vain sellaiset suhteet jotka näkyvät muille ihmisille? Ja että ennen ei ollut homoja ollenkaan, kun kaikki perusti kiltisti perheen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa? Ja ilmeisesti jos ei ole suhdetta, ei ole seksuaalisuuttakaan?
En tiedä millä tasolla ajatusten pitää olla, että identifioituu bi:ksi. Itse en haaveile seksistä kuin _tiettyjen ihmisten_ kanssa, eivätkä he ole koskaan olleet naisia. Mutta jos joku nyt olisikin, niin en välttämättä ajattelisi, että olen bi, jos suhdetta ei olis ollut.
Homoilla vähän eri asia, monihan sanoo, ettei koe naisten kanssa mitään. Niin siinä voinee jo erottaa ilman kokemuksiakin miehistä, että voi olla homo. Tuntuu kuin osalle ois jokin ylpeyden aihe olla bi, ja koitetaan vääntää itsensä siihen muottiin, jos pikkuisenkaan on houkuttanut ajatus jostain naisesta seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero.
Et oo hetero, hihi 🤭
Miten se ei-heterous siis näkyy tai ilmenee?Hihi, miten sun heterous näkyy tai ilmenee?
Mulla on ollut seksuaalista kiinnostusta ainoastaan vastakkaista sukupuolta kohtaan. Kaunis nainen voi olla minusta seksikäs, tai ehkä joskus joku omaperäinenkin nainen tms. mutta ei sellainen mua sänkyyn asti kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä taas uus ig stoori
Siis ei helvetti 🤣
Karmit ei ole (vielä) kaulassa mut kaapista tullaan rytinällä ulos kumminkin
Tulisi nyt sitten oikeasti, eikä härnäisi näin.
Eikö teitä muita ärsytä nimenomaan tämä vihjailu. Antaa sen kuvan, että olisi just tulossa sieltä komerosta, enkä todellakaan usko, että koskaan tulee. Miten muka voisi tulla, kun ei sinkuksikaan itseään halua järjestää.
Ööö mä näen tuossa videossa vaan Kärtsän tyypillistä huumoria, eli "kiloja tuli muutama kesällä ja nyt mä jäin tänne olympiastadionin pukuhuonelokeroonkin kiinni kun en oikein mahdu". Mä en tajua miten vieläkin jotkut ottaa kaiken niin tiukkapipoisesti ja tosissaan täällä, vaikka ollaan kukausitolkulla K:n kommelluksia seurattu. Oletko oikeasti edes K:n fani, vai onko se vaan joku sivukappale shippiharrastuksessa?
Oliko ne sukatkin kädessä siksi etteivät mahdu enää jalkoihin? Vai oliko syynä tämä sukkasääntö?
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Sock%20rule
Ja kyllä K huumoriahan se oli silti mielestäni mutta jokainen tulkitsee näitä niinkuin tykkää.
Mä uskon seksuaalisuudessa jonkinlaiseen Kinsey Scale tyyppiseen liukumaan eikä seksuaalisuus ole niin mustavalkoista.
Tuo lokeroinnin tarve on kyllä jännä. Itse en ole oikein koskaan osannut lokeroida itseäni seksuaalisesti. Olen kai panseksuaali cis-nainen. En tiedä miten seksuaalinen kaikkiruokaisuus minusta huokuu, kun minua kohtaan osoittavat kiinnostusta eri sukupuolten edustajat. Ehkä olen bojanin tavoin (tiedostamatta) flirtti vähän joka suuntaan 😊. Erikoisimpia kohtaamisia ovat ehkä jotkut baarissa lähestyvät bicurious/heteronaiset jotka ovat jotenkin tyyliin että koskaan en ole ajatellut seksiä naisen kanssa mutta. Olen mielestäni vielä aika naisellinen no ehkä kasvot on jotenkin androgyynit. Yksi kaverini vitsailee että kun kanssani lähtee baariin, on hetken päästä joku kokeilunhaluinen heteropariskunta ehdottamassa minulle kolmenkimppaa 😀 Kaapistatulemisen käsite on itselleni vähän outo. Tuntuu että aina kun olen avoimesti yhdessä toisen naisen kanssa, nähdään se kaapistatulemisena ja esim tällä hetkellä kun olen parisuhteessa miehen kanssa olen kuin takaisin kaapissa. Kenen takia minun pitäisi tulla kaapista? Vai tarvitseeko, jos en oikeasti ole koskaan kaapissa ollutkaan? Onko se kaapissa olemista jos ei osaa lokeroida seksuaalisuuttaan?
Onko siis Joksuillakin tosiaan tulossa uusi biisi 15pv? Eikö siitä ole tullut jotain promoa tai esimakua vielä, vai olenko missanut sen jotenkin? Tuntuu että ihmeen hiljaista on tuolla saralla, jos on vain kaksi viikkoa jäljellä julkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis Joksuillakin tosiaan tulossa uusi biisi 15pv? Eikö siitä ole tullut jotain promoa tai esimakua vielä, vai olenko missanut sen jotenkin? Tuntuu että ihmeen hiljaista on tuolla saralla, jos on vain kaksi viikkoa jäljellä julkaisuun.
Kyllä siitä taisivat jossain mainita. Itse veikkaan englanninkielistä biisiä/osin englanniksi. Julkaisuajankohta sopisi hyvin siihen että on nordic tour tulossa.
Ihmettelen myös, millälailla asiaa täytyy muille selostaa ja puolustella, että on bi, jos ei ole suhteessakaan samaa sukupuolta olevan kanssa?
Ja kenelle?
Tää seksuaalisuushomma on tosi raskasta vääntöä, mutta arvokasta keskustelua kuitenkin. On hienoa, jos yksikin henkilö rupeaa miettimään näitä vähän aiempaa laajemmin päässään.
Jatkaakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä taisivat jossain mainita. Itse veikkaan englanninkielistä biisiä/osin englanniksi. Julkaisuajankohta sopisi hyvin siihen että on nordic tour tulossa.
Hmm. Ens viikolla viimeistään saisivat ruveta promoamaan sitä jos haluavat saada hieman hypeä juljaisupäivälle myös kiihkeimmän fanikunnan ulkopuolella. Tosin heillä ei ole samanlaista painetta uuden biisin kanssa kuin K:lla, niin ehkä he eivät ota niin juuri tätä julkaisua niin kovalla otteella vaan säästävät panokset itse levyyn ja keikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ainut ilmoitus oli ilmeisesti edellisessä vlogissa... Mutta emme ole saaneet edes vihjettä biisistä. Ilmeisesti siihen on kuvattu mv jo ennen icipiä... Eivät he kyllä ole hypettäbeet uutta biisiä juurikaan
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni täällä ei kukaan pakota yhtään ketään yhtään mihinkään!! Nyt vaan joku ei selkeästi kestä sitä, millaisia tunteita Jeren taideproggis saa hänessä aikaan 😅
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja toteuttaa itseään juuri niinkuin haluavat!
T. Hetskunainen - homomies - bojanseksuaali
Eikös tuo ole Aito taas? Samaa sekoilua ja kriiseilyä kuin "saa tulla suihinotolle" kuvan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
K vikana ja B ratsastaa, ainakin Jure ja Jan osallistuu :D
Joo siis ehdottomasti B ohjaksissa ja K vikana. K:n edessä neutraalina välikappaleena Jure, hänen edessään Jan, joka puree ensimmäisen eli Nacen pakaraa. Ai missä Kris on? Katselee lavan sivusta tuota touhua silmiään pyöritellen, ellei sitten lavalla ole känni-Kris joka voi improvisoida ihan mitä vaan!
Kris joutuu varmaan olemaan lärvit koko Nordic Tourin että kestää Bojanin sekoiluit. :D
Nauroin tälle ääneen. It's funny because it's true 😂😅😍
Nykyään olen enemmän huolissani Janista 😅
Täytyy hankkia iso kyltti, missä lukee, että Jan, älä mene aitioon.
Luin tämän että Jan, älä mene aitoon ja mietin että onkohan mulla mennyt Jyrkin jälkeen jotain oleellista ohi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Ens viikolla viimeistään saisivat ruveta promoamaan sitä jos haluavat saada hieman hypeä juljaisupäivälle myös kiihkeimmän fanikunnan ulkopuolella. Tosin heillä ei ole samanlaista painetta uuden biisin kanssa kuin K:lla, niin ehkä he eivät ota niin juuri tätä julkaisua niin kovalla otteella vaan säästävät panokset itse levyyn ja keikkoihin.
Mitä varten heidän pitäisi "säästellä" ensi vuonna julkaistavaa levyä varten? Onhan heillä faninsa Balkanilla, joita uusi biisi voisi kiinnostaa... Netissä icip MV:sitä ollaan innoissaan kun siitä on vihjaoltu, ja luvassa jotain villiä.. mutta on heillä muitakin faneja kuin nämä K:n kanssa jaetut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei helvetti 🤣
Eikö teitä muita ärsytä nimenomaan tämä vihjailu. Antaa sen kuvan, että olisi just tulossa sieltä komerosta, enkä todellakaan usko, että koskaan tulee. Miten muka voisi tulla, kun ei sinkuksikaan itseään halua järjestää.
Ööö mä näen tuossa videossa vaan Kärtsän tyypillistä huumoria, eli "kiloja tuli muutama kesällä ja nyt mä jäin tänne olympiastadionin pukuhuonelokeroonkin kiinni kun en oikein mahdu". Mä en tajua miten vieläkin jotkut ottaa kaiken niin tiukkapipoisesti ja tosissaan täällä, vaikka ollaan kukausitolkulla K:n kommelluksia seurattu. Oletko oikeasti edes K:n fani, vai onko se vaan joku sivukappale shippiharrastuksessa?
Oliko ne sukatkin kädessä siksi etteivät mahdu enää jalkoihin? Vai oliko syynä tämä sukkasääntö?
Ja kyllä K huumoriahan se oli silti mielestäni mutta jokainen tulkitsee näitä niinkuin tykkää.
No selkeästi liittyi tuohon sukkasääntöön 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei helvetti 🤣
No selkeästi liittyi tuohon sukkasääntöön 😄
Eli koska sukat oli otettu jalasta, niin oli melkein jo homoa? Sama kuin melkein päästiin jo kaapista ulos.
Ööö miten ajattelit sen näkyvän tai ilmenevän kenestäkään? Vai ajattelitko että pelkästään suhteet kertovat totuuden seksuaalisuudesta? Ehkäpä jopa vain sellaiset suhteet jotka näkyvät muille ihmisille? Ja että ennen ei ollut homoja ollenkaan, kun kaikki perusti kiltisti perheen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa? Ja ilmeisesti jos ei ole suhdetta, ei ole seksuaalisuuttakaan?