Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt hom opor nosta. Se on kiihottanu enemmän ku muut hommat. Jostain syystä.
- yks hetskunainen, joka haluaisi olla homomies.
Sama. Paitsi että olen ehkä bi, ihastun usein myös naisiin mutta homopo r n o on erityisen sykähdyttävää ja kaikki m/m jutut. Olen aivan varma että edellisessä elämässä olen ollut homomies ja oon paneskellut menemään onnellisena.
Lesbo, todellakin lesbo, eikä kiihota Kärtsäri yksikseen saati Bojan pelkiltään, mutta niiden kombo 🥵 ei halukkuutta vaihtaa paikkoja mutta aktiakuvaukset toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
K vikana ja B ratsastaa, ainakin Jure ja Jan osallistuu :D
Joo siis ehdottomasti B ohjaksissa ja K vikana. K:n edessä neutraalina välikappaleena Jure, hänen edessään Jan, joka puree ensimmäisen eli Nacen pakaraa. Ai missä Kris on? Katselee lavan sivusta tuota touhua silmiään pyöritellen, ellei sitten lavalla ole känni-Kris joka voi improvisoida ihan mitä vaan!
Kris joutuu varmaan olemaan lärvit koko Nordic Tourin että kestää Bojanin sekoiluit. :D
Nauroin tälle ääneen. It's funny because it's true 😂😅😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
Joo siis ehdottomasti B ohjaksissa ja K vikana. K:n edessä neutraalina välikappaleena Jure, hänen edessään Jan, joka puree ensimmäisen eli Nacen pakaraa. Ai missä Kris on? Katselee lavan sivusta tuota touhua silmiään pyöritellen, ellei sitten lavalla ole känni-Kris joka voi improvisoida ihan mitä vaan!
Kris joutuu varmaan olemaan lärvit koko Nordic Tourin että kestää Bojanin sekoiluit. :D
Nykyään olen enemmän huolissani Janista 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään olen enemmän huolissani Janista 😅
Täytyy hankkia iso kyltti, missä lukee, että Jan, älä mene aitioon.
Anteeksi mutta mitä ihmettä? Tämä ketju on siis täynnä homomiehiä ja naisia, jotka haluaa sellaiseksi.
Päivän Joksu-tiedote!
Tänään tulee vuosi Demoni-albumin julkaisusta 🥳
Seuraava keikka 2.9. Žalecissa Sloveniassa paikallisen opiskelijayhdistyksen järjestämässä Žalska Noč Mladih -tapahtumassa. Joksut lavalla Suomen aikaa klo 00.15.
UUSI BIISI ja vlog (oletettavasti) 15.9.
Pohjoismaiden kiertueen alkuun 18 päivää
Helsingin keikkoihin 20 päivää 🥰
Turun keikkaan 21 päivää 🥰
Tampereen keikkaan 22 päivää 🥰
Osa virallisesta merchista taas tilattavissa Joksujen nettisivuilta!
Jyrki69 on mun nuoruuden rakkaus. Semisti olen nyt mustasukkainen sen yllättävästä seikkailusta palstalla.
Minä oon yllättynyt kanssa. Ja että miksi se minuun yhdistettiin? Läppä joo mutta miten Jyrkillä voisi kukaan ilkeillä kellekään? 🙂 Vai ei koitettukaan?
t. Aito
Jos ette ole vielä täynnä homopakotusta niin Amazonilla on elokuva aiheesta: Red, white and royal blue.
Eilisiltainen gallup meni yllättävän tasan:
"Jos olet tai olet ollut K&B-shippaaja, onko tämä shippaus lisännyt kiinnostustasi homoerotiikkaan ylipäätään, esim. muiden miesparien shippaaminen, M/M-rakkausromaanit, homo por no tai muuten vain fantasioiminen? Äänestä nuolilla. :)"
29 vastasi jaa, 34 että ei.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nää sateenkaarifanit, jotka ovat nyt ostaneet uskomuksen, että Jere ois bi tai homo, vaikka mitään merkkiä miessuhteista uran ulkopuolella ei ole vilahtanutkaan.
Ja siis mua ei haittaisi yhtään, vaikka olisi, silloinhanniillä vois olla suhde Bojanin kanssa!!!!! 😍😍😍
Mutta kun se homma justiinsa ei etene, eikä ota tuulta siipiensä alle.
Hetero.
Ja ei, en nyt halua kuulla, miten asian prosessointi ottaa aikaa. Ei ottanut kauaakaan aikaa laittaa tulille oletettavasti homoeroottista mv:tä Tommy Cashin kanssa.
Ehkä kokeilee ensin tikulla jäätä? Kuinka queer uskaltaa olla ennen kuin julkistaa salasuhteensa Slovenian prinssiin?
Katsoin pitkästä aikaa dinner date -videon uudestaan. Pisti kyllä silmään, kuinka Bojan yritti tehdä vaikutuksen K:hon. Namedroppaili Elvis Costelloa, kehuskeli varakkuudellaan ja oli siinä coolissa high school prom king moodissaan. On se kyllä suloinen..
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pitkästä aikaa dinner date -videon uudestaan. Pisti kyllä silmään, kuinka Bojan yritti tehdä vaikutuksen K:hon. Namedroppaili Elvis Costelloa, kehuskeli varakkuudellaan ja oli siinä coolissa high school prom king moodissaan. On se kyllä suloinen..
Häh. Mä näin varmaan eri Bojanin.
Vierailija kirjoitti:
Arvoisat risteilymatkustajat!
Laivan infopisteesen on tuotu seuravat löytötavarat:
-Kannelta löytyneet vaaleanpunaiset silmälasit
- autokannelle jätetyt kaksi tervettä järkeä ja yksi moraali
-yksi buffetista löytynyt musta nahkahanska
- lavan bäkkäriltä löytynyt tyhjä kaappi jossa ei enää ovea eikä karmejakaan
-aika monta irronnutta ruuvia on löytynyt esiintymislavan edestä
-yhteenkietutunut mytty, joka muistuttaa mummonverhokukkapaitaan kietoutunutta vihreää boleroa kahdella lettipalmikolla on löytynyt hytin 876 ulkopuolelta
-yksi katkennut selkäranka löytynyt miestenvessasta
-stra-on-dildoja, lehmänkelloja ja ylikuumentunut lypsyrobotti on löytynyt hyttikäytävältä
Kadonneeksi ilmoitetaan viisi heteronaisen ja kolme heteromiehen identiteettiä, näitä ei kaivata takaisin, vaan löytäjä saa pitää
Samalla lukuisat aiemmin kadotetuiksi ilmoitetut nuoruudet ovat löytäneet omistajansa.
Tavarat palautetaan omistajilleen tuntomerkkejä vastaan.
Sitten viranomaistiedotteita:
Henkiseltä iältään viisivuotias Aina Alapeukku on eksynyt laivaan, tavatessa pyydetään ilmoittautumaan infotiskille! Ainalla on päässään tiukka nuttura ja kuolemanharmaa pakkopaita.
Viranomaiset ovat astuneet laivaan etsimään 38-vuotiasta Mirva Möttöstä. Hänet on viimeksi nähty kotonaan Vääksyssä 9-10.6 välisenä yönä. Silminnäkijän mukaan Mirva oli ollut puhelimellaan aamuyöhön asti, saanut hullunkiillon silmiinsä, harjannut hiuksensa, kavunnut persepystyssä vintille ja kaivanut pahvilaatikosta vuodelta 1996 olevan pikkumustan ja keinonahkaiset fuck me-bootsit ja pukenut ne päälleen. Puhutettaessa oli mongertanut Sloveniaa ja samalla hyppinyt gasellimaisin loikin linja-autopysäkkiä kohti. Mirvaa kaipaavat harmaantunut ja rytmihäiriöistä kärsivä aviomies Marko 39-vuotta, Noel 4-vuotta joka kahlaa polvia myöden leegoissa ja likapyykissä, Neea 9-vuotta jolla on 15 koulukirjaa päällystämistä odottamassa, ja Niko 13-vuotta joka on hermostunut syötyään Atrian pinaattilettuja kolme kuukautta putkeen. Mirvaa ei kannata lähestyä, käyttäytyy aggressiivisesti kiinni otettaessa.
Lisäksi ilmoitan että kannella ulvonut hyljevauva on palautettu mereen.
Lisäksi muistutan, että taxfreesta ostettujen alkoholijuomien nauttiminen laivalla on välttämätöntä.
Risteilyemäntänne,
Leila💖
Lisään listaan vielä yhden hyttikäytävältä löytyneen, kadoksissa olleen libidon. Alkuperäiselle omistajalle tiedoksi, en ole aikeissa palauttaa.
Nyt seuraa haltioitunut avautuminen:
löysin eilen yhden Luluxan kuvan eikä se jätä mua rauhaan! Ei, kyseessä ei ole SE alastonkuva lusikassa nukkuvista J&B:sta, vaan kuva ihanasta Bojan -prinssistä yksin tummassa, lilaan taittuvassa valossa.
Kuvassa B makaa vatsallaan vähintäänkin ilman paitaa, kasvot kääntyneenä oikealle sivulle ja hänellä on silmät kiinni ja kasvoilla intohimoisen keskittynyt ilme. Ehkä joku on tekemässä jotain asioita hänen takanaan /päällään? En ole eläissäni nähnyt mitään niin kaunista ja kuumaa!! Ja kuolen koska en löydä sitä kuvaa enää mistään. Osaisiko joku ihana löytää sen mulle?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt helvetissä tämä paskanjauhantaketju.
Paisuu samallatavalla kuin Kärtsä.
Helvetissä voisimme lopettaakin, mutta kun olemme taivaassa, - siellä seitsemännessä.
Onko tämä Jan & Nace -suloisuus jo huomioitu täällä?
https://www.instagram.com/reel/CwhkXd6t0Sa/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole. Mua ärsyttää nämä bi-ihmiset, jotka koittavat oman agendansa nimissä vääntää Jerestäkin bi*tä ilman ainuttakaan todistetta. Koska sekin luo väärää toivoa siitä, että Jere ois kiinnostunut Bojanista. Minkälainen bi ois noin rakastunut eikä vaihda sitten tyttöystäväänsä Bojaniin???????
Sanokaa nyt, että tää on vain hetero-Jeren Käärijän jokin extreme taideprojekti, niin mä rauhoitun.
Ehkä Bojan onkin se, joka ei suostu tulemaan karmit kaulassa kaapista? Sehän se on bortherzonettanut K:ta. Eikä ole kutsunut Sloveniaan. Ehkä olemme olleet väärässä kaikesta ja Bojan tässä onkin se, joka on antanut ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.
Kiitos Leila!!! :D