Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
K vikana ja B ratsastaa, ainakin Jure ja Jan osallistuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎅🏻😁😍
Rakastan! 💕
Outoa. Heillä on tosiaan ollut keikka jossain pubissa 25.12.2022 😮
Mitä outoa siinä on?
Joulupäivänä.
Oon ollu Suomessaki monesti keikalla joulupäivänä. En vieläkään nää siinä mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko twitter taas aloittanut draamaa JO:hon liittyen? Näin ig:ssä kun joku fanitili jakoi toisen fanitilin stoorit tilanteeseen liittyen. Ilmeisesti Jure on blokannut tämän yhden fanitilin, ja twitter on levittänyt kaikkia juoruja, että estetty fanitili olisi häiriköinyt Jurea, lisännyt chatteihin yms. huonoa fanikäytöstä.. Ja tuossa stoorissa hän kumoaa nuo väitteet, eikä edes vaikuta vihaiselta tuosta blokkauksesta... Huhhuh joillakin on aikaa
Eli siis twitterissä vai instassa blokattu tili?
Ilmeisesti ig:ssä.. tai niin minä käsitin
No enpä ihmettele yhtään, jos välillä joutuvat blokkaamaan fanitilejä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan tylsä keskustelu nykyään. Ei tapahdu mitään tällä rintamalla.
Nyt kyllä vitsin murjaisit. :D
Vierailija kirjoitti:
🎅🏻😁😍
Hei äkkiä joku puikot/ koukku kilkkamaan, ollaanhan joulupukin maa!!!!!🎅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎅🏻😁😍
Rakastan! 💕
Mitä outoa siinä on?
Joulupäivänä.
Oon ollu Suomessaki monesti keikalla joulupäivänä. En vieläkään nää siinä mitään outoa.
En mä vaan artistina lähtis. Jos siis olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎅🏻😁😍
Rakastan! 💕
Mitä outoa siinä on?
Joulupäivänä.
No eipä siinä mitään, moni muu saattais lähteäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎅🏻😁😍
Rakastan! 💕
Mitä outoa siinä on?
Joulupäivänä.
Artisteilla on monesti keikkoja joulunaikaan, uutena vuotena, pääsiäisenä, vappuna ja juhannuksena. Ei ne kauheasti valikoi tai valita. Se on niiden duunia ja työajat on mitä on. Onneksi et oo artisti.
Eikä mun jouluuni muutenkaan mikään rock kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎅🏻😁😍
Siis kutomaan boitsuille taas jotain ihanaa,,,ja kiire jo kohta on.
haluaako joku tulla musafiilistelyketjuun jankkaamaan logomosta? xD katsoin joitain muita keikkoja lippu.fi:stä, ja minulla on ajatuksia...
https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko twitter taas aloittanut draamaa JO:hon liittyen? Näin ig:ssä kun joku fanitili jakoi toisen fanitilin stoorit tilanteeseen liittyen. Ilmeisesti Jure on blokannut tämän yhden fanitilin, ja twitter on levittänyt kaikkia juoruja, että estetty fanitili olisi häiriköinyt Jurea, lisännyt chatteihin yms. huonoa fanikäytöstä.. Ja tuossa stoorissa hän kumoaa nuo väitteet, eikä edes vaikuta vihaiselta tuosta blokkauksesta... Huhhuh joillakin on aikaa
Eli siis twitterissä vai instassa blokattu tili?
Ilmeisesti ig:ssä.. tai niin minä käsitin
No enpä ihmettele yhtään, jos välillä joutuvat blokkaamaan fanitilejä.
Jos tämä ketju olisi insta tili, niin Jokerit ja Kärtsä seuraisivat meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎅🏻😁😍
Siis kutomaan boitsuille taas jotain ihanaa,,,ja kiire jo kohta on.
Mä kudon sukat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
Joo ne varmaan osallistuukin, mut mun on jotenkin vaikea nähdä Nacea polvillaan possujunassa ähkimässä tai Krisiä... Ja Krisin kaunis selkähän katkeis ku tikku jos joku ratsastas sillä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Logomossa jättää jotain narikkaan? Miten se valmiiksi maksettu naulakkomaksu toimii?
Pitää jättää ulkotakit narikkaan.
Yritän selata ketjun kommentit nopeasti läpi ja sen takia tulee kaikenlaisia ajatusvirheitä. Luin tuonkin kommentin, että pitää jättää aivot narikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne varmaan osallistuukin, mut mun on jotenkin vaikea nähdä Nacea polvillaan possujunassa ähkimässä tai Krisiä... Ja Krisin kaunis selkähän katkeis ku tikku jos joku ratsastas sillä....
Jos onkin maailman pienin possujuna, pelkkä B ratsastamassa K:lla, jolla jotkut söpöt pinkit valjaat 😂
Vierailija kirjoitti:
haluaako joku tulla musafiilistelyketjuun jankkaamaan logomosta? xD katsoin joitain muita keikkoja lippu.fi:stä, ja minulla on ajatuksia...
En oikein tiedä, kun sekottuis asiat yhä enemmän. Täällähän on ollut aina näitä myrskyjä milloin mihinkin liittyen. Kun Logomoasiahenkilömme selvittää ja infoaa toimintaohjeet, rauhoittunee. Jos siirrytään, siellä hermostuvat. Pitäisi sitten yhdessä mennä kaikkien uuteen aitioketjuun, ettei jää tiedoista paitsioon. Kahta ketjuakin raskas myös seurata🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen kyllä hyvin Nacen possujunassa ähkimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, kun sekottuis asiat yhä enemmän. Täällähän on ollut aina näitä myrskyjä milloin mihinkin liittyen. Kun Logomoasiahenkilömme selvittää ja infoaa toimintaohjeet, rauhoittunee. Jos siirrytään, siellä hermostuvat. Pitäisi sitten yhdessä mennä kaikkien uuteen aitioketjuun, ettei jää tiedoista paitsioon. Kahta ketjuakin raskas myös seurata🤔.
Toi ketju on melko hiljainen, joten tuskin ketään haittaa jos Logomo keskustelua käydään myös siellä.
Ajattelis, että prinssit istuisivat linnoissaan joulupäivisin, kunnioittaen perinteitä.