Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos B ratsastaa k:n selässä tavastialla possujunassa
Todennäköisesti, jos ne ccc:n esittää. Ehkä Bojanina kuitenkin pysyisin kaukana possujunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luluxan fanart-tuotteita saa täältä.
https://www.redbubble.com/people/luluxa/shop
Pyytäkää sitä uusinta lusikkakuvaa valikoimiinMitäköhän mun mies tykkäisi, jos täyttäisin makuuhuoneen seinät ja katon noilla maalauksilla?
Jos ei tykkää niin tiedät miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teetän tuosta Luluxan uusimmasta paidan ja laitan sen Joksujen keikalle.
No nyt on kova!!
Niin mullakin.
T: Kärde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäkää sitä uusinta lusikkakuvaa valikoimiinMitäköhän mun mies tykkäisi, jos täyttäisin makuuhuoneen seinät ja katon noilla maalauksilla?
Jos ei tykkää niin tiedät miten toimia.
Seinälle!
Jos olet tai olet ollut K&B-shippaaja, onko tämä shippaus lisännyt kiinnostustasi homoerotiikkaan ylipäätään, esim. muiden miesparien shippaaminen, M/M-rakkausromaanit, homo por no tai muuten vain fantasioiminen? Äänestä nuolilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos B ratsastaa k:n selässä tavastialla possujunassa
Todennäköisesti, jos ne ccc:n esittää. Ehkä Bojanina kuitenkin pysyisin kaukana possujunasta.
Ei kai se nyt muiden Jokereiden anna K:lla ratsastaa!
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun tässä Logomon vieressä, niin taidan huomenna lähteä vähän kyselemään tietoja. Otan mittanauhan mukaan, niin saadaan tarkat mitat S, M ja L -saleista, aition etäisyydestä lavaan, ehkä mittauksen kohteeksi joutuu joku yksityishenkilökin.
Joo ota tarkat mitat niin voidaan olla varmoja että Janin yksityishenkilö mahtuu Logomolle. Siis luulisi, että Jokerit kyllä itse kyselee nämä tarkemmin jo keikkapaikan varausvaiheessa, mutta voi olla että kielimuuri tuli väliin ja siellä ei ymmärretty että mitä ne oikein selostaa et onhan lavalla varmasti tilaa kitaristin jättimäiselle yksityishenkilölle ettei vahingossa pöki yleisöä esim korvaan.... Heippa, menen horny jailiin.
Täyttä. Luluxan lusikkakuvat nähneet ovat siellä paraikaa. Yritä hetken päästä uudelleen.
T. C. Nace
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäkää sitä uusinta lusikkakuvaa valikoimiinÄärettömän hyvä taiteilija, mutta mistä maasta hän on?
Latviasta
Siis missä se Janin ja Nacen alastonkuva on!?
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
Jos ne tekee sen, niin yleisö voi tehdä maailman pisimmän CCC possujunan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun tässä Logomon vieressä, niin taidan huomenna lähteä vähän kyselemään tietoja. Otan mittanauhan mukaan, niin saadaan tarkat mitat S, M ja L -saleista, aition etäisyydestä lavaan, ehkä mittauksen kohteeksi joutuu joku yksityishenkilökin.
Joo ota tarkat mitat niin voidaan olla varmoja että Janin yksityishenkilö mahtuu Logomolle. Siis luulisi, että Jokerit kyllä itse kyselee nämä tarkemmin jo keikkapaikan varausvaiheessa, mutta voi olla että kielimuuri tuli väliin ja siellä ei ymmärretty että mitä ne oikein selostaa et onhan lavalla varmasti tilaa kitaristin jättimäiselle yksityishenkilölle ettei vahingossa pöki yleisöä esim korvaan.... Heippa, menen horny jailiin.
Täyttä. Luluxan lusikkakuvat nähneet ovat siellä paraikaa. Yritä hetken päästä uudelleen.
T. C. Nace
Eikun hups sieltähän minä tuon viestin naputtelin, koska lusikkakuvaa tuli katseltua muutaman... Kymmenen minuutin ajan 🤤
Mä oon aina tykännyt hom opor nosta. Se on kiihottanu enemmän ku muut hommat. Jostain syystä.
- yks hetskunainen, joka haluaisi olla homomies.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt hom opor nosta. Se on kiihottanu enemmän ku muut hommat. Jostain syystä.
- yks hetskunainen, joka haluaisi olla homomies.
Samoin.
T. Toinen
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi hämmentynyt yläpeukkujen määrästä tossa heteronainen/homomies gallupissa. En osannut kuvitella meitä olevan näin monta.
T. Yksi yläpeukuttaneista
Onkohan tämä nyt yksi yhteinen nimittäjä tähän hommaan hurahtaneille 🤔 t. yksi lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TYÖNNÄ SE LOGOMO JO PERSEESEESI!!!!!!
Meneppä vaikka tekemään läksyjä kun aikuiset keskustelee täällä asiaa 🥸
Aidolta paloi taas pinna. Koitahan nyt rauhoittua. Tänään sit ajoissa nukkumaan.
Minä voin silittää Aidon uneen.
T: Jyrki
Ihanaa, kun silität Aidon uneen. Hän saa parhaan mahdollisen unen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi hämmentynyt yläpeukkujen määrästä tossa heteronainen/homomies gallupissa. En osannut kuvitella meitä olevan näin monta.
T. Yksi yläpeukuttaneista
Onkohan tämä nyt yksi yhteinen nimittäjä tähän hommaan hurahtaneille 🤔 t. yksi lisää
Varataan meille kaikille yhteissessio Tuiskun Antin terapiaan? Selviäisiköhän siellä jotain?
T. Tuo jolle vastasit
Just soittivat Logomosta. Saivat Ljubljanasta mittoja äsken Kikiltä ja kävi ilmi, että Janin yh (yksityishenkilö) ei mahdu lavalle mitenkään päin. Joutuvat avaamaan eteläisen seinän kokonaan ilmeisesti, että Jan saadaan myös lavalle. Logomon muutostyöt alkavat maanantaina ja vaikuttavat ainakin alkuviikon liikenteeseen Logomon lähiympäristössä.
Tuolla sivuilla luki mielestäni Latvia.