Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä kaikki nuoret alkavat näyttää kauniilta "vanhan" silmiin?

Vierailija
16.03.2025 |

Täällä aina sanotaan, että kaikki nuoret näyttävät vanhoista kauniilta. Kuinka vanhana tapahtuu tämä, että näkee nuoret ja nuoret aikuiset kauniina vain sen takia että itse on vanha?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaikki! Lihavuusongelma ei kaunista ketään iästä riippumatta

Vierailija
2/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67 v ja minusta nuoret näyttävät kauniilta. Elleivät ole sairaalloisen ylipainoisia.

Nuoret ovat myös keskenään hyvin samannäköisiä. Heh. (Ei tarvi silti käydä SS:llä!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin mummolassa jossa oli muita vanhuksia vieraana. ...yli 80 v..

Minus kutsuttiin nuoreksi....pojaksi....47 v.

Vierailija
4/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät noin 50 vuotiaan silmin jo kaikki samalta mutta ihan kauniilta, välillä niiden muotijutut tosin naurattavat, esim että tytöt vetävät collarit kainaloihin ja pojilla taas on housut niin alhaalla että takapuoli paistaa.

Vierailija
5/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä kiinnosta muiden ulkonäkö vattuakaan. Ehkä haluaa itse nuorentua. Mutta aurinkoisuus (valo) tai aitous, ystävällisyys, voi tehdä hyvän vaikutuksen. Neutraalius. Ettei ole kamala kohtaaminen.

Vierailija
6/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät noin 50 vuotiaan silmin jo kaikki samalta mutta ihan kauniilta, välillä niiden muotijutut tosin naurattavat, esim että tytöt vetävät collarit kainaloihin ja pojilla taas on housut niin alhaalla että takapuoli paistaa.

Hauska, että sinustakin näyttävät kauniilta ja samannäköisiltä! 

Mistähän tämä jälkimmäinen ominaisuus johtuu: ovatko oikeasti toistensa klooneja vai eikö me vanhat eroteta niitä pikku nyansseja? 😊

Aiempi 67 v 

Vierailija
7/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse nuori, inhosin tuota sanontaa. Ajattelin, että vanhat ihmiset eivät ole vaan nähneet minua. Olin kyllä hoikka, mutta kasvoista ruma. 

Nyt olen itse jo melkein 50, eikä kaikki nuoret ole mielestäni edelleenkään kauniita. Joukkoon mahtuu niitä meikäläisiä, jotka ovat iästä riippumatta rumia. Ihan kauhea kirjoittaa näin, mutta näin itse sen ajattelen. 

Vierailija
8/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä huomasin ensin niin, että siinä nelikymppisenä nuoret alkoi näyttää tosi nuorelta, parikymppisetkin lapsilta. Ja nyt kun olen lähes 50v, mun mielestä oikeastaan kaikki nuoret ovat hyvän näköisiä. Nekin, joilla on esimerkiksi akne iho. Aivan liian lihavat ovat tässä poikkeus, lihavuus ei koskaan näytä hyvältä, sopiva pullukkuus kyllä vielä menee.

Mutta tässä sen eron huomaa, koska silloin kun itse olin nuori, en todellakaan nähnyt esimerkiksi kaikkia jätkiä komeina. Nyt ne on mun silmissä komeita lähes jokainen. Mutta en mä niistä silti ole "sillä tavalla" kiinnostunut, kyllä mä kiinnostun itseni ikäisistä miehistä. 

Vierailija
9/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57v, ja olen muutaman vuoden ajan ihmetellyt, miksi lähes kaikki nuoret tuntuu näyttävän samanlaiselta. Valtaosa kauniita. Kaikki alle 30v näyttää lähes lapsilta.

Ihmettelen myös muotia, pukeutumista, joka on omiin silmiin hirveää. Myös meikkaustyyli, tekoripset, pitkät tekokynnet, huulien täytteet, överit tatuoinnit ja lävistykset aivan kauheat monilla.

Kai mä olen tullut vanhaksi 😅

Vierailija
10/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja lävistykset ovat kauheita kaikilla. Merkeissä ja paljastavasta pukeutumisesta pidän. MUTTA! Ikäisilläni ja vanhemmilla naisilla. Jotkut 20 vuotiaat näyttävät teineiltä. Ei kiinnosta. 

M55

Vierailija
11/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikä muuttaisi sitä? Edelleen on myös rumia ihmisiä.

T. 50+

Vierailija
12/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57v, ja olen muutaman vuoden ajan ihmetellyt, miksi lähes kaikki nuoret tuntuu näyttävän samanlaiselta. Valtaosa kauniita. Kaikki alle 30v näyttää lähes lapsilta.

Ihmettelen myös muotia, pukeutumista, joka on omiin silmiin hirveää. Myös meikkaustyyli, tekoripset, pitkät tekokynnet, huulien täytteet, överit tatuoinnit ja lävistykset aivan kauheat monilla.

Kai mä olen tullut vanhaksi 😅

Mä olen vähän päälle 40 ja kyllä minustakin nuorten muoti näyttää omaan silmään ihan kammottavalle. Johtunee siitä, että itse käytin samanlaisia vaatteita 90-luvulla, kun olin yläasteella ja ne oli silloin muodissa.

Vielä ei kaikki nuoret näytä kauniilta, päinvastoin kauhistuttaa miten paljon nykyään on huomattavan ylipainoisia nuoria. 

Vierailija
13/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 35 ja se on jo tapahtunut. Ehkäpä siinä vaiheessa, kun huomaa itsessään ensimmäisiä selviä vanhenemismuutoksia.

Vierailija
14/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+. Oman peilikuvan rupsahtamisen myötä. Omiin kasvoihin ilmestyi jälkiä, mitä nuorilla ei ole.

Vierailija
15/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v ja kaikki alle 30v näyttää alaikäisiltä. Kasvot on monilla parikymppisillä vielä ihan sellaiset lapsenpyöreät. Lähes kaikki nuoret ihmiset näyttää kyllä kauniilta, ellei ole ihan huomattavasti ylipainoa.

Vierailija
16/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65 v, ja lapset ja nuoret näyttävät niin kauniilta! Liikalihavuus pelottaa, jos sitä on jo liikaa nuorena, millainen terveys on vanhana? Itse olin 19 vuotiaana 167 pituus ja 52 paino. Nykyisin varmaan jopa laiha, itse pidin itseäni normaalina. Tähän ikään mennessä kiloja on tullut lisää, mutta melko normaalissa mennään. Ja olen todella terve. En syö päivittäin mitään lääkkeitä, eikä sairauksia ole. Eli, kaikki kauniit nuoret ihmiset, pitäkää huolta itsestänne!

Vierailija
17/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä missään. Kaikki ei oo kauniita.

Vierailija
18/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 44 v. ja kyllä mun mielestä jo kaikki nuoret naiset näyttävät tosi näteiltä ja pojat on söpöjä. (hyvännäköinen miespuolinen näyttää _komealta_ omaan silmään nyttemmin vasta noin nelikymppisestä ylöspäin, kun näyttää Mieheltä eikä enää pojalta. :)

Mutta joo, hirveän nuorelta näyttää alle kolmekymppiset. Ja jotenkin hätkähdän jo, kun "kaupan tädit", lääkärit, virkailijat, opettajat, poliisit, jne näyttävät kauhean nuorilta nykyään. Aiemminhan he olivat "vanhoja" kaikki. 

Vierailija
19/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta 41, mutta mulle on jo käynyt toi. Lähestulkoon kaikki nuoret ihmiset näyttää kauniilta mun silmiin. 

Vierailija
20/31 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 44 v. ja kyllä mun mielestä jo kaikki nuoret naiset näyttävät tosi näteiltä ja pojat on söpöjä. (hyvännäköinen miespuolinen näyttää _komealta_ omaan silmään nyttemmin vasta noin nelikymppisestä ylöspäin, kun näyttää Mieheltä eikä enää pojalta. :)

Mutta joo, hirveän nuorelta näyttää alle kolmekymppiset. Ja jotenkin hätkähdän jo, kun "kaupan tädit", lääkärit, virkailijat, opettajat, poliisit, jne näyttävät kauhean nuorilta nykyään. Aiemminhan he olivat "vanhoja" kaikki. 

Kävin koripalloa katsomassa. Luulin että kyseessä oli joku lasten ottelu. Olivat ihan SM pelaajia. Hassua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän