Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
K vikana ja B ratsastaa, ainakin Jure ja Jan osallistuu :D
Joo ne varmaan osallistuukin, mut mun on jotenkin vaikea nähdä Nacea polvillaan possujunassa ähkimässä tai Krisiä... Ja Krisin kaunis selkähän katkeis ku tikku jos joku ratsastas sillä....
Jos onkin maailman pienin possujuna, pelkkä B ratsastamassa K:lla, jolla jotkut söpöt pinkit valjaat 😂
Oi joi se olis ihanaa! Pienen pieni soma possujuna ja mielellään vaikka sitten hotellihuoneen puolella ihan kokonaan ... Honk, honk ja tuut, tuut vaan 🐷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaako joku tulla musafiilistelyketjuun jankkaamaan logomosta? xD katsoin joitain muita keikkoja lippu.fi:stä, ja minulla on ajatuksia...
https://www.vauva.fi/keskustelu/5179167/kaarija-ja-joker-out-musafiilis…
En oikein tiedä, kun sekottuis asiat yhä enemmän. Täällähän on ollut aina näitä myrskyjä milloin mihinkin liittyen. Kun Logomoasiahenkilömme selvittää ja infoaa toimintaohjeet, rauhoittunee. Jos siirrytään, siellä hermostuvat. Pitäisi sitten yhdessä mennä kaikkien uuteen aitioketjuun, ettei jää tiedoista paitsioon. Kahta ketjuakin raskas myös seurata🤔.
Eikö aitioselvittäjän kannattaisi luoda anonyymi meiliosoite jonka jakaa täällä ja kaikki jotka sinne aitioon on menossa, laittaisi hänelle viestiä? Tää on vähän huono paikka sopia asioista.
Voisiko tästä tehdä jonkun päättötyön? Naiset, jotka haluaisi olla homomiehiä. Onko tälle olemassa jotakin termiä. Teetän sitten paidan, missä lukee tämä termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluaako joku tulla musafiilistelyketjuun jankkaamaan logomosta? xD katsoin joitain muita keikkoja lippu.fi:stä, ja minulla on ajatuksia...
En oikein tiedä, kun sekottuis asiat yhä enemmän. Täällähän on ollut aina näitä myrskyjä milloin mihinkin liittyen. Kun Logomoasiahenkilömme selvittää ja infoaa toimintaohjeet, rauhoittunee. Jos siirrytään, siellä hermostuvat. Pitäisi sitten yhdessä mennä kaikkien uuteen aitioketjuun, ettei jää tiedoista paitsioon. Kahta ketjuakin raskas myös seurata🤔.
Apua, mistä löytyy Logomon AITIO-ketju. Haluaisin toteuttaa tuon matkan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt hom opor nosta. Se on kiihottanu enemmän ku muut hommat. Jostain syystä.
- yks hetskunainen, joka haluaisi olla homomies.
Sama. Paitsi että olen ehkä bi, ihastun usein myös naisiin mutta homopo r n o on erityisen sykähdyttävää ja kaikki m/m jutut. Olen aivan varma että edellisessä elämässä olen ollut homomies ja oon paneskellut menemään onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö aitioselvittäjän kannattaisi luoda anonyymi meiliosoite jonka jakaa täällä ja kaikki jotka sinne aitioon on menossa, laittaisi hänelle viestiä? Tää on vähän huono paikka sopia asioista.
Miten sitten itse olisi anonyymi? Sitten mieluummin tuo toinen ketju, mut sit yhteispäätöksellä, kun tänään sovitut selvitykset tulleet.🕺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten itse olisi anonyymi? Sitten mieluummin tuo toinen ketju, mut sit yhteispäätöksellä, kun tänään sovitut selvitykset tulleet.🕺
No ei se sultakaan vie kuin minuutin kun luot anonyymin meiliosoitteen jolla sille aitioselvittäjålle meilaat. Tää on ihan todella tylsää seurata tota aitiohommaa sori. Oikeesti ihana että menette sinne ja lupaan kippistää teille yläilmoihin mutta sopikaa privaatisti jutut.
Mä luulin, että kun mulle iskee keski-iän kriisi, niin laitan sen kliseisen leopardi mekon päälleni, korkkarit jalkaa ja lähden yökerhoon. En olisi kuitenkaan koskaan voinut ajatella, että haluankin olla homomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pysty jakamaan meiliosoitetta tai se poistuu saman tien. Tällainen kokemus itsellä on. Itseasiassa plussan puoleltakin poistettiin tosi nopeesti kun yritin saada kasaan porukkaa sopimaan lasilliselle menosta ennen Tavastian keikkaa kun täällä siitä puhuttiin. Ei siitä tullut ainakaan vielä mitään. Todennäköisesti pitää vaan koittaa sopia täällä vähän ennen keikkaa tai jotain, jos kiinnostusta on.
Hotellihuoneessa:
K: you go to your knees yes?
B: what ...
K: knees, on the floor, you?
B: what, why?
K: or i go, you like it better, yes?
B: aaa... hmmm ...why?
K: we play piggy train?
B: piggy .. oh that... you want to do that, here? Now? Just the two of us...?
K: yeah, it's funny...
B: --
K: no?
B: maybe in bed?
K: in bed? Piggy train?
B: yeah, piggy train
K: yeah, bed, okey, yes...
B: ---
K: i'm readyyyy!
B: wow, you are so quick! You are there already, and no clothes... Where's your clothes...
K: don't worry about my clothes, mr Titanic! This is a nude train. Come on, this nude piggy train is leaving in one, two, three... Kohta mennääään!
B: minä olen tulossa!
K: yes, here we go, tuuuuut tuuuuut!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tästä tehdä jonkun päättötyön? Naiset, jotka haluaisi olla homomiehiä. Onko tälle olemassa jotakin termiä. Teetän sitten paidan, missä lukee tämä termi.
Joku noheva voisi tehdä aiheesta dokumentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oikeesti miettikää K: sta ja Joksuista koostuva possujuna... Siis huh. Se on ihan mahdollista ja ihan nurkan takana! Koko hiton lössi siinä. Kuka on missäkin ja kenen päällä ja missä järjestyksessä ja mitä ja missä ...
K vikana ja B ratsastaa, ainakin Jure ja Jan osallistuu :D
Joo ne varmaan osallistuukin, mut mun on jotenkin vaikea nähdä Nacea polvillaan possujunassa ähkimässä tai Krisiä... Ja Krisin kaunis selkähän katkeis ku tikku jos joku ratsastas sillä....
Jos onkin maailman pienin possujuna, pelkkä B ratsastamassa K:lla, jolla jotkut söpöt pinkit valjaat 😂
Oi joi se olis ihanaa! Pienen pieni soma possujuna ja mielellään vaikka sitten hotellihuoneen puolella ihan kokonaan ... Honk, honk ja tuut, tuut vaan 🐷
Manifestoidaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän teidän kuitenkn pidä sumplia rahat keskenänne, joten siinä vaiheessa viimeistään nimet selviää kun tilitiedoissa ne näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina tykännyt hom opor nosta. Se on kiihottanu enemmän ku muut hommat. Jostain syystä.
- yks hetskunainen, joka haluaisi olla homomies.
Sama. Paitsi että olen ehkä bi, ihastun usein myös naisiin mutta homopo r n o on erityisen sykähdyttävää ja kaikki m/m jutut. Olen aivan varma että edellisessä elämässä olen ollut homomies ja oon paneskellut menemään onnellisena.
Mä ehkä oon myös ollut. Entisessä elämässä homomies. Mulla ollut oikeessa elämässä pari naisihastusta, mut hyvin lieviä, enemmän tunnen kuitenkin vetoa miehiin. Naimisissa olin miehen kanssa tuhat vuotta. Nyt eronnut.
- alkuperäinen hetskunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pysty jakamaan meiliosoitetta tai se poistuu saman tien. Tällainen kokemus itsellä on. Itseasiassa plussan puoleltakin poistettiin tosi nopeesti kun yritin saada kasaan porukkaa sopimaan lasilliselle menosta ennen Tavastian keikkaa kun täällä siitä puhuttiin. Ei siitä tullut ainakaan vielä mitään. Todennäköisesti pitää vaan koittaa sopia täällä vähän ennen keikkaa tai jotain, jos kiinnostusta on.
Aa okei onpa tyhmää. Hankalaa on kyllä kun alatte maksuista sopia. Pakkohan se on johonkin privaattikeskusteluun päästä.
Ehdottomasti hyvä päättötyön tai väitöskirjan aihe. Heteronaiset, jotka haluavat olla homomiehiä.
Ei poistu kun kerrot sähköposti että on esim gmailissa ja osoite on logomonlollot tai minkä nyt sit valitsetkin. Eli ei siis osoitetta kokonaan vaan jotenkin paloiteltuna.
B: Jere, can I ride you in Tavastia?
K: I thought you'd never ask!
B: Yes!
Ai Kärde tuli Tommyn kaa kaapista!
Siis tonttulakit ajattelin!😃