Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa vieläkin se ennustaja täällä, joka lupasi että syksymmällä(?) Kärtsä tulee karmit kaulassa kaapista ulos, tämä on kyllä aika karmit kaulassa -era. :D
No ei oo. Ei ainakaan henkilön, joka Käärijää esittää kaapista tuloa, kun se ei ole missään kaapissa. Tuossakaan videossa ei olit mun mielestä *mitään* homoa.
Paitsi ehkä biisi?
Mutta ei K itse mikään homo ole tai siis JNo, biisi on gay anthem ja kyllä K tietää, että siinä mielessä on tää tehty.
Kukaan ei silti tule mistään kaapista ulos. Ainakaan Jere. Koska on hetero.
Luulen, että videon tekijä on tällä hetkellä kolmannessa taivaassa <3 Yksi parhaista mitä on tehty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa vieläkin se ennustaja täällä, joka lupasi että syksymmällä(?) Kärtsä tulee karmit kaulassa kaapista ulos, tämä on kyllä aika karmit kaulassa -era. :D
No ei oo. Ei ainakaan henkilön, joka Käärijää esittää kaapista tuloa, kun se ei ole missään kaapissa. Tuossakaan videossa ei olit mun mielestä *mitään* homoa.
Paitsi ehkä biisi?
Mutta ei K itse mikään homo ole tai siis JK nyt vaan tykkää leikkiä. Ei siihen tarvii lätkäistä mitään labelia päälle.
Ei muuten ole sanonut tykkäävänsä vaan leikkiä, vaan toteuttaa itseään.
Joo, mutta leikkii toteuttaessaan itseään. Jos se ois oikeasti homo ei sen ois tarvinnut sanoa toteuttavansa itseään.
Olen tekemässä vesivärimaalausta K&B:stä ja editoin tässä yhtä valokuvaa, jota ajattelin käyttää mallina. Valokuvaeditori tarjoaa ensimmäiseksi vaihtoehdoksi straightening. Ei kyllä sitä laiteta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ehkä biisi?
Mutta ei K itse mikään homo ole tai siis JK nyt vaan tykkää leikkiä. Ei siihen tarvii lätkäistä mitään labelia päälle.
Joo, mutta leikkii toteuttaessaan itseään. Jos se ois oikeasti homo ei sen ois tarvinnut sanoa toteuttavansa itseään.
Sanoi sen, ettei Karenit suutu siitä videosta.
Eli laitoko K itse tuon biisin tuon storyn taustalle vai oliko sekin fanin laittama?
Onks Maksin instassa sneak peak JO:n uudesta biisistä vai mitä?!
Story
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ehkä biisi?
Niin, ja jos ois oikeasti homo, ei ois tarvinnut sanoa. Koska ei haluaisi varmaan lieventää itseään, vaikkei joillekin kelpaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tekemässä vesivärimaalausta K&B:stä ja editoin tässä yhtä valokuvaa, jota ajattelin käyttää mallina. Valokuvaeditori tarjoaa ensimmäiseksi vaihtoehdoksi straightening. Ei kyllä sitä laiteta. :)
Toivottavasti jaat valmiin maalauksen joskus! <3
Tuohan on hyvää markkinointia tulevalle biisille Tommyn kanssa ja samalla muistuttaa että Jokerit on tulossa ja vihjaa mitä saadaan nähdä. Ei tuosta tarvitse sen enempää päätellä tai kenenkään loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Story
Vai onko noi kokonaan joitain muita tyyppejä? 😂 Sori, ei taidakaan olla Jokereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ehkä biisi?
Miksi kukaan suuttuisi siitä, jos se olisi oikeasti homo?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvää markkinointia tulevalle biisille Tommyn kanssa ja samalla muistuttaa että Jokerit on tulossa ja vihjaa mitä saadaan nähdä. Ei tuosta tarvitse sen enempää päätellä tai kenenkään loukkaantua.
Jep, pieni pohjustus, jos musavideossa on jotain homoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jaat valmiin maalauksen joskus! <3
Jos se onnistuu niin toki. Jos se onnistuu tarpeeksi hyvin, niin yritän lähettää alkuperäisen Boitsulle itselleen. :) Minun vesiväriharrastukseni on vähän onnenkauppaa kun en tiedä mitä teen, välillä lopputulokset ovat tosi hienoja ja välillä vähemmän onnistuneita.
Vierailija kirjoitti:
Story
Noihan on jotain ketä lienee tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ehkä biisi?
Miksi kukaan suuttuisi siitä, jos se olisi oikeasti homo?
Homofoobikot pilkkaisivat, ei suuttuisivat.
Karenit paheksuisivat, jos videossa ois liian suoria viittauksia homosteluun.
En puhu innokkaimmista faneista, vaan kansasta. Sieltä voi löytyä kaikenlaista suhtautujaa.
Mikä tämä juttu on, että B pahastuisi noista? Netistä löytyy vaikka minkälaista materiaalia hänestä sekä yksinään että muiden bändiläisten kanssa. Jokerit osaavat tämän homman ihan yhtälailla, kuin Kärtsäkin.
https://www.tumblr.com/morbid-things/727023133038641152/does-bojan-know…
Ei hemmetti, nauratti niin paljon tämä tumblrista löytämäni pohdinta, että oli pakko kirjoittaa minifikki äärimmäisen nopeasti:
B: Jere, what is this?
K: What?
B: This video you posted. What is this?
K: Uh. Is nice video? Good edit? I'm on motorcycle! I look cool!
B: That's not a m--not the point.
K: Good promotion for music video?
B: Not the point either.
K: Uh.
B: So the video has nothing to do with why all my friends are now calling me a bottom?!
K: ...oh. Right. Because the lyrics.
B: You better be ready when I come to Finland in three weeks. Then it will be you on your knees, on a leash!
K: Promise?
B: Yes.
Jos Bojan loukkaantuu tuollaisesta, niin minä olen aina valmis menemään hänen tilalleen. Kärtsä, tule tänne mun luokse ja tehdään onlyfansia.
Nacen luuri tulessa tänään, kun B katsoo ton videon monta kertaa peräkkäin.