Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti kun se postasi sen heti klo 23 jälkeen 😅 Olisin niin halunnut nähdä JO poikien ilmeen kun katsoivat kännykästä Jeren uusimman stoorin 🤪 Bojan!!!
Nace ei ole vieläkään saanut puhelintaan takas :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on kertonut/kysynyt Bojanilta ensin, ettei tullut yllätyksenä. Bojan tuskin tykkää.
Koska me ei voida nähdä/kuulla Bojanin reaktiota, me ei _voida_ tietää. Ei lähdetä taas sille tielle, että loukkaannutaan toisen puolesta ihan turhaan. Voi olla, että B tykkää. Voi olla, että hän on neutraali asian suhteen. Voi olla, että ei tykkää. Mutta me ei voida tietää mitenkään, koska hän ei sosiaalisessa mediassa tällä hetkellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on ihan selvästi puutteessa. Haisee tänne Turkuun asti hänen syyskiima.
Run B run!!
Bojan ei tosin itse heittele pahemmin shippibensaa. Varmaan huokaissut syvään tuosta stoorista, eikä kiihkomielessä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viimeisetkin sademetsät kuivuvat tänään, kun Moraali Marketat näkevät K stoorin 😂😂
Kyllä mun viidakko ainakin sai vaan lisää kosteutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti kun se postasi sen heti klo 23 jälkeen 😅 Olisin niin halunnut nähdä JO poikien ilmeen kun katsoivat kännykästä Jeren uusimman stoorin 🤪 Bojan!!!
Mä kyllä luulen että K on keskustellut tästä etukäteen ainakin B:n kanssa, että onko ok jos hän jakaa tuon videon.
Toivon hartaasti, että näin olisi. Mutta pelkään..
Miks hitossa sen nyt mitään lupia tohon täytyis kysellä? Tuollahan noita vastaavia edittejä on tokit ja tumput vääränään ihan kaikkien nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen että K on keskustellut tästä etukäteen ainakin B:n kanssa, että onko ok jos hän jakaa tuon videon.
Mulle taas tuli tunne, ettei K tällaisia liiemmin mieti. 😅 Nähnyt editin ja jakanut sen saman tien itsekseen hykerrellen.
Vierailija kirjoitti:
Joo huh tota videon jakoa 😅 Täytyy sanoa, että pokkaa K:lla ainakin on.
niimpä, kun miettii, että omiakin poskia punottaa tuon katsominen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uskon myös että on jutellut Bojanin kanssa ensin.
Onko tullut mitään somereaktioita? Mitähän Eino tuumaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä sitten postasi tämän fanivideon!!!!!
https://www.tumblr.com/musicalislife/727022276974952448/he-reposted-a-t…
Uuuuuuuuuu 🤩🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo huh tota videon jakoa 😅 Täytyy sanoa, että pokkaa K:lla ainakin on.
niimpä, kun miettii, että omiakin poskia punottaa tuon katsominen :D
Kärtsy on pikku kiusoittelija. I'm here for it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat ystäviä, eikä K varmasti tahdo mitään pahaa B:lle, niin kyllä ottaa myös hänen tunteet ja mielipiteen huomioon.
Videon kuvatekstissä "Voin poistaa tämän jos Jerelle tulee tästä epämukava olo"
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat ystäviä, eikä K varmasti tahdo mitään pahaa B:lle, niin kyllä ottaa myös hänen tunteet ja mielipiteen huomioon.
Mä kyl veikkaan että ei se erikseen Bojanilta kysy joka kerta. Vaan tietää jo Bojanin kannan asiaan ja että se on B:lle ok.
No hitto tuli säpinää tännekin heti aamusta! 😅🤭 Ihanaa Kärtsä!!!
Mun mielestä toi K:n uusin videojulkaisu on kylläkin kuittailua / vähän vttuilua meille. Ainakin itse otin sen niin.
En tosin tiennyt, että se oli jonkun fanin tekemä, luulin, että siellä on itse joku pistänyt just kaikki kliseet kasaan, joista näillä palstoilla ja alustoilla jauhetaan. . .
Minkähän verran sekin näistä tietää 🙈
Kun eihän nää aina nyt ihan asiallisia oo.
Samoin mietin, että jos toi video on kerran fanin julkisesti jakama, niin miksi K olisi kysellut Bojanilta, onko sen jako ok??? Kun noita Bojanin kuilausvideoitahan on netti täynnä muutenkin, kuin K:n jakamana.
Joo, K&B shippaus voi muka tuosta kuumentua, ja se voi taas muka kaatua Bojanin niskaan. En oikein usko, kun toi oli kerran fanin tekemä video heistä, ja paljon muustakin, myös Tommysta.
Erikoista julkaista toi, mitähän sillä haetaan. . ? Jäämässä lomille niin ei halua, että jengi unohtaa?
Voi lol sentään millaista oli herätä tohon videoon (näin sen siis nyt vasta aamulla)
Sinänsä sydämessä läikähti, miten ihanana Bojan siinä oli med Kärtsä.
Ja uudestaan reaktio myös siitä kun lukevat biisin sanojen käännöstä