Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
81781/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuilaus = kuolaus

Vierailija
81782/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto tuli säpinää tännekin heti aamusta! 😅🤭 Ihanaa Kärtsä!!!

Siis kyllä! Vettä meille janoisille ja kuiville kameleille 🤣💧💧💧

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81783/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi K:n uusin videojulkaisu on kylläkin kuittailua / vähän vttuilua meille. Ainakin itse otin sen niin.

En tosin tiennyt, että se oli jonkun fanin tekemä, luulin, että siellä on itse joku pistänyt just kaikki kliseet kasaan, joista näillä palstoilla ja alustoilla jauhetaan. . .

Minkähän verran sekin näistä tietää 🙈

Kun eihän nää aina nyt ihan asiallisia oo.

Samoin mietin, että jos toi video on kerran fanin julkisesti jakama, niin miksi K olisi kysellut Bojanilta, onko sen jako ok??? Kun noita Bojanin kuilausvideoitahan on netti täynnä muutenkin, kuin K:n jakamana.

Joo, K&B shippaus voi muka tuosta kuumentua, ja se voi taas muka kaatua Bojanin niskaan. En oikein usko, kun toi oli kerran fanin tekemä video heistä, ja paljon muustakin, myös Tommysta.

Erikoista julkaista toi, mitähän sillä haetaan. . ? Jäämässä lomille niin ei halua, että jengi unohtaa?

Voi lol sentään millaista oli herätä tohon videoon (näin sen siis nyt vasta aamulla)

Sinänsä sydämessä läikähti, miten ihanana Bojan siinä oli med Kärtsä.

K halusi vaan kertoa, et seilaa itsekin saat ana miten sattuu. 💚

Vierailija
81784/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pliis taas tätä Bojanin puolesta loukkaantumista! Ei K tuota postaisi jos tietäisi että B ei tykkää, oon melko varma että kyllä K sen verran hyvin B tuntee jo.

Vierailija
81785/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti kun se postasi sen heti klo 23 jälkeen 😅 Olisin niin halunnut nähdä JO poikien ilmeen kun katsoivat kännykästä Jeren uusimman stoorin 🤪 Bojan!!!

Olikohan tahallinen ajoitus. . ? 😉😝🤔

Vierailija
81786/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti kun se postasi sen heti klo 23 jälkeen 😅 Olisin niin halunnut nähdä JO poikien ilmeen kun katsoivat kännykästä Jeren uusimman stoorin 🤪 Bojan!!!

Mä kyllä luulen että K on keskustellut tästä etukäteen ainakin B:n kanssa, että onko ok jos hän jakaa tuon videon.

Joo, uskon myös että on jutellut Bojanin kanssa ensin. 

Koska ovat ystäviä, eikä K varmasti tahdo mitään pahaa B:lle, niin kyllä ottaa myös hänen tunteet ja mielipiteen huomioon.

Mä kyl veikkaan että ei se erikseen Bojanilta kysy joka kerta. Vaan tietää jo Bojanin kannan asiaan ja että se on B:lle ok.

Juurikin näin, jos B ei näiden jakamisesta tykkäisi, niin en usko että K tahtoisi ystävälleen pahaa mieltä tuottaa.

Vierailija
81787/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on kertonut/kysynyt Bojanilta ensin, ettei tullut yllätyksenä. Bojan tuskin tykkää.

Koska me ei voida nähdä/kuulla Bojanin reaktiota, me ei _voida_ tietää. Ei lähdetä taas sille tielle, että loukkaannutaan toisen puolesta ihan turhaan. Voi olla, että B tykkää. Voi olla, että hän on neutraali asian suhteen. Voi olla, että ei tykkää. Mutta me ei voida tietää mitenkään, koska hän ei sosiaalisessa mediassa tällä hetkellä ole.

Ihan ku me silloinkaan voitaisiin tietää.

Vierailija
81788/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei tosin itse heittele pahemmin shippibensaa. Varmaan huokaissut syvään tuosta stoorista, eikä kiihkomielessä

Me ei voida tietää mitä se ajattelee itsekseen noista. Se ei varmaan siksi ole jatkanut sitä, että sitä pidettäisiin Balkanilla homona ja koska sen suosio liitettiin sit vain koko ajan Kärtsään.

Sen ei kannata julkisesti sen takia ottaa asiaa kauheasti esille.

Vierailija
81789/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vieläkin se ennustaja täällä, joka lupasi että syksymmällä(?) Kärtsä tulee karmit kaulassa kaapista ulos, tämä on kyllä aika karmit kaulassa -era. :D

Vierailija
81790/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticket seller: JO/Käärijä concert tickets on sale now 1000e.

Me: Yes.

Vierailija
81791/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei tosin itse heittele pahemmin shippibensaa. Varmaan huokaissut syvään tuosta stoorista, eikä kiihkomielessä

Me ei voida tietää mitä se ajattelee itsekseen noista. Se ei varmaan siksi ole jatkanut sitä, että sitä pidettäisiin Balkanilla homona ja koska sen suosio liitettiin sit vain koko ajan Kärtsään.

Sen ei kannata julkisesti sen takia ottaa asiaa kauheasti esille.

Heitteli se bensaa ollessaan instassa. Kielivideo just pari päivää ennen poistumista.

Vierailija
81792/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ihan niinkun Bojanista ei muutakin vastaavaa materiaalia olisi... Kyllä sieltä UK reissultakin oli kaikenlaista materiaalia. Ei se B niin viaton ja puhdas ole itsekään, kunhan se tosta saa ikää ja itsevarmuutta, niin siitä voi kuoriutua aikamoinen sisällöntuottaja itsekin.

Vierailija
81793/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä sitten postasi tämän fanivideon!!!!!

https://www.tumblr.com/musicalislife/727022276974952448/he-reposted-a-t…

Tämä on yksi parhaimmista Kärtsästä tehdyistä fanivideoista ikinä.

Vierailija
81794/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieletön video🔥🔥🔥🤪 Noin paljon K&B siinä..ne ei varmaan meinaa millään jaksaa odottaa jälleentapaamista..🔥

Vierailija
81795/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis huhhuh, kelpaa jatkaa shippailua. Jos tää ei nyt sitten oo sitö bensaa niihin liekkeihin niin ei mikään🔥🔥

Siinä oli kyllä Tkin mukana.. ei ole kovin yksiavioinen K B:lle.. mutta minä pidän siitä!

Kärtsä-batman ansaitsee koko haaremin.

Vierailija
81796/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pliis taas tätä Bojanin puolesta loukkaantumista! Ei K tuota postaisi jos tietäisi että B ei tykkää, oon melko varma että kyllä K sen verran hyvin B tuntee jo.

Niinpä, tai entä jos vaikka B lähetti tuon videon Kärtsälle😁 Ihan turha loukkaantua B puolesta ilman mitään todisteita siitä että jotain on muka loukattu.

Vierailija
81797/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa vieläkin se ennustaja täällä, joka lupasi että syksymmällä(?) Kärtsä tulee karmit kaulassa kaapista ulos, tämä on kyllä aika karmit kaulassa -era. :D

No ei oo. Ei ainakaan henkilön, joka Käärijää esittää kaapista tuloa, kun se ei ole missään kaapissa. Tuossakaan videossa ei olit mun mielestä *mitään* homoa.

Paitsi ehkä biisi?

Mutta ei K itse mikään homo ole tai siis J

K nyt vaan tykkää leikkiä. Ei siihen tarvii lätkäistä mitään labelia päälle.

Vierailija
81798/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo. Ei ainakaan henkilön, joka Käärijää esittää kaapista tuloa, kun se ei ole missään kaapissa. Tuossakaan videossa ei olit mun mielestä *mitään* homoa.

Paitsi ehkä biisi?

No, biisi on gay anthem ja kyllä K tietää, että siinä mielessä on tää tehty.

Vierailija
81799/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin!

Vierailija
81800/123801 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ehkä biisi?

K nyt vaan tykkää leikkiä. Ei siihen tarvii lätkäistä mitään labelia päälle.

Ei muuten ole sanonut tykkäävänsä vaan leikkiä, vaan toteuttaa itseään.

Ketju on lukittu.